Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
dne 2. 11. 2020 ob 12:37 je Aless napisal:

@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.

Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši. 

Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele. 

Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši. 

Jermene pa Gates ali Continental. 

Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je. 

Ma jest vzamem vse filtre od mahle ali mann pa je. Nazadnje sm vzel se nek super duper ogljen in anti bakterijski kabinski filter. Je pa tako, kot si rekel in je meni na bartogu ze sam rekel, da mi po taki ceni kot jo ima autodoc nemore dati.  Ce pa zelo malo narocas na autodocu in ti je predraga postnina pa narocis material za ene par rednih servisov pa je :). Jest sem ravno vceraj v bartogu kupil oljni filter in sem tocno seenkrat drazji placal, kot pa autodoc. Gre pa za tocno isti filter z isto oznako. Kar se pa tice stevilk katere je scania napisal gre za stevilke dolocenega proizvajalca in ne kataloske stevilke. Torej pod to stevilko bos dobil doticen izdelek dolocenega proizvajalca in ti nebo nasel vseh kompatibilnih opcij drugih proizvajalcev. Problem nastane, ker ce bos izdelek iskal pod to stevilko ti bo iskal samo npr. Mann kabinski filter. Ni nic narobe s firmo mann, ampak mogoce mann ni na zalogi in ti nebo nicesar nasel.

Jest osebno vse narocam preko autodoca, ker za isto ceno katero bi placal pri bartogu za neko levo firmo pri autodcu dobim top shit firmo. Primer: sprednje ploscice ATE pri bartogu 90e, autodoc 45e. Ni cudno da potem folk daje neke no name znamke gor, ker se jim vse skupaj zdi predrago. Jest osebno probam kupit cimboljso znamko glede na to kaj rabim in sicer:

Filtri :MANN ali MAHLE

Podvozje : meyle, lemforder, febi bilstein, sachs

Jermena: SKF, contitech

Svecke obvezno NGK (so tudi prva vgradnja)

Vzmetenje: bilstein, sachs, eibach

Zavore: ate, textar, TRW

Elektronika: hell, beru, ngk, 

Skratka imas dolocene firme k so specializirane na dolocenem podrocju in tam res rasturajo in vejo kaj delajo. Ne kot neke firme k delajo vse zivo od pralnih strojev, brisalcev do avtodelov.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 6
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Mogoče nisem zasledil, ob naslednjem servisu sem se odločil da polek olja v AT menjalniku in podložk injektorjev menjam še grelne svečke, kako znamko se splača vzet za mazdo ?

 

A ravno tako NGK  kot je Scr3am omenil tudi pri dizlu?

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Sesalni kolektor smo rekli spucat pol pri 150k ne? spada pod "Peskanje sesalnih kanalov in ventilov"? ali gre za drugo zadevo

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Sesalni kanali in ventili so v glavi motorja, posledično se mora demontirat sesalni kolektor. 

Zato je dobro oboje naenkrat očistit. 

S

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kako izgleda preverjanje verige?

Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€. 

Napisano

S testerjem se pregleda raztegnjenost verige. 

Če imaš kaka OBD vmesnik pa lahko sam pogledaš z Forscanom ali pa z Torque pro in vneseš PID, sem enkrat objavil na forumu kka je uradni postopek in kolk je lahko max raztegnjenost, napamet se zdja ne spomnim. 

Če so ti na servisu predlagali menjavo je verjetno na meji raztegnjenosti. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Bartol napisal:

Kako izgleda preverjanje verige?

Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€. 

To imaš dizla? 

Drugače pa bolje to uredit, zdaj ce je dizel scistis sito v karterju podlozke na sobah menjas in si miren 🙂

Napisano

Bencin, 2.0. Merili niso, le klicali, da predlagajo menjavo glede na kilometre. Zadnji redni servis je bil opravljen lani in kot vem, niso ničesar merili.

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Bartol napisal:

Kako izgleda preverjanje verige?

Imam M6 2013 s prevoženimi 220,000km in so mi na (uradnem) servisu priporočili preventivno menjavo verige, brez kontrole. Strošek okoli 800€. 

