Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja na tem vzorcu je malo težje ločit kje je jedro, ker je olje že dokja onesnaženo, jedro se malo vidi pod osvetlitvijo. 

Po moji oceni glede na slike, bi rekel da je definitivno čas za zamenjavo, ker so se nečistoče zlile od jedra čez celo območje. 

Glede na samo barvo pa bi rekel da je še nekaj maloga rezerve v olju. 

Zgleda mi pa da je prisotne kr nekaj vode, ker je kr fajn nazobčano. 

Območje goriva sem pa presenečen, zelo majhen obroček, bi ocenil da je manj kot %goriva v olju, kar je za dizle sploh super. 

Glede koeficientov pa bi glede na vizuelno stanje rekel da ne štimajo najbolje, zan bit da je napaka pri merjenju, ker glede na koeficiente bi moralo olje še imeti dost rezerve. Je pa takšne vzorce kjer so nečistoče enakomerno razporejene težje izmerit ker meje med obroči niso razločno vidne. Zanimivo bi bilo ta vzorec primerjat z laboratorijsko analizo. 

Ampak mislim da smo z grobo oceno dokaj dobri. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja notranji obroč je bilo težko razbrati, a sem delal po najboljših močeh v petek naslednji teden gre novo olje noter. Potem pa morda na 15.000. Kratkih voženj pod 40 km imam zelo malo. Ponavadi je tako, zjutraj startam iz garaže po 1,5 km vožnje po vasi sem na AC. Tam pospesin na 110 dokler se temperatura ne dvigne do max, potem pa okoli 140 km/h ca 25 km. Potem pa mestna vožnja do službe. Popoldne pa ravno obratno.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Aless, ali lahko še moje olje pregledaš? Da vidimo, kakšne kvalitete je

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

 

 

Napisano

Jaz bi vizualno rekel, da bo pri 15k sigurno za menjat 😁

Danes pa še jaz vzamem vzorec, da vidim kakšno je stanje. 

Napisano
3 hours ago, Bini said:

Jaz bi vizualno rekel, da bo pri 15k sigurno za menjat 😁

Danes pa še jaz vzamem vzorec, da vidim kakšno je stanje. 

Jaz sem tudi vzel vzorček. Ampak mi je avto pol ure že stal. Bom še enega vzel zvečer :D 

Napisano (urejeno)

@AlexJa zgleda solidno za dizla. 👍

A se je sušil 24h?

Območja bi ocenil:

1=4

2=4

3=1-2 (ne vidim glih natančno z slike, če je večja nazobčanost)

4=1

 

Po tem vzorcu lahko voziš do 10.000km brez problema, pri 10kkm pa lahko nareš še en vzorec ali pa pravo analizo in vidiš dalje.

Poiskusi še malo premerit vzorec in območja pa izračunat koeficiente. ;)

Aja glede 15kkm intervala pa morda bi pri tebi šlo skoz tudi več kot 15kkm interval, glede na to da voziš Mazdo bolj po "moško", ampak to bi pol moral videt z laboratorijsko analizo, kjer se analizira tudi viskoznost, količina aditivov, obrabe (Fe,Al,Cr...), TBN-TAN razmerje, ki je zelo pomembno ker če TAN naraste nad TBN vrednostjo pomeni da olje več ne more nevtralizirat kislin ki nastajajo pri izgorevanju v motorju in pride do korozije notranjih delov.

Sem priložil graf za lažje razumevanje razmerja TBN/TAN, tam kjer se križata je potrebno olje menjat, ker od tam naprej več olje ne uspe nevtralizirat kislin. To kje se bosta križala pa je odvisno od samega olja, režima vožnje, vsebnosti goriva, vsebnosti vode, blowby hlapov.... lahko se recimo križata pri 100h lahko pa pri 300h.

Zato sem jaz full proti tistim 30.000+ Longlife intervalom, ker tudi najboljša olja v modernih avtih enostavno ne zdržijo.

TBN - TAN razmerje.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexJa zgleda solidno za dizla. 👍

A se je sušil 24h?

Območja bi ocenil:

1=4

2=4

3=1-2 (ne vidim glih natančno z slike, če je večja nazobčanost)

4=1

 

Po tem vzorcu lahko voziš do 10.000km brez problema, pri 10kkm pa lahko nareš še en vzorec ali pa pravo analizo in vidiš dalje.

