Skoči na vsebino

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Jim bom povedal na servisu drugi teden,da naj dajo namesto bučnega olja oljčno je bolj zdravo😂 Škoda,da nisem na prejšnjem naredil testa,bi videl kakšna je razlika med oljem in avtom. Naj spomnem,da sem naredil 430k km brez kakšnih problemov z motorjem pa še servis je bil na 20k km,sedaj pa na 15k km. Že vedo zakaj.💩

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Meni zgleda grozno.

Meni je že včeraj, ko sem videl kako teče in to kake barve je in sem si nekje globoko v sebi mislil,dobro da nimam dizla 😁.

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Mogoče pa sploh olja niso zamenjali?!

Tudi možno,bom videl kakšnono olje bo ob naslednjih 12k km po menjavi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@BiniUff ta vzorec je pa tipičen primer izrabljenega olja in je zrel za menjavo, no verjetno je olje bilo že pri 10kkm fuč. Ampak ker je službeni se bo olje verjetno vozilo do konca intervala. 🙄

Območja: 

1= 7+

2= 7+

3= 2

4= 2

To olje je polno nečistoč, nekaj je prisotne vode, in verjetno kakih 3-4% goriva.

Glede na to da 0w30 olja niso glih optimalna glede same zaščite motorja bi jaz raje dal 5w30 ali 5w40, pač odvisno od tega katere specifikacije so predpisane.

Pa pred menjavo bi naredo še en Engine Flush, da malo spere te nečistoče iz motorja, ker če se s tako obrabljenim oljem dela 20kkm intervale se zagotovo v motorju delajo usedline. 🥴

Aja na osvetljeni sliki sem poskušal določit območja za izračun, lahko poskusiš izmerit, z osvetljenim vzorcem tam se malo vidi jedro in obroči. 

Aja, kaki režim vožnje pa ima ta službena Citronka?? 

IMG_20210114_193026.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Aless napisal:

@BiniUff ta vzorec je pa tipičen primer izrabljenega olja in je zrel za menjavo, no verjetno je olje bilo že pri 10kkm fuč. Ampak ker je službeni se bo olje verjetno vozilo do konca intervala. 🙄

Območja: 

1= 7+

2= 7+

3= 2

4= 2

To olje je polno nečistoč, nekaj je prisotne vode, in verjetno kakih 3-4% goriva.

Glede na to da 0w30 olja niso glih optimalna glede same zaščite motorja bi jaz raje dal 5w30 ali 5w40, pač odvisno od tega katere specifikacije so predpisane.

Pa pred menjavo bi naredo še en Engine Flush, da malo spere te nečistoče iz motorja, ker če se s tako obrabljenim oljem dela 20kkm intervale se zagotovo v motorju delajo usedline. 🥴

Aja na osvetljeni sliki sem poskušal določit območja za izračun, lahko poskusiš izmerit, z osvetljenim vzorcem tam se malo vidi jedro in obroči. 

Aja, kaki režim vožnje pa ima ta službena Citronka?? 

IMG_20210114_193026.jpg

Najprej hvala za tvoj trud in čas👍

Na tem avtu so intervali na 15k in olje Total 0w 30. Na prejšnjem je bil na 20k in Total 5w40.

Delam 80% AC, druga pa lokalno z malo mestnimi vožnjami. Tisto senco sem tudi jaz videl samo se mi ni dalo računat, ker je tako olje že na oko fuč. Tu je še slika porabe in povprečne hitrosti na 10k km. :nevem:Drugi teden gre na servis itd. 

16106512715146700356741911827057.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@BiniAha, no so pa vsaj znižali interval če so že šli na 0w30 olje. Katero Totalovo pa je Ineo First?? 

Če ima predpisano tudi 5w30 bi priporočil raje 5w30. 

Kljub večino AC vožnje olje ne zdrži intervala. 

Če pogledamo povprečno hitrost na 10kkm dobimo 175 Moto ur. 

