Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 29. 10. 2020 ob 7:54 je scania napisal:

Pozdravljeni, kot smo se dogovorili da se podatki o servisiranju ne izgubijo odpiram novo temo. Če bi kdo kaj popravil, dodal/odstranil, podaljšal ali skrajšal interval naj prosim napiše. Naj omenim samo še da so podatki informativne narave in da ne prevzemam nobene odgovornosti.

 

Dizelska vozila:

  • Olje oljni filter                                          maksimalno 15000km ali 1 leto                        (olje 5w30 ali 0w30)
  • Filter notranjega zraka                           20000km ali 1 leto
  • Filter zraka                                              40000km ali 2 leti
  • Naftni filter                                              20000km ali 1 leto
  • Zavorna tekočina                                    vsake 2 leti                                                        (DOT4)
  • Mikro jermen+napenjalec                      100000km-120000km
  • Vodna črpalka                                         100000km-120000km
  • Hladilna tekočina                                     150000km                                                          (oznaka FL-22)
  • Olje ročni menjalnik                                 100000km-150000km                                       (75w-80 GL4)
  • Olje in filter avtomatski menjalnik           60000km-100000km                                        (oznaka mazda FZ)
  • Olje zadnji diferencial                              150000km                                                          (olje 80w90 GL5)
  • Menjava podložk na injektorjih                100000km
  • Čiščenje sita oljne črpalke                       100000km
  • Čiščenje EGR ventila                                100000km
  • Peskanje sesalnih kanalov in ventilov     150000-200000km                                          (pred tem se priporoča preveriti stanje z endoskopsko kamero)
  • Kontrola pogonskih verig                         200000-250000km

 

Bencinska vozila:

  • Olje oljni filter                                          maksimalno 15000km ali 1 leto                        (olje 5w30 ali 0w20)
  • Filter notranjega zraka                           20000km ali 1 leto
  • Filter zraka                                              40000km ali 2 leti
  • Zavorna tekočina                                    vsake 2 leti                                                        (DOT4)
  • Svečke                                                     100000-120000km                                           (original ali NGK)
  • Mikro jermen+napenjalec                      100000km-120000km
  • Vodna črpalka                                         100000km-120000km
  • Hladilna tekočina                                     150000km                                                          (oznaka FL-22)
  • Olje ročni menjalnik                                 100000km-150000km                                       (75w-80 GL4)
  • Olje in filter avtomatski menjalnik           60000km-100000km                                        (oznaka mazda FZ)
  • Olje zadnji diferencial                              150000km                                                          (olje 80w90 GL5)
  • Peskanje sesalnih kanalov in ventilov     150000-200000km                                          (pred tem se priporoča preveriti stanje z endoskopsko kamero)
  • Kontrola pogonskih verig                         200000-250000km

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Napisano (urejeno)

Prav je rekel - zamenjaj malo verižico oljne črpalke. Običajno jo menjajo med 150-200.000 km. Odtrgalo jo je tudi že prej, če drži ena tukajšnja objava, ko mu jo odtrgalo pri cca 135.000 km, pri slovenskem redno servisiranem avtu.

 

Včasih so na Mazdinih servisih rednim strankam verižico menjali tudi gratis, kasneje so stranke plačale le delo, kako je danes, ne vem. Sploh, ker se gredo Mazdini servisi skupaj z Mazdo Slovenija skrivalnice. Dostikrat odgovornost prelagajo drug na drugega, pravila pa niso jasna in nikjer nam strankam na voljo, objavljena. Tako da je zelo odvisno od volje sprejemnika in koliko je stranka "zatežena". Žal.  Upam, da kdo od njih spremlja ta forum in kaj ukrepa, izjavo pa lahko podkrepim s konkretnimi dokazi. :)

 

 

Ugibal bi, da je kondicija te verižice zelo odvisna od njenega mazanja (mazalnih sposobnosti) in načina vožnje (naglo pospeševanje, veliki obrati ji sigurno ne koristijo).

