Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Sandi84 napisal:

Ojo upam na najboljše. Kolko je pa kej strošek, menjave teh odmičnih.

 

Same odmicne kolkor vem niso drage, drago je pol tisto, ce je se kaka skoda zarad trga narjena

Napisano

Obvezno karter dol in pregledat vse od sita, do morebitno zaribanih ojničnih ležajih, turbina itd.

33112_1.png

Napisano

Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT.

Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k.

Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala.

 

Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta.

Napisano
pred 3 urami je amatej napisal:

Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT.

Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k.

Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala.

 

Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta.

Glede na napotke na prvi strani, 80% je preventiva in vsak nardi kako zeli, od te preventive ti na uradnem servisu nebodo nic naredili preventivno, torej je na tebi kako in kaj. Jaz bi na 50000km na tvojem mestu menjal olje, oljni filter, naftni filter, zračmo filter, filter klime, preveril sprednje zavore, zamenjal zavorno tekočino, in menkal olje v avtomatskem menjalniku samo v karterji 4litre in filter. To je to. Podložke na injektorjih bi menjal na nekje med 80000km in 100000km takrat bi tudi preventivno sčistil sito na oljni črpalki.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 9/18/2021 at 1:16 PM, Sandi84 said:

Ojo upam na najboljše. Kolko je pa kej strošek, menjave teh odmičnih.

Zdravo, kako si rešil z mazdo?

Napisano (urejeno)

Tisti, ki mate dizle... v info vam sporocam, da kupujte samo originalni oljni filter, v njem je namrec vgrajen magnet, ki pobira svinjarijo na sebe. Vceraj sm to slucajno zvedu, dons sm se sou k Selmarju pozanimat, ce je to res in so mi potrdili. 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 6
  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano

Hmh, načeloma magnet ne škodi, ampak pri Mazdinih dizlih z predolgimi intervali je bolj problem uničeno olje ki se spremeni v zažgane oljne usedline, teli ti pa potem zabašejo kanale. Pri teh usedlinah ti pa magnet ne pomaga. 

Magnet ti bo pobral samo železo (material cilindra, odmičnih, zobnikov...). 

Moje mnenje je da ko pride že do take obrabe železa da ga lahko z  magnetom loviš, je z avtom že nekaj narobe. 

Iz analiz rabljenega olja vem da je do 100ppm Fe/10.000km še ok, vse kar je več pa zna kazat že na kak problem.

Pri moji M6 sem z drugim oljem spravil obrabo Fe(železo) iz 69ppm na 38ppm/10kkm. 

Lahko ti pa iz prve roke povem da sem pri svojem rabljenem olju probal z magnetom pa se ni nič prijelo gor. Se pravi je bilo premalo železnih delcev v olju. 

BTW: Lahko pa zmontiraš tudi magnetni čep na karterju, da boš bolj mirno spal. 

Čeprav magnetni čep bi bolj priporočal za menjalnik, sicer ga mi je še en ostal od Honde, ampak mi ne paše na Mazdo k je drug navoj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Aless napisal:

Hmh, načeloma magnet ne škodi, ampak pri Mazdinih dizlih z predolgimi intervali je bolj problem uničeno olje ki se spremeni v zažgane oljne usedline, teli ti pa potem zabašejo kanale. Pri teh usedlinah ti pa magnet ne pomaga. 

Magnet ti bo pobral samo železo (material cilindra, odmičnih, zobnikov...). 

Moje mnenje je da ko pride že do take obrabe železa da ga lahko z  magnetom loviš, je z avtom že nekaj narobe. 

Iz analiz rabljenega olja vem da je do 100ppm Fe/10.000km še ok, vse kar je več pa zna kazat že na kak problem.

Pri moji M6 sem z drugim oljem spravil obrabo Fe(železo) iz 69ppm na 38ppm/10kkm. 

Lahko ti pa iz prve roke povem da sem pri svojem rabljenem olju probal z magnetom pa se ni nič prijelo gor. Se pravi je bilo premalo železnih delcev v olju. 

BTW: Lahko pa zmontiraš tudi magnetni čep na karterju, da boš bolj mirno spal. 

Čeprav magnetni čep bi bolj priporočal za menjalnik, sicer ga mi je še en ostal od Honde, ampak mi ne paše na Mazdo k je drug navoj. 

To je res, ampak tak filter najbrz skodit ne more, tak da bom js rajsi kr daju 5€ vec za ta filter 🙂

 

38ppm mas z Motulom? 

 

Na menjalniku pa Mazda ze tak ma v originalu magnet 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
dne 29. 9. 2021 ob 9:56 je NevLado napisal:

Zdravo, kako si rešil z mazdo?