Če je na 12kkm enaka povprečna hitrost dobimo 210 Moto ur, kar se poklapa da je ponavadi olje zanič  med 200-250 Moto ur. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

@BiniAha, no so pa vsaj znižali interval če so že šli na 0w30 olje. Katero Totalovo pa je Ineo First?? 

Če ima predpisano tudi 5w30 bi priporočil raje 5w30. 

Kljub večino AC vožnje olje ne zdrži intervala. 

Če pogledamo povprečno hitrost na 10kkm dobimo 175 Moto ur. 

Če je na 12kkm enaka povprečna hitrost dobimo 210 Moto ur, kar se poklapa da je ponavadi olje zanič  med 200-250 Moto ur. 

 Mislim,da je to olje Ineo First. Je pa predpisano za ta motor točno to olje 0w 30,vidim pa,da je zanič. Hvala za trud in nasvete.👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta Total Ineo First 0w30 ni slabo olje, v bistvu v svoji kategoriji je eno izmed boljših 0w30 C1/C2 olj. 

Glede na to da je to olje Eco naravnano ima odličen paket aditivov (večjo količino Molibden, Bor) ki sta aditiva proti obrabi, poleg je še nekja Magnezija za zmanjšanje žvepla, ima 0,57 pepela (saps) kar je super, tako ne obremenjuje Dpf filtra z pepelom in podaljšuje njegovo življensko dobo. Točka zmrzovanja je -52, gorenja pa 232, kar pomeni da ga lahko uporabljaš tudi v sibiriji, zdrži pa tudi večje toplotne obremenitve. 

Ampak očitno ni najboljša kombinacija z Cintronkinim HDI-jem, pač eni motorji znajo kljub dobrem olju in lepem režimu vožnje olje hitreje uničit. 

No če bi tak avto bil privat  in bi želel še dolgo ohraniti dobrobkondicijo motorja bi svetoval zmanjšanje intervala na 10kkm. 

Za službene pa je ponavadi itak vseeno na interval se menja in gasa dokler ne crkne, pol pa po novega😁

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bomo videli ob naslednji kontroli pri 12k km, če bo isti rezultat? Če bo isti pomeni, da olje ni bog ve kaj za ta avto, če bo pa slučajno boljši, v kar dvomim, pa sploh niso menjal olja na zadnjem servisu! To bo tako kmalu CC, mesec-dva. Hvala @Aless:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo še ena kapljična analiza moje M3 BK bencinarja. 

Avto ima extremno težki režim vožnje, žena ga uporablja za vožnjo v službo in prevoz otrok, razdalje so kratke po 2-3km, vse vožnje skupaj ponavadi cca 10-15km na dan. Pri tem se pozimi motor redkokdaj segreje na delovno temperaturo. 

Letno avto naredi med 2-2500km, zato se olje menjuje v takem intervalu. 

Vzorec olja zgleda vredu, v jedru je vidno nekaj nečistoč, za katere predvidevam da so ostanek od čiščenja batov in obročkov z Anticarbonom, poleg tega ima uporabljeno olje ogromno Kalcija ki je detergent oz. čistilni aditiv v olju, zato bolj spira nečistoče. 

Uporabljeno olje je Valvoline Maxlife 5w30, ki ima dodane še aditive za nego tesnil, glede na to da je avto letnik 2004, se mi je zdelo smiselno mu privoščit malo dodatne nege. 

Pri vzorcu je lepo viden zunanji obroč vsebnosti goriva, ki ga je na račun zelo kratkih voženj po moji oceni 1-1,5%.

Vzorca sem vzel 2 istočasno da bi zmanjšal možnost napak. 

V Excelu se vidi zanemarljivo majhno odstopanje obeh vzorcev, izračuni so če zaokrožim na dve decimalki skoraj enaki. 

