Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Zamenjaš znamko vozila. 

... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗

pred 33 minutami je Jaka32 napisal:

 

 

 

Dajta raje s takšnimi komentarji preslišat kakšno vprašanje raje, ker takšnega dreka res ne rabimo na forumu.

Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

Zdravo ja motor je OM654, ki bi naj imel debelo verigo odporno na vse tegobe sveta po govorjenju trgovca

 

Ima enako ketno kot om651 in enake probleme. Ni vec dvorednih ketn, samo verizice so se, ob servisnem intervalu kot si ga omenil 60000km ali 2 leti je pa potem vsak drugo servis menjava ketne. Katastrofa, mercedes vec ni m od mercedesa.

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

... In prideš z dežja pod kap. A miiš, da, so druge znamke kaj boljše? 🤗

Res je... Nekateri samo smetijo. Dajte kaj konkretnega povedati, ko vas kdo kaj vpraša. 

Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surla pa odhod s foruma. :whatever:

 

 

33112_1.png

Napisano

Možno je, da majo tudi druge znamke podobno težavo,ampak jo hendlajo drugače oz tega ne izpostavljajo. Oz pač nimajo takega flexible intervala. Vag itak kuri olje, mogoče je to celo bolje, ker doliješ sveže olje.

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Na glupo vprašanje je dobil glup, čeprav točen odgovor. Smo v temi, kjer se je okoli tega ogromno debatiralo, če pa se mu ne da brat pa to ni moj problem. Sploh me pa navdušijo taki novinci, ki pridejo par mesecev nazaj na forum pol so pa klele neki jaki in razlagajo drugim kaj se sme in kaj ne pisat na konc pa surala pa odhod s foruma. :whatever:

 

 

... in pridete na koncu na moje. 🤗

 

 

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Pri katerem današnjem bencinarju se olje pri mešani zmerni vožnji mora menjati na 10.000 km? Poznate še katero znamko poleg Mazde?

 

Honda Civic 10gen 1.5t😉👍

Napisano
On 8/3/2021 at 5:57 PM, Aless said:

@50kedaja na prvi pogled zgleda olje res super(no saj tudi na drugi pogled zgleda olje še v dobrem stanju), drugače pa se vidi temnejši krog znotraj ki zgleda tričetrt celotnega kroga. Zato ocenjujem na kakih 5000km, mogoče tudi več, odvisno kako se bo vzorec spremenil v naslednjih kilometrih.

Na koliko kilometrov pa si do zdaj delal intervale?? 

 

Lani sem mel pri 17k km menjavo (to je bila prva menjava dejansko), ko sva hotla poslat v analizo, pa mi ni ratal ven potegnit tistih 100ml.

Ja ta temnejši krog se opazi, če pozorno gledaš. Je zelo slabo viden, kar je dobro. Ja saj več kot 5000km se po mojem nebi smel nabrat do naslednje menjave. Bom zdej večkrat ven potegnil pred menjavo, naslednjič ko se vrnem z morja konc avgusta.

@Jaka32 kar se tiče pa goriva, ja jst mam večino "pre"kratkih razdalj (2-3 v tednu po 7km ali manj, potem pa vikend in daljše ture 200km al pa še več) In zdej sm ravno ven potegnil po kratkih turah, bom naslednjič probal, direktno po dolgi turi, da vidmo, če res kej izhlapi :)

Napisano

Ekola še moj vzorec. Kot že rečeno je en mesec od servisa in prevoženih je 5000km na dolge ture. Olje je mazda 5w30. Avto je mazda 6 2018 gl g165. Moja ocena in izračuni so sledeči.

KWD-1=0,8   

KWD-2=1,9 

KMV=0,6 

vizuelna ocena:

notranji krog=1

Drugi krog=2-3

Voda=1-2

Gorivo=1-2

Zgleda mi ok, čeprav olje ko ga gledaš na šipki zgleda črno ampak zgleda da to mazdino olje hitro potemni ampak ni tako grozno kot zgleda na prvi pogled, mislim da bo olje zdrzalo naslednjih 5000km brez težav, bom pa čez 1000km spet vzel vzorec. Se pa pozna da sta zadnje dve menjavi bili delani na 6000km in 4000km, saj imam obcutek da je motor kar scistlo.

@Aless prosim za tvoje strokovno mnenje, sem fejst mimo pihnil? 🙂

 

20210810_112622.jpg

20210810_112706.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@scania hej, vzorec dobro zgleda👍

vizuelna ocena:

notranji krog=1-2 

Drugi krog=1-2

Voda=1

Gorivo=1

 

Območje ena in dva zgledata čist malo temnejša, kar pomeni da je olje nekaj malega nečistoč vezalo nase, ampak to je zelo malo.

Če je motor od znotraj čist potem tudi olje več nima kaj dosti vezat nasr, razen tiste normalne nečistoče ki nastanejo med obratovanjem motorja. 

Vode ni nič videt v vzorcu. 

Pravtako ni videt goriva. 

