Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost. :prstgor:

 

Saj pa imaš Autodoc.si, vtipkaš model avta in ti vrže vse ven. ;)

Nvm no kaj je tu tak težko.🙄

https://www.autodoc.si/rezervni-deli/oljni_filter-10359/mazda/3/3-bm/21146-2-0

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tako je na Autodoc si vtipkaš svoj avtomobil in imaš vse po kategorijah, drugače je pa oznaka materiala enaka kot za mazdo 6 145KM in 165KM, 

 

Evo za mazdo 3 z bencinskim motorjem skyactive 120KM od letnika 2012 naprej

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko GATES 3PK798SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je scania napisal:

Tako je na Autodoc si vtipkaš svoj avtomobil in imaš vse po kategorijah, drugače je pa oznaka materiala enaka kot za mazdo 6 145KM in 165KM, 

 

Evo za mazdo 3 z bencinskim motorjem skyactive 120KM od letnika 2012 naprej

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko GATES 3PK798SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

 

Hvala, za trud! Mislim pa, da ti prodajalci imajo različne dele, tako da je boljše, da imam preverjeno robo ki je 99% ziher. Hvala še enkrat. :bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.

Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši. 

Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele. 

Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši. 

Jermene pa Gates ali Continental. 

Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je. 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.

Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši. 

Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele. 

Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši. 

Jermene pa Gates ali Continental. 

Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je. 

No ravno to sem mislil s tem kar sem napisal,da vem kateri deli so vredu, ker ti ponudi malo morje artiklov. :prstgor:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 2. 11. 2020 ob 10:48 je scania napisal:

Tako je na Autodoc si vtipkaš svoj avtomobil in imaš vse po kategorijah, drugače je pa oznaka materiala enaka kot za mazdo 6 145KM in 165KM, 

 

Evo za mazdo 3 z bencinskim motorjem skyactive 120KM od letnika 2012 naprej

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko GATES 3PK798SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

 

Mene pa zanima, če so komu v sklopu servisa za Mazdo 3 G120 menjali vodno črpalko, jermen in napenjalec? In na koliko kilometrov? V prvem postu te teme piše, da je interval 100 000 - 120 000, navodila za uporabo pa nimajo tega podatka.

Na 119 000km so nam poleg rednega servisa menjali samo svečke (ki so očitno iz zlata) letos pa ne nameravam več peljat na uradni servis.

Popravljeno od toto89
Napisano
pred 45 minutami je toto89 napisal:

Mene pa zanima, če so komu v sklopu servisa za Mazdo 3 G120 menjali vodno črpalko, jermen in napenjalec? In na koliko kilometrov? V prvem postu te teme piše, da je interval 100 000 - 120 000, navodila za uporabo pa nimajo tega podatka.

Na 119 000km so nam poleg rednega servisa menjali samo svečke (ki so očitno iz zlata) letos pa ne nameravam več peljat na uradni servis.

Koliko pa je stara tvoja 3ka?

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Koliko pa je stara tvoja 3ka?

Sem se spolnil,letnik 15 je. Tudi jaz jo ne bom po 4 letu več vozil tja. Samo ne vem še kam jo bom,ker ne poznam v bližini nikogar,ki bi bil maher za Mazde! Če kdo slučajno koga pozna in je ok.naj pove.:whatever:

Napisano

Pri Mazdah  ponavadi črpalka vode zdrži  150000-200000  ali pa še več, grejo pa ležaji na črpalki tako da jo slišiš.Jermeni pa ne vem iz čeza so narejeni  - delajo, delajo in delajo.Ne pokažejo nobenih znakov obrabe tudi pri 2500000 km

Napisano (urejeno)

Toto89 glede vodne črpalke čist odvisno zdržijo več. Jaz menjam preventivno do 150000km da sem miren. Bini če si iz štajerskega konca je tukaj mehanik ki dela na mazda servisu in tudi popoldan se ukvarja z mazdami.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Koliko pa je stara tvoja 3ka?

Od punce je Attraction 2015 / april in ima trenutno okrog 135k km. Moja Revolution pa je 2015 / januar in sem na 75k km :)

Napisano
pred 28 minutami je scania napisal:

Lepo te prehiteva s kilometri 😉 kaj te šparaš 😄😄😄

Jaz sem nabavil rabljeno leta 2018 z 30k km, ona pa lani z 108k km. In ona dela v LJ pa se kilometri hitreje prištevajo.

Napisano (urejeno)

Razen občasnega zatikanja menjalnika je vse super (na na servisu še vedno trdijo, da je to normalno, čeprav se je tudi serviserju zataknil menjalnik na testni vožnji). V času garancije sem 3x izpostavil to občasno težavo, ampak tega niso jemali resno, zato me tam ne vidijo več odkar je potekla garancija.

Bomo sedaj poskusili z menjavo olja v menjalniku - Redline.

Moja Mazda je čipirana na 169HP, zato je malo bolj živahna :)

Sicer pa bo počasi treba nabavit večji avto, zato na moji "šparam s kilometri", ker bo še nekaj časa ostala doma.

 

Popravljeno od toto89
Napisano

Odlično. Jaz ti tudi priporočam redline, zatikanje pri meni je izginilo, Alex ima tudi pozitivne izkušnje. Po moje nimaš kaj falit 😉

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Odlično. Jaz ti tudi priporočam redline, zatikanje pri meni je izginilo, Alex ima tudi pozitivne izkušnje. Po moje nimaš kaj falit 😉

Res je... čeprav je meni osebno še vedno boljši, kljub prevoženim 250 Kkm menjalnik na moji stari M6. Nekako bolj športen se mi zdi, v tej novi pa bolj "šminkerski". Če bi kaj lahko zamenjal v tem avtu bi bil to menjalnik. Drugo mi je top. 

