Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Kaj pa če kupiš avto z 124k km in to še ni bilo delano? 😛  So pa tudi že na tem forumu menjavali olje v avtomatskem menjalniku po 150kkm in niso imeli težav

 

Ja saj lahko ti bo delal 300kkm brez težav, lahko ti pa v naslednjih kilometrih crkne. 

Tudi če ne menjaš olja v motorju ti avto ne bo takoj crknil. 

 

Gre se za preventivo, da zmanjšaš odstotek možnih težav. 

Če si kupil avta za katerga ne moreš 100% rečt da je bilo menjano olje v menjalniku, bi jaz zagotovo menjal, da vsaj veš na čem si. 

 

Je pa na uporabniku kaj bo z avtom naredil, ali bo iz preventive naredil kak servis in menjal tekočine, ali pa se bo vozil dokler pač kaj ne crkne. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
3 hours ago, Aless said:

 

Ja saj lahko ti bo delal 300kkm brez težav, lahko ti pa v naslednjih kilometrih crkne. 

Tudi če ne menjaš olja v motorju ti avto ne bo takoj crknil. 

 

Gre se za preventivo, da zmanjšaš odstotek možnih težav. 

Če si kupil avta za katerga ne moreš 100% rečt da je bilo menjano olje v menjalniku, bi jaz zagotovo menjal, da vsaj veš na čem si. 

 

Je pa na uporabniku kaj bo z avtom naredil, ali bo iz preventive naredil kak servis in menjal tekočine, ali pa se bo vozil dokler pač kaj ne crkne. 😉

 

Sej bi ga menjal marca ko imam servis, takrat bo avto imel recimo 155kkm. Lahko pa s tem naredim večje sranje ?

 

image.jpeg

 

Napisano

Jaz prisegam na original in ravenol fz. Original je pri eurotonu 25-27€ se da shandlat nizje. Ravenol fz je pa nekje 17€.

pred 2 minutama je TiEn napisal:

Sej bi ga menjal marca ko imam servis, takrat bo avto imel recimo 155kkm. Lahko pa s tem naredim večje sranje ?

Neboš nič sranja nardil. Menjaš olje v karterju brez spiranja in filter. To rabiš od oka 4,5litra olja.

Napisano
13 minutes ago, scania said:

Jaz prisegam na original in ravenol fz. Original je pri eurotonu 25-27€ se da shandlat nizje. Ravenol fz je pa nekje 17€.

Sprasujem zato, ker je Aisinov menjalnik pa najbrz tut Aisinovo olje ne more skodit ali? 

 

Pa se eno informacijo, ce mogoce kdo ve... Sta navaden avtomatski menjalnik in za AWD avtomatski menjalnik enaka? 

Napisano (urejeno)

Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.

Menjalnika fwd in awd sta enaka

Popravljeno od scania
Napisano
pred 11 urami je scania napisal:

Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.

Menjalnika fwd in awd sta enaka

Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....

Napisano

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 40 minutami je scania napisal:

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

Res je. Še posebej zjutraj, ko je mrzlo in je olje še hladno. Meni se je prej včasih menjalnik  malo zatikal v peto brzino sedaj pa gre tako gladko, da se včasih kar zabijem v ročico, ko gre tako gladko. Ko se pa segreje pa itak ne veš, kdaj gre v posamezno brzino. 

Jaz to olje definitivno priporočam. Tudi mehanik, ki mi je zamenjal olje se je pozanimal, kje sem ga nabavil. Takoj je tudi on ugotovil razliko prej-potem. 

Noter ga je spravil 1,7l ,kot je napisal že Scania. 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....

 

Predpisana je 75w80 GL4, znamke pa z Redline ne boš zgrešil, čeprav jst mam z cenovno ugodnim Total Gear8 tudi dobre izkušnje. 

Zelo pomembno pri menjlaniškem olju je da je GL4, ker GL5 je preagresiven in lahko poškoduje sinhrone. 

Zato moje priporočilo za ročne menjalnike 75w80 GL4. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo kaj pravi  Tim Eckart o Lifetime polnjenju olja v avtomatskih menjalnikih, pravtako tudi prizvajalec menjalnikov ZF se strinja z njegovimi trditvami. 

