Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Devi

Priporočeno sporočilo

Japonci so objavli, da so/bodo upgrade-ali skyactiv-x motor. Predvidevam da gre za software-ski upgrade in da bo v novih avtomobilih naslednje leto. Ce je res samo software potem upam, da bodo ponudili upgrade, tudi za obstojece avtomobile.

Gre se pa za dodatnih 10 pesov in 16nm navora. Who knows, mogoce se izboljsajo porabo, ki je sedaj kr porazna (automatik) :P
https://motor-fan.jp/tech/10017033?fbclid=IwAR0NNjCHoY3e8rcN8zn1LG9HI5wKlT7bQLCGzDmaynSYKDqrtVrDZ-m0_zI (google translate v anglescino)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da so skyactiv x nahajpali, da bo poraba blizu dizla je 8-10 litrov po mestu kr porazno. Skupna je, ce sem konzervativen 7.3l. 

Sej ima svoje momente recimo, ko vozis na tempomat recimo pri 50 je 3.4l, pri 90 - 4-5l in po avtocesti pri 130 - 6.5l. Ampak, ko vse skup potegnes z realno voznjo in da bi to naj bil varcn motor ... meh. 
 

Popravljeno od Devi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, AT dizl poraba tudi ni 5l tko da ... Morš vedet, da Mazdin AT je kar se tiče goriva zelo požrešen. Recimo da se odkupi z manj težavami na dolgi rok, ampak sicer je pa to kar šibka točka sistem, če gledaš s stališča porabe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... :P )....

 

My_account_-_Spritmonitor_de.png.d1a130e66b0659bc35dc4f3010dafc23.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Jest napisal:

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih okoli 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zanje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... ;))....

No tukaj si lepo napisal kako majhna je razlika v porabi, vkljucujoc dejstvo da po nekaterih testih CX5 2.5 porabi za 0,8l vec goriva kot M6 2.5l, pridemo do zakljucka, da v kolikor bi @Jestkupil m6 2,5l namesto cx5, bi ime porabo na nivoju dizla.

Torej, kot jaz ze skos trdim, ta 2,5l motor je extremno varcen in skoraj ni razlike med D175 in G194. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je... CX-5 je visji in posledicno tudi manj aerodinamicen... pa se AWD... kar pripomore, da je poraba posledicno visja, kot ce bi slo za sestico brez AWD ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej lepo, da se tolažte 🤪 men se z dizelskimi 5,85l/100km pač ni treba, ker so to dejstva. No ja lahko pa da tud jaz lažem, danes je itak moderno, da človek malce izkrivlja resnico. 🤣

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa @Bossa je malo zabolelo, ker nic ne izgleda da @Jestlaze, jasno je predstavil dejstva in je verjetno eden redkih, ki je imel obe masini v uporabi ob enakih pogojih. Verjamem tudi tvojim 5,8l ampak v tvojem primeru zal nimamo primerjave porabe bencinarja v eneakih pogojih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Ja, ampak Jest-ova Mazda 6 je bila 2013 letnik, če se ne motim. V šestih letih so pa menda naredili nekaj napredka in optimizirali tudi porabo goriva. Je pa res, da Mazdin 2.2 dizel nikoli ni bil in ne bo med varčnejšimi.

Točno tako. Če hočeš varčen motor ta motor to ni.

V bistvu ni niti eden mazdin motor referenca za nizko porabo  za ostale. O. k. Jaz sem spravil mojo na 5.8 z thuletom na strehi. A nisem vozil hitreje kot 120/uro po avtocesti. Se pravi, da sem bil takrat ovira za ostale. 🤗

Sedaj, ko vozim večinoma po svoji občini imam trenutno porabo 7, 4/100.Če bi imel benzinarja, avtomatik, bi bil ziher na 9/100. Ali pa še več. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V parih letih so se dodali pri dizlih se par zadev... kot je recimo "scalnica" :) ... Naceloma pa je motor ostal se vedno na enaki osnovi ... Boss ima tudi rocni menjalnik... In jaz vidim pravo primerjavo v tem, da isti sofer vozi in se ne spremeni bistveno nacin voznje in relacije ... Najboljsi pokazatelj je, ce se poraba meri na daljse casovno obdobje ...

