Alex Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 (urejeno) Danes sem imel malo časa in si nisem dal mira, zakaj je v Mazdi mk1 toliko boljši filing na ročki menjalnika kot na novi mk3. Pregledal in stehtal sem obe ročki menjalnika Rezultat je presenetljiv. 1. Mazda MK 1,= boljši material, noter verjetno aluminij, zunaj pravo usnje, zelo anatomsko oblikovana. Teža 192g. 2. Mazda MK 3, verjetno plastična noter, zunaj fake usnje, ni tako anatomsko oblikovana. Teža 105 g. 😳 Se pravi, da je stara skoraj duplo težja. Za štos sem namontiral skoraj dvakrat težjo ročko od mk1 v mojo trenutno, mk3. Ročka je sicer malo nižja (kak centimeter in pol) tako da spodaj gleda železna palica z navojem ven a navoj paše. Zapeljal sem se krog in razlika v samem menjavanju je neverjetna. Koliko bolj hitro in tekoče je vse skupaj. 😳 Nato sem vmes zamenjal z originalno, lažjo za polovico. To sem storil zato, ker sem poskušal ugotoviti, da ni to lahko samo placebo efekt. Vendar ne. Razlika je enormna.Nato sem šel še korak naprej. Pod težjo ročko mk1 sem montiral veliko železno matico. Teža matice je bila 66 g. Skupaj je sedaj tehtalo 258g. Šel sem zopet en krog in občutek je bil še boljši kot prej. Neverjetno, kaj naredi ena navadna ročka. Že sam feeling je veliko boljši, ker je pravo usnje. In nekako bolje sede v roko. Nato sem malo pogledal na net in ugotovil sem, da obstajajo t. i. weighted shift knobs. Skoraj vsi športni avtomobili z ročnim menjalnikom uporabljajo takšne. Njihova teža se giblje od 250g pa vse do 550g.Ponavadi so narejene iz kakega inoxa ali aluminija. Po teh kriterijih je ročka menjalnika mk1 + matica že v teh vodah. 🤔 Resno razmišljam, da zamenjam ročko, saj je razlika res opazna. Ali ima že kdo montirano takšno težjo ročko? Popravljeno 9. december, 2020 od Alex 3 Citiraj
Scr3am Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 (urejeno) Ce ne pa namontiraj rocko od mazda 6, saj je isto tezka. Koliko tocno sicer nevem, ampak ni ravno lahka. Kupis od GTA (sportna) k ima zgoraj kao chrome dodatek. Problem je edin ker jo je tezko dobiti :). Jo ob priliki stehtam. Drgac ima pa mk1 notri vrjetno kaksno utez, ker pod usnjem je plastika. Vem, ker sem jo dal preoblect, ker je slo usnje cist k vragu. Cena nove rocke na uradnemu servisu je bila 260 €... EDIT: Evo sem nasel se sliko Popravljeno 9. december, 2020 od Scr3am 1 Citiraj
Alex Napisano 9. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 9. december, 2020 (urejeno) Saj nekaj takega sem mislil. Sem pri Kitajcih videl tako ročko kot jo ima mk1 za 10€. Naj bi bila po pisanju kupcev ročka še malenkost težja kot original. In spodaj mi bo kolega strugar postružil obroček-podnožje iz inoxa. Bo ravno prav dodalo še nekaj teže. Popravljeno 9. december, 2020 od Alex 1 Citiraj
Scr3am Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek. Citiraj
Alex Napisano 9. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 9. december, 2020 pred 7 minutami je Scr3am napisal: Aha samo pazi da ima rocka notri navoj. Jest sem jo enkrat narocil in sploh ni imela navoja. Poleg tega je bila zelo, zelo lahka in "usnje" je bil zelo tanek. Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏 Citiraj
Scr3am Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Ce ze potem kupi rabljeno rocko iz mk1 FL. FL ima sest brzin :). So pa itq pocen. Citiraj
Bini Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 pred 2 urama je Alex napisal: Naj bi imela navoj pa tudi teža naj bi bila o. k. Vsaj tako so napisali kupci spodaj pod ocene. Če pa ne bo prava, jo bom dal iz moje stare 6-ke in ta novo v njo. Bo pač narisano gor, da ima samo pet brzin. 😏 Poraba bo šla gor,pospeški dol..... Citiraj
