Aless Napisano 10. december, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. december, 2021 dne 7. 12. 2021 ob 11:11 je Hixxy napisal: Evo še mojih 5 centov. Olje je Ravenol Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur Prosim za komentar. Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo Hvala že vnaprej Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat. Glede nečistoč pa je olje na koncu. Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔 Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 pred 17 minutami je Aless napisal: Hmh, tvoj vzorec ne zgleda prav obetavno, dobro je to da ni videt goriva v olju, vsaj zaenkrat. Glede nečistoč pa je olje na koncu. Predvidevam da je "Problem" teh SkyactiveD motorjev v EGRju oz. v sajah, ki močno onesnažijo olje. Kot smo videli na vzorcih in na parih laboratorijskih analizah je olje poleg nafte še močno onesnaženo z sajami🤔 Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔 Pri mojem prejšnjem olju Motul se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. Citiraj
Janez007 Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 pred 18 minutami je Alex napisal: Ali pa je ravno to olje Ravenol bolj dovzetni za to.🤔 Pri mojem prejšnjem olju Motul se mi zdi, da ni bilo toliko teh saj noter. Pa tudi je boljše izgledalo na sploh kot tole Ravenol pri obeh, ki ga imamo trenutno noter. Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞 Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF. Citiraj
SpEkTr Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih. Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse. Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: PMの堆積状況は変化したか??? 2021初冬 MINKARA.CARVIEW.CO.JP みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。 Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano. Citiraj
Alex Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 pred 2 minutama je Janez007 napisal: Od tvojega Motula je verjetno bilo prevoženih kar nekaj km, saje pa so se medtem pridno nalagale tudi v EGR. 😞 Predpostavljam, da se intenzivnost nalaganja saj z debelejšimi oblogami samo še povečuje (bolj ko je zamašeno, slabši je odvod izpuhov). Verjetno bi bilo zato smiselno te saje čistiti na vsakih 50.000 km, razen če gre za avto trgovskega potnika (dolge razdalje), saj vidimo posledice: uničevanje olja (posledično slabše mazanje, mašenje sita, ..) in pospešeno uničevanje DPF. Niti ne. Prevoženih je okoli 6500 km od menjave motula, ki sem ga zamenjal na 10000 km. Sedaj ima avto 62000 km. Tudi, ko že sedaj vzamem šipko ven in jo obrišem v krpo je olje opazno bolj črno kot je bil Motul po prevoženih 10000 kilometrih. Kot sem že napisal, naslednje gre not olje Mobil. Pa bomo lahko direktno primerjali. 🤔 pred 7 minutami je SpEkTr napisal: Ali pa je zgolj za vse to kar se naprej dogaja, bolj ali manj krivda na injektorjih. Ok, so še druge komponente MAF ipd...ampak, če recimo 1 injekotr ne dela dobro, bo malo bolj kadilo in se nalagalo to bogve kam vse. Zato pa mogoče eni nimajo težav drugi pa. Jaz recimo preventivno dajem vsako toliko tankov notri kak aditiv za to, zaenkrat trkam. Ni pa nujno, da to seveda reši vse. Tale Japonec je e imel idenčne težave, kot nekateri tukaj na forumu - zanimivo branje: PMの堆積状況は変化したか??? 2021初冬 MINKARA.CARVIEW.CO.JP みんカラ(みんなのカーライフ)とは、あなたと同じ車・自動車に乗っている仲間が集まる、ソーシャルネットワーキングサービス(SNS)です。 Pri njemu je bil 1 injektorr problematičen, je lepo na tem blogu opisano. Mogoče. Jaz bom ob naslednjem rednem servisu pri mojem mehaniku dal pregledati vse injektorje. Na srečo ima najsodobnejšo opremo za to in vozijo k njemu avte iz cele obale. Citiraj
SpEkTr Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 Aja, k Archonu? Ja, z injektorji je kar loterija, enima ja, drugim ne. Zgleda vsak dejavnik malo prispeva, malo pa tudi sreča al kaj vem. Citiraj
