Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

@Aless sem primerjal shell helix ultra professional af in mazda original 5w30 in sta zelo blizu, vsaj zdi se mi 😁😁 se ti da pogledat in ocenit glede na mazda original in na shell helix ultra 5w30. Hvalaaa 🙂

Napisano

@scaniaAPI SN je kompatibilen za nazaj in  se lahko uporablja namesto API SI.

"the higher the letter, the more recent and a higher specification would supersede the lower ones" 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Saj se strinjam, vendar nekaj pri Mazdah CD vseeno ne štima. OPEL je svoje čase imel celo servise na 50.000 km! Poznal sem Astro, ki je samo z rednimi štirimi servisi brez težav prevozila 240.000 km, potem pa ne vem, ker je bil prodana.

 

Pri Mazdah CD pa žal tudi menjava olja na 10.000 km ne zagotavlja brezskrbne vožnje do 240.000 km. Tuje leasing hiše baje delajo servise na Mazdah CD na 30.000 km! Zadnjič sem debatiral s človekom, ki dela na Mazdi Slovenija. Povedal je, da ni pravila glede vzdržljivosti Mazd CD. Eni, ki delajo z avtom kot svinja z mehom, nimajo nobenih težav, drugi, ki s skrbnostjo pretiravajo, pa jih imajo, celo turbine nekaterim takim crknejo pri 50.000 km! Žal so nekatere, upam da redke Mazde CD tempirana bomba, ki vedno hitreje tiktaka, bolj kot se približuje avto 200.000 km. :( 

 

No ja za starejše avte, tudi Ople verjamem da so šli 200+kkm tudi z šlampastim servisiranjem, poznam tudi primer ko je znanec prevozil čez 100kkm brez menjave olja, brez težav, vsake toliko je dolil kak 1L olja in gasa. Bil pa je Peugeot206. 

 

Glede novejših Oplov pa si ne bi upal trdit da bo šel brez problema 200kkm, Insignije nešteto motorjev šlo v ku..., Astre 1.4T problemi z LSPI in posledično okvaro batov...

BMWjeve verižice so tudi resen problem. 

Tak da niso samo Mazdini dizli z okvarami, bi si pa upal trditi da z ustreznim vzdrževanjem se življenska doba lahko konkretno poveča.

200+kkm ni noben bav bav ob ustreznem vzdrževanju. 

Je pa tudi res da pri novejših avtih moraš imeti tudi nekaj sreče da ti nič ne crkne, vse več je elektronike in raznih ekoloških sistemov, s tem pa večja verjetnost okvar. 

Malo za info kako zgleda bat iz Opel Astre 1.4T ( ne ni zdržal 200kkm🤪

 

8af749650bc7142b502b02de94389d41.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 4
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 31 minutami je Aless napisal:

 

No ja za starejše avte, tudi Ople verjamem da so šli 200+kkm tudi z šlampastim servisiranjem, poznam tudi primer ko je znanec prevozil čez 100kkm brez menjave olja, brez težav, vsake toliko je dolil kak 1L olja in gasa. Bil pa je Peugeot206. 

 

Glede novejših Oplov pa si ne bi upal trdit da bo šel brez problema 200kkm, Insignije nešteto motorjev šlo v ku..., Astre 1.4T problemi z LSPI in posledično okvaro batov...

BMWjeve verižice so tudi resen problem. 

Tak da niso samo Mazdini dizli z okvarami, bi si pa upal trditi da z ustreznim vzdrževanjem se življenska doba lahko konkretno poveča.

200+kkm ni noben bav bav ob ustreznem vzdrževanju. 

Je pa tudi res da pri novejših avtih moraš imeti tudi nekaj sreče da ti nič ne crkne, vse več je elektronike in raznih ekoloških sistemov, s tem pa večja verjetnost okvar. 

