Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Aless napisal:

@dvorjangovorimo ostarem motorju ki rabi full saps, se pravi polno aditivirano olje.

Zato jaz niti slučajno ne bi ekperimentiral z eko naravnanimi olji!

Pri nekaterih starejših motorjih (oldtimerji), je ob uporabi novejšega olja dobesedno požrlo odmične, zato se je moralo uporabit ali ustrezno olje z ustrezno količino zddp aditivov, ali pa olju dolit zddp. 

 

@Deeyanmed temi Ravenol olji jaz ne bi izbral nobeno, LSG odpade ker niti nima registrirane nobene ACEA specifikacije, ampak je razvito prav po Opelovih spec za njihove motorje.

HLS in WIV III pa sta low saps olja prilagojena tudi  dizlom, kar posledično pomeni manj aditivov zaradi DPFa, zato nudijo spet manj zaščite kot full saps A3 olje. 

Ostaneta ti HCL in HPS ki bi ustrezala, če bi že vstrajal da izberem Ravenol bi izbral HCL prav zaradi kvalitete osnovnega olja in dostopnih podatkov o lastnosti ja. 

Za HCL imam tudi podatke o sestavi in paket aditivov je povprečen. 

Zato moje priporočilo še vedno gre zgoraj omenjenim Shell in Valvoline, moja prva izbira bi definitivno bil Shell Helix Ultra 5w30 😎

 

 

Vidim, da je teh Shellovih 5W30 kr nekaj, katero je pravo?

 

Kaj pa praviš na tole Totalovo?

MOTORNAOLJA.COM

Sintetično motorno olje Total Quartz INEO MC3 5W-30 za bencinske in dizelske motorje s filtrom trdih delcev (DPF) omogoča najboljšo...

 

pred 46 minutami je dvorjan napisal:

Jah, ali pa če da A5 olje in ga pogosteje menja? Pač nima intervala na 15.000 km, temveč na 10.000 km ali celo 7.500?

 

s tem avtom se itak nebo delalo niti 5kkm na leto, tak da bo prišla v poštev menjava olja 1x letno :)

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Hehehe,zdaj si pa že pri Mazda olju......😉(Total dela za M.)

Daj Shell pa ne kompliciri saj nisi zgornji savinčan......😂🤣

Napisano
pred 43 minutami je Bini napisal:

Hehehe,zdaj si pa že pri Mazda olju......😉(Total dela za M.)

Daj Shell pa ne kompliciri saj nisi zgornji savinčan......😂🤣

 

Ti motorji so bli kr obcutljivi na olje, zato kompliciram 🙂

Napisano

@Deeyanevo pravi Shell Helix Ultra 5w30

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih...

 

@NevLadoja kratkoročno itak ne bo nič narobe, dolgoročno pa je druga pesem. 😉

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Aless napisal:

@DeeyanTop! 

Razen če ima olje manj kot 1000km🤪

 

Haha, ti bom povedal, da je tole olje v avtu od leta 2014, narjenih pa cca 500km od obnove motorja 🙂

 

Je pa nek Motul 10w30

Popravljeno od Deeyan
Napisano

@Deeyanja je videt da je olje v dobrem stanju, vsaj vizuelno, bi pa bilo zanimivo videt v kakem stanju je v laboratoriju. 🤔

Če je olje original zapakirano ojrani svoje lastnosti kljub starosti. 

Pri tebi je sicer malo rabljeno in vprašanje kolk je izgubilo svoje lastnosti, če še nudi ustrezno zaščito pred oksidacijo, mazalnih lastnosti... 

Sem pa šel zdaj malo pregledat Motul katalog za 10w30 olja in nisem našel nobenega ustreznega, imajo sicer v ponudbi ene par motorističnih olj in eno avto olje ampak ni ustreznih spec.

Mogoče so ga že nehali delat. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 17 minutami je Aless napisal:

@Deeyanja je videt da je olje v dobrem stanju, vsaj vizuelno, bi pa bilo zanimivo videt v kakem stanju je v laboratoriju. 🤔

Če je olje original zapakirano ojrani svoje lastnosti kljub starosti. 

Pri tebi je sicer malo rabljeno in vprašanje kolk je izgubilo svoje lastnosti, če še nudi ustrezno zaščito pred oksidacijo, mazalnih lastnosti... 