Alex Napisano 12. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 12. december, 2020 (urejeno) Evo, ročka naročena.😊 Po eksperimentiranju, dodajanju uteži, krajša ročka, daljša ročka, sem prišel do ugotovitve, da je idealna kombinacija za moj menjalnik, nekje teža ročke 300g in malo daljša, kot je originalna v Mazdi mk3 (original pribl. 85 mm, naročil sem 105 mm). Znano je, da je z daljšim vzvodom lažje premikati bremena in isto velja tudi za menjalnike. Recimo v Mazdi mk1 so se tega še zavedali in je sama prestavna palica daljša in že sama originalna ročka obtežena.(kot sem že napisal skoraj 200g). Zato je v stari Mazdi 6 mk1 menjavanje veliko bolj lahkotno in precizno. Torej, naročena ročka je težka 310g, premer je 45mm, dolžina 105mm.Material noter aluminij, zunaj pravo, prvoklasno usnje. Ima original navoj (M10 x1,25), tako da ne rabiš nobenih adapterjev. Gor ima številke za 6 brzin. Ko prispe poročam... Popravljeno 12. december, 2020 od Alex 1 1 Citiraj
Gelipter Napisano 12. december, 2020 Prijavi Napisano 12. december, 2020 Super ..kje si to naročil to bi tudi jaz naročil za mojo CX5..-😀 Citiraj
Scr3am Napisano 13. december, 2020 Prijavi Napisano 13. december, 2020 A imas kaksno sliko. Bistvo je, da je lepa Citiraj
Alex Napisano 13. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 13. december, 2020 To je drugače ročka mišljena za MX 5.😊 Meni je všečna. Bomo videli, kako bo sedla v roko. 4 Citiraj
Aless Napisano 13. december, 2020 Prijavi Napisano 13. december, 2020 Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. Kolk je pa od M6 2gen težka? Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 13. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 13. december, 2020 pred 40 minutami je Aless napisal: Zanimivo, bi bilo res za probat če je res taka razlika v občutku zaradi teže. Na Hondah smo nekoč menjavali komplet ročico je bila krajša oz. vzvod je bil spodaj daljši zgoraj krajši, tisto se je zelo poznalo. Kolk je pa od M6 2gen težka? Načeloma mi je pa na 2.gen občutek vredu, lepo sede v roko, prestave pa tudi niso predolge. Recimo sedaj, ko imam v stari 6-ki ročko od te nove,100g je tam veliko slabši feeling kot prej s staro, 100g težjo. Eni v svojih športnih avtih res krajšajo palice zaradi krajšega hoda menjalnika a s tem se poslabša samo prestavljanje. To kompenzirajo z veliko težjimi ročkami( do 800g). Kakor sem napisal, dokler ne probaš ne moreš verjeti, kakšna razlika v samem predstavljanju je. 2 Citiraj
Alex Napisano 30. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 30. december, 2020 (urejeno) Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in gre totalno brez vsakršnega odpora. Popravljeno 30. december, 2020 od Alex 2 Citiraj
Janez007 Napisano 30. december, 2020 Prijavi Napisano 30. december, 2020 (urejeno) @Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Alex Napisano 30. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 30. december, 2020 (urejeno) pred 58 minutami je Janez007 napisal: @Alex, za tole ročko moraš imeti pa pravo "šapo". Mene na nekaj spominja, pa ne bom napisal ...😁 Sam bi raje imel nižjo, še nižjo od originalne, ker se mi zdi, da kratko prestavljanje deluje bolj "športno". Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja.Je pa ta ročka tanka, fi 40 napram originalni, ki je Fi 55.V živo ne izgleda tako huda. 😁 Popravljeno 30. december, 2020 od Alex 1 Citiraj
Janez007 Napisano 30. december, 2020 Prijavi Napisano 30. december, 2020 (urejeno) pred 4 minutami je Alex napisal: Ravno nasprotno. V dirkalnih avtih imajo visoke ročke zaradi lažjega prestavljanja. No zanimivo, hvala in seveda imaš prav. Sam bi si mislil obratno. Popravljeno 30. december, 2020 od Janez007 1 1 Citiraj
