Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 6. 4. 2023 ob 17:32 je scania napisal:

Mogoče komu pride prav, mogoče je že bilo napisano, ampak vseeno napišem. Danes se mi je prvič od kar imam mazdo zgodila zamrznitev infotaiment zaslona. Prikazal se je samo začetni zaslon brez ure, samo pet ikonic in to je to. Probam avto vgasnit vzgat nic, probam sd kartico navi ven, nic. No potem sem resetiral infotaiment tako da drzis istocasno gumb za glasnot, navi gumb in gumb za nazaj 10sekund. Zadeva deluje.

Razširi  

Hvala za informacijo. Sicer se mi ni še zgodilo, ampak nikoli ne veš, kdaj bo. 

 

 

Napisano (urejeno)

Olje za ročna menjalnika naročeno. 🙂

image.png

 

Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?

 

Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.

https://www.autodoc.si/ate/954924

 

https://www.ate-brakes.com/media/2310/download_broschuere_bremsfluessigkeit_en.pdf

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 9. 4. 2023 ob 19:07 je Janez007 napisal:

Olje za ročna menjalnika naročeno. 🙂

image.png

 

Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?

 

Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.

https://www.autodoc.si/ate/954924

 

https://www.ate-brakes.com/media/2310/download_broschuere_bremsfluessigkeit_en.pdf

 

image.png

 

Razširi  

Dot 3 bi se naj menjavala vsako leto, dot4 na dve leti in dot 5 na 3 leta. Jaz jo menjujem na dve leti (dot4), porabim pa liter tekočine. 

Postopek: morata bit dva, eden v avtu stiska zavoro drugi na zavorah odpira odzracevalnik. Torej tisti v avtu drzi zavoro, drugi zunaj odpre odzracevalnik, tekocina zacne tect in tistemu v avtu pedala pada pocasi do konca, potem tisti zunaj zapre odzracevalnik, drug v avtu lahko sele takrat ko je odzracevalnik zaprt spet stiskat zavoro, v nasprotnem sistemu bi v sistem preko odzracevalnik vstopil zrak in imas problem. Postopek ponavljas par krat da zacne tect zavorna tekocina lepe barve. Ko koncas na vseh stirih kolesih, se moras enakako naredit na cilindru menjalnika.

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Ma to je totalni nateg servisov.

 

Zavorna tekočina ima vreliščno točko. Ker sčasoma vleče vlago iz zraka, se ta vreliščna točka niža.

Ko je prenizko, olje zavre in stopalka pade noter oz. postane dosti mehkejša.

 

In zdaj nekdo ki dela 60k na leto, naj menja istočasno kot tisti z 5k?

Obstajajo napravice, ki merijo vsebnost vlage v zavorni tekočini. Po tistem izveš, kdaj zamenjati.

 

Na hrvaškem, na tehničnem merijo vreliščno točko in padeš tehničnega, če je prenizka.

Sem ravno prejšnji teden gledal hrvaški izpisek iz tehničnega.

 

Podoben nateg ima večina firm z mikrojermenom. Pri Mazdi pa mi lepo piše "preveri" v knjigi. In sem ga menjal, ko je bil razpokan, ne pa ko nekomu € dišijo na garanciji.

Popravljeno od godlike
Napisano

Sprašujem se, a imajo na servisu enak postopek? Tole menjavanje se sliši kar zamudno, pa še 2 morata biti.

 

Zanimivo, na Hondi Accord je bila po 12-tih še vedno prva zavorna tekočina. Ne spomnim se, da bi jo kdo kdaj menjal. 

 

Sem bil 25 let nazaj na zavornem servisu, kjer mi je mojster med delom pripovedoval, da so enkrat za foro notri dali  Radensko, in je avto še vedno bremzal... :)

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

VW menjava prvič po 3. letih, pol pa na 2.

Je blo na računu.

 

Focus ima 3.5 leta še prvo.

Dosti je odvisno kak predpiše proizvajalec.

 

Radenska pa dela 100m. Pol pa zavre. Ker je kr razlika med 100°C in 270°C/170°C.

Eno je dry boiling point in wet....

Napisano

Obstajajo namenske naprave za prezračevanje zavor  ,tisto stisni -pusti ni glih 100 procentov ker zna uničit gumice na pumpi.Par dni nazaj sem menjal enemu tehniku pumpo ker je natočil atf olje ,še dobro jo je odnesel  ker ni prišlo atf olje do abs črpalke

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Nekateri bolje da vozijo kolo, kot avto. 

Jaz sem na vsakem avtu menjal vsaj enkrat zavorno tekočino.

Vedno sem vzel od ATE. 

Je pa po sveži tekočini čisto drug občutek na pedalki za bremzo. 

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zavorno tekočino menjujeo redki, drugače pa kar veliko število servisov samo potegne staro zavorno tekočino iz posodice in nalije novo. 

@Brane je lepo napisal da se pri tem postopku lahko poskodujejo gumice, drzi. Uporabljajo se pa lahko namenska orodja in sicer z vakumom da vlecejo zavorno tekocino na posameznem odzracevalniku ali pa tlacno tako da na posodici naredi tlak in tisci zavorno tekocino venpreko odzracevalnika. 