Poiskusi še malo premerit vzorec in območja pa izračunat koeficiente. ;)

Aja glede 15kkm intervala pa morda bi pri tebi šlo skoz tudi več kot 15kkm interval, glede na to da voziš Mazdo bolj po "moško", ampak to bi pol moral videt z laboratorijsko analizo, kjer se analizira tudi viskoznost, količina aditivov, obrabe (Fe,Al,Cr...), TBN-TAN razmerje, ki je zelo pomembno ker če TAN naraste nad TBN vrednostjo pomeni da olje več ne more nevtralizirat kislin ki nastajajo pri izgorevanju v motorju in pride do korozije notranjih delov.

Sem priložil graf za lažje razumevanje razmerja TBN/TAN, tam kjer se križata je potrebno olje menjat, ker od tam naprej več olje ne uspe nevtralizirat kislin. To kje se bosta križala pa je odvisno od samega olja, režima vožnje, vsebnosti goriva, vsebnosti vode, blowby hlapov.... lahko se recimo križata pri 100h lahko pa pri 300h.

Zato sem jaz full proti tistim 30.000+ Longlife intervalom, ker tudi najboljša olja v modernih avtih enostavno ne zdržijo.

TBN - TAN razmerje.jpg

Hvala za ta izčrpen odgovor. 👍

Ja, točno 24 ur sem ga sušil. Kakor je videti, je tole olje Motul, kot si že takrat pravilno ugotovil, ko sem ga dal v avto, kar kvalitetno. Je pa rezultat za olje toliko bolj zanimiv, ker v zadnjem času ne delam toliko kilometrov po avtocestah ampak bolj lokalno+mesto. 

Mislim pa, da ga bom prej menjal, najbrž že nekje pri 10000km.Itak se v zadnjem času bolj malo vozimo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Takole, tudi jaz sem vzel motorju eno kapljico olja ob 18 uri.po navodilih. Moraš pa kar pohiteti,da prvo kapljico spraviš na papir iz višine 3cm! Mi je uspelo v drugem poskusu,ker me je prvič malo presenetilo 😁.

Jutri poslikam in objavim. Po nekaj urah se že vidijo krogi kot se morajo in upam,da se ne bodo veliko spremenili do jutri,ker izgleda zaenkrat vredu po prevoženih cc 6000km. Bom videl kakšno oceno bo dal mojster @Aless ga bom lepo prosil za oceno.:)

 

Napisano

Jaz sem pa komaj prišel do kapljice sem čakal skoraj minuto

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 9 minutami je mazdaman napisal:

Jaz sem pa komaj prišel do kapljice sem čakal skoraj minuto

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Če je vroč motor bi morala takoj,ker je olje redko.:prstgor:

Napisano

V navodilih piše počakaj 10 minut

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@Aless lepo prosim še meni. Ali je tist širok obroč "na desni" gorivo, ali je pač slučajno "tako". Če slikam brez luči se ne vidi, mislim da je optična varka?

Screenshot 2021-01-10 at 14.43.33.png

Napisano

@NevLado  Na splošno zgleda še v dobrem stanju. kolk ma olje prevoženih, ocenil bi na kakih 7000km.

Območja bi ocenil:

1=3

2=3

3=1-2

4=1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

V navodilih piše počakaj 10 minut

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Piše 3 do 5 minut v navodilih,ki jih je dal @Aless

Napisano
1 hour ago, Aless said:

@NevLado  Na splošno zgleda še v dobrem stanju. kolk ma olje prevoženih, ocenil bi na kakih 7000km.

Območja bi ocenil:

1=3

2=3

3=1-2

4=1

Ej super, hvala. Prevoženih imam mislim da nekaj čez 11k od zadnje menjave (original mazda 5w30). Ta teden planiram servis (1 leto mim, lučka se je že prižgala).

 

Režim vožnje ac/relacija/mesto 40/50/10. Vozim precej "pametno" (ne pritiskam hladnega, ne ugašam vročega, etc etc). + res me moti da nima cx-3 enga normalnega števčka temperature ampak samo tisto modro lučko. Sam verjetno se folk s tem ne obremenjuje tako kot mi ljubitelji.

Napisano (urejeno)

@Aless malo bom predložil svoje podatke in slike svojega kapljičnega merjenja,potem bi pa prosil za komentar na moje merjenje oziroma na tvoje ugotovitve stanje olja v mojem motorju.😉

 

V motorju olje Mazda orig. 5- 30w

V uporabi 6 mes.

Prevoženo cc 6000 km.

Prevoženo skupno 20k km.

 

Izsledki mojih izračunov in meritev po 24 urah so:( upam ,da točni).

 

d1= 11.5mm.

d=12.5 mm.

D=34.5 mm.

 

KWD-2=2.76 mm.

