Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Janez007hja no, zgleda da dosti rezerve več nima, sem ti rumeno označil do kod segajo nečistoče v olju, do konca roba več ni dosti rezerve, do 15kkm bo verjetno šlo, 20kkm pa zihr ne.

Pri bencinarju nečistoče niso tako izrazito opazne kot pri dizlu, se pa opazijo v temnejše obarvanem kolobarju, kar je lepo vidno pri tvojem vzorcu. 

Goriva in vode, ni videt. 

Jst bi menjal na max 15kkm. 

 

 

Screenshot_20220623_130000.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo sem dobil rezultate z zadnje analize olja z aditivom, sem vrgel podatke v excel za lažjo primerjavo.
Zdaj pa primerjava na 10.000km, med oljem z aditivom in brez.

 

Najprej primerjava viskoznosti.
Aditiv AR9100ima manjši vpliv na viskoznost čistega olja s tem da se viskoznost KV40 zniža za 0,65cSt, KV100 pa za 0,13cSt.
Tudi pri rabljenem olju aditiv nima nekega večjega vpliva.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV40 je zaradi prisotnosti nafte v olju padla za 13,15cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV40 je padla za 16,7cSt.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV100 padla za 1,77cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV100 padla za 1,3cSt.
Pri tej primerjavi je potrebno upoštevat da je v olju z aditivom bilo onesnaženo z 6% nafte in 0,4% saj, olje brez aditiva pa 8,5% in 0,7% saj. Nafta v olju redči olje, saje pa ga zgoščujejo.
Zato glede vpliva aditiva na viskoznosti olja lahko rečemo da ga praktično nima.

 

TBN/TAN
Primerjava TBN/TAN razmerja med oljem z aditivom in brez, takoj pokaže da aditiv zelo zviša TBN samega olja iz 6,7KOH/g na 11,08KOH/g. TBN/TAN kot sem že v nekaj postih povedal je vrednost katera pokaže koliko rezerve ima olje da nevtralizira škodljive kisline ki nastajajo v motorju pri izgorevanju. Ko se TBN in TAN srečata je skrajni čas za menjavo olja, ko je TAN večji od TBN več olje ne more nevtralizirati kislin in pride do večje oksidacije,posledično večje obrabe materiala in nastajanje oljnih oblog.
Olje z aditivom je po prevoženih 10kkm imelo TBN=4,91 in TAN=2,4KOH/g, brez aditiva pa TBN=3,8 in TAN=4,04KOH/g. Kar pomeni da je olje z aditivom še vedno sposobno nevtralizirati kisline, brez aditiva pa je zrelo za zamenjavo.

 

Pogled na paket aditivov in vpliv aditiva AR9100
Pri pregledu analize vidimo da se nam zelo poveča vsebnost B (Bora) in K (Kalija), pri svežem olju vrednost Bora poveča za 1233ppm, Kalija pa 954ppm. Kar pa je pričakovano saj glavna sestavina aditiva AR9100, Kalijev Nanoborat.
Bor ima dobre drsne lastnosti in s tem nudi boljšo zaščito pred obrabo.
Kalij sam po sebi ni škodljiv,je ponavadi prisoten v hladilni tekočini in če ga najdemo v motornem olju lahko nakazuje da se meša antifriz v olje, ampak v mojem primeru je vsebnost Kalija posledica aditiva AR9100.

 

Obraba materiala motorja
Pri pregledu obrabe materiala vidimo da očitno aditiv AR9100 deluje, pri motornem olju z dodanim aditivom je obraba Fe(železa) znašala 30ppm, brez aditiva pa 69ppm!
Če tukaj primerjamo obrabo Fe z Motul EFE oljem brez aditiva, je bila obraba 38ppm.
Obraba Al (aluminija) je z aditivom manjša. Z aditivom Al=6ppm, brez Al=9ppm.
Tudi obraba Pb, Cr, Cu je z aditivom manjša.
Edino obraba Sn(cin-kositer) je bila brez aditiva manjša Sn=0ppm, pri olju z aditivom Sn=1ppm, kar pa je daleč od mejnih vrednosti (Sn=13-29ppm, vse kar je več pa je že razlog za skrb).

