Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 minutami je Aless napisal:

 

To je mišljeno na max😉

Se pravi 5 litrov polna kapa. 

pred 41 minutami je Bini napisal:

Ne vem za tvojega ampak v mojo M3  2.0 so natočili 4.2 l.kot piše in je bilo na šipki na max.😉

Tvoj motorček je manjši.🤗 Naše 2,2 zverine pa zahtevajo veliko količino olja. 😋

 

 

Napisano
2 hours ago, Alex said:

In kje dobiš tistega 0,1litra.

Pride Iz nafte 😜

  • Všeč 2
  • Haha 5

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Tisti, ki mate  okrog 150kkm, ce se niste mocno priporocam menjavo sita! 

 

Je pa za ta postopek potrebno snet oljno crpalko, ker je vijak od sita na butastem mestu in se drugace ne da prit zraven. 

 

IMG_20210807_185841.thumb.jpg.e65e9163fc11956aa48233fafd337bac.jpg

 

IMG_20210807_185809.thumb.jpg.4f81c12656bd2ed43f95877b53c068cc.jpg

 

IMG_20210807_185817.thumb.jpg.5d486bd2417100e3db652fa312ae45e5.jpg

 

Popravljeno od Deeyan
Napisano

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

@Deeyan 👍. Če prav razumem, je to vsaj tako velik poseg, kot pri menjavi ketnice oljne črpalke? Koliko ur dela približno?

 

 

Dve uri- odvisno  od brzine

Napisano
pred 1 minuto je Brane napisal:

Dve uri- odvisno  od brzine

 

Tu nekje ja 🙂

pred 27 minutami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Zgledajo kot klipsne ja, ampak niso. Plastika je zalita skupaj z dveh delov

pred 52 minutami je Janez007 napisal:

@Deeyan 👍. Če prav razumem, je to vsaj tako velik poseg, kot pri menjavi ketnice oljne črpalke? Koliko ur dela približno?

 

 

 

Za menjavo verige mores se stranski pokrov snet

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?

 

Ja res je, 3-je vijaki jo drzijo skup, gre pa narazen tocno na tem delu, da prides do tega vijaka

IMG_20210808_132135_edit_1310759753178639.thumb.jpg.7a692b2ac61f35f62e5e23420447af14.jpg

pred 3 urami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Se opravicujem, vidim, da ti nisem vsega odgovoril. 

Pomoje so res bli delani na 20kkm v Italiji, kolker sm pa gledu zgodivino se je delalo po 50kkm letno. 

Pri men se delajo servisi na 10kkm.

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Meni so aprila prečekirali oljno sito pri 155k km in ni bilo zapacano nič, zdej pa bodi pameten

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:

  • si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
  • dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
  • si že zamenjal pogonsko verigo?

Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?

 

ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

Popravljeno od samuel
Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Meni so aprila prečekirali oljno sito pri 155k km in ni bilo zapacano nič, zdej pa bodi pameten

Tok tok, to je super, jaz sem imel pri okoli 110k km kar konkretno zabito. Je možno da je bilo že kdaj prej očiščeno oz. menjano? Lahko pa, da so podložke injektorjev še ok oz. so bile pravočasno zamenjane. Le tako naprej 👌.

Napisano
pred 24 minutami je samuel napisal:

Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:

  • si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
  • dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
  • si že zamenjal pogonsko verigo?

Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?

 

ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

Delal mi je mehanik, js pa sm zraven mal pomagu. Bi tut sam, ampak nekak se mi ne da vec pod avto lazit brez dvigala. 

 

1. Ja se je vidlo, da je se cist tovarniska dihtmasa bla gor, ni bil karter se nikol dol. Na zacetku je mal zajebaval, pol je pa kr naenkrat spustila. Potem sma uporabla tesnilko od Victor reinza. 

 

2. Zobnik sma prijela s klescam ja, pa odvijacla s kompresorsko pistolo. 

 

3. Pogonska veriga bo pa na vrsti cez naslenjih 10kkm (se pravi pri 200kkm)

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

@samuelJa postopek je odvisen kateri engine flush uporabiš, imaš namreč bolj "močnega" ki ga naliješ v topel motor pred menjavo olja, motor nato pustiš laufat 10-15min in nato spustiš olje.

Imaš pa še bolj blagi flush, ki ga naliješ v motor in z njim narediš cca 200km in nato spustiš olje.

No imaš pa tudi tretjo varianto, obstajajo tudi Flushing olja, ki jih vliješ namesto motornega olja, in pustitš enako motor laufat in nato spet spustit.

BTW: Tudi Mazda ima Flushing olje ;)

WWW.ONLINE-TEILE.COM

FLUS05OIL Cleaning Oil: weight 0.49 kg

 

P.S.: No ena dobra varianta namesto engine flushov je tudi da za kratek interval vliješ kako mineralno olje in narediš kakih 200-300km. Mineralno olje ima namreč dobre čistilne lastnosti.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 49 minutami je Aless napisal:

@samuelJa postopek je odvisen kateri engine flush uporabiš, imaš namreč bolj "močnega" ki ga naliješ v topel motor pred menjavo olja, motor nato pustiš laufat 10-15min in nato spustiš olje.

Imaš pa še bolj blagi flush, ki ga naliješ v motor in z njim narediš cca 200km in nato spustiš olje.

No imaš pa tudi tretjo varianto, obstajajo tudi Flushing olja, ki jih vliješ namesto motornega olja, in pustitš enako motor laufat in nato spet spustit.

BTW: Tudi Mazda ima Flushing olje ;)

WWW.ONLINE-TEILE.COM

FLUS05OIL Cleaning Oil: weight 0.49 kg

 

P.S.: No ena dobra varianta namesto engine flushov je tudi da za kratek interval vliješ kako mineralno olje in narediš kakih 200-300km. Mineralno olje ima namreč dobre čistilne lastnosti.