 

Mazanje je odvisno od pogostosti menjave motornega olja (za Mazdinega dizla naj bi bilo to prej kot na predpisanih 20.000 km, po tukajšnjih objavah zaželeno celo na 10.000 km), ker olje uničuje slabo izgorevanje - slabo stanje podložk injektorjev (problem te generacije motorjev) in morda tudi samih injektorjev (tudi pogost problem te generacije motorjev ... kar nekaj so jih zamenjali že v garanciji). Potem povzročajo dodatne umazaniie v olju pogoste regeneracije, še posebno olju škodujejo nedokončane (prekinjene), ki povzročajo določen ostanek goriva v olju - ga redčijo ....

 

Potem je tukaj še nekakšen filter olja - oljno sito. Menda je največji problem za verižico z umazanijami zamašeno sito (posledica prej naštetih razlogov in morda še česa), ki prepreči olju pretok in mazanje verižice.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je Dani-El napisal:

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Se strinjam z @Janez007

 

Menjavaj olje na 10-15kkm, menjaj tamalo ketnco na 150kkm, daj takrat še speskat kolektor pa zamenjat podložke na injektorjih

 

Potem si pa dober za 100kkm spet

 

Veliko verigo lahko pa izmeriš če je raztegnjena, ker ima senzor

 

 

Napisano
pred 6 urami je Dani-El napisal:

 

Zdravo, jaz sem relativno nov voznik Mazde 6 CD150, letnik 2017 (kupil lani s 101.000 km prevoženih). Na prejšnjem servisu (115.000 km) mi je sprejemnik rekel, da bi pri 150.000 km bilo fajn preventivno menjati verigo. Sem malo čudno pogledal, a nisem komentiral.

Bil zadnjič na istem servisu (135.000 km) in povprašal, kaj pa kaj pri naslednjem servisu (bo okrog 155.000 km takrat). Je možak rekel, da je mali servis predviden. Hm, je bil prejšnji preveč prodajno orientiran? Naj povem, da ga vozim na pooblaščen Mazda servis.

 

Trenutno delam okrog 3.000 km mesečno, od tega večino po AC.

Če boš imel avto vsaj do 250kkm jo rajši menjaj in si brez skrbi, ker če ti jo utrže se boš jokal in sekiral.... 😔😩Ostale podrobnosti ti je pa že @Janez007napisal....👍

Napisano

Glede na

PARTSOUQ.COM

je oznaka za mojo ketnico: SH01-14-151

 

Zdej gledam mal po internetu in so te ketnice od 40-60€

 

Pa ja ni to tolk poceni - ima kdo link do "original" izboljšane ali je možno samo preko servisa naročit?

 

Hvala že vnaprej.

Napisano

Torej so to realne cene?

 

Vedno sem mislil, da je to tako, 200€+

Napisano

Super!

 

Katero znamko se priporoča za oljno ketnico?

Napisano

Pozdravljeni,

 

Lansko leto sem kupil Mazdo 6, dizel, letnik 2019 ko sem jo kupil je imela nekaj čez 150.000 km, kmalu bo potekla eno letna garancija na rabljeno vozilo, ob nakupu sem naredil samo menjavo olja in filtrov in jo dal malo na pregled, bila je vredu. Sedaj po preteku garancije pa bi rad naredil velik servis, da sem potem brez skrbi, pa me zanima glede na to da ima ta avto verigo, kaj se vse menja in kaj je priporočljivo narediti, da imam potem mir, da me slučajno ne bi kaj presenetilo...

 

Hvala za odgovore

Napisano (urejeno)

@Fresh_25, kaj bi jaz naredil na tvojem mestu?

 

1.  @Jest-u bi poslal zasebno sporočilo in doniral nekaj € za tale koristen Mazda forum :) 

 

2. Avto bi na servis odpeljal k mojstru Simonu Pelku https://www.bizi.si/AVTO-PELKO-D-O-O/ in boš imel dobro poservisiran avto za bistveno nižjo ceno, kot na pooblaščenem servisu ... zanj vemo, da so mu Mazda posebnosti dobro poznane.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 30. 10. 2020 ob 10:40 je scania napisal:

Opa napaka aisinova je ja, sen popravil. Ce na 60000km menjujes jaz samo iz karterja spustim ven in filter menjam.

