FuManchu Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 Ni to veliko za tako malo konjev? Ne vem zato vprašam. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 12. december, 2022 Prijavi Napisano 12. december, 2022 (urejeno) Že dolgo nisem slišal ventilatorja motorja, po tem ko sem ugasnil motor, danes pa spet in to pri 2 stopinjah. Ja te številke samo kažejo, kako je poraba odvisna od načina vožnje. Bi znal prevozit isto relacijo pod 5 l/1000 km in tudi nad 8 l/100 km. Popravljeno 12. december, 2022 od Janez007 Citiraj
Slivka Napisano 28. maj Prijavi Napisano 28. maj Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8). Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira. 4 Citiraj
sportman333 Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj če se bencinar manj kvari ko dizel, potem bi hitro sprejel tudi višjo porabo 2 1 Citiraj
skritikrt Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj pred 15 urami je Slivka napisal: Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8). Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira. Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati. Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo. 1 Citiraj
Slivka Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Mi je dal motor sam od sebe hitro vedeti, da če nima vsaj 4.000 obratov, nimam kaj menjat v višjo, ker se ne bo izšlo... Vseeno se je zelo poznalo, če se je naklon ceste spremenil za procent ali dva... 2 1 Citiraj
godlike Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Podhranjen motor. Tak sem samo 1x Mazdo vozil in to po Avstriji od Dravograda, kjer sem jo dobesegno gnal v ovinke v hrib. Pa je bil atmosferc. Turbo v brege 2-3.5k pa že pošteno leti skoz ovinke. Pri 2k imam že max. navor. In normalno da bencin pije kak literček več, je pa za to vse ostalo ceneje. Tudi olja kr manj not gre na servisu, cestnina, .... Pred eno uro je skritikrt napisal: Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati. Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo. Hja. Mazde res ja. Sodobni turbo bencinci pa imajo čist druge krivulje navora. 1 Citiraj
Slivka Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima... Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"... 1 2 1 Citiraj
Bini Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj pred 3 minutami je Slivka napisal: Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima... Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"... Tist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima.... Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉 1 Citiraj
godlike Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj (urejeno) Pred eno uro je Slivka napisal: Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima... Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"... Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko: - 150 KM 240NM - 182 KM 240NM - 200 KM 290NM Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor. 1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz. pred 53 minutami je Bini napisal: Tist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima.... Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉 Če ima mogoče 3cl mu je vzelo samo 1/3 😉 Tudi tu sledi popravek 1.5 TSI ne Ford Dragon. Ne bom iskal kolko cilindrov ima. Popravljeno 29. maj od godlike 1 Citiraj
Slivka Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj pred 40 minutami je godlike napisal: Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko: - 150 KM 240NM - 182 KM 240NM - 200 KM 290NM Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor. 1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz. 1,5 litra in 84 kW. Prepisano iz prometne. In če bi ti jaz napisal, da si butl, bi mi zameril... Se hecam, da ne bo zamere... 3 Citiraj
godlike Napisano 29. maj Prijavi Napisano 29. maj A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor. Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.