Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Koliko pa pride takšen poseg?

Ker teh Mazdinih 19'' feltn, ki se luščijo, ne manjka.

 

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

Napisano
pred 53 minutami je Deeyan napisal:

 

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

A pol se ti ne zdi drago 50€ za eno feltno, če je treba še kitat?

Napisano
pred 2 urama je Gregster napisal:

A pol se ti ne zdi drago 50€ za eno feltno, če je treba še kitat?

 

Niti ne, sm vidu, da majo eni samo barvanje 70€ po felgi

Napisano (urejeno)
dne 24. 3. 2022 ob 19:39 je Deeyan napisal:

Material je okrog 60€ za vsa 4 platisca, delo pa pokrivam cca 35€ po felgi, odvisno kolk je treba smerglat 🙂

@Deeyan, mene bi pa zanimalo popravilo zgolj poškodovanih robov platišč, saj se platišča ne luščijo. Doma imam ene 4-5 takih primerkov. 😔

 

Bi se lotil kaj takega? Rabiš odmontirana platišča brez gum, ali lahko pripeljem avto in počakam pol urce? 😜

 

Obstajajo kakšne namenske korekturne barve?

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Deeyan napisal:

@Janez007 tole  bi se dalo brez problema 🙂

 

Pol urce ja 😂 smerglanje je najbolj zamudno, ce bi blo samo za pobarvat, bi blo mogoce v 2 dneh gotovo, ker jih je treba vseeno na fino prebrusit. 

 

Obstajajo tut prav namenske barve za alu platisca, ampak je tako ozek izbor barv, da se jih rajsi ognem. 

Tak, da lahko zbiras kakrsnokoli barvo ti srce pozeli 🙂

 

Ce so robovi ob gumi ok ni potrebna demontaza, v vsakem primeru pa je pametno potem naredit centriranje. 

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje samo dela, ki je poškodovan?

 

To bi se sigurno videla razlika v barvi, zato rajsi barvam platisce v celoti

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Mislil sem kitanje, brušenje in barvanje (s prelivom) samo dela, ki je poškodovan?

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To se ne dela, ker se vidi od daleč, da je bilo popravljamo. Kot je že Deeyan povedal, je potrebno pokitati  poškodovane dele, nato fino zbrusit, pa eno roko špric kita na popravljeni delih in celo feltno na fino prebrusit do brusnega papirja 800. Nato sledi temeljna barva, dve roki in čez pol ure še ena roka prozornega laka. Drugi dan še eno roko prozornega laka. Čez tri-štiri dni poliranje. 

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Pri plehu delajo neke prelive...??? Pri platiščih torej ta varianta odpade ...?

 

Na enem avtu imam poškodovano le eno platišče. Bojim se, da barve-strukture ne bi ujeli z ostalimi platišči in bi se videla razlika? Torej prebarvati eno celo, ali še ostala 3 platišča, torej vsa 4? Ker če je drugo, potem se mi skoraj bolj splača kupiti eno novo platišče in imam stvar rešeno???

 

In še eno vprašanje, verjetno gre za prašno, bolj obstojno barvanje?

Točno. Če je barva platišča metalne barve in ne veš številke barve, ne bo nikoli ista. Edino, če vprašaš na mazda servisu, če oni vedo za številko in tip barve. 

 

 

Napisano

Men je ličar samo eno štrihu in je ista kot ostale. Sem prav primerjal in ni razlike.

Napisano
Napisano

Pa 50€ sem mu dal. Se mi je zdelo kr ugodno glede, da mi je vulkanizer potem skoraj polovico tega zneska vzel.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 27. 3. 2022 ob 20:06 je Gregster napisal:

Men je ličar samo eno štrihu in je ista kot ostale. Sem prav primerjal in ni razlike.

Malo obujam to temo, na CX-30 sem malo podrsal ALU feltno ob visok robnik pa me zanima koliko časa je vse skupaj trajalo - delo in koliko časa si bil brez vozila, namreč rezervne feltne nimam.....in kateri ličar ti je to delal. 

Napisano

Hmm, kaj pa vem. Ene slabih 14dni je blo sigurno pa še mal sm mogu priganjat. Sem pa mel rezerno feltno. Delal mi je nekdo iz gorenjske( poljane nad šk.loko). Mislim pa, da to naredi vsak ličar. Stalo me je pa 3€ za gumo dol vzet, 50 za samo platišče, pa še cca.20 za gumo nazaj in ventilček.

Napisano
pred 6 urami je Gregster napisal:

Hmm, kaj pa vem. Ene slabih 14dni je blo sigurno pa še mal sm mogu priganjat. Sem pa mel rezerno feltno. Delal mi je nekdo iz gorenjske( poljane nad šk.loko). Mislim pa, da to naredi vsak ličar. Stalo me je pa 3€ za gumo dol vzet, 50 za samo platišče, pa še cca.20 za gumo nazaj in ventilček.

14.dni....1feltna?!?wtf, to se mi zdi pa kar na hard....

Napisano
pred 17 urami je sportman333 napisal:

14.dni....1feltna?!?wtf, to se mi zdi pa kar na hard....

Sej je. Sam ker se mi ni mudilo mi je bilo ok. Načeloma bi naredil prej samo to bi pa bilo potrebno dnevno priganjat. Ampak opravljeno je bilo pa odlično👍

Napisano

Ali je zaradi barve potrebno peskanje in barvanje vseh 4 ALU platišč ali samo poškodovane ?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Koliko je pa to na "roke barvanje" z aerosoli obstojno sploh?  Kakšne posebne barve za alu?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Koliko je pa to na "roke barvanje" z aerosoli obstojno sploh?  Kakšne posebne barve za alu?

 

Najpomembnejsa je itak priprava, pol pa epoxi primer cez pa barva gor pa drzi. 

 

Na Alfi mi je drzalo 2 leti, pol sm jo tak prodal, pa te na sestici so trenutno 2 leti, tut nobenih znakov da bi blo karkoli. 

 

Bojo pa te od sestice kmalu naprodaj 🙂 ker grejo te gor, ki sem jih zdej zrihtal 🙂 

 

IMG_20200619_191225.jpg

IMG_20201122_173533.jpg

Napisano

Se bom mogoče sam lotil en set zrihtat. Zimske so mal načete.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Fajn tole. Je pa brez demontaže gum, težko, da ne bi vsaj malo tudi gume pobarval, če želiš pobarvati platišće povsem do roba.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Z M A J napisal:

Fajn tole. Je pa brez demontaže gum, težko, da ne bi vsaj malo tudi gume pobarval, če želiš pobarvati platišće povsem do roba.

 

Vse se da, igralne karte so prava resitev 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.