Skoči na vsebino

Rezervoar za gorivo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ali kdo ve, kako velik je rezervoar za gorivo v M6 od leta 2018 naprej. V Navodilih piše 62L, dejansko pa pri cca 10 preostalih km po računalniku tankam okoli 53 L. Ali je ostala količina obvezna rezerva?

 

LP

Napisano

Hoj, ja jst mislim da kr teh 62L, največ sem not spravil 55L. Takrat sem imel še preostalih 8km po računalniku. Sj to da ma 62L še ne pomeni, da avto zna pocuzat do zadnjega decilitra, srčno upam da pumpa ni čisto na dnu, kjer se lahko nabira svašta.

Napisano
pred 56 minutami je 50keda napisal:

Hoj, ja jst mislim da kr teh 62L, največ sem not spravil 55L. Takrat sem imel še preostalih 8km po računalniku. Sj to da ma 62L še ne pomeni, da avto zna pocuzat do zadnjega decilitra, srčno upam da pumpa ni čisto na dnu, kjer se lahko nabira svašta.

Ko se lučka rezerve prižge gre pri meni noter natančno 48 litrov. Zdi se mi skoraj nemogoče, da bi bila rezerva 14 litrov. 🤔Če pa je to res mi ni jasno, zakaj je tako. Potem, ko se ti lučka prižge ne veš več točno koliko km imaš točno še na razpolago. 🧐

 

 

Napisano
pred 57 minutami je 50keda napisal:

Za avtomobile, ki jih/sem jih vozil je še zmeraj držalo 100km ;)

 14 litrov za 100 km? 

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

 14 litrov za 100 km? 

 

Hja, odvisno od avta. Pri Mazdi BT-50 je to še zelo malo. Razen, če se pelješ v dolino...

 

Mazda 5 z dvolitrskim turbodizlom pa pri umirjeni vožnji na odprti cesti brez zastojev in brez obremenitve s 14 litri naredi skoraj 300 km...

Napisano
pred 3 minutami je Slivka napisal:

 

Hja, odvisno od avta. Pri Mazdi BT-50 je to še zelo malo. Razen, če se pelješ v dolino...

 

Mazda 5 z dvolitrskim turbodizlom pa pri umirjeni vožnji na odprti cesti brez zastojev in brez obremenitve s 14 litri naredi skoraj 300 km...

Saj to mi ni jasno. Zakaj je toliko rezerve. Bi lepo naredili, da se lučka za rezervo upali takrat, ko bi lahko natankal noter 55 litrov. Sedem litrov rezerve bi bilo dovolj za tistih 100 km do prve črpalke. 🤔

 

 

Napisano

Saj rezervoarja verjetno nikoli ne izpraznis cisto do zadnje kapljice ... Po tehnicnih podatkih ima recimo moja CX-5 velikost rezervoarja 58 litrov ... pa ponavadi natocim med 45 in 48 litri ... Najvec, kar sem natankal je bilo 50,86 litrov ... Pa tankam ponavadi takrat, ko kaze "range" manj kot ene 30 km ... Lucka se ponavadi prizge, ko kaze se nekje 45 - 48km ... Je bilo pa ze enkrat tako, da je "range" bil ze na "0" pa sem do crpalke naredil se ene 10 km ... pa se ni zacel "kasljati" :) Nisem pa se nikoli probal, do koliko bi slo, da bi motor ugasnil :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz na trojki imam 51 litrov tank in lučka se prižge ko pade pod 100kil na displeju,potem pa še vozim nekje 120-150 kil.odvisno od pumpe in tankam okoli 43-45 litrov. Lahko bi verjetno še 100 km vozil čez tisto ko pade na nulo,ampak to ni najboljše.:nevem:

Napisano (urejeno)
18 hours ago, Alex said:

 14 litrov za 100 km? 

Seveda, pa nisem nobenega fural tako dolgo, da bi ugasnil lol. Pravim samo, da 100 km je zame varna vrednost, do katere definitivno najdem črpalko, kjer se natankat da in do sedaj, so takšno razdaljo premagali še vsi avtomobili, katerim dela lučka za gorivo.

Danes denimo je pisalo še 29km, pa tankam in sem stlaču notri 53l.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 50 minutami je 50keda napisal:

Seveda, pa nisem nobenega fural tako dolgo, da bi ugasnil lol. Pravim samo, da 100 km je zame varna vrednost, do katere definitivno najdem črpalko, kjer se natankat da in do sedaj, so takšno razdaljo premagali še vsi avtomobili, katerim dela lučka za gorivo.

