Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 13. 5. 2023 ob 22:36 je amusic napisal:

ja lučk sedaj ni, pa upam da se ne vrnejo :) 

No pa so se lučke vrnile... 😟😟

Jutri peljem spet k Močniku, da priklopi na tester, če bodo ugotovili vzrok napake. Se kar bojim tistega najhujšega, da po možnosti menjajo vse po vrsti in bo pri nekem petem senzorju ali kablu zadeva rešena vmes vse pa stran vržen denar... 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
Napisano

Pozdravljen,

 

še moja izkušnja. Sicer ne vem katero napako ti javlja, pri meni se je pričel "light show" pojavljati zaradi zamešenega sita na oljni pumpi pri cca. 140kkm. Tega sem sčistil, zamenjal podložke in je sedaj mir in je prevoženih 240kkm. Bom pa počasi vajo ponovil. Sem pa vmes tudi sčistil sesalni kolektor, ki je bil že kar poln.

 

lp, Samo 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je samuel napisal:

Pozdravljen,

 

še moja izkušnja. Sicer ne vem katero napako ti javlja, pri meni se je pričel "light show" pojavljati zaradi zamešenega sita na oljni pumpi pri cca. 140kkm. Tega sem sčistil, zamenjal podložke in je sedaj mir in je prevoženih 240kkm. Bom pa počasi vajo ponovil. Sem pa vmes tudi sčistil sesalni kolektor, ki je bil že kar poln.

 

lp, Samo 

1.000 km pred ''light showom'' je bilo sito očiščeno in podložke ter olje zamenjana. Kolektor očiščen. Baje naj bi bil neka napaka v računalniku prej za dušilno loputo in je možno, da bi to lahko bil vzrok. Ampak ta ugibanja mi niso najbolj všeč. 

Napisano

Meni se je že v štartu zdelo, da čiščenje kolektorja ni razlog za to, no je pa vseeno dobro da si to uredil, zdej maš mir. Me pa zanima kaj bo na koncu res, najbrž res kak senzor.

Napisano
dne 5. 5. 2023 ob 8:41 je Janez007 napisal:

Na CD175 l.2016 je bilo prvič vse zabasano že pri 65.000 km. Na pooblaščenem servisu so takrat (4 leta nazaj) naredili servis za 400€ (peskanje z orehovimi lušinami, podložke injektorjev, izpiranje motorja, ...). Kazalo je, da se bo enaka potreba zgodila pri cca. 120.000 km, torej drugič. Zame to ni normalno in je posledica nekega drugega nepravilnega delovanja motorja, recimo injektorjev in ima ponavadi še druge posledice, recimo puščanje antifriza na tesnilu glave motorja, ker prepogoste regeneracije (pregrevanje) uničuje glavo motorja. Za servise pa je to normalno in pravijo, da je posledica kratkih voženj.

 

Pred dnevi sem si v celoti še enkrat ogledal tale odličen prispevek (v 2 delih), ki daje marsikateri odgovor:

 

 

Kje imaš pa part 2?

Napisano
pred 59 minutami je amusic napisal:

1.000 km pred ''light showom'' je bilo sito očiščeno in podložke ter olje zamenjana. Kolektor očiščen. Baje naj bi bil neka napaka v računalniku prej za dušilno loputo in je možno, da bi to lahko bil vzrok. Ampak ta ugibanja mi niso najbolj všeč. 

Potem bo pa res kaj drugega, vredi zrihtaj. Priporočam telefon+forscan+elm327, kjer lahko tudi sam kdaj diagnosticiraš napako, spremljaš regeneracije, pritisk olja, temperaturo,....preko računalnika pa izvedeš tudi kalibracijo injektorjev ob recimu rednem servisu.

 

lp, Samo

Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

 

 

Tole so pa mojstri ni kaj..... 😊👍

Napisano
pred 42 minutami je Gregster napisal:

Jaz pa končujem servis na pooblaščencu, bom sam servisiral pa me zanima katero olje je primerno za mazdo 3 bencinar. Mazdino original seveda.