Vrnil nazaj prodajalcu, pred tem odpeljal na servis na pregled, predracun 2800€, pa se to niso 100%, po vsej verjetnosti potrebna menjava motorja, vse oljne cevi zabilo :(

20210921_092656.jpg

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 25 minutami je Sandi84 napisal:

Vrnil nazaj prodajalcu, pred tem odpeljal na servis na pregled, predracun 2800€, pa se to niso 100%, po vsej verjetnosti potrebna menjava motorja, vse oljne cevi zabilo :(

20210921_092656.jpg

In kakšna je bila diagnoza okvare? Kaj je bilo na koncu krivo za okvaro? 🤔

 

 

Napisano
dne 4. 10. 2021 ob 20:24 je Deeyan napisal:

To je res, ampak tak filter najbrz skodit ne more, tak da bom js rajsi kr daju 5€ vec za ta filter 🙂

 

38ppm mas z Motulom? 

 

Na menjalniku pa Mazda ze tak ma v originalu magnet 🙂

 

Ja itak da nima kaj škodit ;)

Na ročnem menjalniku 2.generacija M6 nima magnetnih čepov, za 3.gen pa nevem.

Glede obrabe pa ja 38ppm sem imel z Motul 8100 X-Clean EFE 5W30, in to kljub 6,6% goriva v olju.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

2 .generacija M6 nima magnetnih čepov, za 3.gen pa nevem.

Glede obrabe pa ja 38ppm sem imel z Motul 8100 X-Clean EFE 5W30, in to kljub 6,6% goriva v olju.

 

Aja, za rocnega tut js nvem

 

Ta podatek glede olja mi je pa usec, jutri ali pojutrisnjem gre tut pr men to olje not 🙂

Napisano
dne 5. 10. 2021 ob 22:01 je Alex napisal:

In kakšna je bila diagnoza okvare? Kaj je bilo na koncu krivo za okvaro? 🤔

Okvara pumpe za olje, verjetno ze pred mano pa so nekaj senzorje blinkal tako da ni kazal napake, dokler ni skoraj zabilo dokonca vseh cevi v motorju. Porazno, imel prej mazdo 6 2.0d 140hp, 5let nobenih tezav, samo servis tankaj in vozi. 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. 

No, pa bom tu vprašal... 

Olje za motor, katero naj nabavim? Šestica 165 konjičev letnik 13, bencinar. 

Bo treba servis naredit... 

Hvala za odgovor in lep pozdrav. 

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Pozdravljeni. 

No, pa bom tu vprašal... 

Olje za motor, katero naj nabavim? Šestica 165 konjičev letnik 13, bencinar. 

Bo treba servis naredit... 

Hvala za odgovor in lep pozdrav. 

Jaz uporabljam mazda 5w30, drugače pa sva se z Aless-om pogovarjala in je olje shell helix 5w30 top.

Napisano (urejeno)

Sem poguglu ni tolk slaba cena so pa totalni nateguni teli na MV,.. 66€ pa kao 44% popust da prideš na 37.5€ hahah a olje se normalno prodaja za 7,5€ na liter (brez kakih popustov)
 

WWW.MOTORNAOLJA.COM

Originalna motorna olja priznanih proizvajalcev po najugodnejših cenah. Velika izbira in zaloga ter brezplačna dostava motornega olja.

 

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Screenshot_20211016_171034_com.android.chrome.jpg

Kaj pa tale? 

Shell helix ultra 5w30 se najbolj splaca na kruno.si jaz pa drugace original mazdino kupujem na motornaolja.com

Napisano (urejeno)

Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek?

Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja.

 

p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane)

 

Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev?
 

Popravljeno od Baho
Napisano
pred 31 minutami je Baho napisal:

Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek?

Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja.

 

p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane)

 

Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev?
 

Diagnostika: saje.

 

Čiščenje saj opravlja ferk maribor, furman servis (toyota) ptuj, CSS tehnologije Podplat

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Koliko poudarka pa date kej na oceno "C" za po mokrem? Pač, ker cena med "B" in "C" se tudi pozna...  
    • Bomba si kupil...Gedore RED je vse "čajniz"....k če bi gledal nižjo cenovno klaso,pa da je boljše od najcenejšega sranja,po tem je boljši Proxxon (tud kitajc) kot pa Gedore RED. Sicer nisem pristaš Uniora pri kleščah,natični ključi pa so TOP🧐...a seveda je temu primerna tudi cena...za "male pare" jih ne boš dobil. Je pa tudi res,da glede na obseg seta tukaj cenovno hitro prideš v "revir" Stahlville,Gedore-Blue ipd.   Dober nakup👍
    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.