Aja olje je bilo v uporabi 1091km oz. 45motour, povprečna hitrost na teh kilometrih 24kmh🥴

Še slike obeh vzorcev

Hvala za pozornost🤪

IMG_20210125_162320.jpg

IMG_20210124_194834.jpg

IMG_20210124_193751.jpg

IMG_20210124_194810.jpg

IMG_20210124_194746.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakšen pa imaš motor 1,4 jermen ali 1,6, 2,0 ketna ?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Aless napisal:

1.4 ketna😉

:vskalo:jaz sem pa imel skozi v glavi, da ima 1,4 jermen

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mazdamanPri M3 BK 1.generacija so vsi motorji imeli ketno razen 1.6dizel je imel jermen.

No pa pri tej generaciji Mazd so še masivne ketne in verjetno bo šel avto prej v prešo kot da bi bila potrebna menjava ketne.😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

[mention=24]mazdaman[/mention]Pri M3 BK 1.generacija so vsi motorji imeli ketno razen 1.6dizel je imel jermen.
No pa pri tej generaciji Mazd so še masivne ketne in verjetno bo šel avto prej v prešo kot da bi bila potrebna menjava ketne.
So super avti a žal še iz rjastih časov. Če bi dobil 143 konjsko Diesel, to bi pa letelo

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja na žalost so Mazde iz tistega časa zelo podvržene rji.

Na tej M3 sem saniral vso rjo, vrata sem zamenjal za druge od novejših letnikov, menjal sprednje blatnike, prage, zadnje blatnike, vse komplet dobro zaščiteno tako da bi načeloma moralo biti nekaj let mir glede rje. 

Kar se motorja tiče pa za to uporabo kar jo rabimo je 1.4 mlinček odlična izbira, izjemno nizki stroški, cestnina je 60€, servis naredim za drobiž,... 

Za po mestu ni potrebe po večji moči. Avto je bil vedno kot drugi avto pri hiši. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 1. 2021 ob 9:43 je Bini napisal:

Bomo videli ob naslednji kontroli pri 12k km, če bo isti rezultat? Če bo isti pomeni, da olje ni bog ve kaj za ta avto, če bo pa slučajno boljši, v kar dvomim, pa sploh niso menjal olja na zadnjem servisu! To bo tako kmalu CC, mesec-dva. Hvala @Aless:prstgor:

Evo,prejšnji teden  pri 15k km naredili servis na Citruenčku 1.6 dizel,nalili olje Total 0w 30 in po 2k km  včeraj vzel kapljico olja in rezultat je na sliki.?zmeden?

Kaj misliš @Aless ?:whatever:

 

 

 

IMG_20210202_105131.jpg

IMG_20210202_105000.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem posluša nekaj let nazaj predavanje Danca, kako to oni mislijo reševat. Se spomnim, ko je rekel, da so najcenejši hranilniki energije navadni rezervoarji za vodo. Rešitev vidijo v močni povezavi med elektroenergetiko in klasično energetiko, ki se ukvarja s toploto. Viške elektrike v toploto, če se jo rabi.      
    • Samo z isto mero jim vrnemo pa bo zelo hitro meja normalno odprta z njihove strani.
    • Po moje bo treba elektriko iz sonca uporabljat drugače in sicer ali za izdelavo vodika ali pa za črpalne HE. Tako bi lažje zagotovili ustreznost delovanja, ko je elektrike preveč in bi jo hranili ali kot vodik ali pa prečrpavanje vode navzgor. Ponoči, ko pa sonca ni pa uporabljaš vodik in pa vodo, ki si jo čez dan prečrpal.  
    • Res? Kaj pa če si operater sam premisli in gre za roaming dol s Telekoma in na A1? Nisem se jaz odločal, samo naenkrat niso mel več pogodbe in sem moral na A1. Tam pa katastrofa. Signal poln, net pa k žmigavc on, off, on, off.
    • Mislim ja, da bo tolk energije vložil ... ne vem no. Ja očitno pa je možno, ampak skrajno malo verjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.