KMV  = 0.92 mm.

 

Moja vizualna ocena je: ( na slikah je nekaj  svetlobnega odstopanja od realnosti)

 

1= 2

2= 2-3

3= 1

4= 1

 

IMG_20210110_094351.jpg

IMG_20210110_094437.jpg

IMG_20210110_094635.jpg

IMG_20210110_094810.jpg

IMG_20210110_113810.jpg

Vzorec iz navodil za primerjavo.

IMG_20210110_113445.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

@Binivizelno bi jaz ocenil tako, je pa res da prek slike je lahko odstopanje(trenutno gledam na telefonu) ti na dejanskem vzorcu najbolj lahko primerjaš barve območij. 

1= 2

2= 2

3= 1

4= 1

Ta vzorec zgleda odlično razen nekaj majhnih nečistoč ki so so nabrale ob jedru(temen obroč okrog jedra), je olje enakomerno obarvano in se lepo od jedra do drugega območja, in nato če pogledaš naprej proti robu (kjer je čistejše olje) je barva onesnaženega območja malo temnejša, pomeni da ni dosti nečistoč. Vode ni videt, pravtako ni goriva. 

Za te kilometre je olje še v zelo dobri kondiciji.

 

Glede merjenja območij za koeficiente si malo zgrešil.  "D" sem ti označil na tvojem vzorcu. Tisto kar sem označil z rdečo je območje "čistega olja" ki se ne upošteva pri izračunih, kar se zdi smiselno. 

IMG_20210111_170712.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Aless napisal:

@Binivizelno bi jaz ocenil tako, je pa res da prek slike je lahko odstopanje(trenutno gledam na telefonu) ti na dejanskem vzorcu najbolj lahko primerjaš barve območij. 

1= 2

2= 2

3= 1

4= 1

Ta vzorec zgleda odlično razen nekaj majhnih nečistoč ki so so nabrale ob jedru(temen obroč okrog jedra), je olje enakomerno obarvano in se lepo od jedra do drugega območja, in nato če pogledaš naprej proti robu (kjer je čistejše olje) je barva onesnaženega območja malo temnejša, pomeni da ni dosti nečistoč. Vode ni videt, pravtako ni goriva. 

Za te kilometre je olje še v zelo dobri kondiciji.

 

Glede merjenja območij za koeficiente si malo zgrešil.  "D" sem ti označil na tvojem vzorcu. Tisto kar sem označil z rdečo je območje "čistega olja" ki se ne upošteva pri izračunih, kar se zdi smiselno. 

IMG_20210111_170712.jpg

@Aless najlepša ti dala 😉. Si mi dal celo boljše ocene kot sam sebi 😁.

Naslednjič izmerim pred servisom in bom videl kakšno bo olje in to pravilno! :bravo:

Joj pa letnico sem zgrešil,še dobro,da na olje ne vpliva.:vskalo:

Popravljeno od Bini
Napisano

Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je... :nevem:

Jutri slikam in naložim sliko.:prstgor:

Napisano (urejeno)
dne 13. 1. 2021 ob 14:42 je Bini napisal:

Danes zjutraj sem se odločil,da na službenem 1.6 Citroenu vzamem kapljico olja in vidim kakšen bo rezultat. Se že suši in zaenkrat ne kaže prav lepo po prevoženih 12k km! Aja dizel je... :nevem:

Jutri slikam in naložim sliko.:prstgor:

Evo,tu so slike od kapljice olja Total iz Citroena 1.6 dizel pri cc12k km in mesecu in pol uporabe,skupno cc 102k km in dobro leto starosti.Servisi so na 15k km. Vizualno ima olje  prisotnost vode in nafte,izmerit se pa nič ne da ,kolikor se jaz spoznam na tole!

@Aless bi te prosil,da podaš svoje mnenje na tale zmazek ali kako bi temu rekel.😁

IMG_20210114_083900.jpg

dne 13. 1. 2021 ob 14:42 je Bini napisal:

 

 

@Aless😁

IMG_20210114_084017.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 43 minutami je scania napisal:

@Bini si ziher da je to olje? 🤣🤣🤣

Ziher 💯%  Total 0w-30 ,na prejšnjem so dajali notri 5w-40,če si mislil to?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Misliš na električarje? Že sedaj so dobri v tem. 
    • V ponedeljek grem na drugo tekmo v Kopru. Sem dobil zastonj dve karti.  Da vidimo to revščino v živo.     
    • Boss, očitno ti  ne gre prav  od rok prepričevanje "pro zahodno" usmerjenih mazdašev.😉
    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.