Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Za analizo se rabi 100ml, najboljše je kako čisto plastenko, jaz jih kupujem v Sanolaborju imajo take 100ml. Ja tudi od navadne vode bo ok, samo naj bo suha, brez kapljic vode v plastenki.

Drgač pa 10-12kkm interval ni panike, in ne bi smelo biti usedlin.

Mogoče pa samo to olje (Ravenol) ne ustreza tvojemu avtu, lahko pa naslednjo menjavo probaš Motul kot ga mam jaz 8100 X-Clean EFE 5w30, pri meni se je kljub 6% goriva zelo izkazal, obraba železa se je prepolovila. Je pa ta Motul bolj aditiviran, se pravi več čistilnih in zaščitnih aditivov.

Ali pa Mobil1 ESP 5w30, ta tri olja imajo najboljše lastnosti v tej specifikaciji.

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma bom za foro še enkrat dal Ravenol, ker ena lastovka še ne prinese pomladi hahah :D

 

Če pa po 2eh menjavah ne bo ql, bom pa lepo sprobal Motul.

 

Še enkrat hvala Aless za analizo in vse! Ko menjam olje te pa kontaktiram, in ti magari pošljem, pripeljem olje za nadaljnjo analizo :)

Napisano
pred 22 minutami je Hixxy napisal:

Ma bom za foro še enkrat dal Ravenol, ker ena lastovka še ne prinese pomladi hahah :D

 

Če pa po 2eh menjavah ne bo ql, bom pa lepo sprobal Motul.

 

Še enkrat hvala Aless za analizo in vse! Ko menjam olje te pa kontaktiram, in ti magari pošljem, pripeljem olje za nadaljnjo analizo :)

Jaz bom počakal še do naslednje menjave pa da vidimo, kako se bo pri meni Ravenol olje obneslo. Potem pa že imamo neko referenco, kaj paše in kaj ne v naše mazde. 

Zaenkrat kaže Motulu najbolje. Moram pa še kar nekaj regeneracij narediti da točno vidim, kakšno bo povprečje intervalov  regeneracij. Pa gremo drugo leto na Mobil. 

 

 

 

Napisano

@aless daj mi povej tvoje mnenje o Mercedes motorju ta novem 2,0 diesel, ki je v Sprinterjih, predvideno ima menjavo na 60.000 oz 2 leti, kar je po moje ogromno.

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@mazdamanGlede samega 2,0 motorja ti nevem nič povedat, stari 2,2 in 2,7 cdi- ji so bili solidni.

Glede servisnega intevala na 60.000km pa je katastrofa,ok 2,2 motorji so imeli enkrat več olja v motorju kot navadni avti, nvm točno mislim da tam okrog 10L, s tem so lahko podaljšali interval menjave olja. Ampak 60kkm je definitivno preveč, max 30kkm bi svetoval, no pod pogojem da je tudi v tem novem 2,0 motorju večja količina olja.

Bi bilo zanimivo videt kako analizo olja tega 60kkm intervala, me prav zanima kaka je obraba materiala.🧐

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bomo videli dobava je v sredini avgusta potem pa bomo videli, kako gre.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati. 

Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

@Aless Kaj mam to za eno sračko (zgoraj levo prva kaplja, spodaj desno kaplja po drugem potegu iz mašine)? :D

 

Zunanji premer 2.8 cm, zunanji bel prozoren rob 1 mm, notranji premer, ki se ga malo vidi je pa 2cm.

 

IMG_20210803_090129.thumb.jpg.1b6ad7225e099fc742e40de7e141d0d0.jpg   IMG_20210803_090536.thumb.jpg.702075d81df4d7a70b3c6964548f37b0.jpg

 

Koliko ima prevoženih olje in koliko mašine? In kaj bi rekel, katero olje in iz katere mašine? :)

Napisano

To je olje za cvrtje Zvijezda vzeto iz friteze po drugem cvrtju.

33112_1.png

Napisano

@50kedahehe, olje je v zelo dobrem stanju, zato je definitivno NA bencinar. Nekaj je sicer goriva, ampak zanemarljivo malo bi oceni na manj kot 1%.

Nečistoč se nekaj opazi, ampak malo, verjetno je motor odznotraj čist brez kakih oljnih usedlin. 👍

Olje mislim da je laufalo kakih 15kkm, firme pa iz vzorca ne morem razbrat 😉 (predvidevam pa da Mazda original oil). 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Žal @Boss napačen odgovor :D

 

@dvorjan in @Aless ja, res je NA bencinar in dvorjan si s kilometri kar blizu. To je iz moje G194 po 11k km (oz. 8 mesecev) od menjave in ja, notri bi naj bilo Mazdino olje (servis bil delan pri Selmarju z njihovim oljem).