Malo za info kako zgleda bat iz Opel Astre 1.4T ( ne ni zdržal 200kkm🤪

 

8af749650bc7142b502b02de94389d41.jpg

Še popolnoma strinjam z napisanim. Tudi sam sem delal proti koncu življenske dobe z peugeotom 306, 1.4, benzinar (🤪) servise na 30Kkm, ker sem takrat delal res nenormalno veliko kilometrov. Itak mi je bilo vseeno zanj, saj je bil že star in imel je 305000 km. In je kar vozil in vozil. Mislil sem, da bo crknil a ni. Prodal sem ga za par 100€ in baje, da je naredil potem čez 500000 km. In je prej zgnil, kot da bi motor crknil. Itak je tako z vsemi stvarmi. Včasih si kupil pralni stroj in je delal po dvajset in več let. Nikoli nisem videl, da bi kak tak star stroj rjavel. Danes pri novih se to pojavi že po par letih. Da ne govorimo o okvarah in koliko let dočakajo. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
dne 14. 7. 2021 ob 22:00 je Aless napisal:

 

No ja za starejše avte, tudi Ople verjamem da so šli 200+kkm tudi z šlampastim servisiranjem, poznam tudi primer ko je znanec prevozil čez 100kkm brez menjave olja, brez težav, vsake toliko je dolil kak 1L olja in gasa. Bil pa je Peugeot206. 

 

Glede novejših Oplov pa si ne bi upal trdit da bo šel brez problema 200kkm, Insignije nešteto motorjev šlo v ku..., Astre 1.4T problemi z LSPI in posledično okvaro batov...

BMWjeve verižice so tudi resen problem. 

Tak da niso samo Mazdini dizli z okvarami, bi si pa upal trditi da z ustreznim vzdrževanjem se življenska doba lahko konkretno poveča.

200+kkm ni noben bav bav ob ustreznem vzdrževanju. 

Je pa tudi res da pri novejših avtih moraš imeti tudi nekaj sreče da ti nič ne crkne, vse več je elektronike in raznih ekoloških sistemov, s tem pa večja verjetnost okvar. 

Malo za info kako zgleda bat iz Opel Astre 1.4T ( ne ni zdržal 200kkm🤪

 

Ja pod tole se itak podpišem. 👍

 

e87ea706c8525511b3e4d80195c60003.gif

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Hmmm čudno... jaz imam pa ravno z Gorenjem najboljše izkušnje. Men je edino Boshov pomivalc crknil pred 10-im letom ampak je bil pač pocenska roba in nekako logično. Kupujem pa vedno malo pod top modeli in 10-15 let sigurno zdržijo brez servisa.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

 

Ja pod tole se itak podpišem. 👍

 

Po drugi strani so tudi svetli primeri Mazd CD. Za eno M6 GJ vem, da ima že čez 350.000 km, praktično samo redni servisi ter menjava verižice pri 200.000 km. Druga tako vzdržljiva pa bo moja 😁

 

In ko smo že pri beli tehniki. Leta 2004 sem kupil najdražji Gorenje hladilnik z zmrzovalnikom (z dvema kompresorjema) in je šlo po 6-ih letih ohišje, nepopravljivo. Leta 2010 sem kupil najdražji Gorenje pralni stroj s sinhronskim motorjem in je šla po 5,5 leta elektronika (inverter) - popravilo bi stalo toliko, da sem dal potem raje enak denar za nov Bosch pralni stoj.

Torej vidimo da gredo bela tehnika in avtomobili v smeri "krožnega gospodarstva".🙃

https://www.europarl.europa.eu/news/sl/headlines/priorities/krozno-gospodarstvo  

 

e87ea706c8525511b3e4d80195c60003.gif

Kaj pa kupuješ gorenje.🤪 Sam nisem kupil še nikoli nič od gorenja in vsi kupljeni  aparati drugih priznanih znamk trajajo in trajajo. Tastu je šel kompresor klime na klimi gorenje po štirih letih. Pa že prej so imeli vedno probleme na pralnem stroju gorenje. Enostavno rinejo še vedno v težave z takimi nakupi. 🤔

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa kupuješ gorenje.🤪 Sam nisem kupil še nikoli nič od gorenja in vsi kupljeni  aparati drugih priznanih znamk trajajo in trajajo. Tastu je šel kompresor klime na klimi gorenje po štirih letih. Pa že prej so imeli vedno probleme na pralnem stroju gorenje. Enostavno rinejo še vedno v težave z takimi nakupi. 🤔

Sam pa prednostno kupujem slovensko kakovostno blago.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Ja, veliko stvari je ki ti lahko crknejo na avtu pa do olja še pridemo ne. Jaz ga sicer zelo dobro vzdržujem, vsaj trudim se. Ampak da bi se pa sedaj sekiral ali bo motor naredil 300 tisoč ali 500, mi je pa brez veze. Takrat bo avto že pri bogsigave katerem lastniku 🙂