 

Drugace pa imata lahko dva soferja z identicnimi avti na enakih relacijah razlicno porabo... in ta lahko odstopa tudi do liter ali dva na 100 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex ti pa si zabavljač nimaš kaj, kljub temu da bencinarja nimaš si "ziher" kakšna bi bila tvoja poraba :D Vidim pa, da nas ima sedaj večina vsaj za pol litra večjo porabo, ko se drajsamo par km gor pa dol samo. Kje so zdaj tisti ki so se pritoževali v parlamentu, da imamo preveč občin ... zdaj je pravi čas, vsi bi bli za desetkanje! :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je 50keda napisal:

@Alex ti pa si zabavljač nimaš kaj, kljub temu da bencinarja nimaš si "ziher" kakšna bi bila tvoja poraba :D Vidim pa, da nas ima sedaj večina vsaj za pol litra večjo porabo, ko se drajsamo par km gor pa dol samo. Kje so zdaj tisti ki so se pritoževali v parlamentu, da imamo preveč občin ... zdaj je pravi čas, vsi bi bli za desetkanje! :D

Približno vem, ker sem vozil obe na isti relaciji in z istim režimom vožnje. Benzinarka je pila pribl. 1.5l več kot dizelca 175.Obe avtomatik.In ker jaz nisem med počasnimi vozniki, verjamem, da bi bila poraba kar visoka.Še moja dizelca ima trenutno kar visoko porabo. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz ene voznje tezko sklepas, kaksna je poraba... tudi ce je ta voznja 200 km ;) ... Lahko se ti zgodi, da se pri dizlu ravno v tem casu ne izvede regenracija... in je poraba posledicno nizja... Realna poraba v realnih pogojih je za moje pojme, da uporabljas enega in druge vsaj en mesec...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, ignacij said:

No tukaj si lepo napisal kako majhna je razlika v porabi, vkljucujoc dejstvo da po nekaterih testih CX5 2.5 porabi za 0,8l vec goriva kot M6 2.5l, pridemo do zakljucka, da v kolikor bi @Jestkupil m6 2,5l namesto cx5, bi ime porabo na nivoju dizla.

Torej, kot jaz ze skos trdim, ta 2,5l motor je extremno varcen in skoraj ni razlike med D175 in G194. 

Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. Ampak itak, nekje so seveda meje, nazvdol, ne more it v nedogled navzdol.

 

Težko je to primerjat, recimo če bi jaz vzel g192 bi bila razlika precej večja, ker šlepam zadaj prikolico recimo...je pa tudi res, da občutek pri D175 ali pri G192 je sicer subjektiven, ampak močno v prid dizla pač. Sploh če dodaš dizlu še kak čip, potem je razlika ko noč pa dan. 

 

Je pa ta 2.5 motor sicer luštna zadevca, jaz bi ga mel s turbino 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je ignacij napisal:

Osebno dam prednost zanesljivosti atmosferca pred mocjo turbine, tko da naj mazda ta motor se malo izpili al pa naredi 3.0 atmosferca z 240km pa enako porabo🙂

 

pred 53 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, na spritmonitorju je 1.2L razlike v prid D175. Ok, to res ni veliko ja. Ampak itak, nekje so seveda meje, nazvdol, ne more it v nedogled navzdol.

 

Težko je to primerjat, recimo če bi jaz vzel g192 bi bila razlika precej večja, ker šlepam zadaj prikolico recimo...je pa tudi res, da občutek pri D175 ali pri G192 je sicer subjektiven, ampak močno v prid dizla pač. Sploh če dodaš dizlu še kak čip, potem je razlika ko noč pa dan. 