 

Povzetek analize olja z aditivom Archoil Ar9100   VS   olje brez aditiva   VS    Motul EFE
ZMANJŠANJE OBRABE Z DODATKOM Archoil AR9100                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Fe    56,52%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Fe    21,05%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Al    33,33%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Al    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Pb    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Pb    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cr    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cr    50,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cu    25,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cu    25,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Sn    -50,00% (obraba z dodatkom je 50% večja)
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Sn    0,00%

 

Skratka aditiv Archoil AR9100 se je izkazal da dejansko deluje in zmanjšuje obrabo materiala, kar se vidi na mojih analizah rabljenega motornega olja.

Za zanimivost sem izračunal tudi da bi valji moje M6 ob taki obrabi Fe (30ppm) zdržali 782.717km preden bi se obrabili izven tolerance standardnega premera.

Na sam vpliv zmanjšanja porabe goriva, pa nisem opazil neke razlike.

Tudi glede samega vpliva na regeneracije DPFa aditiv nima vpliva in ga tudi jaz pri meni nisem opazil, regeneracije so se izvajale na enak interval med 150-200km.
Tako da jaz bom aditiv dodajal še naprej, no v bistvu sem ga že dodal v novo olje ob menjavi olja.
Aja, brez da delam reklamo, če koga zanima imam na zalogi 3kom aditiva, več na ZS.

 

 

IMG_20220710_115749.jpg

IMG_20220710_122847.jpg

IMG_20220710_122725.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 9 urami je Aless napisal:

Evo sem dobil rezultate z zadnje analize olja z aditivom, sem vrgel podatke v excel za lažjo primerjavo.
Zdaj pa primerjava na 10.000km, med oljem z aditivom in brez.

 

Najprej primerjava viskoznosti.
Aditiv AR9100ima manjši vpliv na viskoznost čistega olja s tem da se viskoznost KV40 zniža za 0,65cSt, KV100 pa za 0,13cSt.
Tudi pri rabljenem olju aditiv nima nekega večjega vpliva.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV40 je zaradi prisotnosti nafte v olju padla za 13,15cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV40 je padla za 16,7cSt.
Pri olju z aditivom je viskoznost KV100 padla za 1,77cSt.
Pri olju brez aditiva pa je KV100 padla za 1,3cSt.
Pri tej primerjavi je potrebno upoštevat da je v olju z aditivom bilo onesnaženo z 6% nafte in 0,4% saj, olje brez aditiva pa 8,5% in 0,7% saj. Nafta v olju redči olje, saje pa ga zgoščujejo.
Zato glede vpliva aditiva na viskoznosti olja lahko rečemo da ga praktično nima.

 

TBN/TAN
Primerjava TBN/TAN razmerja med oljem z aditivom in brez, takoj pokaže da aditiv zelo zviša TBN samega olja iz 6,7KOH/g na 11,08KOH/g. TBN/TAN kot sem že v nekaj postih povedal je vrednost katera pokaže koliko rezerve ima olje da nevtralizira škodljive kisline ki nastajajo v motorju pri izgorevanju. Ko se TBN in TAN srečata je skrajni čas za menjavo olja, ko je TAN večji od TBN več olje ne more nevtralizirati kislin in pride do večje oksidacije,posledično večje obrabe materiala in nastajanje oljnih oblog.
Olje z aditivom je po prevoženih 10kkm imelo TBN=4,91 in TAN=2,4KOH/g, brez aditiva pa TBN=3,8 in TAN=4,04KOH/g. Kar pomeni da je olje z aditivom še vedno sposobno nevtralizirati kisline, brez aditiva pa je zrelo za zamenjavo.

