Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

Hmh, kdo ugane koliko prevoženih ima olje?? 🤪

IMG_20220609_200713.jpg

Ni dovolj ostra slika,bi rekel na pamet 10kkm....🤔😉

Napisano (urejeno)

Olje je iz moje M6 2.0MZR-CD, avto ima prevoženih 305kkm in še vedno delujočim originalnim DPF in EGR. 

Olje ima prevoženih 10116km oz. 133motour.

Je pa olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim 145ml Archoil AR9100 aditivom. 

Glede nečistoč se olje dobro drži in mislim da bi zdržalo tudi 15kkm, ker je še rezerve.

Gorivo v olju je pri moji M6 standard, ampak ga je pri tem vzorcu videt manj kot pri 6kkm, mogoče je pomagala malo hitrejša vožnja na AC, po vzorcu ocenjujem na ene 4%, čeprav ga je pri analizi na 6kkm bilo 5,3%.

Vzorec olja sem poslal tudi v laboratorij, pa da vidimo kako se aditiv pozna na obrabi materiala, pri 6kkm je kazalo dobro, bomo videli kako je pri 10kkm

Ta vikend še menjam olje in gasa naprej😎

 

IMG_20220609_184333.jpg

IMG_20220609_184438.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Olje je iz moje M6 2.0MZR-CD, avto ima prevoženih 305kkm in še vedno delujočim originalnim DPF in EGR. 

Olje ima prevoženih 10116km oz. 133motour.

Je pa olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 z dodanim 145ml Archoil AR9100 aditivom. 

Glede nečistoč se olje dobro drži in mislim da bi zdržalo tudi 15kkm, ker je še rezerve.

Gorivo v olju je pri moji M6 standard, ampak ga je pri tem vzorcu videt manj kot pri 6kkm, mogoče je pomagala malo hitrejša vožnja na AC, po vzorcu ocenjujem na ene 4%, čeprav ga je pri analizi na 6kkm bilo 5,3%.

Vzorec olja sem poslal tudi v laboratorij, pa da vidimo kako se aditiv pozna na obrabi materiala, pri 6kkm je kazalo dobro, bomo videli kako je pri 10kkm

Ta vikend še menjam olje in gasa naprej😎

 

IMG_20220609_184333.jpg

IMG_20220609_184438.jpg

Samo 116km sem kiksno......😊😂🤣

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Samo 116km sem kiksno......😊😂🤣

 

Dobiš liziko... 👏

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Dobiš liziko... 👏

 

Dam za pivo, če bo hodil kaj v prekmurje🍺🍺🍺

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 36 minutami je Jaka32 napisal:

Eno vprasanje na hitro: lahko v bencinarja dam DPF olje (mazda dpf oil 5w30)?

Lahko👍

Napisano

Zanimivo, nisem vedel.

Kupil oz.dostavili so mi napacnega, tega za dizle/dpf. Potem jih klicem in mi recejo da tudi ta pase, zato sem se hotel prepricati se pri drugi roki.

No tako, pa bo imela Mazdica novo motorno olje, zavorno olje in olje v menjalniku.

Napisano
Pravkar je Jaka32 napisal:

Zanimivo, nisem vedel.

Kupil oz.dostavili so mi napacnega, tega za dizle/dpf. Potem jih klicem in mi recejo da tudi ta pase, zato sem se hotel prepricati se pri drugi roki.

No tako, pa bo imela Mazdica novo motorno olje, zavorno olje in olje v menjalniku.

Da ne bo začelo delati tudi tebi regeneracije? 🤗

 

 

Napisano
pred 4 urami je Jaka32 napisal:

Eno vprasanje na hitro: lahko v bencinarja dam DPF olje (mazda dpf oil 5w30)?

 

Ne!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 je specifikacije ACEA C2. 

Za bencinarje je Mazda Original Oil Ultra 5w30, ki je specifikacije ACEA A5/B5. 

