Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
  dne 8. 9. 2023 ob 18:40 je dvorjan napisal:

Je treba občasno (močneje) bremzat ...

Razširi  

 

Zdaj pa vedi, kaj je prav? Če preudarno bremzaš, ti zarjavijo zadnji diski, če bremzaš na polno, pa se ti zvijejo sprednji diski. 🙃 😄

 

Saj vemo, s temi diski/kleščami ima Mazda tradicionalno težave. Če imaš srečo, ti jih menjajo v garanciji (meni so jih 1x na prejšnji M6, ko je bil v BTC še sprejemnik, ki se mu je dalo to speljat). Kolegu, ki dela več kot 2x toliko km kot jaz, so zadnje diske na enako stari M3 menjali zaradi rje pri cca. 140.000 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.

 

Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.

 

Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.

 

Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.

 

Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.

 

Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.

 

Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.

Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Bom kar tukaj vprašal, koliko zdržijo skyactive bencinski motorji z nekim normalnim vzdrževanjem. 

Je ta cifra recimo okoli 400Kkm ali manj/več?

Predvsem me zanima za 2l motor v mazdi 6.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po moje 400000km+ glede na vzdrževanje. Najbolj mu življenjsko dobo pije po moje karbon na sesalnem delu, pcv sistem (tukaj jaz vedno bolj razmisljam o oil catcherju), pa par primerov je bilo na letnikih od 2012 do 2014 z oljnimi črpalkami kjer je tlačni ventil zatajil in spuščal olje nazaj v karter namesto po motorju, menjala se je črpalka). 

Ampak redno vzdrževanje prepreči večino težav, tako da ta motor je kot motor na letalu cessna ki kar gre in gre in greeeee.

Ps: olje se smisel zivljenja motorja. 🙂

Napisano

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 10. 9. 2023 ob 17:53 je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Razširi  

Če je redno vzdrževana nima kaj bit. Podvozje preveri glede rje, če je ok pa če se odločiš pa daš krown naret pa mas mir

Napisano
  dne 10. 9. 2023 ob 17:53 je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Razširi  

Glej o tem smo veliko pisali že tu na forumu.

- Motorčki špeglov.

- Škripajoč zvočnik pri bose opremi (odpreš in zalimaš).

- Težave s ključavnico

- Zvijanje sprednjih diskov

 

Ostalo je bolj kot ne potrošni material

 

Napisano (urejeno)

Glede novejših Mazdinih bencinarjev Skyactive, bi mene motor še najmanj skrbel. Je pa odvisno, v kolikšnem času se bo teh 500.000 km naklepalo. Če v 20-tih letih (povprečno 25.000 km/leto) ob rednih menjavah olja (na max. 20.000 km), potem bodo prej kakšne druge težave zaradi plastike, rje, ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 8. 9. 2023 ob 18:38 je Janez007 napisal:

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Razširi  

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

Napisano (urejeno)
  dne 11. 9. 2023 ob 17:43 je godlike napisal:

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

Razširi  

 

Tega niso opazili niti "mojstri" na pooblaščenem Mazda servisu. 😥

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Ob vsaki menjavi gum pregledam.

Tudi pri vulkanizerju glavo spodaj tišim.

 

Ne morem čez sebe.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.movFetching info...

Popravljeno od amusic
Napisano
  dne 17. 9. 2023 ob 18:43 je amusic napisal:

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.mov 23.03 MB · 2 prenosa

Razširi  

To je vožnja z vlakom... 🤔

Napisano
  dne 17. 9. 2023 ob 19:25 je Bini napisal:

To je vožnja z vlakom... 🤔

Razširi  

Z mazdo 🤬 podn od avta... kupil 5 let staro CX-5 od prvega lastnika z 100k km, sem upal da ob rednem servisiranju ne bo nekih težav, po dveh letih pa sem ugotovil, da je jajce, zadnje pol leta skoz ene lučke (čiščenje sesalnega kolektorja, menjava dušilne lopute, senzor za tlak turbine) pa zdej še to... Razočaran popolnoma nad mazdo

Napisano
  dne 17. 9. 2023 ob 19:43 je FuManchu napisal:

In kaj je bilo narobe točno, kar se ropota tiče?

Razširi  

za ropot še nimam diagnoze, je pa zelo motoče, ker vidim da nekaj ni OK, ko grem mehaniku dvigne vozilo vse prešlata nikjer nobenega lufta... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • A je bila tukaj diskusija o Karcher visokotlačnih čistilcih, da so vam neki o-ringi al kaj v pištolah ostajal? 🤔 Iščem neko pametno hobi varianto, za nekih dobrih 200, mogoče 300€, bi pa vseeno rad, da mi opere kak mah z betona, pa mušice in svinjarijo z avta kolikor toliko normalno. Kak predlog? Žal nimam občutka koliko wattov, al pa barov je nekak minimalno zaželjenih za take zadeve, zato vprašam. Opazil sem neke Karcherje K3, K4, z raznimi kul dodatki, samo se ne bi zajebaval s kakimi čudno narejenimi nastavki in tesnili, ki razpadajo. Če se mi ne bi zdelo, da sem nekaj bral na to temo, bi verjetno vzel. Gledam še Stanley, njihova Fatmax serija mi tudi deluje nekako ok. Hvala za nasvete
    • Opraw plehnatega Netopirja s kompresorjem, ta se zdaj tako sveti, da ne smem gledat vanj. :)))   P.S. glede na moje izkušnje s prejšnjimi črnimi vozili, ta lesk ne bo posebej dolgotrajen, heh
    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.