Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 29. 10. 2020 ob 7:54 je scania napisal:

Pozdravljeni, kot smo se dogovorili da se podatki o servisiranju ne izgubijo odpiram novo temo. Če bi kdo kaj popravil, dodal/odstranil, podaljšal ali skrajšal interval naj prosim napiše. Naj omenim samo še da so podatki informativne narave in da ne prevzemam nobene odgovornosti.

 

Dizelska vozila:

  • Olje oljni filter                                          maksimalno 15000km ali 1 leto                        (olje 5w30 ali 0w30)
  • Filter notranjega zraka                           20000km ali 1 leto
  • Filter zraka                                              40000km ali 2 leti
  • Naftni filter                                              20000km ali 1 leto
  • Zavorna tekočina                                    vsake 2 leti                                                        (DOT4)
  • Mikro jermen+napenjalec                      100000km-120000km
  • Vodna črpalka                                         100000km-120000km
  • Hladilna tekočina                                     150000km                                                          (oznaka FL-22)
  • Olje ročni menjalnik                                 100000km-150000km                                       (75w-80 GL4)
  • Olje in filter avtomatski menjalnik           60000km-100000km                                        (oznaka mazda FZ)
  • Olje zadnji diferencial                              150000km                                                          (olje 80w90 GL5)
  • Menjava podložk na injektorjih                100000km
  • Čiščenje sita oljne črpalke                       100000km
  • Čiščenje EGR ventila                                100000km
  • Peskanje sesalnih kanalov in ventilov     150000-200000km                                          (pred tem se priporoča preveriti stanje z endoskopsko kamero)
  • Kontrola pogonskih verig                         200000-250000km

 

Bencinska vozila:

  • Olje oljni filter                                          maksimalno 15000km ali 1 leto                        (olje 5w30 ali 0w20)
  • Filter notranjega zraka                           20000km ali 1 leto
  • Filter zraka                                              40000km ali 2 leti
  • Zavorna tekočina                                    vsake 2 leti                                                        (DOT4)
  • Svečke                                                     100000-120000km                                           (original ali NGK)
  • Mikro jermen+napenjalec                      100000km-120000km
  • Vodna črpalka                                         100000km-120000km
  • Hladilna tekočina                                     150000km                                                          (oznaka FL-22)
  • Olje ročni menjalnik                                 100000km-150000km                                       (75w-80 GL4)
  • Olje in filter avtomatski menjalnik           60000km-100000km                                        (oznaka mazda FZ)
  • Olje zadnji diferencial                              150000km                                                          (olje 80w90 GL5)
  • Peskanje sesalnih kanalov in ventilov     150000-200000km                                          (pred tem se priporoča preveriti stanje z endoskopsko kamero)
  • Kontrola pogonskih verig                         200000-250000km

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Napisano (urejeno)

Prav je rekel - zamenjaj malo verižico oljne črpalke. Običajno jo menjajo med 150-200.000 km. Odtrgalo jo je tudi že prej, če drži ena tukajšnja objava, ko mu jo odtrgalo pri cca 135.000 km, pri slovenskem redno servisiranem avtu.

 

Včasih so na Mazdinih servisih rednim strankam verižico menjali tudi gratis, kasneje so stranke plačale le delo, kako je danes, ne vem. Sploh, ker se gredo Mazdini servisi skupaj z Mazdo Slovenija skrivalnice. Dostikrat odgovornost prelagajo drug na drugega, pravila pa niso jasna in nikjer nam strankam na voljo, objavljena. Tako da je zelo odvisno od volje sprejemnika in koliko je stranka "zatežena". Žal.  Upam, da kdo od njih spremlja ta forum in kaj ukrepa, izjavo pa lahko podkrepim s konkretnimi dokazi. :)

 

 

Ugibal bi, da je kondicija te verižice zelo odvisna od njenega mazanja (mazalnih sposobnosti) in načina vožnje (naglo pospeševanje, veliki obrati ji sigurno ne koristijo).

 

Mazanje je odvisno od pogostosti menjave motornega olja (za Mazdinega dizla naj bi bilo to prej kot na predpisanih 20.000 km, po tukajšnjih objavah zaželeno celo na 10.000 km), ker olje uničuje slabo izgorevanje - slabo stanje podložk injektorjev (problem te generacije motorjev) in morda tudi samih injektorjev (tudi pogost problem te generacije motorjev ... kar nekaj so jih zamenjali že v garanciji). Potem povzročajo dodatne umazaniie v olju pogoste regeneracije, še posebno olju škodujejo nedokončane (prekinjene), ki povzročajo določen ostanek goriva v olju - ga redčijo ....