 

Hvala, pa vem spet nekaj več. Pa priporočaš drugače ta flush in katerega? A se priporoča tudi nov oljni filter za flush?

pred 59 minutami je dvorjan napisal:

@Deeyan: kje si kupil sito za olje?

 

Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃

Jaz sem ga vzel tukaj

mazda-sh0114240-1595988922928-big.jpg
WWW.AMAYAMA.COM

Genuine Mazda SH0114240 FILTER, OIL. New & genuine Japanese car parts. Fast shipping. Low prices. Request a quote from Amayama...

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Deeyan: kje si kupil sito za olje?

 

Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃

 

Na uradnem servisu, ker ponaredkov zal ni 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
Napisano

@samuelja priporočam če je mašina preveč zapacana (longlife intervali), če so intervali bili krajši in ni videt oljnih usedlin pol ni potrebe po flushu.

Problem je ker olja v novejših avtih ne zdržijo več dolgih servisnih intervalov in s tem ko je olje uničeno več ne opravlja svojega čistilnega dela, zato se tvorijo oljne usedline in če imaš smolo se olje čist prežge. Tako je v motorju polno oljne nesnage ki ne vpliva glih ugodno na sam motor. 

Zato priporočam intervale na max 15kkm, oz., pri bencinarju z ugodnim režimom vožnje tudi do 20kkm, ampak je potrebno spremljat stanje olja, ker tudi bencinarji znajo zasrat olje z kakim bencinom, in takrat olje tudi izgubi svoje sposobnosti. 

Glede firme pa ne priporočam nič posebnega, enostavno kateri flush dobiš ceneje. Po sestavi kolikor sem gledal so več ali manj enaki, tisti ta dražji imajo ponavadi še kaj Estra zraven, ki ima tudi dobre čistilne lastnosti. 

Filtr olja pa se seveda menja ko se spusti ven staro olje z zmešanim flushom. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

to pa itak po vsaki menjavi olja!

Ja to itak, v bistvu me je zanimalo, če naj tudi za flush uporabim nov filter.

pred 54 minutami je Aless napisal:

@samuelja priporočam če je mašina preveč zapacana (longlife intervali), če so intervali bili krajši in ni videt oljnih usedlin pol ni potrebe po flushu.

Problem je ker olja v novejših avtih ne zdržijo več dolgih servisnih intervalov in s tem ko je olje uničeno več ne opravlja svojega čistilnega dela, zato se tvorijo oljne usedline in če imaš smolo se olje čist prežge. Tako je v motorju polno oljne nesnage ki ne vpliva glih ugodno na sam motor. 

Zato priporočam intervale na max 15kkm, oz., pri bencinarju z ugodnim režimom vožnje tudi do 20kkm, ampak je potrebno spremljat stanje olja, ker tudi bencinarji znajo zasrat olje z kakim bencinom, in takrat olje tudi izgubi svoje sposobnosti. 

Glede firme pa ne priporočam nič posebnega, enostavno kateri flush dobiš ceneje. Po sestavi kolikor sem gledal so več ali manj enaki, tisti ta dražji imajo ponavadi še kaj Estra zraven, ki ima tudi dobre čistilne lastnosti. 

Filtr olja pa se seveda menja ko se spusti ven staro olje z zmešanim flushom. 

 

Bom malo bolj potrebno preveril stanje kar se tiče usedlin, ko bo naslednjič karter dol. Drugače pa delam menjave na 10kkm. Uporabljam pa že nekaj časa olje Fuchs Titan 5W-30 Gt1 Pro-C3, naslednjih 10kkm priložim kapljico za analizo :).

Napisano

Glede flusha sem jaz bil zelo velik pristaš do kakšnega leta nazaj in sicer, sem videl da je aditiv odstranil barvo s karterja in posledično zadelal sito (bilo je na citroenu). Drugače super zadeva res sčisti motor vendar kot v citroenovem primeru lahko naredi več sranja. Zdaj lahko je bil kakšen feler na karterju pri barvanju. Drugače mi je pa zelo všeč @Aless ova ideja o minerlnem olju za spiranje.

@Aless sem vzel vzorec na mazdi in sicer je 1 mesec od servisa in 5000km, same dolge ture (Bosna, Bratislava, Makarska) pa bi te prosil za oceno, prilepim slikico jutri ko mine 24h

Napisano (urejeno)

@scaniaNačeloma flush ne bi smel odstraniti barve, večina hitrih flushev je sestavljena iz Kerozina(cca 60-80%), TBN boosterja, in v nekaterih primerih nekaj Kalcija. Kerozin kot tak ne razžere barve v teh 15-20min ko motor laufa z flushom. Možno da je bila napaka pri barvanju, seveda pa dopuščam možnost da je tisti uporabljen flush bil preagresive oz. nekompatibilen z citroenovo barvo.

Mogoče veš kateri Flush se je uporabil??

Pri Flushin olju pa je v bistvu sestava podobna navadnemu olju ponavadi se uporabijo mineralna olja v SAE20 spec, z klasičnimi čistilnimi aditivi Kalcij, Magnezij,v majhnih količinah tudi Bor, nekateri imajo dodan Ester.

BTW.: Da se ni slučajno delal flush z kako DIY varianto z DSMO-jem (Dimetil sulfoksid) ki je izredno učinkovit za čiščenje, vendar je hudo agresiven za barvo in razne gumijaste dele, zato to varianto totalno odsvetujem.

Glede vzorca pa ni panike, bom pogledal (si pa naredil fajn turo v 1mescu) ;)

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.