S takim režimom vožnje bo olje gladko zdržalo 15 ali celo 20kkm.😉

 

Če primerjaš ta vzorec z tvojim prejšnjim ko si imel več kratkih voženj, se lepo vidi, razlika da daljše vožnje motorju bolj pašejo in posledično motor manj obremenjuje olje. 

Naslednji vzorec komot narediš pri 10kkm.😉

P. S. : ja itak prejšnjiva 2 kratka intervala sta seveda pripomogla k boljši čistoči notranjosti motorja. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 21 minutami je Aless napisal:

@scania hej, vzorec dobro zgleda👍

vizuelna ocena:

notranji krog=1-2 

Drugi krog=1-2

Voda=1

Gorivo=1

 

Območje ena in dva zgledata čist malo temnejša, kar pomeni da je olje nekaj malega nečistoč vezalo nase, ampak to je zelo malo.

Če je motor od znotraj čist potem tudi olje več nima kaj dosti vezat nasr, razen tiste normalne nečistoče ki nastanejo med obratovanjem motorja. 

Vode ni nič videt v vzorcu. 

Pravtako ni videt goriva. 

S takim režimom vožnje bo olje gladko zdržalo 15 ali celo 20kkm.😉

 

Če primerjaš ta vzorec z tvojim prejšnjim ko si imel več kratkih voženj, se lepo vidi, razlika da daljše vožnje motorju bolj pašejo in posledično motor manj obremenjuje olje. 

Naslednji vzorec komot narediš pri 10kkm.😉

P. S. : ja itak prejšnjiva 2 kratka intervala sta seveda pripomogla k boljši čistoči notranjosti motorja. 

Super, hvala ti. Ja res je dolge ture ji pašejo. Zdaj bodo spet malo kratke vožnje in bom vzel vzorec cez naslednjih 1000km, ker me res zanima kako se bo začelo olje kvarit. Ob servisu cez 10000km pa bom poslal olje na analizo da vidim kaj po pokazalo 🙂 (takrat ze bom fehtal za naslov kam poslati na analizo)

Napisano (urejeno)

Evo, za foro, kapljica olja M6 CD175, 100 kkm, 4.600 km po menjavi olja. Na prvi vtis skoraj tak kot pri bencinarju 😁

 

slika.thumb.png.5b242a5899b0ef83b3083fa6cb3eb06e.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Evo, za foro, kapljica olja M6 CD175, 100 kkm, 4.600 km po menjavi olja. Na prvi vtis skoraj tak kot pri bencinarju 😁

 

slika.thumb.png.5b242a5899b0ef83b3083fa6cb3eb06e.png

Ti bo stručko Aless povedal, jaz bi ga menjal pri 10k km. 👍

Napisano

@Janez007to je verjetno slika osvetljena od zadaj ali?

Daj še eno normalno sliko brez zadnje osvetlitve.

Za boljšo ocno rabim 1 normalno sliko, pri normalni svetlobi, da vidim območja in barvo vzorca, in 1 sliko z osvetlitvijo (lučko) z zadnje strani papirja, tam se lažje vidi voda in gorivo v olju.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Aless napisal:

@Janez007to je verjetno slika osvetljena od zadaj ali?

Daj še eno normalno sliko brez zadnje osvetlitve.

Za boljšo ocno rabim 1 normalno sliko, pri normalni svetlobi, da vidim območja in barvo vzorca, in 1 sliko z osvetlitvijo (lučko) z zadnje strani papirja, tam se lažje vidi voda in gorivo v olju.

Prva je bila nalepljena na šipo okna, tale pa je na mizi pod lučjo:

 

778b55c7-ac92-467d-a5da-c6faae211c5b.jpeg

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Janez007Hmh, za te kilometre zgleda olje že malo zmantrano.

Območja bi ocenil:

Jedro-notranji krog=5-6

Drugi krog=5

Voda=2

Gorivo=2

 

Za te kilometre je malo preveč nečistoč, ampak nekaj malega rezerve je še videt.

Zaznati je nekaj vode (nazobčanost kroga).

Tudi goriva je kar precej videt, ocenjujem na cca 4%.

Predvidevam da si imel kratke vožnje, ker je olje kr bogo za te kilometre.

Več kot 10kkm jaz ne bi delal s tem oljem, že 10 je mogoče preveč.

Če boš imel voljo naredi pri 6kkm še en vzorec pa bomo pol videli kako bo olje.

 

P.S.: Ja 20kkm intervali so pri novejših dizlih bolj tako-tako, lahko jih prakticiraš ampak v večini primerov je olje  že dosti pred temi kilometri uničeno, zato tudi več oljnih usedlin, slabše mazalne sposobnosti, večja obraba motorja.

Ja službeni avti se pa držijo predpisanega intervala, pa čeprav bi večinoma bilo potrebno it na servis prej (to je lep primer @Bini Citroen). 20kkm intervale in čistost motorja si lahko videl tudi na @Deeyan Mazdi.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Službenim in tesnim Mazdam (tudi dizlom) v ACosmos olje menjajo na 20.000, dostikrat še nekaj 100 km pozneje.  