Danes denimo je pisalo še 29km, pa tankam in sem stlaču notri 53l.

To pomeni, da ko odšteje na nulo, potem je šele prava rezerva za 100 kil. :prstgor:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Seveda, pa nisem nobenega fural tako dolgo, da bi ugasnil lol. Pravim samo, da 100 km je zame varna vrednost, do katere definitivno najdem črpalko, kjer se natankat da in do sedaj, so takšno razdaljo premagali še vsi avtomobili, katerim dela lučka za gorivo.

Danes denimo je pisalo še 29km, pa tankam in sem stlaču notri 53l.

Kako se upaš iti toliko čez, ko se ti upali lučka? Jaz grem takoj tankat takrat in se ne igram s kometri. 

 

 

Napisano

@Alex kot pravim, tako imam umerjeno na vseh dosedanjih avtih ;) Kar pa ne pomeni, da na vseh avtih to drži.

 

Kar se pa tiče trenutne mazde z G194, ko sem jo kupil, je bil kazalec za gorivo pod ničlo in še sem se pripeljal do pumpe. Do sedaj pa še nikoli nisem šel pod nulo s cajgrom ;)

Napisano

Btw, Mazde imajo software tako narejen da če ti gre gorivo h koncu, se zmanjša vbrizg in zmanjša moč motorja.

Edino se ne spomnim pri koliko km pod 0 to naredi. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je Aless napisal:

Btw, Mazde imajo software tako narejen da če ti gre gorivo h koncu, se zmanjša vbrizg in zmanjša moč motorja.

Edino se ne spomnim pri koliko km pod 0 to naredi. 

Pri 30,40 kil.pod nulo sigurno ne. Izprobano.

Popravljeno od Bini
Napisano

Tudi sam sem že v parih navodilih za uporabo zasledil,da naj bi rezerva zadoščala za cca 100km. Na xsari je rezerva mislimda 8litrov,na službenem kombiju 15L. 

 

Sam sem opazil,da doseg dokaj enakomerno pada in ko pade na recimo 60km, začne na1x kazati doseg 0km. Rekord imam , ko sem natankal 76l v 80l tank. Ni bil lušten filing.

 

Sicer pa ni to za prakticirati, saj zna benz pumpa delati na pol na suho.

Napisano
pred 44 minutami je Nejc1986 napisal:

Tudi sam sem že v parih navodilih za uporabo zasledil,da naj bi rezerva zadoščala za cca 100km. Na xsari je rezerva mislimda 8litrov,na službenem kombiju 15L. 

 

Sam sem opazil,da doseg dokaj enakomerno pada in ko pade na recimo 60km, začne na1x kazati doseg 0km. Rekord imam , ko sem natankal 76l v 80l tank. Ni bil lušten filing.

 

Sicer pa ni to za prakticirati, saj zna benz pumpa delati na pol na suho.

Na način vožnje s skrajnim robom rezerve (z glavnino vožnje na avtoplin), sem "hinrihtov" bencinsko črpalko na prejšnjem karavanu BMW. Enostavno se je preveč pregrevala, noter pa vedno kurckej bencina in se mi je posledično oddolžila s "crknjot mašinist" (vsaka šola nekaj stane), zdaj imam ob vožnji na LPG vedno bencina med 1/4 in polovico, klinc pa lučke za rezervo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tako, lih to sem vam hotel napisat....pejte tankat ko ste na 1/4 tanka, pa ko tankate nehajte ob prvem škljocu, da evap ne uničujete. Pa se nič ne sekirat :) 

Napisano (urejeno)

Tankat na 100km, olje menjat na 1000km, filtere pa najbolje, da za vsako, ko se kam peljemo, ker so itq tako poceni :D:D

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Tankat na 100km, olje menjat na 1000km, filtere pa najbolje, da za vsako, ko se kam peljemo, ker so itq tako poceni :D:D

Kaj čmo... to niso več stari dobri avti, ko je bilo rezerve noter  pet litrov in si točno vedel, koliko lahko še narediš. Tudi z menjavo olja sem včasih odlašal in je bilo tudi po 30000 km. Pa je mašina lepo predla naprej. Danes so pa tej novi avti kot razvajeni froci. Niti pogledati grdo jih ne smeš se že nekaj kujajo. 😳

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.