 

Pogled na paket aditivov in vpliv aditiva AR9100
Pri pregledu analize vidimo da se nam zelo poveča vsebnost B (Bora) in K (Kalija), pri svežem olju vrednost Bora poveča za 1233ppm, Kalija pa 954ppm. Kar pa je pričakovano saj glavna sestavina aditiva AR9100, Kalijev Nanoborat.
Bor ima dobre drsne lastnosti in s tem nudi boljšo zaščito pred obrabo.
Kalij sam po sebi ni škodljiv,je ponavadi prisoten v hladilni tekočini in če ga najdemo v motornem olju lahko nakazuje da se meša antifriz v olje, ampak v mojem primeru je vsebnost Kalija posledica aditiva AR9100.

 

Obraba materiala motorja
Pri pregledu obrabe materiala vidimo da očitno aditiv AR9100 deluje, pri motornem olju z dodanim aditivom je obraba Fe(železa) znašala 30ppm, brez aditiva pa 69ppm!
Če tukaj primerjamo obrabo Fe z Motul EFE oljem brez aditiva, je bila obraba 38ppm.
Obraba Al (aluminija) je z aditivom manjša. Z aditivom Al=6ppm, brez Al=9ppm.
Tudi obraba Pb, Cr, Cu je z aditivom manjša.
Edino obraba Sn(cin-kositer) je bila brez aditiva manjša Sn=0ppm, pri olju z aditivom Sn=1ppm, kar pa je daleč od mejnih vrednosti (Sn=13-29ppm, vse kar je več pa je že razlog za skrb).

 

Povzetek analize olja z aditivom Archoil Ar9100   VS   olje brez aditiva   VS    Motul EFE
ZMANJŠANJE OBRABE Z DODATKOM Archoil AR9100                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Fe    56,52%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Fe    21,05%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Al    33,33%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Al    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Pb    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Pb    0,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cr    50,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cr    50,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Cu    25,00%
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Cu    25,00%
                
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Mazda ULTRA DPF            Sn    -50,00% (obraba z dodatkom je 50% večja)
ZMANJŠANJE OBRABE v primerjavi z oljem Motul X-Clean EFE            Sn    0,00%

 

Skratka aditiv Archoil AR9100 se je izkazal da dejansko deluje in zmanjšuje obrabo materiala, kar se vidi na mojih analizah rabljenega motornega olja.

Za zanimivost sem izračunal tudi da bi valji moje M6 ob taki obrabi Fe (30ppm) zdržali 782.717km preden bi se obrabili izven tolerance standardnega premera.

Na sam vpliv zmanjšanja porabe goriva, pa nisem opazil neke razlike.

Tudi glede samega vpliva na regeneracije DPFa aditiv nima vpliva in ga tudi jaz pri meni nisem opazil, regeneracije so se izvajale na enak interval med 150-200km.
Tako da jaz bom aditiv dodajal še naprej, no v bistvu sem ga že dodal v novo olje ob menjavi olja.
Aja, brez da delam reklamo, če koga zanima imam na zalogi 3kom aditiva, več na ZS.

 

 

IMG_20220710_115749.jpg

IMG_20220710_122847.jpg

IMG_20220710_122725.jpg

Čudovita razlaga kot vedno....👌😉

Napisano

Kok pa stane ta aditiv? Mene bi zanimala primerjava še z metabond eco aditivom, to bi bilo tudi zanimivo 😁

Napisano (urejeno)

Mene že dolgo ni bilo. Ko sem na začetku te teme videl kapljično analizo in ugotovitve na podlagi nje, se mi je zdelo, da je v ozadju nek nov proizvod in prikrito navijanje za nekaj novega. To seveda ni nič novega in nič slabega, moti ma pa enostranskost te analize, kar tako na OKO. Te zadnje analize so nekoliko bolj podkrepljene s podatki. Je pa tudi pri  tem jemati rezultate z rezervo. Pri analizah, ki naj bi nekaj dokazovale, ni kar tako. Vzameš vzorec in pošlješ nekam. Da bi analiza bila verodostojna, je le potrebno nekaj strokovnosti v pripravi na odvzem vzorca in tudi zagotovitev enakih pogojev za to, da vzorec ni kontaminiran. Analiz mora biti narejena neodvisno od naročnika ali izvajalca. Tudi, če je motorno olje ogreto, ni isto, kje se vzorec odvzame. Tudi temperatura samega olja vpliva na to, koliko in kakšne usedline bodo v vzorcu. Pri toplem olju je značilno da je redko in zato se metalne usedline hitro usedejo na dno. Torej če boste vzeli vzorec na dnu, ne bodo metalni ostanki enaki kot na sredini ali pri vrhu karterja.  To je samo eden od sestavnih delov vzorca, za druge veljajo neki drugi vplivi. 

