Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 26. 8. 2022 ob 18:06 je Janez007 napisal:

in če ne bi dodajale porabe regeneracije :)

Zato pa sem napisal pod 5 litri in ne pod 4, ker kot vidiš se tole da doseč brez regeneracij.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je 50keda napisal:

Dejta se mal potrudit no, z 2.5 motorjem se da vozit za 1.6 l :P

Image

A to je poraba, ko stoji v garaži? 😊

 

 

Napisano

@Alex ne, če pogledaš okolico ne zgleda ravno  kot garaža. Nisem pa še preverjal, kaj se zgodi če ga laufaš na parkingu, vrjetno bi blo po 20 min, 0.0 l/km :D

Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

@Alex ne, če pogledaš okolico ne zgleda ravno  kot garaža. Nisem pa še preverjal, kaj se zgodi če ga laufaš na parkingu, vrjetno bi blo po 20 min, 0.0 l/km :D

Pomoje bi zraslo, ker ko si na meru je poraba ubistvu neskončno... ti računaš litre na km, km == 0, etc

Napisano

Ko je ravno tem o gorivih…

 

Mi zna kdo razlozit, cemu je ne enem polnilnem mestu vec enakih pip… Recimo tole dostikrat vidim, da sta po dve zeleni rocki… Itak lahko na tem tocilnem mestu tanka samo en avto naenkrat…

 

4385D1B6-D9E3-476B-83B4-D45EF13DBD96.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Načeloma naj bi bila ena za 100 oktanski bencin, ena za 95 oktanski bencin, ena za nafto za osebna vozila (ozka cev) in ena za nafto za tovornjake in avtobuse (široka cev). Zakaj so povezali 95 oktanski bencin na dve ročki, mi pa ni jasno...

Napisano
pred 24 minutami je Slivka napisal:

Načeloma naj bi bila ena za 100 oktanski bencin, ena za 95 oktanski bencin, ena za nafto za osebna vozila (ozka cev) in ena za nafto za tovornjake in avtobuse (široka cev). Zakaj so povezali 95 oktanski bencin na dve ročki, mi pa ni jasno...

mogoče majo 2 cisterni za 95ko ker gre bolj v promet. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Za vozit Smrduha, mi je ultra nizka poraba edina svetla točka. Najprej 105kmh in 6. prestava od Vodic do Vrhnike in proti Ljubljani, kasneje nekaj del na cesti in mestne vožnje ter povratek preko Lukovice in Zlatega polja domov (konkretno v breg, zato je naraslo na 4,1L povprečno za teh 97km). Kakorkoli, za recimo Dizelsko porabo 6L na 100km bi potem raje aktiviral domačega Geckota, ki fura na Benz in je zelo varčna ter zanesljiva mašinca. :)

IMG_20220907_122930.jpg

IMG_20220907_135436.jpg

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 7 minutami je Z M A J napisal:

Za vozit Smrduha, mi je ultra nizka poraba edina svetla točka. Najprej 105kmh in 6. prestava od Vodic do Vrhnike in proti Ljubljani, kasneje nekaj del na cesti in mestne vožnje ter povratek preko Lukovice in Zlatega polja domov (konkretno v breg, zato je naraslo na 4,1L povprečno za teh 97km). Kakorkoli, za recimo Dizelsko porabo 6L na 100km bi potem raje aktiviral domačega Geckota, ki fura na Benz in je zelo varčna ter zanesljiva mašinca. :)

 

IMG_20220907_135436.jpg

kmalu se bo lepa številka skupnih km obrnila :)👍

  • Žalosten 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 9 minutami je Z M A J napisal:

Za vozit Smrduha, mi je ultra nizka poraba edina svetla točka. Najprej 105kmh in 6. prestava od Vodic do Vrhnike in proti Ljubljani, kasneje nekaj del na cesti in mestne vožnje ter povratek preko Lukovice in Zlatega polja domov (konkretno v breg, zato je naraslo na 4,1L povprečno za teh 97km). Kakorkoli, za recimo Dizelsko porabo 6L na 100km bi potem raje aktiviral domačega Geckota, ki fura na Benz in je zelo varčna ter zanesljiva mašinca. :)

