Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 

  dne 10. 1. 2021 ob 0:24 je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Razširi  

Na saabu sem jo zamenjal lani in na mazdi dve leti nazaj.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 10. 1. 2021 ob 0:24 je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Razširi  

Edino logicno ... zato je servis. Nekako se pricakuje, da vedo kaj delajo in kaj je portebno naredit. Ce ne uradni pa pelko ali pac nek drug. Velika vecina sploh ne ve kaj in kje je hladilna tekocina.

 

Saj vem da je to avtomobilski forum ampak ne pricakovat od vseh, da so obsedeni z avtomobili in poznajo vse :)

Napisano

Bossek to je res, servis mora vedet ampak tisti servisni intervali so bol tako tako naravnani, da avto zdrzi tisto predvideno zivljensko dobo npr 7let 250000km. Jau servisiram skoraj vse na pol nekateri se mi smejijo, slisim razne komentarje, ampak sem strojnik imam izkusnje marsikaj sem ze videl okrog vzdrzevanja, zato tako tudi vzdrzujem bolj preventivno. Pa sem jaz miren in vsak trenutek se lahko odpeljem kamor zelim brez razmisljanja kaksno je stanje z avtom 😀

Napisano (urejeno)

Boosek fl22 se po servisu servisira na 200k km ali 11 let. Ce nimas fl22 in imas klasicno hladilno pa na 100k km in nato na vsake dve leti. Kar pomeni, da je do takrat avto ze izven garancije in se ga ne vozi vec na uradni servis. Jest osebno mislim, da ce na vsake 100k km spustis vn antifriz in notri nalijes novega nebo nobenega problema. Nenem pa zakaj zgrazanje nad longlife napisom. Sam imam fl22 in sem ga kupil pri 170k km ter na 200k km preventivno zamenjal komplet antifriz in je bil, kot nov. Kolikor vem ni bil nikoli do sedaj zamenjan, saj je bil avto do mojega lastnistva vedno servisiran na uradnemu servisu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
  dne 10. 1. 2021 ob 9:44 je Scr3am napisal:

Na koliko casa oz. Koliko km?

Razširi  

Štiri leta mojega lastništva oz. 90Km na saabu in na mazdi tri leta lastništva in več kot pol manj km. 

So vse te župce tako poceni, da je greh da nebi menjal. Velja tudi za bremz olje in ostale tekočine.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz takoj ko kupim rabljen avto naredim servis in zamenjam vse tekočine, pa tudi če so bile po servisni že menjane. 

Tako sem 100% da je to menjano. 

Tudi antifriz menjujem na 2 leti, zavorno vsako leto. 

Kot je @FuManchunapisal so te stvari dokaj poceni in zamenjaš pa si miren.

Aja glede samega antifriza pa se na oko nikoli ne vidi če je zanič, razen če je olje vmes prišlo. 

Antifriz z leti uporabe izgublja na svojih lastnostih in lahko pride do korozije v motorju. 

Prilagam zanimiv članek za vse ki mislijo vozit LongLife ali LifeTime antifriz. 😉

VE-LABS.NET

Electrolysis 101 How to prevent | How to test for electrolysis | How to reverse flush | How to install...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mislim da sem jaz nekje na forumu opisal postopek z multimetrom kako se ugotovi kdaj je hladilna tekocina za menjat. Ne najdem posta, smo pa na tehnoloski konferenci take stvari delali, ce kdo najde moj post lahko zalepi povezavo

Napisano (urejeno)

Jap tudi jaz sem z multimetrom testiral in prav tako z napravo kjer dobis podatek o meji vrenja in zmrzovanja. Mislil sem, da na uc vidis ali je antifriz kontaminiran ali ne z napravo se pa preveri ostale lastnosti. Se pa strinjam z zgoraj napisanem in antifriz poleg vsega sluzi tudi, kot mazivo. Kar sem hotel povedati je to, da v mojem primeru hladilna tekocina ni bila niti malo kontaminirana in poleg tega je imela mejo zmrzovanja na -30 stopinj,. Sem jo pa prav tako preventivno menjal, ker kot si rekel tistih 30€ ni nic.

Sem pa ze nekaj casa nazaj kupil tole zadevo, katero lahko uporabis tudi za merjenje vitrexa. Je res, da ni na stopinjo natancna je pa dokaj blizu.

https://www.mimovrste.com/hladilne-tekocine-aditivi/tech-merilec-antifriza-hydro-temp?tab=reviews

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca:

Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondo v hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava. 

 

Napisano (urejeno)
  dne 10. 1. 2021 ob 0:24 je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Razširi  

Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
  dne 10. 1. 2021 ob 0:24 je Scr3am napisal:

Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let.

Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo :D

Razširi  

 

Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel.

 

Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y.

Popravljeno od godlike
slovnična napaka
Napisano

Jaz pa na mojih 323f in 626 nisem menjal hladilne pa sta avta ima 299000 in 350000, 626 jih ima verjetno sedaj že 400000.

Na dieslih jih pa menjam ker tak zamenjam vodno črpalko zraven zobatega jermena

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Napisano (urejeno)
  dne 13. 1. 2021 ob 18:55 je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Razširi  

Verjetno kak ventil. Kaj pa senzor temperature?

Popravljeno od scania
Napisano

Ne vem, to pa presega moje znanje avtov :) sem se neki matral z OBD-jem pa se mi ni hotel povezat na telefon.

Napisano
  dne 13. 1. 2021 ob 18:55 je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Razširi  

 

Glede na izkušnje, če se števec za temperaturo ne dvigne, bi stavil na termostat. Sem imel isti problem.

Podpis.png

 

Napisano
  dne 13. 1. 2021 ob 18:55 je Bossek napisal:

Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje.

Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki?

Razširi  

Pelko normalno obratuje, da.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A pa si tudi v hladilnik nalil hladilno, ker ce v hladilniku ni dovolj tekocine jo vzame iz expanzijske. Seveda je tudi opcija, da ga termostat serje in je skos odprt, ampak predvidevam, da bi v tem primeru napisal, da je avto skoz mrzu. Pelji do peleta pa da zrihta :)

Napisano

V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok).

 

No drug teden klicem pelkota bo najbolje.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Napisano
  dne 3. 3. 2021 ob 15:35 je Bossek napisal:

Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo.

 

Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni.

Razširi  

Drzim pesti da ni dihtunga kr je kar poseg 😕

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.