Deeyan Napisano 18. september, 2021 Prijavi Napisano 18. september, 2021 pred 5 urami je Sandi84 napisal: Ojo upam na najboljše. Kolko je pa kej strošek, menjave teh odmičnih. Same odmicne kolkor vem niso drage, drago je pol tisto, ce je se kaka skoda zarad trga narjena Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Boss Napisano 18. september, 2021 Prijavi Napisano 18. september, 2021 Obvezno karter dol in pregledat vse od sita, do morebitno zaribanih ojničnih ležajih, turbina itd. Citiraj
amatej Napisano 19. september, 2021 Prijavi Napisano 19. september, 2021 Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT. Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k. Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala. Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta. 1 Citiraj
scania Napisano 19. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2021 pred 3 urami je amatej napisal: Približujem se 50k prevoženim na M6 2018 CD175 AT. Na prvi strani piše, da naj bi bilo potrebno podložke preveriti pri 100k, v temi pa se omenja 50k. Lahko kdo po točkah napiše kaj je dobro preveriti pri 50k? Hvala. Aja pa mogoče ne bi bilo slabo posodobiti prvega posta. Glede na napotke na prvi strani, 80% je preventiva in vsak nardi kako zeli, od te preventive ti na uradnem servisu nebodo nic naredili preventivno, torej je na tebi kako in kaj. Jaz bi na 50000km na tvojem mestu menjal olje, oljni filter, naftni filter, zračmo filter, filter klime, preveril sprednje zavore, zamenjal zavorno tekočino, in menkal olje v avtomatskem menjalniku samo v karterji 4litre in filter. To je to. Podložke na injektorjih bi menjal na nekje med 80000km in 100000km takrat bi tudi preventivno sčistil sito na oljni črpalki. 1 Citiraj
NevLado Napisano 29. september, 2021 Prijavi Napisano 29. september, 2021 On 9/18/2021 at 1:16 PM, Sandi84 said: Ojo upam na najboljše. Kolko je pa kej strošek, menjave teh odmičnih. Zdravo, kako si rešil z mazdo? Citiraj
Deeyan Napisano 4. oktober, 2021 Prijavi Napisano 4. oktober, 2021 (urejeno) Tisti, ki mate dizle... v info vam sporocam, da kupujte samo originalni oljni filter, v njem je namrec vgrajen magnet, ki pobira svinjarijo na sebe. Vceraj sm to slucajno zvedu, dons sm se sou k Selmarju pozanimat, ce je to res in so mi potrdili. Popravljeno 4. oktober, 2021 od Deeyan 6 1 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Aless Napisano 4. oktober, 2021 Prijavi Napisano 4. oktober, 2021 Hmh, načeloma magnet ne škodi, ampak pri Mazdinih dizlih z predolgimi intervali je bolj problem uničeno olje ki se spremeni v zažgane oljne usedline, teli ti pa potem zabašejo kanale. Pri teh usedlinah ti pa magnet ne pomaga. Magnet ti bo pobral samo železo (material cilindra, odmičnih, zobnikov...). Moje mnenje je da ko pride že do take obrabe železa da ga lahko z magnetom loviš, je z avtom že nekaj narobe. Iz analiz rabljenega olja vem da je do 100ppm Fe/10.000km še ok, vse kar je več pa zna kazat že na kak problem. Pri moji M6 sem z drugim oljem spravil obrabo Fe(železo) iz 69ppm na 38ppm/10kkm. Lahko ti pa iz prve roke povem da sem pri svojem rabljenem olju probal z magnetom pa se ni nič prijelo gor. Se pravi je bilo premalo železnih delcev v olju. BTW: Lahko pa zmontiraš tudi magnetni čep na karterju, da boš bolj mirno spal. Čeprav magnetni čep bi bolj priporočal za menjalnik, sicer ga mi je še en ostal od Honde, ampak mi ne paše na Mazdo k je drug navoj. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Deeyan Napisano 4. oktober, 2021 Prijavi Napisano 4. oktober, 2021 (urejeno) pred 14 minutami je Aless napisal: Hmh, načeloma magnet ne škodi, ampak pri Mazdinih dizlih z predolgimi intervali je bolj problem uničeno olje ki se spremeni v zažgane oljne usedline, teli ti pa potem zabašejo kanale. Pri teh usedlinah ti pa magnet ne pomaga. Magnet ti bo pobral samo železo (material cilindra, odmičnih, zobnikov...). Moje mnenje je da ko pride že do take obrabe železa da ga lahko z magnetom loviš, je z avtom že nekaj narobe. Iz analiz rabljenega olja vem da je do 100ppm Fe/10.000km še ok, vse kar je več pa zna kazat že na kak problem. Pri moji M6 sem z drugim oljem spravil obrabo Fe(železo) iz 69ppm na 38ppm/10kkm. Lahko ti pa iz prve roke povem da sem pri svojem rabljenem olju probal z magnetom pa se ni nič prijelo gor. Se pravi je bilo premalo železnih delcev v olju. BTW: Lahko pa zmontiraš tudi magnetni čep na karterju, da boš bolj mirno spal. Čeprav magnetni čep bi bolj priporočal za menjalnik, sicer ga mi je še en ostal od Honde, ampak mi ne paše na Mazdo k je drug navoj. To je res, ampak tak filter najbrz skodit ne more, tak da bom js rajsi kr daju 5€ vec za ta filter 🙂 38ppm mas z Motulom? Na menjalniku pa Mazda ze tak ma v originalu magnet 🙂 Popravljeno 4. oktober, 2021 od Deeyan 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Sandi84 Napisano 5. oktober, 2021 Prijavi Napisano 5. oktober, 2021 dne 29. 9. 2021 ob 9:56 je NevLado napisal: Zdravo, kako si rešil z mazdo? Vrnil nazaj prodajalcu, pred tem odpeljal na servis na pregled, predracun 2800€, pa se to niso 100%, po vsej verjetnosti potrebna menjava motorja, vse oljne cevi zabilo 1 1 Citiraj