Sem pa šel zdaj malo pregledat Motul katalog za 10w30 olja in nisem našel nobenega ustreznega, imajo sicer v ponudbi ene par motorističnih olj in eno avto olje ampak ni ustreznih spec.

Mogoče so ga že nehali delat. 

 

ravno to me zanima, če še lahko s tem oljem nardim teh 1000km za utekavanje motorja, al boljše, da dam not novega pa ga spet po 1000km zamenjam.

Ko sm poskusu dat kapljični vzorec na papir se je komaj da pojavla kapljica, se kr zadržuje na šipki :)

 

Ja mislim, da so ga nehal delat, sm tut sam neki iskal, pa nism nasu. Mislim pa da je bla oznaka 8100 x-cess.

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

ravno to me zanima, če še lahko s tem oljem nardim teh 1000km za utekavanje motorja, al boljše, da dam not novega pa ga spet po 1000km zamenjam.

Ko sm poskusu dat kapljični vzorec na papir se je komaj da pojavla kapljica, se kr zadržuje na šipki :)

 

Ja mislim, da so ga nehal delat, sm tut sam neki iskal, pa nism nasu. Mislim pa da je bla oznaka 8100 x-cess.

Če misliš avto še dolgo imet ga menjaj in boš mirno spal.... 😊😉

Napisano

A za mazdo 6 2,0 bencin 2008 dam noter Mazdino ali kaj drugega? Do sedaj se je davalo Mazdino olje noter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

@mazdamanlahko daš Mazdino 5w30, ali pa malo "boljši" Shell Helix Ultra 5w30 😉

 

Tega, ki si ga Dejanu predlagal ali vseeno katerega Shella?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo še moj novi vzorec iz M6 diesel. Še nekaj podatkov:

-olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim aditivom AR9100

-prevoženih km z oljem 9440km

-124 motour

Na prvi pogled zgleda vredu, ocenil bi da glede nečistoč še ima rezerve za kakih 5-6kkm, ampak pokvari pa gorivo ki ga ocenjujem na cca 8%.

Bomo videli pri 10kkm pošljem vzorec v laboratorij na analizo in bom točno vedel v kakem stanju je olje, najbolj pa me zanima kako je stanje obrabe materiala zdaj z dodanim aditivom (pri prejšnji analizi je bila obraba manjša kot z Motul EFE). 

 

IMG_20220516_194611.jpg

IMG_20220516_195634.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 20 minutami je Aless napisal:

Evo še moj novi vzorec iz M6 diesel. Še nekaj podatkov:

-olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim aditivom AR9100

-prevoženih km z oljem 9440km

-124 motour

Na prvi pogled zgleda vredu, ocenil bi da glede nečistoč še ima rezerve za kakih 5-6kkm, ampak pokvari pa gorivo ki ga ocenjujem na cca 8%.

Bomo videli pri 10kkm pošljem vzorec v laboratorij na analizo in bom točno vedel v kakem stanju je olje, najbolj pa me zanima kako je stanje obrabe materiala zdaj z dodanim aditivom (pri prejšnji analizi je bila obraba manjša kot z Motul EFE). 

 

IMG_20220516_194611.jpg

IMG_20220516_195634.jpg

Jaz sem sedaj vzel Motul EFE. Pa, da vidimo še to olje, kako se bo obneslo. 🤔

 

 

Napisano

@Alexpri meni se je Motul EFE odlično obnesel, obraba materiala je bila kljub veliki količini goriva v olju, pol manjša kot z čistim Mazdinim oljem. Ker pa me je zanimalo kako se obnese hvaljeni aditiv AR9100 v real life, pa sem se odločil narest še ta test, drugače bi kar Motul EFE točil, ker se mi je do zdaj glede obrabe najbolje obnesel.

Boš videl kako se bo tebi obneslo, priporočam da na 10kkm narediš analizo v laboratoriju, tako boš najbolj videl kako se olje obnese v tvojem motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Js tut mam tega Motula zdej ze drugo menjavo not, pa je vzorec res cedalje boljsi @Aless po tvoji diagnozi 🙂

Sam nvem pa zdej al zarad olja, al zarad cesa drugega 😁

Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

Js sm ga 1x uzel prek autodoca, pa 1x of motornaolja.com

 

Tudi motorna olja. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je SpEkTr napisal:

Kje ste pa kupili motula?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Autodoc, ponavadi na dan, ko imajo -40% na olja. 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.