 

 

Napisano
dne 14. 11. 2020 ob 19:52 je toto89 napisal:

Razen občasnega zatikanja menjalnika je vse super (na na servisu še vedno trdijo, da je to normalno, čeprav se je tudi serviserju zataknil menjalnik na testni vožnji). V času garancije sem 3x izpostavil to občasno težavo, ampak tega niso jemali resno, zato me tam ne vidijo več odkar je potekla garancija.

Bomo sedaj poskusili z menjavo olja v menjalniku - Redline.

Moja Mazda je čipirana na 169HP, zato je malo bolj živahna :)

Sicer pa bo počasi treba nabavit večji avto, zato na moji "šparam s kilometri", ker bo še nekaj časa ostala doma.

 

Malo opiši razliko po mapiranju pa če se kaj pozna pri porabi z enako vožnjo. Kjee si mapiral in za koliko? 

Napisano

Ne vem če to še spada v to temo, bo že Admin prestavil..

Tuning mi je delal znanec, za simbolično ceno, ki ne želi, da ga izdam.

Dela z Avstrijci, naložena mapa je ta:

https://allcartuning.com/en/car/Mazda-3-2013-2016-2-0-Skyactiv-G-120PS.html

Do 4000 rpm je mogoče minimalna razlika, potem se pa kar pozna, predvsem to, da ni treba prestavljat do 6500 rpm. Tudi na vključevanju na avtocesto gre bistveno bolje.

Tuning sem naredil jeseni 2018. Od takrat je poraba pri normalni vožni (skoraj vedno je kdo pred tabo, ki narekuje tempo po omejitvah ali pa še manj :) ) enaka. Sicer pa zelo odvisna od relacije in načina vožnje. 5,7 - 6,4 l, za celoten tank. Nad 7,1 l pa je še nisem spravil. Porabo računam sam, ker se mi zdi, da računalnik včasih pokaže malo manj, odvisno od relacij vožnje.

Skratka ni mi žal, da sem dal avto čipirat. Za vsakdanjo vožnjo je poraba enaka, ko pa se rabi več moči npr. pri prehitevanju pa jo dobiš :)

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 48 minutami je toto89 napisal:

Ne vem če to še spada v to temo, bo že Admin prestavil..

Tuning mi je delal znanec, za simbolično ceno, ki ne želi, da ga izdam.

Dela z Avstrijci, naložena mapa je ta:

https://allcartuning.com/en/car/Mazda-3-2013-2016-2-0-Skyactiv-G-120PS.html

Do 4000 rpm je mogoče minimalna razlika, potem se pa kar pozna, predvsem to, da ni treba prestavljat do 6500 rpm. Tudi na vključevanju na avtocesto gre bistveno bolje.

Tuning sem naredil jeseni 2018. Od takrat je poraba pri normalni vožni (skoraj vedno je kdo pred tabo, ki narekuje tempo po omejitvah ali pa še manj :) ) enaka. Sicer pa zelo odvisna od relacije in načina vožnje. 5,7 - 6,4 l, za celoten tank. Nad 7,1 l pa je še nisem spravil. Porabo računam sam, ker se mi zdi, da računalnik včasih pokaže malo manj, odvisno od relacij vožnje.

Skratka ni mi žal, da sem dal avto čipirat. Za vsakdanjo vožnjo je poraba enaka, ko pa se rabi več moči npr. pri prehitevanju pa jo dobiš :)

Super, tudi podatek porabe je ok, kako pa kaj vleče proti končni hitrosti, ker ima daljšo razmerje kot G165 in kolk gre, če si sprobal? 😁

Napisano

Ne vem. V 3. prestavi gre 155. Več kot 200 se še nisem peljal. 6. prestava se mi pa zdi, da je uporabna samo za nižjo porabo in obrate zbijat.

Napisano
dne 31. 10. 2020 ob 22:35 je Aless napisal:

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

To je to isto olje k pase v 6ko GH an? Ceprav je v servisni napisano 75W90, ce se ne motim :). Jest sem takrat dal original mazda olje, ampak, ce bi seenkrat lahko izbiral bi probal z redline :)

Napisano
pred 5 minutami je Hixxy napisal:

A za avtomatike tudi obstaja redline? 😅

Seveda obstaja,ampak jaz ne vem oznake ti bo že kdo napisal ,ki ima automatika!:prstgor:

Napisano
pred 4 urami je Scr3am napisal:

To je to isto olje k pase v 6ko GH an? Ceprav je v servisni napisano 75W90, ce se ne motim :). Jest sem takrat dal original mazda olje, ampak, ce bi seenkrat lahko izbiral bi probal z redline :)

 

Ja isto olje je ja 75w80 GL4. 

 

 

pred 9 minutami je Hixxy napisal:

A za avtomatike tudi obstaja redline? 😅

Redline obstaja tudi za avtomatike, vendar pri Mazdi bi jaz dal Original Mazdino ATF olje ali pa Ravenol FZ. 

Ker ima mazda malo specifično olje za avtomatski menjalnik in z navadnim Atf oljem lahko narediš več škode kot koristi. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
    • Še malo, pa bomo spet lahko gledali 'Sam doma' in 'Umri pokončno'...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.