 

Potem je tukaj še nekakšen filter olja - oljno sito. Menda je največji problem za verižico z umazanijami zamašeno sito (posledica prej naštetih razlogov in morda še česa), ki prepreči olju pretok in mazanje verižice.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je Dani-El napisal:

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Se strinjam z @Janez007

 

Menjavaj olje na 10-15kkm, menjaj tamalo ketnco na 150kkm, daj takrat še speskat kolektor pa zamenjat podložke na injektorjih

 

Potem si pa dober za 100kkm spet

 

Veliko verigo lahko pa izmeriš če je raztegnjena, ker ima senzor

 

 

Napisano
pred 6 urami je Dani-El napisal:

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Če boš imel avto vsaj do 250kkm jo rajši menjaj in si brez skrbi, ker če ti jo utrže se boš jokal in sekiral.... 😔😩Ostale podrobnosti ti je pa že @Janez007napisal....👍

Napisano

Glede na

PARTSOUQ.COM

je oznaka za mojo ketnico: SH01-14-151

 

Zdej gledam mal po internetu in so te ketnice od 40-60€

 

Pa ja ni to tolk poceni - ima kdo link do "original" izboljšane ali je možno samo preko servisa naročit?

 

Hvala že vnaprej.

Napisano

Torej so to realne cene?

 

Vedno sem mislil, da je to tako, 200€+

Napisano

Super!

 

Katero znamko se priporoča za oljno ketnico?

Napisano

Pozdravljeni,

 

Lansko leto sem kupil Mazdo 6, dizel, letnik 2019 ko sem jo kupil je imela nekaj čez 150.000 km, kmalu bo potekla eno letna garancija na rabljeno vozilo, ob nakupu sem naredil samo menjavo olja in filtrov in jo dal malo na pregled, bila je vredu. Sedaj po preteku garancije pa bi rad naredil velik servis, da sem potem brez skrbi, pa me zanima glede na to da ima ta avto verigo, kaj se vse menja in kaj je priporočljivo narediti, da imam potem mir, da me slučajno ne bi kaj presenetilo...

 

Hvala za odgovore

Napisano (urejeno)

@Fresh_25, kaj bi jaz naredil na tvojem mestu?

 

1.  @Jest-u bi poslal zasebno sporočilo in doniral nekaj € za tale koristen Mazda forum :) 

 

2. Avto bi na servis odpeljal k mojstru Simonu Pelku https://www.bizi.si/AVTO-PELKO-D-O-O/ in boš imel dobro poservisiran avto za bistveno nižjo ceno, kot na pooblaščenem servisu ... zanj vemo, da so mu Mazda posebnosti dobro poznane.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 30. 10. 2020 ob 10:40 je scania napisal:

Opa napaka aisinova je ja, sen popravil. Ce na 60000km menjujes jaz samo iz karterja spustim ven in filter menjam.

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Napisano
pred 30 minutami je gregor2137 napisal:

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Zdravo,

 

1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre

2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra

 

V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja

 

Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp. 

 

Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.

 

Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.

 

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Zdravo,

 

1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre

2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra

 

V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja

 

Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp. 

 

Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.

 

Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.

 

 

Si vse napisal, podpisem.

Napisano
pred 2 urama je gregor2137 napisal:

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Menjaš to, kar gre ven (4l), potem pa čez 10.000 km ponoviš vajo. In imaš cca. 70-80% novega olja.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@miha20 a se ti zdi potrebno, da bi pri 165.000 km na dieslu z Adblue in 184 km bila potrebna menjava verige za oljno crpalko.?

 

kolikor sem te razumel je tukaj drugacna veriga.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ima drugačno olno verigo, zaenkat ni blo težav.

dne 4. 2. 2024 ob 10:36 je mazdaman napisal:

@miha20 a se ti zdi potrebno, da bi pri 165.000 km na dieslu z Adblue in 184 km bila potrebna menjava verige za oljno crpalko.?

 

kolikor sem te razumel je tukaj drugacna veriga.

 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)

En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.

 

Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?

 

Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V živo je bila dobra tekma. Na koncu tudi peklenska atmosfera. 😊
    • Ni probrem v srednjem razredu. Kitajci so ful v porastu. članek
    • Alex je dobro navijal, hehe   Slovenci srečno ušli novi sramoti in se prebili na evropsko prvenstvo WWW.RTVSLO.SI Košarkarji Slovenije so v kvalifikacijah za EP 2025 z obilo sreče premagali Portugalsko (83:82). Potem ko so zaostajali ves 2. polčas...  
    • Ni problem v pocenih gumah. Problem je v poceni in dobrih gumah. Tako bodo (pre)cenjene počasi šle adijo...
    • Ne boš verjel, ampak popolnoma sem jih podpiral, ker v njih sem videl nas leta 1991... ampak tolk od demokracije, ki ni vredna tud pol pizde mrzle vode, dokler ni v interesu velikih igralcev. Pol naj pa nehajo nabijat o samodločbah ... ker očitno je to le puhlica razen, če si Kosovir in manjšina v Srbiji. Pol pa ni panike pol se pa vse da, ker je bilo to v interesu nekoga ali nekaterih. A tebe ta dvoličnost nič ne boli? Aja seveda te ne, ker ni bilo na tvoji koži.   No, sej in če hočeš stran moraš it s silo in državljansko vojno, ker na lep način se v demokracijah ne da al kako... torej kaj se je dogajalo v Ukrajini od 2014?   Ja seveda, sej sem idealist in verjamem v dobro in pravico. Če bi se želeli štajerci odcepi, a misliš da bi jih silil v skupnosti, če se tam ne počutijo dobro. A ženo tudi nabunkaš, ko se želi ločit in iti stran?   Aja, kateri Krimski referendum? 1991, 1994 ali 2014?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.