 

Drugače pa @Aless kolk kilometrov bi mu še dal? Po mojem "lajičnem" pogledu to olje na prvi pogled zgleda "lepo" za svoje kilometre, tudi po barvi kapljice, bi moralo biti nekje na 2-3-4 po tisti lestvici.

Napisano

Novo olje naročeno, flaška kupljena :)

 

Pred menjavo še slikam kapljico in objavim tukaj.

Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Novo olje naročeno, flaška kupljena :)

 

Pred menjavo še slikam kapljico in objavim tukaj.

Ko boš zamenjal olje poročaj, kako je kaj z ravenol oljem in  porabo po menjavi. Da se prepričamo, ali je kaj na temu ali ni. 🤔

 

 

Napisano

@50kedaja na prvi pogled zgleda olje res super(no saj tudi na drugi pogled zgleda olje še v dobrem stanju), drugače pa se vidi temnejši krog znotraj ki zgleda tričetrt celotnega kroga. Zato ocenjujem na kakih 5000km, mogoče tudi več, odvisno kako se bo vzorec spremenil v naslednjih kilometrih.

Na koliko kilometrov pa si do zdaj delal intervale?? 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 10 minutami je Jaka32 napisal:

Kako pa recimo zmanjšati vsebnost goriva v olju? Vidim, da imamo vsi bencinarji rahlo preveč goriva notri.

Enako kot pri dizlu. Ne se vozit veliko po mestu na kratke razdalje. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

Kako pa recimo zmanjšati vsebnost goriva v olju? Vidim, da imamo vsi bencinarji rahlo preveč goriva notri.

Zamenjaš znamko vozila. 

Napisano
dne 1. 8. 2021 ob 20:42 je scania napisal:

Ni to om654 oznaka motorja? Isto verizica namesto ketne in se to na menjalniski strani. Ista žalost kot om651. Mercedesovi motorji tisti pravi neunicljivi so bili om611 om613 om646. To pomeni do leta 2009, od tam naprej adijo pamet om651 tezave z injektorji, vodnimi crpalkami, ketnami, egr, dpf, termostati. 

Pri njihovih menjalnikih se pa sigurnost konca pri 722.9 (7g) menjalniku ki ima ecu v elektroplati in menjava srane 1000€, 722.6 (5g) je zakon, ce je sel speed senzor si menjal plato za 160€ in gasa dalje, razstavil in sestavil si ga v 8h urah. To kar je ps danes 5planetnih gonil elektro pumpa za start stop, verizni pogon med wandlerjem in oljno crpalko, siber z 20ventili idt... dizaster.

Zdravo ja motor je OM654, ki bi naj imel debelo verigo odporno na vse tegobe sveta po govorjenju trgovca

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

@Jaka32kot že rečeno, čimmanj kratkih razdalj, na AC vsake toliko malo v večje obrate, da se motor bolj segreje. Tako bo bencin pri dobro segretem olju do določene mere lajko izhlapel.

Žal vsi DI bencinarji pri vožnji na kratke razdalje onesnažijo olje z bencinom, to je slaba lastnost direktnega vbrizga.

Tudi DI mašine drugih znamk delajo isto sranje, tako da menjava znamke ni rešitev. 

 

@mazdamanhmh, samo trgovncem glih ni za verjeti. Njemu je važno da proda in ti bo itak prodajal pravljice.

Dostikrat niti ne vejo če ima avto ketno ali jermen🙄

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Zamenjaš znamko vozila. 

 

pred 2 urama je Boss napisal:

Sploh se ne voziš... to najbolj pomaga :nevem:

 

 

Dajta raje s takšnimi komentarji preslišat kakšno vprašanje raje, ker takšnega dreka res ne rabimo na forumu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Koliko poudarka pa date kej na oceno "C" za po mokrem? Pač, ker cena med "B" in "C" se tudi pozna...  
    • Bomba si kupil...Gedore RED je vse "čajniz"....k če bi gledal nižjo cenovno klaso,pa da je boljše od najcenejšega sranja,po tem je boljši Proxxon (tud kitajc) kot pa Gedore RED. Sicer nisem pristaš Uniora pri kleščah,natični ključi pa so TOP🧐...a seveda je temu primerna tudi cena...za "male pare" jih ne boš dobil. Je pa tudi res,da glede na obseg seta tukaj cenovno hitro prideš v "revir" Stahlville,Gedore-Blue ipd.   Dober nakup👍
    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.