Alex Napisano 5. oktober, 2021 Prijavi Napisano 5. oktober, 2021 pred 25 minutami je Sandi84 napisal: Vrnil nazaj prodajalcu, pred tem odpeljal na servis na pregled, predracun 2800€, pa se to niso 100%, po vsej verjetnosti potrebna menjava motorja, vse oljne cevi zabilo In kakšna je bila diagnoza okvare? Kaj je bilo na koncu krivo za okvaro? 🤔 Citiraj
Aless Napisano 6. oktober, 2021 Prijavi Napisano 6. oktober, 2021 dne 4. 10. 2021 ob 20:24 je Deeyan napisal: To je res, ampak tak filter najbrz skodit ne more, tak da bom js rajsi kr daju 5€ vec za ta filter 🙂 38ppm mas z Motulom? Na menjalniku pa Mazda ze tak ma v originalu magnet 🙂 Ja itak da nima kaj škodit Na ročnem menjalniku 2.generacija M6 nima magnetnih čepov, za 3.gen pa nevem. Glede obrabe pa ja 38ppm sem imel z Motul 8100 X-Clean EFE 5W30, in to kljub 6,6% goriva v olju. 1 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Deeyan Napisano 6. oktober, 2021 Prijavi Napisano 6. oktober, 2021 pred 4 minutami je Aless napisal: 2 .generacija M6 nima magnetnih čepov, za 3.gen pa nevem. Glede obrabe pa ja 38ppm sem imel z Motul 8100 X-Clean EFE 5W30, in to kljub 6,6% goriva v olju. Aja, za rocnega tut js nvem Ta podatek glede olja mi je pa usec, jutri ali pojutrisnjem gre tut pr men to olje not 🙂 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Sandi84 Napisano 6. oktober, 2021 Prijavi Napisano 6. oktober, 2021 dne 5. 10. 2021 ob 22:01 je Alex napisal: In kakšna je bila diagnoza okvare? Kaj je bilo na koncu krivo za okvaro? 🤔 Okvara pumpe za olje, verjetno ze pred mano pa so nekaj senzorje blinkal tako da ni kazal napake, dokler ni skoraj zabilo dokonca vseh cevi v motorju. Porazno, imel prej mazdo 6 2.0d 140hp, 5let nobenih tezav, samo servis tankaj in vozi. 1 1 Citiraj
Shrek Napisano 16. oktober, 2021 Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 Pozdravljeni. No, pa bom tu vprašal... Olje za motor, katero naj nabavim? Šestica 165 konjičev letnik 13, bencinar. Bo treba servis naredit... Hvala za odgovor in lep pozdrav. Citiraj
scania Napisano 16. oktober, 2021 Avtor Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 pred 6 urami je Shrek napisal: Pozdravljeni. No, pa bom tu vprašal... Olje za motor, katero naj nabavim? Šestica 165 konjičev letnik 13, bencinar. Bo treba servis naredit... Hvala za odgovor in lep pozdrav. Jaz uporabljam mazda 5w30, drugače pa sva se z Aless-om pogovarjala in je olje shell helix 5w30 top. Citiraj
scania Napisano 16. oktober, 2021 Avtor Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 Je, 4,2 litra rabiš Citiraj
Tilen5 Napisano 16. oktober, 2021 Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 Kolk te oskubi mimovrste za tako olje ? Kolkr so ratli dragi.... Citiraj Ⓡ
Shrek Napisano 16. oktober, 2021 Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 Kje pol nabavit ugodno to olje? Citiraj
Tilen5 Napisano 16. oktober, 2021 Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 (urejeno) Sem poguglu ni tolk slaba cena so pa totalni nateguni teli na MV,.. 66€ pa kao 44% popust da prideš na 37.5€ hahah a olje se normalno prodaja za 7,5€ na liter (brez kakih popustov) Motornaolja.com • Originalna motorna olja najceneje WWW.MOTORNAOLJA.COM Originalna motorna olja priznanih proizvajalcev po najugodnejših cenah. Velika izbira in zaloga ter brezplačna dostava motornega olja. Popravljeno 16. oktober, 2021 od TiEn Citiraj Ⓡ
scania Napisano 16. oktober, 2021 Avtor Prijavi Napisano 16. oktober, 2021 Pred eno uro je Shrek napisal: Kaj pa tale? Shell helix ultra 5w30 se najbolj splaca na kruno.si jaz pa drugace original mazdino kupujem na motornaolja.com Citiraj
Baho Napisano 19. oktober, 2021 Prijavi Napisano 19. oktober, 2021 (urejeno) Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek? Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja. p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane) Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev? Popravljeno 19. oktober, 2021 od Baho Citiraj
scania Napisano 19. oktober, 2021 Avtor Prijavi Napisano 19. oktober, 2021 pred 31 minutami je Baho napisal: Kam na čiščenje sajastih oblog (carbon buildup) pri nas? Bi ob rednem servisu še to naredil in kolikšen je okviren strošek? Po 230kkm si avto verjetno zasluži malo notranjega čiščenja. p.s. Bi kdo znal diagnosticirati kaj bi bilo lahko narobe ob vedno ob pregledu zabasanem oljnem situ, tudi po 2kkm? (oljna pumpa in podložke že menjane) Odstranitev DPFja reši kako znano težavo teh motorjev? Diagnostika: saje. Čiščenje saj opravlja ferk maribor, furman servis (toyota) ptuj, CSS tehnologije Podplat Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.