Skoči na vsebino

Ročica menjalnika mazda 6 mk1 vs mk3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Danes sem imel malo časa in si nisem dal mira, zakaj je v Mazdi mk1 toliko  boljši filing na ročki menjalnika kot na novi mk3. 

Pregledal in stehtal sem obe ročki menjalnika  Rezultat je presenetljiv. 

1. Mazda  MK 1,= boljši material, noter verjetno aluminij, zunaj pravo usnje, zelo anatomsko oblikovana. 

Teža 192g.

2. Mazda MK 3, verjetno plastična noter, zunaj fake usnje, ni tako anatomsko oblikovana. 

Teža 105 g. 😳

Se pravi, da je stara skoraj duplo težja. 

Za štos sem namontiral skoraj dvakrat težjo ročko od mk1 v mojo trenutno, mk3.  Ročka je sicer malo nižja (kak centimeter in pol) tako da spodaj gleda železna palica z navojem ven a navoj paše. Zapeljal sem se krog in razlika v samem menjavanju je neverjetna. Koliko bolj hitro in tekoče je vse skupaj. 😳

Nato sem vmes zamenjal z originalno, lažjo za polovico. To sem storil zato, ker sem poskušal ugotoviti, da ni to lahko samo placebo efekt. 

Vendar ne. Razlika je enormna.Nato sem šel še korak naprej. Pod težjo ročko mk1 sem montiral veliko železno matico. Teža matice je bila 66 g. Skupaj je sedaj tehtalo 258g. Šel sem zopet en krog in občutek je bil še boljši kot prej. Neverjetno, kaj naredi ena navadna ročka. Že sam feeling je veliko boljši, ker je pravo usnje. In nekako bolje sede v roko. Nato sem malo pogledal na net in ugotovil sem, da obstajajo t. i. weighted shift knobs. Skoraj vsi športni avtomobili z ročnim menjalnikom uporabljajo takšne. Njihova teža se giblje od 250g pa vse do 550g.Ponavadi so narejene iz kakega inoxa ali aluminija. 

Po teh kriterijih je ročka menjalnika mk1 + matica že v teh vodah. 🤔

Resno razmišljam, da zamenjam ročko, saj je razlika res opazna. Ali ima že kdo montirano takšno težjo ročko? 

IMG_20201209_101641.jpg

IMG_20201209_101652.jpg

IMG_20201209_100012.jpg

IMG_20201209_095959.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ce ne pa namontiraj rocko od mazda 6, saj je isto tezka. Koliko tocno sicer nevem, ampak ni ravno lahka. Kupis od GTA (sportna) k ima zgoraj kao chrome dodatek. Problem je edin ker jo je tezko dobiti :).  Jo ob priliki stehtam. Drgac ima pa mk1 notri vrjetno kaksno utez, ker pod usnjem je plastika. Vem, ker sem jo dal preoblect, ker je slo usnje cist k vragu. Cena nove rocke na uradnemu servisu je bila 260 €...

 

EDIT: Evo sem nasel se sliko 

 

 

PicsArt_09-26-05.25.34.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Saj nekaj takega sem mislil. Sem pri Kitajcih videl tako ročko kot jo ima mk1 za 10€. 

Naj bi bila po pisanju kupcev ročka  še malenkost težja kot original. In spodaj mi bo kolega strugar postružil obroček-podnožje iz inoxa. Bo ravno prav dodalo še nekaj teže. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek.

Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. 

Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. 

Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏

Poraba bo šla gor,pospeški dol.....:D

Napisano (urejeno)

Evo, ročka naročena.😊

Po eksperimentiranju, dodajanju uteži, krajša ročka, daljša ročka, sem prišel do ugotovitve, da je idealna kombinacija za moj menjalnik, nekje teža ročke 300g in malo daljša, kot je originalna v Mazdi mk3 (original pribl. 85 mm, naročil sem 105 mm). 

Znano je, da je z daljšim vzvodom lažje premikati bremena in isto velja tudi za menjalnike. Recimo v Mazdi  mk1 so se tega še zavedali in je sama prestavna palica daljša in že sama originalna ročka obtežena.(kot sem že napisal skoraj 200g). Zato je v stari Mazdi 6 mk1 menjavanje veliko bolj lahkotno in precizno. 

Torej, naročena ročka je težka 310g, premer je 45mm, dolžina 105mm.Material noter aluminij, zunaj pravo, prvoklasno usnje. Ima original navoj (M10 x1,25), tako da ne rabiš nobenih adapterjev. Gor ima številke za 6 brzin. Ko prispe poročam...

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Super  ..kje si to naročil  to bi tudi jaz naročil za mojo CX5..-😀

Napisano

To je drugače ročka mišljena za MX 5.😊

Meni je všečna. Bomo videli, kako bo sedla v roko. 

Screenshot_20201213_070821.jpg

 

 

Napisano

Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. 

Kolk je pa od M6 2gen težka? 

Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 40 minutami je Aless napisal:

Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. 

Kolk je pa od M6 2gen težka? 

Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 

 

Recimo sedaj, ko imam v stari 6-ki ročko od te nove,100g je tam veliko slabši feeling kot prej s staro, 100g težjo. 

Eni v svojih športnih avtih res krajšajo palice zaradi krajšega hoda menjalnika a s tem se poslabša samo prestavljanje. To kompenzirajo z veliko težjimi ročkami(  do 800g). 

Kakor sem napisal, dokler ne probaš ne moreš verjeti, kakšna razlika v samem predstavljanju je. 

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in  gre totalno brez vsakršnega odpora. 

IMG_20201230_150838-01.jpeg

IMG_20201230_151000-01.jpeg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

 

@Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Mene na nekaj spominja, pa ne bom napisal ...😁

 

Sam bi raje imel nižjo, še nižjo od originalne, ker se mi zdi, da kratko prestavljanje deluje bolj "športno".

 

Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.Je pa ta ročka tanka, fi 40 napram originalni, ki je Fi 55.V živo ne izgleda tako huda. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.

 

No zanimivo, hvala in seveda imaš prav. Sam bi si mislil obratno.

 

MTI Racing Six Shooter Sequential Transmission - YouTube

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. 

Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. 

 

@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".

Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. 

Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in  gre totalno brez vsakršnega odpora. 

IMG_20201230_150838-01.jpeg

IMG_20201230_151000-01.jpeg

Alex meni zgleda svetovno. Imaš kakšen link kje si naročil.

Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. 

Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. 

 

@Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob".

Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. 

Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉

Tako je. To ni ročka za tiste, ki imajo eno roko vedno na ročki, z drugo pa vozijo. Za to je res mogoče malo pregroba zgoraj. 

V bistvu tu menjuješ bolj  kot s sekvenčnim menjalnikom. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Spet ti bo več pokuril..Najprej zaradi gum, zdej še zaradi ročke 🙂

Imam izklopljeno porabo. Avto imam, da uživam v njem. Sem pa zadnjič  slučajno videl, da je trenutna poraba 8,0l/100.Kar v redu za moj slog vožnje. 😁

Šolde šparam na pijači in cigaretih, ker ne pijem in ne kadim, definitivno pa  ne na avtu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Alex s to porabo boš zadnji na spomladanskem poraba testu... dej se mal v formo sprav no, al hočeš, da jih pol dizelaši poslušamo še cel let.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.