Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

 

 

 

 Za kuplungo komplet za M2 Valeo sem dal 57€ pri potniku. Vprašaj mehanika, bo tiher 100€ vsaj. Dela ni v ceni.

 

 

 Končni znesek je bil okoli 200 eur tako da si na istem

 

Napisano (urejeno)

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Je treba občasno (močneje) bremzat ...

 

Zdaj pa vedi, kaj je prav? Če preudarno bremzaš, ti zarjavijo zadnji diski, če bremzaš na polno, pa se ti zvijejo sprednji diski. 🙃 😄

 

Saj vemo, s temi diski/kleščami ima Mazda tradicionalno težave. Če imaš srečo, ti jih menjajo v garanciji (meni so jih 1x na prejšnji M6, ko je bil v BTC še sprejemnik, ki se mu je dalo to speljat). Kolegu, ki dela več kot 2x toliko km kot jaz, so zadnje diske na enako stari M3 menjali zaradi rje pri cca. 140.000 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.

 

Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.

 

Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.

 

Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.

 

Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.

 

Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.

 

Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.

Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Bom kar tukaj vprašal, koliko zdržijo skyactive bencinski motorji z nekim normalnim vzdrževanjem. 

Je ta cifra recimo okoli 400Kkm ali manj/več?

Predvsem me zanima za 2l motor v mazdi 6.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po moje 400000km+ glede na vzdrževanje. Najbolj mu življenjsko dobo pije po moje karbon na sesalnem delu, pcv sistem (tukaj jaz vedno bolj razmisljam o oil catcherju), pa par primerov je bilo na letnikih od 2012 do 2014 z oljnimi črpalkami kjer je tlačni ventil zatajil in spuščal olje nazaj v karter namesto po motorju, menjala se je črpalka). 

Ampak redno vzdrževanje prepreči večino težav, tako da ta motor je kot motor na letalu cessna ki kar gre in gre in greeeee.

Ps: olje se smisel zivljenja motorja. 🙂

Napisano

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Če je redno vzdrževana nima kaj bit. Podvozje preveri glede rje, če je ok pa če se odločiš pa daš krown naret pa mas mir

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Glej o tem smo veliko pisali že tu na forumu.

- Motorčki špeglov.

- Škripajoč zvočnik pri bose opremi (odpreš in zalimaš).

- Težave s ključavnico

- Zvijanje sprednjih diskov

 

Ostalo je bolj kot ne potrošni material

 

Napisano (urejeno)

Glede novejših Mazdinih bencinarjev Skyactive, bi mene motor še najmanj skrbel. Je pa odvisno, v kolikšnem času se bo teh 500.000 km naklepalo. Če v 20-tih letih (povprečno 25.000 km/leto) ob rednih menjavah olja (na max. 20.000 km), potem bodo prej kakšne druge težave zaradi plastike, rje, ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 8. 9. 2023 ob 20:38 je Janez007 napisal:

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je godlike napisal:

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

 

Tega niso opazili niti "mojstri" na pooblaščenem Mazda servisu. 😥

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Ob vsaki menjavi gum pregledam.

Tudi pri vulkanizerju glavo spodaj tišim.

 

Ne morem čez sebe.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.mov

Popravljeno od amusic
Napisano
pred 42 minutami je amusic napisal:

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.mov 23.03 MB · 2 prenosa

To je vožnja z vlakom... 🤔

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

To je vožnja z vlakom... 🤔

Z mazdo 🤬 podn od avta... kupil 5 let staro CX-5 od prvega lastnika z 100k km, sem upal da ob rednem servisiranju ne bo nekih težav, po dveh letih pa sem ugotovil, da je jajce, zadnje pol leta skoz ene lučke (čiščenje sesalnega kolektorja, menjava dušilne lopute, senzor za tlak turbine) pa zdej še to... Razočaran popolnoma nad mazdo

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

In kaj je bilo narobe točno, kar se ropota tiče?

za ropot še nimam diagnoze, je pa zelo motoče, ker vidim da nekaj ni OK, ko grem mehaniku dvigne vozilo vse prešlata nikjer nobenega lufta... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.