Sem dal prevest z googleprevajalnikom, zato je malo popačena slovenščina ampak se da prebrat bistvo:

 

Zakaj in kako v kakšnih presledkih!
 Skoraj vsi proizvajalci vozil zaradi stroškov navajajo doživljenjsko polnjenje, čeprav se ostankom in usedlinam ni mogoče izogniti.  Posledično se v praksi pojavljajo večje napake, kot so težave pri samodejnem prestavljanju menjalnika, slabosti zagona ali blokirne sklopke pretvornika itd. Posebno poudarjeni so vozila z visokim navorom in težka vozila ali priklopniki in vozila na kratke razdalje.  Redna menjava olja ATF lahko znatno podaljša življenjsko dobo menjalnika.  Koeficient trenja sklopk lahko ostane konstanten.  Umazanija in odrgnine v menjalniku se zmanjšajo.  Čist oljni filter zagotavlja stabilne tlačne pogoje v menjalniku.  Naloge ATF (Automatic Trans Fluid) so: prenos moči v pretvorniku, delovanje hidravličnega krmiljenja in aktiviranje stikalnih elementov, ciljno vplivanje koeficienta trenja na stikalne elemente, odvajanje toplote in mazanje.  Temperaturno območje za ATF je približno -30 ° C do maks.  400 ° C.  Eden od razlogov za težave z avtomatskim menjalnikom je staranje olja, ki ne vpliva le na viskoznost, temveč tudi spodbuja korozijo v sestavnih delih menjalnika z vpijanjem vlage, kar običajno povzroči napake.  Abrazija je sestavljena iz kovine (vključno s prahom iz aluminija iz proizvodnje!) In delcev torne obloge, kot so plošče sklopke.  Ti se namestijo v celotnem sistemu in vplivajo na delovanje občutljivih regulacijskih ventilov (ti se lahko nato zataknejo v toplem ali hladnem stanju) in dušilnih elementov, zamašijo ali ovirajo pretok olja, začenši s cedilnikom olja prek hidravlične krmilne enote in pretvornika.  Črpalko olja za zobnike poudarja tudi odrgnjenje sintranih kovinskih sklopk.  Tudi mazanje je oslabljeno, kar posledično vodi do večje obrabe aluminijastih komponent (prepoznavno po črnem olju).  Vse to lahko bistveno skrajša življenjsko dobo menjalnika.  Naloge lahko odstranite le s "popolno zamenjavo olja za avtomatski menjalnik".

Če proizvajalec vozila ne določi krajših intervalov, je še posebej koristna sprememba po 3-6 letih ali 60-120.000 kilometrih, odvisno od obremenitve.

Zamenjava olja s sistemom za samodejno menjavo olja se izplača ne le zaradi daljše življenjske dobe lastnika vozila, temveč tudi zato, ker se s hitrejšim prestavljanjem prihrani 0,3-1 litra goriva. By Tim Eckart

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
5 hours ago, Slash13 said:

Kaj pa glede menjave olja v zadnjem diferencialu pri awd? Kak je pa tam (priporočen) interval?

 

v zadnji diferencial gre olje API GL-5 SAE 80W-90, menja se pa na cca. 150kkm

Napisano
13 hours ago, Slash13 said:

Kaj pa glede menjave olja v zadnjem diferencialu pri awd? Kak je pa tam (priporočen) interval?

Maš v mazda navodilih notr v knjigici napisano na koliko, sem ravno zadnič zasledil

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 13 urami je scania napisal:

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?

Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Aless napisal:

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

V Slo. ga dobiš tukaj:

https://airnshox.com/product.php?id=70

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Slash13 napisal:

Nisem najdu. Nekje sem samo zasledil, da se menja na 45kkm, v primeru, da imaš kratke vožnje.

 

 

Za naš trg je tudi za awd na kratke razdalje, zaprašene ceste itd.. predvideno menjavo na 45000km. 

 

Kopirano iz knjige glede zadnjega diferenciala:

Če se vozilo uporablja v kateri od spodaj naštetih okoliščin, zamenjajte olje zadnjega diferenciala vsakih
45.000 km:
a) Vleka prikolice ali vožnja s strešnim prtljažnikom
b) Vožnja po prašnih, peščenih ali mokrih področjih
c) Dolgotrajno delovanje v prostem teku ali pri nizkem številu vrtljajev motorja
d) Pogoste kratke vožnje, krajše od 16 km

Popravljeno od scania
Napisano

Glede menjave olja in intervala, si lahko preberete tukaj od Maktransa ki se ukvarja z obnovo in popravilom menjalnikov na Poljskem, so znani da ne obnovijo kar tako za brezveze ampak probajo odpravit težavo in se poglobijo v menjalnik.

link: 

mainphoto-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Valve body repair FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL (using valves in standard + size)

 

Kopirano besedilo preko google translate če kdo ne razume:

 

FW6A-EL (GW6A-EL) - je sodoben 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga je razvil Aisin Warner posebej za Mazdo, večinoma najdemo na Mazdi CX3, CX5, CX7, 3, 6.

Ko je dosegel tek 100-150 tisoč km. težave z ohišjem ventila zaradi vročega olja, ki vsebuje abrazivne nečistoče, ki uničijo eloksirano prevleko batov.