Je tole ok?

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-mazda-motorno-olje-dexelia-ultra-5w30-1l?tab=reviews

To je to....👍

Koliko km pa že imaš?

Napisano
pred 10 urami je Gregster napisal:

Jaz pa končujem servis na pooblaščencu, bom sam servisiral pa me zanima katero olje je primerno za mazdo 3 bencinar. Mazdino original seveda.

Je tole ok?

https://www.mimovrste.com/motorna-olja/webhiddenbrand-mazda-motorno-olje-dexelia-ultra-5w30-1l?tab=reviews

OLJE-DG.SI

MAZDA Dexelia Ultra 5W-30 nudi odlično zaščito motorja in je primerno za Mazdine sodobne bencinske in dizelske motorje brez filtra trdnih...

 

Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

To je to....👍

Koliko km pa že imaš?

Vsak hip jih bo 80kkm.

Napisano
pred 53 minutami je Janez007 napisal:
OLJE-DG.SI

MAZDA Dexelia Ultra 5W-30 nudi odlično zaščito motorja in je primerno za Mazdine sodobne bencinske in dizelske motorje brez filtra trdnih...

 

Kakšna pa je razlika med tem oljem in onim na mimovrste?

Napisano
pred 32 minutami je Gregster napisal:

Kakšna pa je razlika med tem oljem in onim na mimovrste?

Tisto mimovrste je tole ultra, samo staro sliko imajo! Tri leta ali več je že v tej embalaži.... 👍

Napisano
pred 22 urami je Janez007 napisal:

 

 

Svaka čast, to pa je mehanik.

 

No mogoče še pripis, ki je zelo pomemben:

 

1null

image.png

2

 

null

image.png

Napisano
dne 18. 5. 2023 ob 13:19 je samuel napisal:

Potem bo pa res kaj drugega, vredi zrihtaj. Priporočam telefon+forscan+elm327, kjer lahko tudi sam kdaj diagnosticiraš napako, spremljaš regeneracije, pritisk olja, temperaturo,....preko računalnika pa izvedeš tudi kalibracijo injektorjev ob recimu rednem servisu.

 

lp, Samo

Evo sem bil na avto Močnik. So priklopili na tester in je prikazalo napako na dušilni loputi. Sem imel srečo so imeli vpoklice oz. menjave v garanciji in je loputa imela ustrezno serijsko tako da je sla celotna menjava na stroške Mazde. 
sedaj pa upam da bo mir.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

Svaka čast, to pa je mehanik.

 

No mogoče še pripis, ki je zelo pomemben:

 

1null

image.png

2

 

null

image.png

Evo jaz rabim dizelco, ker sem bolano nagnjen k preventivnemu vzdrževanju 😄

  • Všeč 3
  • Haha 6
Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Fer od njih, da tudi če avto ni v garanciji, da so vseeno 'častili' emoji3.png

Nič niso častili, fer so pa bili.... 😁😉

Napisano

Aja pa filter olja bi blo tud fajn met. Ma kdo kakšen link😁?

Čez nekih 5 jurčkov bo akcija al pa še prej.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Lep pozdrav vsem!

Sem nov na forumu, moj prvi post! :) 

 

Na mazdi 3 hatch (l.2016, 2.0, 120hp, bencin) ročni menjalnik, bom zamenjal olje menjalnika.

Naročil iz tujine, v Slo atm nedobavljiv:

 

image.jpeg

Zanima me kako je s filtrom olja v menjalniku in s tesnilom?