IMG_20220907_122930.jpg

IMG_20220907_135436.jpg

Evo o tem govorim, avto 300kkm pa volan kot nov, naše mazde pa pri 50kkm cele scufane

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Evo o tem govorim, avto 300kkm pa volan kot nov, naše mazde pa pri 50kkm cele scufane

Tudi pri novih bmw - jih je enako kot pri naših Mazdah. Na moji prvi mazdi 6 letnik 2004 je bil volan po 250000 km, ko sem jo prodal, kot nov. Seveda je bil iz prvega usnja. 😊

 

 

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Evo o tem govorim, avto 300kkm pa volan kot nov, naše mazde pa pri 50kkm cele scufane

Pri moji prejšnji Mazdi je bil tak po 280.000km in 12 let uporabe. Edino malo se je zgladil napram novem.

33112_1.png

Napisano

Saj, če je pravo usnje, se volan (usnje na njem) le zgladi od uporabe. Ne sme pa biti nikakršnega luščenja barve, mrvlnenja, trganja. Res je tudi, da je potrebno pravo usnje vzdrževati in mazati, da ne razpoka. Tudi na otip je čisto nekaj drugega, kot na volanu na cx30. To umetno "eko" usnje pa lahko mažeš z sredstvom za vzdrževanje plastike. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. :) Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔

 

image.png

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Zaenkrat -13 km do črpalke pri M3 G120 MT. Premišljujem, ali bi sprobal še bolj globoko v minus. Po teoriji bi moralo iti brez težav do -50 km, kritično pa bi bilo pri cca -70 km. Seveda imam za sedežem pripravljeno polno 5 litersko kantico rezerve. :) Je pa nevarno to dotakanje na avtocesti, se zavedam ... tudi ni zdravo iti v skrajnost, do točke, ko črpalka pumpa v prazno, pa še kakšne usedline povrh. 🤔

 

image.png

 

 

 

 

Jaz se ne bi zafrkaval s temi usedlinami. Ni zdravo preveč. 🤔

 

 

Napisano

@Janez007 naš forumski "mythbuster", super

 

Jaz mislim, da ima še rezerve in da mu kaj hudega ne bo (je itak še relativno mlad in bencinar). Mogoče res ni najbolj priporočljivo, da zmanjka na AC - ali pač - tam se vedno lahko umakneš na odstani pas.

 

Ali pa če niti ne greš čisto do konca - počakaš le do prvega "trzanja" in si rečeš, to je to, tankam.

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz se ne bi zafrkaval s temi usedlinami. Ni zdravo preveč. 🤔

 

sej maš filtre, tak da pomoje ni panike :)

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Jaz se ne bi zafrkaval s temi usedlinami. Ni zdravo preveč. 🤔

 

Sm lep kmet an s hribu doma pa tega z usedlinami ne zastopm glih tanartabujš...

 

Če črpalka vleče prav z dna, itak ni usedlin, ker jih sproti potegne v črpalko.

 

Če črpalka vleče kakšnih 5 mm nad dnom itak ni usedlin, ker se tekočina v rezervoarju ves čas pretaka sem in tja na vsakem ovinku, pri vsakem speljevanju, pri vsakem zaviranju,... in veliko večino itak spotoma potegne v črpalko.

 

Ne verjamem, da so v osebnem vozilu naredili plavajoči odvzem. To imajo letala, za katere je normalno, da se obrnejo na glavo in motor še vedno dela s polno močjo in črpalka vleče gorivo ne glede na to, kako je letalo obrnjeno. Pri avtu nekako ko se obrne na bok, je vožnje konec. Če se obrne na streho, pa sploh...

 

Alora, ne zastopm o kišnih usedlinah je tole govora?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.