Omenjen je bil tudi vzorec olja z Metabondom. Če se ne varam je olje po 10.000 km bilo "katastrofalno". Mar res mislite, da je aditiv tako slab. Najpomembnejša funkcija olja je zmanjševanja trenja. Tu Metabondu ne more konkurirati nobeno olje tudi če je to novo, tudi če olje z Metabondom ima prevoženih 20.000 km. Seveda čistilna funkcija pada s km, vendar je veliko bolj pomembno zmanjševanje trenja in zaščita drsnih površin, ki mu nekoliko bolj kontaminirano olja ne more do živega. Če mislite, da so Metabond aditivi in maziva res tako  povprečni, zakaj bi jih uporabljali v NEK, Krki in TETOL......?????  Koliko časa so na trgu ostali aditivi ? Kateri se lahko pohvalijo z začetkom uporabe v EU leta 1992????

Popravljeno od Sirius

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Saj ne vem , če je kdo govoril o  Metabondu. Jaz sem samo dobil idejo, da bi lahko naredili nekak tak test oz primerjavo še z Metabondom. 

Napisano

Ne , ne nisi ti.

V postih spredaj , daleč nazaj, je nekdo poslal fotografijo  kapljice olja z Metabondom.

Za preizkus bi bilo dobro pred menjavo olja v obeh primerih sprati notranjost motorja z Metabond cleanerjem, da se čim bolj zmanjša vpliv preteklih kontaminacij. Potem pa dati aditiv v novo olje, ne glede katero. Mora samo zadostovati zahtevam proizvajalca motorja. 

Moja izkušnja na OKO je bila po 5-6.000 km, da je olje že na pogled še vedno zelo čisto, prozorno, z zelo malo spremenjeno barvo zaradi vpliva zgorevanja (čiščenja). To ne pomeni, da olje ne čisti. Pomeni le, da je v tem primeru vpliv prodora kontaminatov v olje veliko manjši.

 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔

 

Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč. 

Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov... 

Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!

Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!

Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!

Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!

 

Zadnji test aditiva Ar...  na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing. 

To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.

Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja. 

Nvm kaj je tu spornega?? 

Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe??? 

Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.

Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo. 

Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih. 

 

Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.

Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje?? 

Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!

 

Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize,  nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja. 

Ker pol očitno nekomu ni prav! 

Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp

 

 

 

  • Všeč 4
  • Žalosten 3

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔

 

Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč. 

Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov... 

Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!

Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!

Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!

Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!

 

Zadnji test aditiva Ar...  na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing. 

To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.

Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja. 

Nvm kaj je tu spornega?? 

Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe??? 

Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.

Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo. 

Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih. 

 

Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.

Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje?? 

Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!

 

Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize,  nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja. 

Ker pol očitno nekomu ni prav! 

Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp

 

 

 

Aless, ne se vznemirjat, Sirius ni verjetno prebral vseh tvoji postov in prispevkov. predlagam pa da ti Sirius pošlje on metabond za tvoj avto in boš naslednjo menjavo testiral še Metabon izdelek in podal mnenje in rezultate Analize, ki pa verjamem, da je opravljena strokovno. 

 

Če je pa bil odvzem opravljen pod istimi pogoji potem so tudi rezultati lahko pravilno berljivi. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Aless napisal:

@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔

 

Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč. 

Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov... 

Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!

Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!

Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!

Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!

 

Zadnji test aditiva Ar...  na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing. 

To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.

Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja. 

Nvm kaj je tu spornega?? 

Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe??? 

Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.

Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo. 

Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih. 

 

Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.

Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje?? 

Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!

 

Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize,  nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja. 

Ker pol očitno nekomu ni prav! 

Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp

Nikoli ne bo vsem prav in prosim ne se sekirat in prosim ostani tak kot si, ker si 👍

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

@Sirius Zgleda da tvoja kritika leti na mene. Čeprav jaz Metabond aditiva nikoli nisem omenjal🤔

 

Če si pazljivo prebral to temo sem že na začetku napisal da analiza olja na podlagi kapljičnega vzorca ni prava analiza olja in poda le grobo oceno, npr. vsebnost vode, goriva, nečistoč. 

Vedno sem napisal da je za pravo detajlno sliko stanja olja potrebno poslat 100ml olja v laboratorij, kjer se vidijo vse viskoznosti, vsebnost nečistoč po elementih, vsebnost aditivov... 

Vse moje analize rabljenega olja ki sem jih dal delat na moji M6, sem delal za sebe, porabil sem svoj denar zato, brez pričakovanja da kaj zaslužim!

Pri vseh mojih analizah nikoli nisem enostransko navijal za bilokatero olje, ker nimam nič od tega!

Sem pa vedno povedal katero olje se je boljše obneslo v moji M6 in mojih pogojih!

Pravtako sem vedno obrazložil kaj je pri katerem olju boljše in nikoli nisem navijal za bilokatero olje, sem samo podal svoje "znanje" o oljih!

 

Zadnji test aditiva Ar...  na moji M6 sem pa naredil glih iz tega razloga da se sam na svojem avtu prepričam, če res deluje ali je samo marketing. 

To da sem objavil moje testiranje za katerega sem porabil svoj denar in ne dobim od nikogar niti centa zato.

Sem pač mislil da bo ljudi zanimalo da nekaj dejansko deluje in je dokazljivo na podlagi mojih laboratorijskih analiz rabljenega olja. 

Nvm kaj je tu spornega?? 

Če napišem da je nek aditiv dokazano zmanjšal obrabo mojega motorja, kaj je s tem narobe??? 

Pa nimam nič z firmo Archoil ali Motul, ali bilokatero firmo.

Meni je vseeno za bilokatero firmo z olji ali aditivi, delam v državni službi in nimam prav nobene potrebe da bi navijal za bilokatero oljno firmo. 

Vse kar sem napisal so osebne izkušnje in znanje o oljih. 

 

Za razliko od tebe ki vsiljuješ vaš Metabond produkt kot oh in sploh, in to čist brez nekega dokaznega gradiva.

Imaš sploh podatke kaj ta vaš aditiv vsebuje?? 

Če si tako prepričan v vaš aditiv, pa naredite še vi kak test v avtu oz motorju!

 

Od zdaj naprej ne bom več objavil nobene laboratorijske analize,  nobene zanimivosti iz sveta olj in nobenega nasveta glede izbire olja. 

Ker pol očitno nekomu ni prav! 

Bom pač samo še občasni tihi bralec, Lp

 

 

 

Ne se vznemirjati zaradi posameznikov. Nam ostalim je vedno v veselje prebrati tvoje strokovne utemeljitve o oljih. Do sedaj se je vedno izkazalo za točno, karkoli si napisal. Vedno sem se orientiral in upošteval tvoje nasvete. 

Radi bi prebirali še naprej tvoje prispevke. 👍

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Ja res Aless, tvoji nasveti so vedno dobrodosli! 

Se strinjam. Nadaljuj poslanstvo:jupiii:

 

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 18 minutami je Deeyan napisal:

Ja res Aless, tvoji nasveti so vedno dobrodosli! 

Se strinjam 👍

Aless ..ti kar nadaljuj z analizo OLJA..😉😉😁

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano

@Aless ne sekiraj se, človek bluzi ker to zadevo prodaja in bo zmeraj nekaj našel. Ti si najbolj relavanten ker si nevtralen nič ne prodajaš in nikoga v nič ne siliš. Me zanima kdo vzame vzorec da meša da je vsega enako itd itd. 

