Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pravkar je FuManchu napisal:

Pa je zakej ta župca od castrole? Včasih so rekli, da ni vredna vedra mrzle vode😁

Jah že specifikacija po API je novejša za 16 let, API SN vs SL :D 

 

Druga stvar pa da sem to vozil včasih v Toyoti bp, se ga priporoča iz vidika da je boljši za hladne zagone ker ima neke ekstra aditive not.

 

null

 

 

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je NevLado napisal:

Aja še to, na joti sem včasih vedno kupoval purflux, kakšne izkušnje z mazdami @scania? je malenkost cenejši kot mann - https://www.autodoc.si/purflux/7852259

 

 

Olje bi vzel pa kar A5 od Castrola Magnatec, isto pride skupaj cca 46 eur, kot original, če uzamem 5 litrou (4+1) - https://www.autodoc.si/castrol/21499922 + https://www.autodoc.si/castrol/21499920

 

Purflux ima prvovgradnjo renault. Ni slaba znamka ampak jaz sem nekak na mann      😄

pred 3 urami je NevLado napisal:

Jah že specifikacija po API je novejša za 16 let, API SN vs SL :D 

 

Druga stvar pa da sem to vozil včasih v Toyoti bp, se ga priporoča iz vidika da je boljši za hladne zagone ker ima neke ekstra aditive not.

 

null

 

 

image.png

Za toyoto je mobil zakon, je tudi original.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je scania napisal:

Purflux ima prvovgradnjo renault. Ni slaba znamka ampak jaz sem nekak na mann      😄

Tudi Alfa je imela Purflux ohišje, tak da je moral biti tudi filter.

 

Purflux klima filter za Giulietto je made in slovenija. 🙂

 

Meni so ok Purflux, Mann ali Mahle. Samo da ni made in china. Pol tistega filtra več ne kupim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je godlike napisal:

Tudi Alfa je imela Purflux ohišje, tak da je moral biti tudi filter.

 

Purflux klima filter za Giulietto je made in slovenija. 🙂

 

Meni so ok Purflux, Mann ali Mahle. Samo da ni made in china. Pol tistega filtra več ne kupim.

Za alfo pa nisem vedel, zanimivo, vsaki dan zvem kaj novega.

 

To se je meni mahle zameril, zracni filter se je luščil, oljni pa je bil stisnjen in od takrat nikoli vec mahle.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Pelko je res zakon👍😉

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Janez007 napisal:

 

Kolikokrat si servisiral pri njem? 😄

 

Sicer se strinjam (1 x pri njem na servisu). Ravno včeraj sem Pelkota priporočil sodelavcu, ki je do sedaj vozil v BTC se mu zdi cena visoka. Je 1. lastnik Mazde z 2.2 CD150 motorjem letnik 2017, živi na hribu blizu Ljubljane (omenjam zaradi režima vožnje), servise dela na 20.000 km, sedaj ima okoli 140.000 km - do sedaj samo redni servisi, nobenih težav. 

Nikoli, a nikoli ne reci nikoli... 😉

Saj veš kam ga midva voziva... 🤗😉

Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je godlike napisal:

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

 Kaj pa je bilo krivo za tresenje v leru?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je godlike napisal:

Jaz ti lahko posredujem samo številko mehanika, ki dela na uradnem servisu, popoldan pa doma.

Cena v sklopu popoldanca je zelo ugodna za današnje čase.

 

Sklopko in amortizerje mi je on menjaval.

Ko je bila pa nova (pri nas, rablejna 4 leta), pa tresenja na leru ni znal rešit. Je čistil loputo 2x. Sem potem vozil do Pelkota.

Je iz Mb oz okolice? Pelko mi je predalec,med tednom me ni...cez vikend pa verjetno on in ne jaz nimava dosti casa. Bi ti bil hvalezen,ce bi mi lahko posredoval stevilko. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No da se jaz povem svoje mnenje glede mazde in njihovih dizlov...meni je avto bombasticen,v lasti je 6 2.2 150KM,2017. Nekaj vec kot 2 leti nazaj sem kupil avto z 106000 in do zdaj nisem imel se nobenih problemov,olje menjavam na 10,11000.  So pa kr fejst obcutljive masine. Julija,ko smo sli na morje prizgala lucka za DPF,vzrok prepogosta regeneracija. Naredil servis,vceraj so se peskali in menjali podlozke(Krzisnik) avto ima trenutno 151000. Zaradi preventive bi se rad menjal verigo in sito oljne pumpe in olje ter filter v avt. menjalniku. Tak da vsa priporocila dobrih in zanesljivih mehanikov iz stajerskega konca so dobrodosli.

image001.jpg

image002.jpg

IMG_5391.jpg

Popravljeno od Luka_
Dodajanje slik
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 9. 2024 ob 9:51 je scania napisal:

 Kaj pa je bilo krivo za tresenje v leru?

LMM.

dne 6. 9. 2024 ob 9:45 je Bini napisal:

Vsi ga hvalijo, ki nimajo preveč denarja za uradni servis.... :nevem:

Če je uradni servis 2x rihtal, pa ni znal.

 

Celo prisolil, če ni nič na testerju, ni nič narobe.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Luka_ napisal:

Je iz Mb oz okolice? Pelko mi je predalec,med tednom me ni...cez vikend pa verjetno on in ne jaz nimava dosti casa. Bi ti bil hvalezen,ce bi mi lahko posredoval stevilko. 

Fram.

 

Imaš na ZS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Število milijonarjev se naglo povečuje, ampak tudi revni se ne dajo...
    • Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike. S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše. Lep pozdrav   Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor: Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."   To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril: Pozdravljeni,  mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje. Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer. Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?   V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,   Javim, če bo kak napredek.
    • Pride sodelavka v pisarno, pa ker nisem opazil novih uhanov mi ona reče: - "Včeraj sem si naredila še eno luknjo na ušesu." Meni pa butne preblisk in odgovorim: - "In, kako je? A zdaj kaj bolje slišiš?"           Njen pogled: bolj nevaren od moje lopate...
    • Samo še 4 dni, 7 mesecev  in 20 let do penzije! Samo hrabro naprej...
    • Rahlo undervoltan CPU ima povsem enake zmogljivosti kot serijska konfiguracija, le manj se greje in porabi manj elektrike.   Če pa greš z voltažami konkretno nižje, potem pa najprej začnejo padati boost takti, torej ne dosega najvišjih frekvenc na enem jedru. Jaz recimo odneham, ko najdem mejo, kjer procesor zniža frekvenco na vseh jedrih, ker ima premalo "hrane".   Zakaj to počnem? Primarno zaradi hrupa - da računalnik pripravim do skoraj neslišnega delovanja (če ravno ne prisloniš ušesa na ohišje). Tisti bolj šparovni bi bili pa navdušeni nad konkretno nižjo porabo.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.