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Napisano
pred 30 minutami je gregor2137 napisal:

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Zdravo,

 

1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre

2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra

 

V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja

 

Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp. 

 

Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.

 

Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.

 

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Zdravo,

 

1. Če spustiš olje iz karterja, ga gre ven blizu 4litre

2. Če spustiš olje iz karterja + snameš dol karter in menjaš filter, ga gre ven blizu 4,5 litra

 

V vsakem primeru ostane še cca 2 litra olja

 

Jaz mislim, da ni dobro prisilno spirat olja s črpalko - največ boš naredil, če boš že samo menjal olje. Nekateri so pri 60kkm že totalno zapacani - moj npr je bil pri 90kkm še dobr, na 120kkm se je že poznala črnina. Kdaj menjat je odvisno od tebe in tvoje vožnje - veliko mestne vožnje ali pa veliko naglih teranj na AC. A se voziš sam al voziš družino polno otrok + počitniško prikolico vsake pou leta. Nekateri ga sploh ne menjavajo, pa vseeno naredijo 300kkm bp. 

 

Je pa odsvetovano, če imaš že visoke kilometre, npr 200kkm, da ga potem sploh ne menjaš, ker lahko narediš več škode kot koristi.

 

Bo pa definitivno še @scania kaj dodal glede tega. Povej pa, kater motor imaš in v kakšni kombinaciji, bencinci so manj obremenjeni kot dizli.

 

 

Si vse napisal, podpisem.

Napisano
pred 2 urama je gregor2137 napisal:

Zdravo, bral sem temo glede menjave olja v avtomatskem menjalniku. Zanima me, če se samo iz karterja spusti, gre samo cca. pol olja ven. Je to dovolj, ker pol starega olja še vedno noter ostane?  V katerih primerih je smiselno zamenjati s splakovanjem s črpalko?

Menjaš to, kar gre ven (4l), potem pa čez 10.000 km ponoviš vajo. In imaš cca. 70-80% novega olja.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@miha20 a se ti zdi potrebno, da bi pri 165.000 km na dieslu z Adblue in 184 km bila potrebna menjava verige za oljno crpalko.?

 

kolikor sem te razumel je tukaj drugacna veriga.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ima drugačno olno verigo, zaenkat ni blo težav.

dne 4. 2. 2024 ob 10:36 je mazdaman napisal:

@miha20 a se ti zdi potrebno, da bi pri 165.000 km na dieslu z Adblue in 184 km bila potrebna menjava verige za oljno crpalko.?

 

kolikor sem te razumel je tukaj drugacna veriga.

 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)

En čuden pojav. Naša Mazda 3 G120 letnik 2018 se je v času garancije servisirala na pooblaščenem servisu, notri naj bi dajali original Mazdino 5W-30 olje (Ultra brez oznake DPF, čeprav je bila na računu celo ta oznaka DPF...). Med zadnjimi nekaj servisi je motor žrl nekaj olja, cca. 1 liter na 15.000 km.

 

Zadnji servis je bil prvič narejen pri lokalnem mehaniku, ki sem mu prinesel 5l kantico Mazdinega olja Ultra 5W-30, kupljenega v https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/Od servisa je sedaj prevoženih 10.000 km, pa je praktično nivo še vedno blizu zgornje oznake. Sprašujem se, kaj se je zgodilo oziroma kaj se dogaja, ker bi pričakoval ravno obratno. Ali se je olju začel bolj izrazito primešavati bencin, kar pa dvomim, ker so vožnje skoraj izključno relacijske? Ali je bilo olje na Mazdinem servisu redkejše, oziroma je tole kupljeno gostejše? Bi lahko bilo kaj tretjega?

 

Sicer me ne moti, ni mi pa jasen vzrok. 🙂

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.