Zdaj pa za vse ki iscete iglo v senu, taki nimate pojma niste šraufencigerja se nikol v roki drzali, odpeketajte in se izogibajte takih tem, ker imamo in smo ljudje s prakse in nam nemorte bučk sadit z nekimi postopki itd. @Alessima ogromno znanja in je človek na mestu, njemu bom verjel vse kar bo rekel in ce v kaj nebom preprican bo njegova beseda obveljala in tako bom naredil ker VEM da zadeve obvlada, raznim zastopnikom, cvetlicarjem in prodajalcem ne vrjamem in nikoli ne bom ker se vam gre za zasluzek. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 3
  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

@Aless ekola vzorec od toyote yaris hybrid (ima tudi gpf filter ampak nima direktnega vbrizga), prevoženih 10000km olje je pa 0w8. 10000km smo naredili v 4mesecih, zadnjih 4000 je bilo vecinoma avtocesta. Zdaj preračuni so sledeči.

KWD-1= 0.898

KWD-2=2.2

KMV=0.7

jedro bi označil kot 3

drugi krog kot 2

vode ni

goriva je pa nekaj se mi zdi (drugace avto ima posredni vbrizg in me malo cudi da ga je nekaj). Mislim da bi 15000km šlo s tem oljem, sem pa presenečen da dobro opravlja svoje delo čeprav je v primerjavi z vodo voda gosta, to olje ke res tekoče.

@Aless prosim te za tvojo oceno. Hvala ti.

 

20220801_141313.jpg

20220801_141301.jpg

Popravljeno od scania
Napisano

@scaniapo izgledu glede nečistoč zgleda vredu, glede goriva pa sploh ni vredu. Po sliki sodeč zgleda bencina več kot 2,5%, kar je meja. Več kot 2,5% bencina v olju že konkretno razredči olje in zelo poslabša mazalne sposobnosti olja. 

Sicer to vizualne ocene stanja olja, zato spet poudarjam da je za realno oceno stanja olja potrebno narest laboratorijsko analizo olja(da se ne bo kdo spet upičil!). 

Glede na to da je olje 0w8, in razredčeno z toliko bencina, bi jaz to olje menjal in ne bi čakal na 15kkm. 

Toyotini motorji so načeloma dobro prilagojeni na ta eko redka 0w16, 0w8 olja, ampak kot napisano zgoraj če je preveč razredčeno z bencinom se lahko obraba materiala extremno poveča. 

Zdaj, malo sumljivo mi je to da praviš da je avto zadnjih 4kkm naredo na avtocesti, kjer bi moral bencin tudi malo izhlapeti (mogoče ga je prej bilo še več 🤔). 

Ponavadi bencin v olje pride pri mestni mrzli vožnji. Zdaj glede na to da avto ima tudi GPF filter je možno da je to zaradi regeneracij. Zaenkrat se še nisem detajlno poglabljal v regeneracije GPFa, kolikor sem bral se ponavadi delajo pasivno, ko je avto in izpuh segret, izpuh in GPF bencinskega motorja se že pri normalni vožnji zelo segreje (400-500C), pri kakem pedal to the metal akcijah pa tudi do 800C.

Tako da aktivne regeneracije z vbrizgi načeloma niso potrebni, razen pri mestinih vožnjah.

Nvm pa kako logiko ima Toyota z regeneracijami GPFa. 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@scaniapo izgledu glede nečistoč zgleda vredu, glede goriva pa sploh ni vredu. Po sliki sodeč zgleda bencina več kot 2,5%, kar je meja. Več kot 2,5% bencina v olju že konkretno razredči olje in zelo poslabša mazalne sposobnosti olja. 

Sicer to vizualne ocene stanja olja, zato spet poudarjam da je za realno oceno stanja olja potrebno narest laboratorijsko analizo olja(da se ne bo kdo spet upičil!). 

Glede na to da je olje 0w8, in razredčeno z toliko bencina, bi jaz to olje menjal in ne bi čakal na 15kkm. 

Toyotini motorji so načeloma dobro prilagojeni na ta eko redka 0w16, 0w8 olja, ampak kot napisano zgoraj če je preveč razredčeno z bencinom se lahko obraba materiala extremno poveča. 