Hixxy Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 Kolk pa košta to merjenje? Obala mi ni daleč Update, zgleda je res starter - identični zvok: Na 1:06 Citiraj
Deeyan Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 pred 1 uro je Aless napisal: Bi blo fajn probat odklopit, oz. Zbrisat Egr in videt rezultat, sem skoraj 100% da bi olje glede nečistoč boljše zgledalo in dalj zdržalo. bo kmalu priložnost Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Janez007 Napisano 10. december, 2021 Prijavi Napisano 10. december, 2021 (urejeno) dne 10. 12. 2021 ob 9:58 je SpEkTr napisal: Aja, k Archonu? Ja, z injektorji je kar loterija, enima ja, drugim ne. Zgleda vsak dejavnik malo prispeva, malo pa tudi sreča al kaj vem. Menda je problematičen biodizel, ki lahko hitro uniči občutljive Denso piezo injektorje - trgovci ga morajo primešati okoli 8%, da zadostijo EU predpisom. Kljub temu, da vsi vemo, da še zdaleč ni zeleni ali ekološki. 🙃 Popravljeno 14. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Aless Napisano 10. december, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. december, 2021 @Alexgleda na @Hixxyjevo laboratorijsko analizo, kjer je imel 0,9% saj v olju, bi si upal trditi da ni krivo olje. To da nekatera olja bolje nase vežejo nečistoče se strinjam, ampak te nečistoče in saje morajo od nekje prit. Če ti onesnažiš olje z skoraj 1% saj, ti nobeno olje ne bo moglo kompenzirat. Zato menim da je težava, drugje maf, šobe, egr. Egr je tisti ki spušča en del izpušnih plinov spet nazaj v motor, tu je lahko napaka v nepravilnem delovanju egrja, lahko pa so tudi šobe ki nepravilno razpršijo gorivo in zato avto bolj kadi... Maf pa tudi vpliva na samo delovanje šob... Tako da je potrebno preverit vse te stvari. Glede šob oz. injektorjev pa se v grobem da preverit prek testerja oz. Forscana, tam se vidijo korekturne vrednosti pri različnih pritiskih. Korekturne vrednosti bi idealno naj bile okrog 0, skrajne vrednosti pa +-100 pri več kot 100 bi naj menjal šobo. Je pa to groba ocena, za najbolj natančno oceno stanja injektorja pa se mora demontirat in dat v testno napravo kjer se pravtako izmerijo pritiski, kakovost raspršenja vbrizga in morebitno puščanje igle. Vendar pozor, ko sem se pozanimal pri Denso serviserjih, so mi vsi rekli da se Denso injektorje baje da preverit samo na Densovih testnih napravah, ker baje Boschove testne naprave nimajo pravega testnega protokola za Denso injektorje(baje so pritiski različni). Zdaj če to drži ali ne nevem, pač tak info sem dobil od Denso dealerjev. 🤔 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
mazdaman Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Evo moje slike Mazda cx-5, 65.000 KM, cca 15.000 od menjave, vzorec stal 36 ur do slikanjaDanes sledi menjavaSent from my iPhone using Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Aless Napisano 20. december, 2021 Avtor Prijavi Napisano 20. december, 2021 @mazdamanOlje je za zamenjat. drgač pa ni sledi goriva kar je super, moti pa me prevelika nazobčanost vzorca, kar nakazuje na prisotnost vode. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
mazdaman Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Avto je pri Ferku, in mu menjavajo Olje motorja, menjalnika,.. in filtre. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Tilen5 Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Zanimivo je koliko nečistoč nas ima večinoma. Citiraj
Alex Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Pred eno uro je TiEn napisal: Zanimivo je koliko nečistoč nas ima večinoma. Zato ni čudno, da tovarna mazda (ne servisi), predlaga menjavo olja na vsakih 8000 km. Ne zastonj. 🙂 Citiraj