Če mislite imet avto še nekaj časa bi jaz osebno menjal. Bi pa mogoče vprašal še kam drugam za ceno! Kak mehanik,neuradni ki šravfa tudi Mazde bi bil verjetno kaj cenej,saj ga nimaš več v garanciji!:whatever:

Če bi imel pa dizla bi jo pa verjetno že vlekel za seboj :wacko:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 54 minutami je Bini napisal:

Če mislite imet avto še nekaj časa bi jaz osebno menjal. Bi pa mogoče vprašal še kam drugam za ceno! Kak mehanik,neuradni ki šravfa tudi Mazde bi bil verjetno kaj cenej,saj ga nimaš več v garanciji!:whatever:

Če bi imel pa dizla bi jo pa verjetno že vlekel za seboj :wacko:

 

Nvm kaj imate spet proti dizlom??? V vsaki temi neko prepucavanje benc vs dizel🙄

Tisti ki nimajo dizlov itak največ vejo. Kao da vse crkne pri 50kkm, ja in pol pride Božiček z novo Mazdo bencinc🙄😁😁😁

 

Glede neuradnih mehanikov, pa je odvisno kok mu zaupaš menjavo verige. Če bo zajebal so posledice katastrofalne €€€, tko da jst bi raje dal 200€ več in imaš račun z garancijo na to delo, kot pa da daš enemu popoldancu k ti lahko zajebe mašino za tistih nekja € razlike. 

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
dne 11. 12. 2020 ob 11:42 je Aless napisal:

 

Nvm kaj imate spet proti dizlom??? V vsaki temi neko prepucavanje benc vs dizel🙄

Tisti ki nimajo dizlov itak največ vejo. Kao da vse crkne pri 50kkm, ja in pol pride Božiček z novo Mazdo bencinc🙄😁😁😁

 

Glede neuradnih mehanikov, pa je odvisno kok mu zaupaš menjavo verige. Če bo zajebal so posledice katastrofalne €€€, tko da jst bi raje dal 200€ več in imaš račun z garancijo na to delo, kot pa da daš enemu popoldancu k ti lahko zajebe mašino za tistih nekja € razlike. 

Saj dizli so ok,ampak pri 220k km ne vem kak bi bilo s prvo ketnico,ker sem slišal ,da jih tudi trže že pred 200k km. Mislil sem pa na mehanike kot je Pelko in še kdo,ki ve kaj dela!:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano

Veriga je po pregledu g. Pelka popolnoma ok, pustili jo bomo pri miru. Kakšne so nasploh izkušnje z večjo kilometražo teh 'novejših' modelov, obstajajo znani problemi? Avta ne mislim menjati, zadnja Vectra mi je služila skoraj pol milijona km, preden je zgnila od zunaj.

Napisano
pred 10 minutami je Bartol napisal:

Veriga je po pregledu g. Pelka popolnoma ok, pustili jo bomo pri miru. Kakšne so nasploh izkušnje z večjo kilometražo teh 'novejših' modelov, obstajajo znani problemi? Avta ne mislim menjati, zadnja Vectra mi je služila skoraj pol milijona km, preden je zgnila od zunaj.

Mogoče pa je verigo menjal že prejšnji lastnik ,če je možno bi ga vprašal ,da si bolj siguren.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Ko je govora o menjavi podložk na injektorjih, so to tele bakrene podložke? Ravno naročam z Autodoca pa da ne naročam napačnih 😁Screenshot_20210117-102605.thumb.png.29ac1a4c5ce106b646b7b1fce476a76f.png

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Husky1290 napisal:

😁😄

 

pred 37 minutami je Husky1290 napisal:

Hvala 😁 sej zdelo se mi je tako, ampak pri mašinah nikoli ne veš😄

Res je😊... včasih se vsedeš v avto in po zvoku ugotoviš, da ima šest cilindrov. 😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
1 hour ago, Alex said:

 

Res je😊... včasih se vsedeš v avto in po zvoku ugotoviš, da ima šest cilindrov. 😊

Mogoče pa naslednjo serijo naredijo 3.0, 6 cilinder diesel. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
57 minutes ago, Aless said:

@Husky1290Saj v načrtu imajo, mapak vprašanje če bo v EU, mam občutek da to načrtujejo samo za US trg.

Glede avto moto scene pa res iz dna srca sovražim Amere. Vse tabolš poberejo, mi pa eko drobtince dobimo 😤

Napisano
pred 3 urami je Husky1290 napisal:

Mogoče pa naslednjo serijo naredijo 3.0, 6 cilinder diesel. 😄

Ma pa ja... kdo bo pol 6 podložk kupoval. 😜

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.