Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 😁Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

👍👍

pred 1 uro je Deeyan napisal:

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

A nam boš zaupal za kakšen specialni tretma se gre? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Aless napisal:

Verjetno EGR in DPF OFF 😁

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Točno to sem hotel tudi sam napisat, pa si me Aless prehitel. Ampak, če je to rešitev, pol smo res že Albanija ... 😞

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

Sem vmes že popravil svojo objavo, ... čiščenje celega sistema pa ni rešitev "za večno". 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

 

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Napisano

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

👍

 

Napisano (urejeno)
dne 25. 11. 2021 ob 18:43 je Deeyan napisal:

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 59 minutami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

:prstgor:

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Toliko enih podatkov, ki ne vem za kaj bi služili???

Mene bi recimo zanimalo, koliko ima prevoženih km, skupnih in od zadnje menjave olja.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vsega skupaj ima 115k kilometrov, 2.2 dizel 2015 letnik (fl verzija), 175 konjev

 

Kaj te še zanima :)

 

 

Napisano (urejeno)

Situacija se mi ne zdi kritična, v olju malenkost vode in skoraj nič goriva. Aless pa bo verjetno rekel, da olje že zelo slabo vleče skupaj nečistoče ... 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pri meni je povprečna regeneracija do sedaj na vsakih prevoženih 186km.

To je za moj stil vožnje kar v redu. Zaenkrat izgleda, da deluje vse b. p. Res je, da je bila na začetku na vsakih 220-230km. To dosežem še vedno na dolgih poteh z zmerno avtocestno vožnjo. 

 

 

Napisano

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Napisano
pred 7 urami je Hixxy napisal:

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

Ali pa v višje obrate, pa gre ko.... 🏎️😀

Napisano
pred 29 minutami je SpEkTr napisal:

 Ma dajte no, dizl je zakon!  :)  Ma, kva to vleče..Dobro, sej turbo bencinar je tudi v redu. :)

Se strinjam, če lahko človek odmisli morebitne težave z vzdrževanjem novejših dizlov. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.