Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Ma pa ja... kdo bo pol 6 podložk kupoval. 😜

Saj bo bencinar :)

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Ma pa ja... kdo bo pol 6 podložk kupoval. 😜

Pa bodo potem rekli, že do zdaj je bilo vzdrževanje dizlov drago, sedaj pa so še dve podložki več. To je nevzdržno. 

 

 

Napisano
13 hours ago, Husky1290 said:

Glede avto moto scene pa res iz dna srca sovražim Amere. Vse tabolš poberejo, mi pa eko drobtince dobimo 😤

 

Sam pa ni to vedno, ce vzamem za primer starega Nissana 350Z so bli na ameriski verziji slabsi deli gor nametani

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 40 minutami je TiEn napisal:

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

Kakšen pa je bil DPF? A je bil kaj zabit? 

 

 

Napisano
4 hours ago, TiEn said:

Mogoče neumno vprašanje
dizel : Olje zadnji diferencial   --> 150000km    , to je mišljeno pri AWD ? Konec meseca me čaka servis in študiram kaj vse narediti pri 153k km. Danes je bil na čiščenju DPF filtra in sesalnega kolektorja.

 

jp to bo za AWD :)

Napisano (urejeno)

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji

mikrojermen
kontrola verig
 

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je TiEn napisal:

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji
kontrola verig
 

Misliš žarilne svečke. Drugače po tem servisu si miren in točno veš situacijo.

Popravljeno od scania
Napisano

Kako pa veš, da je veriga za pogon oljne črpalke pri koncu?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Naslednji teden pa v nakup delov in olj za servis,.. 6L gre v motor, 5L pa vzamem za menjalnik? Da ne iščem tiste teme z olji katerega morem vzet (avtomatik)?

 

image.jpeg

 

Napisano
On 3/15/2021 at 9:08 PM, scania said:

Misliš žarilne svečke. Drugače po tem servisu si miren in točno veš situacijo.

A mogoče veš katere od NGK so taprave ?

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 17 urami je TiEn napisal:

A mogoče veš katere od NGK so taprave ?

Nisem siguren, najbolje da si pogledaš na autodoc, vneseš vse parametre za tvojo mazdo in bos najbolj ziher.

Napisano (urejeno)

Mi lahko kak ki se bolje spozna vrže gor eno oko če sm jaz tole pravilno zbral? Pa če se kaj spremeni za bolj primerno. Bo pa to tavelik servis kar.

Olje:


Filter menjalnika:


Komplet jermen+napenjalec:


Bakrena tesnila:


Vžigalne svečke:

 


Mogoče še komu pride prav ...

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Eno vprašanje. Sem že pozabil od lani. Ali je dovolj 5 l olja za 2,2 dizel? 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

5.1L ga gre

 

In kje dobiš tistega 0,1litra.

Se pravi, da moraš kupit 6 litrov? 🤔

 

 

Napisano
pred 16 minutami je TiEn napisal:

Al pa tistega deci ne dotočiš

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Alex napisal:

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

Ne vem za tvojega ampak v mojo M3  2.0 so natočili 4.2 l.kot piše in je bilo na šipki na max.😉

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

To 5,1 litrov je mišljenih do višine 3/4 ali do max.?

 

To je mišljeno na max😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma kaki bateriji neki. Baterija je izredno zanesljiv del EV. In bo preživela skoraj vse EV-je ... To vas naftni lobij straši, da bo vse pocrkalo.   Glede cen pa - kaj pa je 10€/100 km (čeprav si predpostavil izredno visoko povprečje 25 kWh/100 km), če to rabiš občasno. Drugače imaš tudi Petrolovo naročnino, ki ti ceno zbije vse do 0,30€ za kWh, ampak potem si prikovan na Petrolove polnilnice (ki pa jih izven Slovenije skoraj ni).
    • Če je cena 0,39-0,45€/kWh to pomeni najmanj 10€ na 100 km, če je je poraba 25 kWh/100 km. Torej če prav razumem, plačaš naročnino, čakaš na polnilnici, na koncu te stane pa enako kot bencin?   Tudi če polniš doma ni neke računice, sploh sedaj ko so še omrežnino dvignili za večje odjemalce. Za 25 kWh plačaš okoli 5EUR, za 7l goriva pa 10EUR, torej si v plusu 5 EUR na vsake 100 prevoženih km. Če letno narediš 20.000 km to pomeni, da si vsako leto prišparaš 1000EUR.   Znesek ni zanemarljiv, problem je ker si v osnovi vozilo toliko preplačal napram ICE, da rabiš 7 let da to razliko dobiš notri, potem pa je počasi potrebno razmišljati o novi bateriji...pa smo spet v minusu.   Sklep: Če kdo trenutno kupi EV z mislijo, da bo prišparal se je zmotil.    
    • Kako že pravjo? Boljš bit živa reva kot mrtvi heroj, hehe. Zelo zanimiva trasa izgleda tole, pohvale fanta, Mazdaša.
    • moraš vedet da sta gospoda že v letih🤣🤣 drugače bi tud tist potoček lahko prevozla tole pa mora bit klanec , da ga z turbo ne zvoziš
    • Kdor se z EV veliko vozi po AC pač kupi mesečno naročnino na Tesla ali Ionity DC polnilnice (strošek 10-12€/mesec) in potem pretaka elektriko po 0,39-0,45€/kWh po super duper hitrostih. To je vsa umetnost.   Za kaj sproti dofilat na sestanku, kosilu, nakupovanju ipd. so pa tudi AC polnilnice čisto v redu. Pa še nekoliko cenejše.   Sicer pa EV se najbolj splača tistim, ki ga lahko polnijo doma. Tudi brez sončne elektrarne. Že n-krat povedano in napisano.   Da bi se pa obremenjeval s ceno DC polnjenja na avtocesti za tiste dvakrat kot povprečen Slovenec prevozi razdaljo, daljšo od 500 km, pa nima smisla. Itak toliko čez leto prihraniš, da ni par malce dražjih polnjenj omembe vrednih. Mene tudi ko grem v Nemčijo pride strošek pogonskega goriva z EV ceneje kot z ICE.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.