Zdaj, malo sumljivo mi je to da praviš da je avto zadnjih 4kkm naredo na avtocesti, kjer bi moral bencin tudi malo izhlapeti (mogoče ga je prej bilo še več 🤔). 

Ponavadi bencin v olje pride pri mestni mrzli vožnji. Zdaj glede na to da avto ima tudi GPF filter je možno da je to zaradi regeneracij. Zaenkrat se še nisem detajlno poglabljal v regeneracije GPFa, kolikor sem bral se ponavadi delajo pasivno, ko je avto in izpuh segret, izpuh in GPF bencinskega motorja se že pri normalni vožnji zelo segreje (400-500C), pri kakem pedal to the metal akcijah pa tudi do 800C.

Tako da aktivne regeneracije z vbrizgi načeloma niso potrebni, razen pri mestinih vožnjah.

Nvm pa kako logiko ima Toyota z regeneracijami GPFa. 

 

Hvala ti za napisano. Zadnje 4000km je bil dopust v Belgiji in Nizozemski in to je bla avtocesa 80%. Mene tudi to gorivo v olju malo skrbi. Drugače pa zelo pazim da se zraven teh kratkih vozenj opravi enkrat tedensko tura po avtocesti. Do servisa se bomo ziher naredli 2000km ker je vse polno na servisu za 14dni naprej, moram pa na uradnem naredit zaradi garancije. Vglavnem olje menjam v prvem prostem terminu, potem bom pa delal na 7500km samo olje oljno filter pa naj na servisu govorijo kaj hocejo, ziher je ziher.

Popravljeno od scania
Napisano

Jaz imam pa ta mesec 1. servis na CX30 in bom vzel to kapljico olja, da vidim kako je stanje z 0W-20 oljem pri cca 8000km.... 🤔

Seveda bom @Aless-a prosil za strokovno oceno.... :prstgor: :zoom-zoom:

Napisano

Sem vzel vzorec še na mazdi je 4000km od servisa. Čakam 24ur da se posuši. Toyoto smo pa vstavli in čaka na servis 16.8. Ziher je ziher, nadaljni servisi bodo na 7500km.

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 16 minutami je scania napisal:

... ... ... ... ... ...er, nadaljni servisi bodo na 7500km.

 

Sicer me že malo spomin muči, a se mi zdi, da smo tak interval imeli, ko smo v Zastavo 750 nalivali vrhunsko olje INA Delta 5. Vem, da se boste nekateri norcali iz mene, ampak, ja, sm kmet an s hribu doma, pa se ne spoznam prou preuč na te stvari. Ki je zdej tole na stvari: a so pri razvoju nekje nekaj zasrali ali nekateri mislijo, da bodo z avtom prevozili 2.000.000 km? Ker jaz imam interval nekje med 19.750 in 20.250 km, noter Jure nalije, kar mu ukaže Majes in avto ima preko 330.000 km - brez generalke, brez čiščenja sit in cedil in brez težav. Vsaj zaenkrat...

Napisano
pred 55 minutami je Slivka napisal:

 

Sicer me že malo spomin muči, a se mi zdi, da smo tak interval imeli, ko smo v Zastavo 750 nalivali vrhunsko olje INA Delta 5. Vem, da se boste nekateri norcali iz mene, ampak, ja, sm kmet an s hribu doma, pa se ne spoznam prou preuč na te stvari. Ki je zdej tole na stvari: a so pri razvoju nekje nekaj zasrali ali nekateri mislijo, da bodo z avtom prevozili 2.000.000 km? Ker jaz imam interval nekje med 19.750 in 20.250 km, noter Jure nalije, kar mu ukaže Majes in avto ima preko 330.000 km - brez generalke, brez čiščenja sit in cedil in brez težav. Vsaj zaenkrat...

Ma saj avto bi normalno zdržal 200000km ampak ko ves kako kaj deluje in si picajzlast prevec je to katastrofa oziroma postanes suzenj avtu. Jaz tak sem kdo me pozna se mi smeji ob vzdrzevanju avta, ko ga pa prodajam so pa takoj zraven. Ves kak je vcasih bolje vedet manj in si brez skrbi 😉 .

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.