Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pravkar je FuManchu napisal:

Pa je zakej ta župca od castrole? Včasih so rekli, da ni vredna vedra mrzle vode😁

Jah že specifikacija po API je novejša za 16 let, API SN vs SL :D 

 

Druga stvar pa da sem to vozil včasih v Toyoti bp, se ga priporoča iz vidika da je boljši za hladne zagone ker ima neke ekstra aditive not.

 

null

 

 

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je NevLado napisal:

Aja še to, na joti sem včasih vedno kupoval purflux, kakšne izkušnje z mazdami @scania? je malenkost cenejši kot mann - https://www.autodoc.si/purflux/7852259

 

 

Olje bi vzel pa kar A5 od Castrola Magnatec, isto pride skupaj cca 46 eur, kot original, če uzamem 5 litrou (4+1) - https://www.autodoc.si/castrol/21499922 + https://www.autodoc.si/castrol/21499920

 

Purflux ima prvovgradnjo renault. Ni slaba znamka ampak jaz sem nekak na mann      😄

pred 3 urami je NevLado napisal:

Jah že specifikacija po API je novejša za 16 let, API SN vs SL :D 

 

Druga stvar pa da sem to vozil včasih v Toyoti bp, se ga priporoča iz vidika da je boljši za hladne zagone ker ima neke ekstra aditive not.

 

null

 

 

image.png

Za toyoto je mobil zakon, je tudi original.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je scania napisal:

Purflux ima prvovgradnjo renault. Ni slaba znamka ampak jaz sem nekak na mann      😄

Tudi Alfa je imela Purflux ohišje, tak da je moral biti tudi filter.

 

Purflux klima filter za Giulietto je made in slovenija. 🙂

 

Meni so ok Purflux, Mann ali Mahle. Samo da ni made in china. Pol tistega filtra več ne kupim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je godlike napisal:

Tudi Alfa je imela Purflux ohišje, tak da je moral biti tudi filter.

 

Purflux klima filter za Giulietto je made in slovenija. 🙂

 

Meni so ok Purflux, Mann ali Mahle. Samo da ni made in china. Pol tistega filtra več ne kupim.

Za alfo pa nisem vedel, zanimivo, vsaki dan zvem kaj novega.

 

To se je meni mahle zameril, zracni filter se je luščil, oljni pa je bil stisnjen in od takrat nikoli vec mahle.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Pelko je res zakon👍😉

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Nikoli, a nikoli ne reci nikoli... 😉

Saj veš kam ga midva voziva... 🤗😉

Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je godlike napisal:

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

 Kaj pa je bilo krivo za tresenje v leru?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je godlike napisal:

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

Je iz Mb oz okolice? Pelko mi je predalec,med tednom me ni...cez vikend pa verjetno on in ne jaz nimava dosti casa. Bi ti bil hvalezen,ce bi mi lahko posredoval stevilko. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No da se jaz povem svoje mnenje glede mazde in njihovih dizlov...meni je avto bombasticen,v lasti je 6 2.2 150KM,2017. Nekaj vec kot 2 leti nazaj sem kupil avto z 106000 in do zdaj nisem imel se nobenih problemov,olje menjavam na 10,11000.  So pa kr fejst obcutljive masine. Julija,ko smo sli na morje prizgala lucka za DPF,vzrok prepogosta regeneracija. Naredil servis,vceraj so se peskali in menjali podlozke(Krzisnik) avto ima trenutno 151000. Zaradi preventive bi se rad menjal verigo in sito oljne pumpe in olje ter filter v avt. menjalniku. Tak da vsa priporocila dobrih in zanesljivih mehanikov iz stajerskega konca so dobrodosli.

image001.jpg

image002.jpg

IMG_5391.jpg

Popravljeno od Luka_
Dodajanje slik
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 9. 2024 ob 9:51 je scania napisal:

 Kaj pa je bilo krivo za tresenje v leru?

LMM.

dne 6. 9. 2024 ob 9:45 je Bini napisal:

Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis.... :nevem:

Če je uradni servis 2x rihtal, pa ni znal.

 

Celo prisolil, če ni nič na testerju, ni nič narobe.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Luka_ napisal:

Je iz Mb oz okolice? Pelko mi je predalec,med tednom me ni...cez vikend pa verjetno on in ne jaz nimava dosti casa. Bi ti bil hvalezen,ce bi mi lahko posredoval stevilko. 

Fram.

 

Imaš na ZS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem mislim vodno hlajen CPU ne GPU. Torej 240,260 ali 360mm AIO.
    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.