 

Ob rednem servisu, ajde recimo na 15000 bo prej kot to težava...EGR, DPF, kolektor,..šobe,.... rajš neham :)

 

Bom pa za hec naslednji servis prinesel tega Motula s seboj v BTC , sej cena olja mislim da me bo prišla enako ,oz tale Motul bo še malce dražji, pa da vidim če bo na karkoli to vplivalo.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

Sej to mi je zdaj smešno... taka debata, da motor na bo zdržal 500.000 km a mislim, da ga ni tukaj na forumu nobenga, ki bi imel avto v bljižini te cifre. In kolk je tak avto recimo vreden s temi kilometri in starostjo 15+ let? Kurckej, mogoče jurja evrov. In kolk je vreden, če jih ima pri teh letih recimo 300.000 km? Ja mogoče 50 EUR več al pa še to ne.

 

Tko, da danes razmišljat kaj bo čez 15 let in a bo motor zdržal pol milijona km je čist nesmiselno in nepotrebno.

33112_1.png

Napisano

Razen to je super, če ga voziš tako dolgo brez problemov in nimaš zato sitnosti in jeze, potem je pa vseeno kolikor dobiš na koncu. 😊

Moj super vzdrževan po 3 letih in 23k km je še nekaj vreden in hvala bogu gre v dobre roke, da ga nisem glancal in pedantno skrbel za njega brzveze! :prstgor:

Napisano

To je sicer res, ampak pri teh kilometrih se je menja že vse živo, ki tudi ni vezano na motor. Amortizerji, sklopke, končniki, verjetno rja tud že na plano rine. Gumi tesnila, cevi, tank za gorivo, most, obese... ma ni da ni. Po moje je bolje poiskat enega pod 10 let in 150.000km za 5 jurjev. :bravo:

33112_1.png

Napisano

Hm, tukaj ni štos v tem, da ti avto zdrži 500000 km. Poanta je v tem, da motorja z različnima oljema( v enem original Mazdina župca, v drugem kvalitetno olje) sta že pri 150000 km različno obrabljena. In potem gre "originalnemu" samo na slabše. Seveda tudi veriga bolj trpi, dpf in vse ostalo. Tako, da za tistih par € več se splača potruditi. Sam sem vedno skeptičen proti stvarem, ki ti jih proizvajalec kao "priporoča". Izkaže se, da je to dobro za njih ne pa za kupca. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Hm, tukaj ni štos v tem, da ti avto zdrži 500000 km. Poanta je v tem, da motorja z različnima oljema( v enem original Mazdina župca, v drugem kvalitetno olje) sta že pri 150000 km različno obrabljena. In potem gre "originalnemu" samo na slabše. Seveda tudi veriga bolj trpi, dpf in vse ostalo. Tako, da za tistih par € več se splača potruditi. Sam sem vedno skeptičen proti stvarem, ki ti jih proizvajalec kao "priporoča". Izkaže se, da je to dobro za njih ne pa za kupca. 😉

Če sem Aless-a prav razumel, je izbira olja kompromis. Olje, ki bolje maže, tudi bolj paca DPF filter in obratno. Ja sicer pa se strinjam, predvsem ekonomika ta svet že dolgo žene naprej (ali nazaj, odvisno s katerega zornega kota gledaš).

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

Sej to mi je zdaj smešno... taka debata, da motor na bo zdržal 500.000 km a mislim, da ga ni tukaj na forumu nobenga, ki bi imel avto v bljižini te cifre. In kolk je tak avto recimo vreden s temi kilometri in starostjo 15+ let? Kurckej, mogoče jurja evrov. In kolk je vreden, če jih ima pri teh letih recimo 300.000 km? Ja mogoče 50 EUR več al pa še to ne.

 

Tko, da danes razmišljat kaj bo čez 15 let in a bo motor zdržal pol milijona km je čist nesmiselno in nepotrebno.

 

Ja glede 15let starega avta imaš prav in se ni potrebno obremenjevat kolk bo še zdržal. 

