Skoči na vsebino

4x4 kaj kupiti?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je J.J. napisal:

No ewo, včeri so odprl salone. Enga Kodiaka mi en ni hotel prodat za 20 jurjev, ker je hotu dnar na roke, jst pa nočm, da je sploh moj, berli Leasing - manj je moje, bolje je. Tko da sem šel lepo na Mazdo in zaaral CX6 g160 challenge AWD :)

Srečno vožnjo in hkrati novo leto,za vsak slučaj.....:bravo:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Srečno vožnjo in hkrati novo leto,za vsak slučaj.....:bravo:

Saj bo še časa za voščenje.😊

 

 

Napisano

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Jst sem vedno delal interval tko, kot piše, 1 leto ali 20tkm. Kot rečeno, vse kar je manj, je za moje pojme metanje denarja stran. Sicer pa bom videl pri tej, interval ima na 20tkm, in na tolk ga bom delal, če me ne bo eno leto prehitelo. Če me bo, pa na manj. Pod to pa niti podrazno ne grem.

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Saj bo še časa za voščenje.😊

Nikoli ne veš v teh časih.😷

Napisano

Kratke razdalje so problem tudi za bencinarja. Ker se motor ne zagreje kot se mora posledicno tudi bat dosega vecjo zracnost (ker se ne zagreje do 300stopinj se ne razsiri dovolj) in vec goriva posname v karter ta se mesa z oljem in obrablja olje posledicno se obraba veca ker je mazanje slabse (mazda bencinar hladna kar nekaj olha spusti v karter). Ne me narobe razumet ne prepricujem te v nic. Tvoj avto tvoja odlocitev in pravila 😉

Napisano
pred 2 minutama je gregc88 napisal:

sam na netu za to sivo cx5 iz btc nic ne piše da je 4x4 ..?  

Ta je emotion, ta je FWD, moje ni več gor.

Napisano
pred 51 minutami je scania napisal:

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.

Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫

In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera  nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa  kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je J.J. napisal:

Je G160, ker je AWD. FWD je G165. 8.2018, 39.000tkom.

 

G160 nevem, ce sploh obstaja... 🤔

 

Aaaa... vidim, da je bila pred faceliftom G160 pri AWD ... Sem nasel na disku cenik iz leta 2018 ... 

 

Screenshot_16_12_2020__21_44.thumb.png.bbb51e2070e68d61cabcc9b6f4042c99.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.

Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫

In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera  nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa  kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗

Bi rekel,da niso ravno fame,nekaj vseeno drži. Na dveh servisih sem izvedel,da je več okvar na dizlih kot na bencincih. Neglede na to kdo je lastnik in kako se avto vozi. Verjamem ,da v idealnih pogojih za dizla bo avto deloval ok. Ko sem pri prejšnji generaciji spraševal mi je celo  mehanik rekel,da če mislim kupiti dizla naj raje zavijem konkurenci,kjer imajo manj problemov.:party0035:

Sem gledal kako leto nazaj en spot,kjer so govorili o dizel vs bencin,rečeno je bilo najboljše bencinske motorje delajo vsi Japonci,dizle pa Nemci Volkswagen skupina,žal. Se pa časi spreminjajo.:prstgor:

Napisano (urejeno)
2 hours ago, Bini said:

Sem gledal kako leto nazaj en spot,kjer so govorili o dizel vs bencin,rečeno je bilo najboljše bencinske motorje delajo vsi Japonci,dizle pa Nemci Volkswagen skupina,žal. Se pa časi spreminjajo.:prstgor:

Tukile bi si js upu postavit se kr Italijane zraven 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

Tukile bi si js upu postavit se kr Italijane zraven 🙂

K dizlom ali bencincem?:whatever:

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

K dizlom ali bencincem?:whatever:

Misljeno je , da so njihovi dizli precej trdozivi.

Napisano

JJ naj ti dobo služi, če boš pa želel homologirat 18 platišča se mi pa javi, za koliko so potem dali avto?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

JJ naj ti dobo služi, če boš pa želel homologirat 18 platišča se mi pa javi, za koliko so potem dali avto?

Cena je bila ista, sem pa dobil še par stvari zraven. Mam že ene 17ke za zimske še, tko da ostajam kr na 17kah :) Hvala vseeno :)

Napisano

Ewo dobil cx5 ko. Po prvih 100km morm rečt da je super. Za noret ni, je pa za udobno vožnjo. Edin zdej morm najdt kake ok pa ugodne ventilčke z senzorjem za tlak, da jih dam gor.

Napisano
pred 37 minutami je J.J. napisal:

Ewo dobil cx5 ko. Po prvih 100km morm rečt da je super. Za noret ni, je pa za udobno vožnjo. Edin zdej morm najdt kake ok pa ugodne ventilčke z senzorjem za tlak, da jih dam gor.

Slika?😁

Napisano

Srečno 👍😁😁😁zoom zoom..sliko prilepi 😉😉😉

Napisano

Hm, ni jih naložilo. Zdej pa bo. Tole je letni set, za zimske imam pa na drugih feltnah. IMG_20201215_142228.jpgIMG_20201215_142219.jpgIMG_20201215_142209.jpg

  • Všeč 10

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.