SpEkTr Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Kdo predlaga na 8 jurjev? Navodila govorijo drugače, razen če misliš to so navodila napisali pač prodajniki Citiraj
Janez007 Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 pred 13 minutami je SpEkTr napisal: Kdo predlaga na 8 jurjev? Navodila govorijo drugače, razen če misliš to so navodila napisali pač prodajniki Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢 https://www.mazdausa.com/siteassets/pdf/owners-optimized/2017/mzd6/2017-mazda6-scheduled-maintenance.pdf Citiraj
Alex Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 pred 7 minutami je Janez007 napisal: Ja, to so navodila za USA, če se ne motim tudi Avstralijo (menjava najkasneje na 12.000 km oz. celo 8.000 km ob težjih režimih vožnje). Za Evropejce na 20.000 km, ker so komot in imajo veliko denarja za kasnejša draga popravila zaradi povzročene škode. 😢 https://www.mazdausa.com/siteassets/pdf/owners-optimized/2017/mzd6/2017-mazda6-scheduled-maintenance.pdf Ja, to je to. Ni mi jasno, zakaj v Evropi tako z lahkoto rečejo "mi bomo pa menjali olje vsakih 20 Kkm. Bo tako več dela pozneje." 🤔 Citiraj
SpEkTr Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Dobro, ampak dinamični interval avta itak izračuna običajno na precej skrajšano verzijo od 20 tisoč, al to ne drži več? Sicer pa ja, 8 tisoč je res za tiste, ki bi non-stop vlekli prikolice in podobno. 12 je pa že številka, pri kateri tudi jaz menjam olje Citiraj
scania Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter) Citiraj
Bini Napisano 20. december, 2021 Prijavi Napisano 20. december, 2021 pred 1 uro je scania napisal: Tudi toyota je imela v Usa in Avstraliji servisne intervale na 7500km torej na pol kar je v Eu 15000km. Kolega je vodja servisa v usa in baje se ze pojavljajo napake pri strankah ki upostevajo interval 15000km zato strankam ze predlagajo intervale na 7500km (samo olje in filter) Seveda mora biti tako,saj vidimo po kapljicah-packah,da je olje čez 10kkm že kar načeto in za zamenjat....Pri benz pa na 15kkm...... Citiraj
NevLado Napisano 21. december, 2021 Prijavi Napisano 21. december, 2021 (urejeno) Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno? Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik. EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano. Popravljeno 21. december, 2021 od NevLado Citiraj
Bini Napisano 21. december, 2021 Prijavi Napisano 21. december, 2021 pred 43 minutami je NevLado napisal: Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno? Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik. EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano. 👍 Citiraj
Alex Napisano 21. december, 2021 Prijavi Napisano 21. december, 2021 pred 2 urama je NevLado napisal: Fantje pozabljate to, kar sem povedal že večkrat. 10 tisoč prevoženih po mestu ali relaciji je ogromna ogromna razlika. Nekdo lahko dela 3km na dan pa ugasne avto 10krat, jaz pa v šusu naredim 30km. Katero olje bo manj vničeno? Po 3 tisoč prevoženih je pri meni še kar na 90% glede na računalnik. EDIT: pozabil sem bistvo povedat torej tistemu, ki mu je mar do avta, bo olje menjaval prej glede na svoj stil vožnje. To je kot da bi tovornjakarju rekel, naj menja na 10kkm, ker je takrat olje že znucano. To,kar piše na računalniku, tej procenti, so bolj za zabavo kot kaj resnega. Meni je tudi pri Motulu pri 6Kkm pisalo, da je olje še na 70% a je packa na papirju povedala, da je olje bolj proti koncu in da ga je potrebno najpozneje pri 10Kkm zamenjati. 😉 Citiraj
SpEkTr Napisano 21. december, 2021 Prijavi Napisano 21. december, 2021 No sej, ko bi naredil 10 tisoč, bi ti tisti proccent kazal nekje okoli 20, kar pa spet ni tako bistveno zgrešeno. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.