Od orodij je meni ljubse tlacno orodje.

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom.

 

Zavorna tekočina:

- eno elektrodo vtakneš v zavorno tekočino, drugo na cilinder (prevodni del)

- če je enosmerna napetost pod 0,3V, je OK ... napetost najprej skoči in je treba počakat nekaj sekund, da se umiri

https://autoedu.info/en/auto-mechanic/brakes/hydraulic-braking-system/testing-brake-fluid-1/

 

Antifriz:

- eno elektrodo vtakneš v hladilno tekočino, drugo na maso

- če je enosmerna napetost pod 0,5V, je OK

Anti freeze testing with Hydrometer and a multimeter - Bing video

 

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 9
  • Hvala 1
Napisano

Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.

 

@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna :D

 

Napisano (urejeno)
  dne 11. 4. 2023 ob 10:53 je NevLado napisal:

Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.

 

@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna :D

 

Razširi  

@NevLado, hvala za dodatne informacije. Ne, tega ne mislim sam počet. Še vedno kolebam med pooblaščenim Mazda servisom in s.p.-jem iz sosednje vasi. Je pa res, da imam doma vedno več svojega materiala že pripravljenega. 🙂

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri kakšni km ste zamenjali vodne črpalke na 2.0 bencinarjih? Je imel kdo kakšno težavo z samimi črpalkami? Nekje sem zasledil, da so "doživljenske" nekje pa da svetujejo menjano okoli 100-120.000km?

Napisano

Po moje je zrela za menjavo kadar začne puščat ali kadar grejo ležaji,če jo boš menjaval pa montiraj kakšno kvalitetno pa ta staro spravi na šofit za vsak  slućaj

Napisano

Vozim še prvo, 12.5 let staro in 100k km. Edino ni 2.0 bencinar ampak 1.5.

 

Je prej druklager in košara na sklopki šla, kot pa vodna pumpa.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Pri starih Mazdah 323 in 626 je spolih nisem menjal pa so imele 290.000 in 350.000 km. A kot pravi @scania je preventivno bolje prej menjat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km. 
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa... 

IMG_3240.jpeg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
  dne 4. 5. 2023 ob 15:42 je amusic napisal:

Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km. 
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa... 

IMG_3240.jpeg

Razširi  

Po mojem bo treba peskanje sesalnih kolektorjev.

Napisano
  dne 4. 5. 2023 ob 17:13 je vzupan3 napisal:

Po mojem bo treba peskanje sesalnih kolektorjev.

Razširi  

Mogoce pozna kdo koga ki to opravlja, pa kaksen strosek naj pricakujem. Iscem pa relacija gorenjska pa LJ. Hvala 

Napisano
  dne 4. 5. 2023 ob 17:20 je amusic napisal:

Mogoce pozna kdo koga ki to opravlja, pa kaksen strosek naj pricakujem. Iscem pa relacija gorenjska pa LJ. Hvala 

Razširi  

Meni so naredili kar na Interclassu za 600 eur (peskanje, podložke, menjava sita). Verjetno ti lahko tudi Pelko to uredi.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€.. 

Napisano (urejeno)
  dne 4. 5. 2023 ob 17:42 je amusic napisal:

Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€.. 

Razširi  

Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 4. 5. 2023 ob 17:45 je vzupan3 napisal:

Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪

Razširi  

Meni je Pelko 2 tedna nazaj, ko sem menjal podložke rekel, da je 600 al celo 800 eur, nisem 100% prepričan... ampak 1.200 je pa too much. Pomojem, ko zrihtam to napako bo avto kar lepo šel od hiše ker za redno vzdrževanje so pa ti stroški too much, sorry ampak avto ne nudi toliko, da bi bil vreden teh popravil oz. vzdrževanja. Na passatu sem na 220k km zamenjal vsa jermena pa vodno pumpo za cca 400eur pa sam vozi in menjaj potrosni material. 

Napisano

Ampak si imel voz, zdaj imaš pa avto... 😁 ki je pokvarjen. 

 

  • Haha 3
  • Začuden 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • A je bila tukaj diskusija o Karcher visokotlačnih čistilcih, da so vam neki o-ringi al kaj v pištolah ostajal? 🤔 Iščem neko pametno hobi varianto, za nekih dobrih 200, mogoče 300€, bi pa vseeno rad, da mi opere kak mah z betona, pa mušice in svinjarijo z avta kolikor toliko normalno. Kak predlog? Žal nimam občutka koliko wattov, al pa barov je nekak minimalno zaželjenih za take zadeve, zato vprašam. Opazil sem neke Karcherje K3, K4, z raznimi kul dodatki, samo se ne bi zajebaval s kakimi čudno narejenimi nastavki in tesnili, ki razpadajo. Če se mi ne bi zdelo, da sem nekaj bral na to temo, bi verjetno vzel. Gledam še Stanley, njihova Fatmax serija mi tudi deluje nekako ok. Hvala za nasvete
    • Opraw plehnatega Netopirja s kompresorjem, ta se zdaj tako sveti, da ne smem gledat vanj. :)))   P.S. glede na moje izkušnje s prejšnjimi črnimi vozili, ta lesk ne bo posebej dolgotrajen, heh
    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.