Je pa za razmislit, če ti bati zdržijo 100kkm ali pa 300kkm😉

In na primeru Opelovih 1. 4T motorjev odvisno od olja, olje omili oz. izniči LSPI problem. Opel je čez čas to tudi sam ugotovil na grd način in spremenil zahteve za motorno olje. Prej je bila zahtevana specifikacija Dexos2, po novem pa mora biti Dexos1 Gen2. 

 

Od olja je tudi odvisna obraba ostalih komponent recimo veriga in odmične, pri odmičnih je imel stari Audijev 2.5tdi problem z neustrezno specifikacijo olja, zato so predpisali drugo spec olja. 

 

Moji izračuni obrabe motorja in njegove življenske dobe zbrazličnim oljem, pa so teoretični na podlagi obrabe analiz. S tem sem hotel pokazati razliko med olji, in s tem teoretično življensko dobo, če bi bila obraba ves čas km enaka. 

Jaz za sebe vem da za enako ceno ali 10€ višjo, raje dam v avto olje ki mu bolj "paše", in vem da je obraba komponent motorja manjša, pa neglede ali bo zdržal 300kkm ali 500kkm. No 300jih že skoraj ima🤪

Vsak pa dela z avtom kakor mu paše. 

 

 

@Janez007ja tako je izbira olj pri modernih avtih je kompromis med zaščito motorja in zaščito DPF/GPFa.

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Ljubim 3

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Se pravi kaj, tale Motul je potem za DPF boljš, al slabš?

Pri meni je vplival na interval regeneracije. Pa tudi Aless je ugotovil, da je pri 10500 prevoženih kilometrih še kar v dobri kondiciji in da bi lahko zdržal z lahkoto še par tisoč. 

Sedaj imam olje ravenol, ki naj bi bilo še za odtenek boljše kot Motul. Se mi že pozna na manjši  porabi. Pri samih regeneracija pa ni neke bistvene razlike. 

 

 

 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Se pravi kaj, tale Motul je potem za DPF boljš, al slabš?

 

Če misliš na moj Motul X-Clean 8100 EFE, je glede obremenjevanja DPF enako kot z Mazdinim oljem oz. Motul je za odtenek boljši. SA Mazda 0,80 vs Motul 0,78%, se pravi lahko rečemo da sta glede dpfa na enaki ravni. 

Motul je pa boljši v vsem ostalem viskoznosti, paket aditivov proti obrabi...

 

Btw: Alexov Motul X-Clean+ 8100 pa je boljši za DPF (ima SA 0,61) ima pa slabšo viskoznost in manj aditivov proti obrabi. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem se za ta Motul X-Clean 8100 EFE odločil ker ima zelo močan paket aditivov proti obrabi in je receptura olja prilagojena tudi mešanju olja z gorivom. Kar se je v mojem primeru izkazalo za dobro odločitev ker je obraba železa Fe kljub 6% goriva v olju padla za polovico napram Mazdinemu olju. 

Imel sem namen testirati tudi Ravenol VMP ki je po vseh specifikacijah odlično olje, primerljivo z Motul EFE, vendar z manjšo obremenitvijo za dpf (SA 0,7), vendar ga lani ni bilo na zalogi.

 

P. S: Za naslednje olje pa kljub temu da mam že doma Fuchs Titan GT1 Pro, imam še eno idejo za stestirat Mazdino olje z enim aditivom Archoil AR9100 za zaščito (Friction Modifier) ki deluje na podlagi Kalijevega Borata, s katerim ima folk dobre izkušnje.

Ta oblika Bora v aditivu bi naj naredila zaščito proti obrabi in hkrati dvignila TBN olja. 

Rad bi videl če lahko ta aditiv zniža obrabo tudi z "slabšim" oljem. Če ne bo želenih rezultatov bom ostal na Motul EFE. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
9 hours ago, Janez007 said:

Sam pa prednostno kupujem slovensko kakovostno blago.

 

Je pa hudič v detajlih. 10 let že ne kupujem malih hišnih aparatov od Gorenja. Slovenski proizvajalec, nareto na Kitajskem.

Kupim Bosch kafe mlinček, narejen v Sloveniji, Bosch palični mešalnik, narejen v Sloveniji. Phillips sesalec, narejen v Tručiji (bolje Turčija, kot Kitajska).