 

Kdo ti je pa rekel da paše Ultra DPF v bencinarja??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Tule sem malo zasral,mislil sem na PDF kot tule spodaj piše.👍

Screenshot_20220618-002753~2.png

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Pri opisih raznih trgovcev z olji je potrebno biti malo pazljiv. 

V tvojem primeru lepo piše da je primerno tudi za dizle brez DPFja. 

Za dizle z DPF jem pa mora obvezno biti Mazdino z oznako DPF, ali katerekoli druge znamke z specifikacijo ACEA C2 ali C3. 

V spodnji tabeli so specifikacije Mazdinih olj, kjer se vidi da je Ultra DPF specifikacije ACEA C2, kar pa ne ustreza specifikacijo Mazdinega bencinarja. 

 

Screenshot_20220618_081528.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 17. 6. 2022 ob 16:24 je Jaka32 napisal:

Eno vprasanje na hitro: lahko v bencinarja dam DPF olje (mazda dpf oil 5w30)?

Tega ja, drugih ne. A5 specifikacija mora bit.

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 je namenjeno sodobnim dizelskim motorjem vozil...

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Tega ja, drugih ne. A5 specifikacija mora bit.

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 je namenjeno sodobnim dizelskim motorjem vozil...

 

 

Tole je napačno olje za bencinarja!!! 

Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil. 

Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴

Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.

Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔

Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena! 

Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%! 

To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!

 

IMG_20220618_202912.jpg

  • Všeč 5
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Tole je napačno olje za bencinarja!!! 

Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil. 

Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴

Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.

Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔

Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena! 

Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%! 

To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!

 

IMG_20220618_202912.jpg

Se strinjam.

@Jaka32Če gledaš original olja bi za bencinarja palalo tole.

Sam bi za svojo G120 bi vzel 5w-30

null

image.png

image.png

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

 

Tole je napačno olje za bencinarja!!! 

Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil. 

Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴

Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.

Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔

Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena! 

Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%! 

To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!

 

IMG_20220618_202912.jpg

@Aless jaz osebno ti na prvo verjamem,👍 ti trgovci pa očitno ne vejo kaj prodajajo...🥴☹️

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

 

Tole je napačno olje za bencinarja!!! 

Nvm no včasih se mi zdi da pišem za brezveze, zgleda da sem prejšnji post brezveze objavil. 

Mah, ne da se mi več, drugič raje ne bom nič pisal. 🥴

Ajd to še napišem da ne bo @Jaka32res napčno olje vlival v avto.

Na strani motornaolja. com je napisana napačna specifikacija za Mazdino olje Ultra DPF!!! 

Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30, je specifikacije ACEA C2, sem objavil tabelo Mazdinih olj z njihovimi specifikacijami in še enkrat prilagam drug Mazdin katalog z specifikacija olj, če ona zgornja tabela nerazumljiva🤔

Mazda dela samo ta olja teh specifikacij, ki so objavlena! 

Te objavljene specifikacije so uradne Mazdine in veljajo 100%! 

To kar pa objavljajo razni prodajalci olj na netu pa ne velja vedno!

 

IMG_20220618_202912.jpg


Za motornaolja.com specifično tega nisi napisal v prvem postu, kako naj človek ve. :rolleyes:


Jaz vem, da je A5 prava specifikacija, pa tudi Majes mi je pred časom povedal da lahko daš tudi ultra dpf v bencinarja. Po teh dveh podatkih sem sklepal, da je ta objava iz motornaolja.com ustrezna. @Jaka32 lahko pa pogleda embalažo od zadaj, da se vidi specifikacija.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha...šel do Mb in nazaj...nazajgrede je čez Trojanske tunele že sekcijsko merjenje not🧐
    • Ampak vseeno, to je silno malo, kolkrat moraš zamenjat naorej nazaj da spraviš tole zverinco notri na pošrek.   Ok za ven je enostavno: ročna, do konca volan skrajno levo, sklopka, prva, gas ne 4000 obratov pa samo spustit sklopko. Če so ploščice notri, da zdrsne maš v enem šusu avto obrnjen v pravo smer. 😁
    • Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.   OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.  
    • OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.   Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.   Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.   To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.   To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.   Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.