Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 12 minutami je Aless napisal:

@Binivzorec zgleda katastrofalno za te kilometre🥴

Predvidevam da je v motorju polno usedlin, verjetno je olje že dosti prej zanič kot je interval. Zato olje več ne more v sebi držat nečistoč in se ustvarjajo usedline. 

Ko se natoči novo olje začne počasi čistit te usedline in zato je v tem primeru olje polno nečistoč že pri 2000km.

Če primerjaš ta tvoj vzorec z mojim iz prvega posta od moje M6 dizel, je razlika kpt dan in noč. 

Priporičam kak Engine Flush in skrajšat interval😉

Vem,ampak šef ima vedno prav....😁

Gremo dalje dokler bo šlo...🤔

Trenutno 107k km.

Hvala👍

Napisano

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

@Binihehe, itak šef ima vedno prav.🙄

Saj avto bo zihr šel dokler boste avto imeli, službene ponavadi hitro menjujejo. 

So pa taki službeni avti ponavadi kljub rednim servisom, dokaj zmozgani in v tvojem primeru (na podlagi vzorca) bi si upal trditi da je sam motor ko gre od vas prekomerno obrabljen, pa to ne leti na tebe ali tvojo vožnjo, ampak na dejstvo da ta motor (pre)hitro uniči olje in pač olje ne zdrži predpisanega intervala. 

Kako dolgo pa imate ponavadi službene avte?

Se strinjam s tabo in tudi sam to vem.👍

Ponavadi jih imamo od 350k pa do 450k km.odvisno od tega kakšne okvare pričakujemo pri teh km. Nazadnje sem isti motor vozil do 430k km in je bil še ok,brez dimljenja s prvo sklopko in je bil še v dobrem stanju glede karoserije.👍.Bilo je pa skozi olje Total 5w 40. Delam pa cc 100k km na leto,nekje 70-80% AC. Mislim,da so ti Citroen motorčki super glede vzdržljivosti in nasploh ni nekih stroškov z tem avtom!(je pa grd)🥴 Bomo vidleli kako bo šel s tem 0w 30 oljem :whatever:

Napisano

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Pa je ziher motor isti? Ima isto oznako? 

Je stari motor imel Dpf, scr? 

Je pa vseeno pohvale vredna kilometrina brez okvar. 👍

Btw: 5w40 olje  je verjetno bilo Acea C3 in ima več rezerve v kot 0w30, ta Total Ineo First 0w30 je Acea C1 in je bolj Eko naravnano olje, minimalno aditivov. Ekologija je terjala davek tudi pri zmogljivosti modernih olj. 

Heh, lepota je pri takih namenskih avtih na zadnjem mestu😁

Če ima isto oznako ne vem,ker se nisem zanimal za to,je pa bilo rečeno na servisu,da je enak z razliko,da ima sedanji rezervoar za Adblue tekočino,prejšnji pa neko vrečko z tekočino pri motorju,ki se je menjala na 150-200k km odvisno od režima vožnje. Imel pa je dpf filter. Če se ti ljubi lahko pogledaš oziroma kje na netu najdeš pa bomo vidli,me res zanima!:whatever:

C-Elisee 1.6 hdi 2015

C-Elisee 1.6 hdi 2020

Pri prvem so bili servisi na 20k km,na tem pa 15k. Še na prejšnjem C4 Picasso-ju 1.6 pa je bila menjava celo na 30k pa je šel brez problemov z motorjem 360k km! Imel pa je problem z menjalnikom,ki je bil robotoriziran ali kako se temu reče in je bil drek od dreka!💩

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če ima kak forumski strokovnjak za tole analizo par minut časa. 

Vzorec je stal 24ur. Avto saab ttid 337Kkm in olje 5w-30 gm. Tik pred menjavo na interval 15Kkm.

 

Slike iz obeh strani.

Hvala za vsak info😎👍

 

 

20210214_100643.jpg

20210214_100706.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole olje po 15k km je še v dobrem stanju in bi zdržalo do 20k km , kamot.

Je pa vsekakor boljše če ga menjaš. To je moje laično mnenje,kaj bolj strokovnega še verjetno sledi.:prstgor:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole olje po 15k km je še v dobrem stanju in bi zdržalo do 20k km , kamot.