V ohišju ventila FW6A-EL sta dva visoko obremenjena ventila (baterija akumulatorja), ki prva odpoveta in privedeta do naslednjih simptomov:
 

Hitro zaklepanje pretvornika navora
Drsenje pri preklopu z 2 na 3 in s 4 na 5 prestav

Inženirji Maktrans so razvili tehnologijo popravila, ki vključuje zamenjavo poškodovanih batov z novimi, izdelanimi v velikosti +0,015 mm od standarda.

Glavne prednosti uporabe standardnih ventilov +:
 

Hitrost in enostavnost popravila - ni treba vrtati kanala v hidravlični plošči, samo polirajte luknjo s poceni orodjem.
Zanesljivost - prevleka naših batov je bolj odporna na mehanske poškodbe v primerjavi s tovarniškimi, saj se uporablja hladno trdo eloksiranje.

 

 

Povzetek: Zakaj se obrabi ventil? zaradi neredne menjave olja ker obrablja ventil. Zato menjava na 60000km ni pretiravanje. Drugače pa ta vakum test če bo kdo šiber jemal iz menjalnika lahko opravi pri meni imam od sonaxa vacum test napravico.

 

Zabeležena je tudi težava z ležajem v ohišju ki se nadomesti z toyotinim ampak je potrebna mehanska obdelava ohišja:

link:

IMG_9330-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Case repair (bearing replacing) A/T FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL

 

Prevod preko google translate če kdo ne razume:

Pogosto so gostje na bencinskih servisih avtomobili s samodejnim menjalnikom serije FW6A (FW6A-EL / FW6AX-EL za bencinske motorje, GW6A-EL / GW6AX-EL za dizelske motorje - 2 osnovni modifikaciji, razlikujeta se po številu menjalnikov in številu tornih plošč ) (Mazda CX5, Mazda 3, Mazda 6) s pritožbo na mehanski hrup in brenčanje v menjalniku. Razlog je v uničenem dvovrstnem krogličnem ležaju, hrup povzroča videz lupin v ležajnem obroču, zvok se poveča s povečanjem hitrosti in ni odvisen od zobnikov in položaja stopalke za plin. Ležaj je vtisnjen v ohišje škatle in ne obstaja ločeno za prodajo, uradni servis ponuja eno možnost popravila - zamenjavo celotnega ohišja ali celotnega menjalnika.
ustvaril tehnologijo zamenjave tega ležaja - nameščen je preverjen in dobro preizkušen ležaj iz Toyotine škatle U660, ki je po velikosti večji od prvotnega in ima posledično tudi velik delovni vir. Minus je le en, njegova namestitev zahteva posebno in natančno opremo, saj je treba vrtati ležajni sedež in izvesti nekatere druge nadgradnje škatle:

Izrezan je stari ležaj

Ohišje ležaja je dolgočasno za nov premer

Oblikujejo se nove linearne dimenzije ležaja

Za gred je narejen adapter puše

Utori so rezkani na zobnikih

Nov ležaj je stisnjen

 

Zdaj koliko teh napak se je že pojavilo pri nas nevem, za šiber sem slišal dva krat pri pri cx5 in 6ki 2013 letnik pri novejših ne, za ležaj še pa ne.

Napisano

Predlagam podobno temo tej (ki je top) kjer se napiše katera olja, filtre, kose se priporoča in kaj kam paše (npr ta in ta kos, mazda 2.2d od fl naprej al pa 2.0 bencinar 2007 al pa kaj takega).

 

Marsikdo bi bil hvaležen (med njimi tudi jaz :) )

Napisano

Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.

 

Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen (145KM in 165KM) SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko (145KM in 165KM) GATES 3PK798SF
  • Mikro jermen (192KM) SKF VKMV6PK971, GATES 6PK970XS
  • Jermen za vodno črpalko (192KM) GATES 3PK817SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Sem si vzel čas še za dizelski motor skyactive od 2012 naprej 150KM, 175KM in 184KM.

  • Oljni filter     MANN W7061, MAHLE OC1182
  • Zračni filter  MANN C26028, MAHLE LX3539 
  • Filter kabine MANN FP24009, MAHLE LA1139
  • Naftni filter MANN WK8052, MAHLE KC83D
  • Napenjalec jermena GATES T39388
  • Vodna črpalka SKF VKPC94652, OPTIMAL AQ2473, AISIN WPZ935
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK1190, GATES K036PK1190
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Veseli me, da imamo sedaj posebno temo za servisiranje naših vozil. Je bolj pregledno vse skupaj. 

Bravo. 👍

 

 

Napisano
pred 17 urami je scania napisal:

Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.

 

Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen (145KM in 165KM) SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko (145KM in 165KM) GATES 3PK798SF
  • Mikro jermen (192KM) SKF VKMV6PK971, GATES 6PK970XS
  • Jermen za vodno črpalko (192KM) GATES 3PK817SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost. :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.