Scr3am Napisano 30. december, 2020 Prijavi Napisano 30. december, 2020 Jap pa tudi zaradi vzvoda. 1 Citiraj
Aless Napisano 30. december, 2020 Prijavi Napisano 30. december, 2020 (urejeno) Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. @Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob". Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉 Popravljeno 30. december, 2020 od Aless Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 30. december, 2020 Prijavi Napisano 30. december, 2020 pred 4 urami je Alex napisal: Danes sem montiral novo ročko menjalnika. Teža ročke je 302g. Usnje je prvoklasno, to takoj občutiš pod roko in diši tudi po pravem usnju. Prvi občutki pri samem menjavanju so fenomenalni, kar skoči v pravo brzino. Višina nove ročke je malo višja (105 mm napram originalni, ki je 90mm). Navaditi se moram samo tega, da sedaj drugače sede v roko. Je pa lažje dosegljiva, ko sežeš k menjalniku z volana, ko menjaš, zaradi tega, ker je višja.Najbolj se pozna, ko daš v vzvratno brzino in gre totalno brez vsakršnega odpora. Alex meni zgleda svetovno. Imaš kakšen link kje si naročil. Citiraj
Alex Napisano 30. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 30. december, 2020 pred 4 minutami je scania napisal: Alex meni zgleda svetovno. Imaš kakšen link kje si naročil. Naročil sem jo tukaj. Prišla je dokaj hitro. https://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-WEIGHTED-TALL-SHIFT-KNOB-MIATA-MX-5-NC-III-CX-7-ER-6-II-GH-5-CR-CW-3-BK-BL/153796443944?item=153796443944&utm_source=unp&utm_medium=email&utm_campaign=PPX000608&utm_unptid=ad027e6c-3cc3-11eb-92ff-3cfdfeef7b21&ppid=PPX000608&cnac=SI&rsta=en_AD&cust=72677956462502547&unptid=ad027e6c-3cc3-11eb-92ff-3cfdfeef7b21&calc=11eab6744e11d&unp_tpcid=email-receipt-auction-payment&page=main:email:PPX000608:::&pgrp=main:email&e=cl&mchn=em&s=ci&mail=sys&xt=104038&unp_adv=false&pageci=334a81c2-ecf8-42a1-a357-3062a1b430ad 1 1 Citiraj
Alex Napisano 30. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 30. december, 2020 pred 36 minutami je Aless napisal: Dirkalni avti imajo sekvenčne menjalnike (prestave samo naprej-nazaj, kot pr motorjih) , tak da imajo ročko menjalnika višje zato ker jo imajo pol v višini volana, da hitreje prestavljajo in da roka ni dolgo časa odsotna z volana. Pravtako imajo ročko ročne zavore na taki visoki višini, je pa ročna hidravlična. @Alexročka zgleda lepo izdelana, mi pa zgleda malo preoglata, me zanima kak je občutek če ni "pregrob". Jaz ponavadi prestavljam z dvema prstoma in mi ročka od 2.gen prav fajn sede med prste. Če se kdaj srečamo, te bom sfehtal za probo😉 Tako je. To ni ročka za tiste, ki imajo eno roko vedno na ročki, z drugo pa vozijo. Za to je res mogoče malo pregroba zgoraj. V bistvu tu menjuješ bolj kot s sekvenčnim menjalnikom. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 31. december, 2020 Prijavi Napisano 31. december, 2020 Spet ti bo več pokuril..Najprej zaradi gum, zdej še zaradi ročke 🙂 1 Citiraj
Alex Napisano 31. december, 2020 Avtor Prijavi Napisano 31. december, 2020 (urejeno) pred 3 urami je SpEkTr napisal: Spet ti bo več pokuril..Najprej zaradi gum, zdej še zaradi ročke 🙂 Imam izklopljeno porabo. Avto imam, da uživam v njem. Sem pa zadnjič slučajno videl, da je trenutna poraba 8,0l/100.Kar v redu za moj slog vožnje. 😁 Šolde šparam na pijači in cigaretih, ker ne pijem in ne kadim, definitivno pa ne na avtu. Popravljeno 31. december, 2020 od Alex 2 Citiraj
Boss Napisano 31. december, 2020 Prijavi Napisano 31. december, 2020 Alex s to porabo boš zadnji na spomladanskem poraba testu... dej se mal v formo sprav no, al hočeš, da jih pol dizelaši poslušamo še cel let. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.