In ne se smejat @Bini, tvoja nova X mašina praktično (kar se olja tiče) spada pod dizle 😉 😁

Se že smejim, ko sem videl kaj je @Aless napisal.... 😂😂😂 Brez zamere ampak jaz bi ga res na 10k km menjal. Na svojo X 186 še čakam, bomo vidli kakšno bo tam olje pri 5k km? Nekje drugi teden ga dobim, potem pa..... :ouje:

 

Napisano

Še en vzorec od našega avta in sicer od toyote auris 2008 1,4 bencinar, trenutno prevozenih 90000km, olje (olje original toyota 5w30) na vzorcu je pa preživelo 8000km oziroma 11mesecev od zadnjega servisa. Vožnje so samo kratke/mestne.

Moja ocena olja:

Področje 1=2/3

Področje 2=3

Voda=1

Gorivo=1

Izračuni:

KWD-1=0,75

KWD-2=2

KMV=0,75

Glede na vzorec bi ocenil olje kot zelo dobro in da še ima kar nekaj rezerve. Za strokovno mnenje pa te prosim @Aless kaj menis?

 

20210813_071612.jpg

20210813_071625.jpg

Napisano

@Janez007Glede na to da praviš da si imel same dolge vožnje je na avtu definitivno nekje napaka.

Malo sumim na injektorje, ker imaš na novejšem motorju pri dolgih turah preveč nafte v gorivu, možno da injektorji ščijejo in posledično dobi preveč nafte, bolj dimi, bolj zabasa dpf, in bolj zaserje olje z sajami in nafto. 

Kilometrov ima avto sicer dokaj malo (100kkm) in načeloma držijo injektorji 200kkm+, ampak vseeno bi mogoče bilo za preverit. 

 

@scania Tale vzorec iz Toyote je TOP👍

Zgleda še boljše kot od Mazde, pa čeprav je Toyota imela težje pogoje. 

Si upam trditi da bo to olje v Toyoti zdržalo 20kkm brez problema. 

Predvidevam da je v Toyoti klasični multipoint injection, ali?? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

@Janez007Glede na to da praviš da si imel same dolge vožnje je na avtu definitivno nekje napaka.

Malo sumim na injektorje, ker imaš na novejšem motorju pri dolgih turah preveč nafte v gorivu, možno da injektorji ščijejo in posledično dobi preveč nafte, bolj dimi, bolj zabasa dpf, in bolj zaserje olje z sajami in nafto. 

Kilometrov ima avto sicer dokaj malo (100kkm) in načeloma držijo injektorji 200kkm+, ampak vseeno bi mogoče bilo za preverit. 

 

@scania Tale vzorec iz Toyote je TOP👍

Zgleda še boljše kot od Mazde, pa čeprav je Toyota imela težje pogoje. 

Si upam trditi da bo to olje v Toyoti zdržalo 20kkm brez problema. 

Predvidevam da je v Toyoti klasični multipoint injection, ali?? 

Tako je multipoint vbrizg je mislim da je tudi to razlog za taksno stanje olja, drugače je pa to 4zz-fe star motor z zajlo za gas 😁😁 tako kot jaz rad rečem trotl ziher motor 🤣🤣🤣.   @Bini danes sem ga menjal tako da je to olje šlo ven in je že novo not. Zadnje dve leti se dela okoli 8000km na leto , prej pa se je okoli 5000km ali manj. Olje je pa striktno menjano enkrat letno kr km ne dosežemo. Vsak drugi servis se pa menja še zavorno tekočino, svečke, zračni in klima filter, na 70000km sem preventivno sklopko menjal ker se vozi samo po mestu in kratke razdalhe, tako da je avto v nuli. Sem ga dal pred pol leta na avto net za 4000€ kr sma htela hibrida nabavit pa ni blo zanimanja, tako da ostaja pri bajti do konca 🙂

 @Aless hvala za analizo. Bi pa te prosil če imaš možnost primerjat mazdino original olje 5w30 in toyotino 5w30. Cenovno je toyotino kar "drago" okoli 10€ liter glede na mazdino 7€ liter, pa me res zanima kakšne so razlike. Hvala.

 

Evo pa še slikica, ni mazda je pa japonska sestrična spolirana Auris 🙂

 

20210803_113420.jpg

Popravljeno od scania
Napisano

Toyota je bila vedno (in še vedno je) zakon :rispekt:

 

P.S. Za 3€ na liter ne menjaj olja, drži se Toyotinega. Sklopke ti verjetno tudi še ni bilo treba menjati. 

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 2 minutama je Sishi napisal:

Toyota je bila vedno (in še vedno je) zakon :rispekt:

 

P.S. Za 3€ na liter ne menjaj olja, drži se Toyotinega. Sklopke ti verjetno tudi še ni bilo treba menjati. 

Bila je zakon, dokler ni šla v kompanijo z bmw-jem.:rolleyes:

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.