Skoči na vsebino

Mazda AZ-Offroad

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Danes naročava s prijateljem rezervne dele in dodatke za njegovega Suzuki Jimny-ja in glej ga zlomka kaj zasledim.

 

Mazda AZ-Offroad je njegovega kopija, katero prodajajo na rodnem japonskem trgu in ima le 700-kubikov ; lahko bi mu rekli terenski fičo po naše 😉

 

1200px-Mazda_AZ-Offroad_001.JPG

Mazda_AZ-Offroad_002.JPG

Mazda_AZ-OFFROAD_XC_(TA-JM23W)_rear.jpg

0400577A30181024W00209.jpg

images_mazda_az-offroad_2002_2.jpg

Pregled izvedb s podatki : https://carfromjapan.com/specifications/mazda/az-offroad

 

Zanimivo kaj zmore omenjeni terenski mlinček s tako majhno kubaturo.

 

Mislite da bi bil pri nas uspešnica tako kot original Suzuki Jimny ?

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Japonci temu rečejo Kei car oziroma neki kot pri nas A-segment najmanjših vozil, ki so primerna za v mesta pa še vedno dovolj za na AC. Če se ne motim morajo biti krajši od 3,5m, motor 660ccm, in 64KM, da padejo v to izredno ugodno obdavčitev.

Avti so pa v bistvu grdi, grši pa najgrši, kar je možno sploh izdelat.

33112_1.png

Napisano

Odvisno od okusa in potreb.

Japonci so znani po majhni kubaturi in odličnih prenosih oziroma navoru ter kot multipraktiki.

Saj če pogledaš kaj je Jimny : pravi terenec (4x4,reduktor,zapore diferencialov) in ne šminka ; po naše štirikolesnik oziroma ATV s kabino. 

Napisano

Zanimiva zadeva, vrti se zgleda kot vrag, vsaj sodeč po obratomeru :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Zanimiva zadeva, vrti se zgleda kot vrag, vsaj sodeč po obratomeru :)

Mhm.

Japonci pač odlično vlečejo že pri zelo nizkih obratih.

To mora biti za to kubaturo tudi odličen plezalec.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Napisano
Pravkar je Nejc1986 napisal:

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Aha, jaz sem razumel, da si napisal v smislu, da sta Tico in Pride "ista" avta. 

 

Vem, sem si lastil kio pride wagon letnik 99 :)

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

Jp, presenetljivo poskočna zadeva, veliko prostora (škatla), moja je celo imela nezbledele zadnje luči... 

Meni je super služila (naredil 60t km v dveh letih), še celo smučat smo šli z njo v madonno Di campiglio, pa Bologna motor show parkrat... Jebemu je blo luštno :)

 

Naslednja mazda 121 je pa nosila ljubkovalno ime "klobuček". 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Napisano
pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Jp, moj fotr je vedno vozil felicio karavan, sosed je imel Lado desetko karavan, par let kasneje pa jaz s kio pride :) definitivno povsem na rangu felicie in boljše od lade. Rja je pa bila, ja... Pa nagibala se je kot ladja.

Napisano

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je DonFelipe napisal:

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Tako smo imeli. Zadaj se je težko peljal kdo odrasel. 

 

iM5p2rm.jpg

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

Aha.

Avtomatski menjalnik in 4WS volan, kajne?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.