 

Kaj ni tako da imajo menjalniki filter/strainer? Na tej strani z deli, filtra ne vidim :<

click:

PARTSOUQ.COM

 

 

image.png

In pa glede tesnila; ali se lahko dobi že izdelano tesnilo? Ali to ne obstaja? Sem obrnil že pol interneta na glavo, pa ne najdem konkretnih infos oz. delov da bi jih naročil. Silikon se mi ne zdi posrečena rešitev, le-ta se namreč med montažo izrine navzven? Zaradi tega in lažje montaže bi se raje odločil za klasičnu dihtungo če obstaja.

 

Mi lahko kdo pomaga z linki za naročanje filtra in tesnila? Hvala!

 

Popravljeno od m42d4
Napisano
pred 43 minutami je m42d4 napisal:

Lep pozdrav vsem!

Sem nov na forumu, moj prvi post! :) 

 

Na mazdi 3 hatch (l.2016, 2.0, 120hp, bencin) ročni menjalnik, bom zamenjal olje menjalnika.

Naročil iz tujine, v Slo atm nedobavljiv:

 

image.jpeg

Zanima me kako je s filtrom olja v menjalniku in s tesnilom?

 

Kaj ni tako da imajo menjalniki filter/strainer? Na tej strani z deli, filtra ne vidim :<

click:

PARTSOUQ.COM

 

 

image.png

In pa glede tesnila; ali se lahko dobi že izdelano tesnilo? Ali to ne obstaja? Sem obrnil že pol interneta na glavo, pa ne najdem konkretnih infos oz. delov da bi jih naročil. Silikon se mi ne zdi posrečena rešitev, le-ta se namreč med montažo izrine navzven? Zaradi tega in lažje montaže bi se raje odločil za klasičnu dihtungo če obstaja.

 

Mi lahko kdo pomaga z linki za naročanje filtra in tesnila? Hvala!

 

Sestavna risba ki si jo delil je motor ne menjalnik. Ročni menjalnik nima filtra. 

Olje redline ki si ga delil je za menjalnik. Zakaj pa rabis tesnilo? Malo si se zgubil, motor je eno menjalnik pa drugo. Vsako ima svoje olje. Rocni menjalnik ima samo izpustni vijak in nivojni, ni filtra in ni tesnilne mase olje za rocni je redline mtl. Ce pa imas avto z avtomatskim menjalnikom pa imas filter, olje mazda fz, tesnilo ali tesnilno maso. 

Napisano

Hah pa sm se res zgubil... 🤣 Ja, ročni nima filtra ena skrb manj! :) Napišem update če opazim kaj razlike v menjanju, vendar mi prej kot konec meseca ne bo uspelo zamenjat.

 

Avto  ima dobrih 100K km, kmalu bom dal zamenjat še mikro jermen+napenjalec, vodno črpalko in seveda hladilno.

 

Hvala @scania 

Napisano
pred 21 urami je m42d4 napisal:

Lep pozdrav vsem!

Sem nov na forumu, moj prvi post! :) 

 

Na mazdi 3 hatch (l.2016, 2.0, 120hp, bencin) ročni menjalnik, bom zamenjal olje menjalnika.

Naročil iz tujine, v Slo atm nedobavljiv:

 

image.jpeg

Zanima me kako je s filtrom olja v menjalniku in s tesnilom?

 

Kaj ni tako da imajo menjalniki filter/strainer? Na tej strani z deli, filtra ne vidim :<

click:

PARTSOUQ.COM

 

 

image.png

In pa glede tesnila; ali se lahko dobi že izdelano tesnilo? Ali to ne obstaja? Sem obrnil že pol interneta na glavo, pa ne najdem konkretnih infos oz. delov da bi jih naročil. Silikon se mi ne zdi posrečena rešitev, le-ta se namreč med montažo izrine navzven? Zaradi tega in lažje montaže bi se raje odločil za klasičnu dihtungo če obstaja.

 

Mi lahko kdo pomaga z linki za naročanje filtra in tesnila? Hvala!

 

Mene pa zanima, kje si konkretno nabavil? Imam že 3 mesece naročenega v SLO, pa še nič...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.