 

Je pa ta 2.5 motor sicer luštna zadevca, jaz bi ga mel s turbino 🙂

Ni primerjave med motorjema. Žal mi je, da ga nisem že čipiral, ko sem bil zmenjen maja meseca. Motor tuner tudi dobro "uglasi" tako, da naj bi pri normalni vožnji pil še manj.V to malo dvomim a pustimo se presenetiti. Seveda ne bom šel na polno, na 210 konjev, malo manj. Potem pa naj bi bil  dizel res raketa. Verjamem, da bo imel tudi boljše pospeške kot benzinarka.😛

Sicer pa, jaz nisem kupil dizla zaradi porabe ampak zaradi prepričljivejšega motorja in boljšega filinga med vožnjo. Če pa imaš še kako prikolico za vlačit okoli, pa sploh. Seveda pa, če bi se na kak način znašel šestcilindraš pri nas, bi bil pa zelo zainteresiran zanj. 

In ja, če bi imel ta obstoječi motor turbino, bi bil zanimiv. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..Ampak osebno, doprinos turbine odtehta tisti občutek, da se pač lahko pokvari. Seveda pa je pri dizlu takih komponent še kar nekaj, tukaj pa je potem že malo za na tehtnico dat :D

8 hours ago, Jest said:

Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih slabih 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zadnje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... :P )....

 

My_account_-_Spritmonitor_de.png.d1a130e66b0659bc35dc4f3010dafc23.png

 

Vidim, da imam jaz potem še dobro porabo. Do sedaj v letu in pol recimo, 7.7l, s tem da 0.3 litra doda powerbox, plus da kar nekaj kilometrov zadaj naredim še s počitniško prikolico 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je SpEkTr napisal:

Sama turbina kot taka načeloma ni tok kritičen del. Sploh če je motor nekako uravnotežen, da ni predimenzioniran recimo. S pravo vožnjo, z občutkom mora tudi turbina prit krepko preko 200 tisoč. Tako da , za nas to ni težava. Seveda je pa vedno lahko kje gnilo jajce..Ampak osebno, doprinos turbine odtehta tisti občutek, da se pač lahko pokvari. Seveda pa je pri dizlu takih komponent še kar nekaj, tukaj pa je potem že malo za na tehtnico dat :D

 

Vidim, da imam jaz potem še dobro porabo. Do sedaj v letu in pol recimo, 7.7l, s tem da 0.3 litra doda powerbox, plus da kar nekaj kilometrov zadaj naredim še s počitniško prikolico 🙂

Sem opazil po več prevoženih kilometrih, da se širše gume nekaj vseeno poznajo, recimo ene 0,3 l/100.Ampak se splača. filing je neverjeten. Danes, ko sem se vozil po dolgem času na 17" sem mislil, da nekaj ni v redu z avtom.V ovinkih plava, tudi na avtocesti bolj plava. Ni to zame. A samo udobje je skoraj enako. To je za upokojence, ne zame. 😛

Kar se tiče same turbine pa mislim, da je preveč rekla-kazala o problemih z turbinami. O. k. nekatere znamke imajo večji problem z njimi a mazda definitivno ni med njimi. Jaz ne bi razmišljal o nakupu benzinarke z turbino. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem posluša nekaj let nazaj predavanje Danca, kako to oni mislijo reševat. Se spomnim, ko je rekel, da so najcenejši hranilniki energije navadni rezervoarji za vodo. Rešitev vidijo v močni povezavi med elektroenergetiko in klasično energetiko, ki se ukvarja s toploto. Viške elektrike v toploto, če se jo rabi.      
    • Samo z isto mero jim vrnemo pa bo zelo hitro meja normalno odprta z njihove strani.
    • Po moje bo treba elektriko iz sonca uporabljat drugače in sicer ali za izdelavo vodika ali pa za črpalne HE. Tako bi lažje zagotovili ustreznost delovanja, ko je elektrike preveč in bi jo hranili ali kot vodik ali pa prečrpavanje vode navzgor. Ponoči, ko pa sonca ni pa uporabljaš vodik in pa vodo, ki si jo čez dan prečrpal.  
    • Res? Kaj pa če si operater sam premisli in gre za roaming dol s Telekoma in na A1? Nisem se jaz odločal, samo naenkrat niso mel več pogodbe in sem moral na A1. Tam pa katastrofa. Signal poln, net pa k žmigavc on, off, on, off.
    • Mislim ja, da bo tolk energije vložil ... ne vem no. Ja očitno pa je možno, ampak skrajno malo verjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.