Je pa vsekakor boljše če ga menjaš. To je moje laično mnenje,kaj bolj strokovnega še verjetno sledi.:prstgor:

Bolj se mi gre, da filter olja zamenjam na 15Kkm (seveda posledično tudi olje), ker se mi zdi skoraj bolj pomemben faktor.

N7rRRL1.jpg

Napisano

@FuManchuse vidi da ni Mazda😁

Drgač pa vzorec solidno zgleda za te kilometre, moje mnenje da v tem primeru olje zdrži do 20kkm, za zihr bi bilo potrebno narediti pravo analizo v laboratoriju, kjer bi videl še kako je z viskoznostjo, ampak na grobo je iz kapljičnega vzorca videt še nekaj malega rezerve. 

Območja bi jaz ocenil

1= 4-5

2= 4-5

3= 1

4= 1

V olju se je nabralo nekaj nečistoč, ampak za te kilometre je to normalno, vode ni zaznati, goriva pravtako ne. 

Daj še eno sliko z osvetlitvijo vzorca odzadaj (držiš vzorec proti luči in slikaš s sprednje strani), tako se najbolj vidi gorivo in lažje ločit različna območja. 

Zdaj pa povej še malo več o avtu,😉

Je brez EGRja in DPFa?? 

Režim vožnje AC? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bom poslikal jutri. Sem listek v delavnici pustil. Avto ima EGR delete in v DPF fizično odstranjeno satovje. Režim vožnje je cca 40km dnevno skoraj  brez avtoceste. Mrzlega ne tiščim v obrate seveda. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

Hehe, sem dobro uganil da je brez egr in dpfa, ker ta dva zlo poslabšata olje. 

 

Tako kot pri meni v Citruenčku......🤓

IMG_20210114_084017.jpg

Napisano
pred 3 urami je Aless napisal:

Super je čist nič goriva ni v olju. 👍

Hvala za analizo:prstgor:

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
On 1/9/2021 at 10:39 AM, Alex said:

Aless, ali lahko še moje olje pregledaš? Da vidimo, kakšne kvalitete je

Motul olje 8100 X-Clean Plus 5W-30 po prevoženih 7000 km. 

 

 

IMG_20210109_103101.jpg

IMG_20210109_103110.jpg

IMG_20210109_103134.jpg

motul-8100-x-clean-plus-5w-30.jpg
WWW.MOTORNAOLJA.COM

Kvalitetno motorno olje Motul 8100 X-clean+ 5W-30 je namenjeno sodobnim bencinskim in dizelskim motorjem (tudi z DPF) vozil VW...



A to je to olje ? Razmišljam da tudi jaz moji mazdi privoščim kaj boljšega. Oz če mi kdo lahko zalima link do tapravega za mojega dizla. Hvala

 

image.jpeg

 

Napisano

Pol ga kar naročim 7L, milsim da bo dovolj. Zmeraj pozabim koliko gre notr, si pa sedaj delam v excelu tabelco za vse dele in olja :D

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 23 minutami je TiEn napisal:

Pol ga kar naročim 7L, milsim da bo dovolj. Zmeraj pozabim koliko gre notr, si pa sedaj delam v excelu tabelco za vse dele in olja :D

7 litrov??? :whatever:

Napisano

Bo mel za rezervo... sej veš Mazde pijejo olje tolk k Alfe.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
14 minutes ago, Bini said:

7 litrov??? :whatever:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Ja da ne plačam poštnine pa drugič spet ponovim oz tisti liter majn naročim,.. oz pri tej ceni bo 6l dovolj

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

 

 

Napisano
3 minutes ago, Alex said:

To olje imam trenutno jaz. Je v redu, na začetk, ko je bilo novo so bili krajši intervali regeneracije. Ne pije ga nič. Za letos sem že naročil Ravenoil. 😊

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je TiEn napisal:

Se ti da zalimat link da vidim ceno? Vem da velja ze eno izmed boljših olj.

Jaz sem ga naročil tukaj.

WWW.KRUNO.SI

Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu...

Samo je za čakat. Meni se ne mudi, zato mi ni problem to.

Probaj vprašati tudi tukaj. Samo ne vem, kako se ga naroči. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.