20 hours ago, Aless said:

@scania

@godlike

V servisni je ali A3 ali A5😉

ACEA A5 olja imajo znižano HTHS viskoznost, se pravi so bolj ECO(znižanje porabe). Po domače malo redkejša so. 🥴

Sem pripel 2 sliki za hitro razlago API in ACEA specifikacij

 

Torej naslednjič kupim Shell ultra, samo A3. 🙂

Izgleda, da sem si zadeve malo narobe razlagal, ko sem raziskoval.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri meni je vplival na interval regeneracije. Pa tudi Aless je ugotovil, da je pri 10500 prevoženih kilometrih še kar v dobri kondiciji in da bi lahko zdržal z lahkoto še par tisoč. 

Sedaj imam olje ravenol, ki naj bi bilo še za odtenek boljše kot Motul. Se mi že pozna na manjši  porabi. Pri samih regeneracija pa ni neke bistvene razlike. 

 

Da pri malenkost drugačnem motornem olju opaziš nižjo ali višjo porabo se mi sliši skoraj neverjetno. ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano

Možno je, ker je novo in ni kontaminirano z nafto in posledično ima boljše mazalne sposobnosti. Manj upora, lažje vrtenje= manjša poraba. 🤗

 

 

Napisano (urejeno)
dne 14. 7. 2021 ob 21:35 je scania napisal:

@Aless sem primerjal shell helix ultra professional af in mazda original 5w30 in sta zelo blizu, vsaj zdi se mi 😁😁 se ti da pogledat in ocenit glede na mazda original in na shell helix ultra 5w30. Hvalaaa 🙂

 

Evo primerjave Mazda Original Oil Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra 5w30 vs Shell Helix Ultra Pro AF 5w30
HTHS viskoznost je pri Mazdinem olju znižana, zaradi zmanjšanja porabe goriva, Helix Ultra im stadardno 3,5 HTHS viskoznost, kar je boljše in nudi boljšo zaščito obremenjenih delov, Za Helix Ultra Pro AF žal nimam podatka o hths viskoznosti.
KV40 in KV100 viskoznosti so pri Madinem in Helix Ultra Pro AF na podobni ravni, so pa na nižjih vrednostih znotraj specifikacije za 5w30 olja, se pravi so malo redkejša olja kar je ugodno za porabo, malo slabše za zaščito.
Helix Ultra pa ima KV40 in KV100 viskoznosti na zgornji strani znotraj specfikacij za 5w30 olja.
TBN/TAN razmerje je pri Helix Ultra najboljše, vendar tudi pri ostalih dveh je na zelo dobri ravni.
Sulfatni pepel je najnižji pri Mazdinem olju, kar je dobro za zmanjšanje neželjenih saj na EGRju, sesalnem kolektorju in sesalnih ventilih.
Pourpoint je pri Mazdinem olju kljub dokaj redkemu olju malo razočaranje, se pravi pri -36 začne zmrzovat, Oba Shella imata pour point dosti boljši -44 in -50. To tudi da sklepat da je osnovno olje pri Shellu boljše kvalitete. Za Helix Ultra vem da je GTL, kar je glede kvalitete baznega osnovnega oljarazred višje od HC(VHVI) olj, Mazdino je HC, za Helix Ultra Pro AF pa nimam podatka, predvidevam da je mešanica GTL+HC.
Flashpoint je podoben pri vseh treh oljih.
CSS @-30 je pri Helix Ultra najvišji zaradi gostejšega osnovnega olja.
Noack vrednost pomeni koliko % olja se pretvori v oljne hlape, ta vrednost je zaželjena čimnižja, Mazdino olje ima 10,30%, za ostal dva Shellova olja nimam podatka, vendar za Shell Helix Ultra predvidevam da je v rangu 6-7%, ker je gostejše in še osnovno olje je odlične kvalitete.
Paket aditivov: Pri tem im Helix Ultra zelo močan in moderen paket, 96ppm Molibdena in 262ppm Bora nudita dobro dozo zaščite proti obrabi.
ZDDP (Zink,fosfor) je pravtako klasičen aditiv proti obrabi, pri tem ima Mazdino olje malenkost višje vrednosti, se pa ZDDP poskuša zmanjšati na minimum, zaradi katalizatorja fosfor namreč slabo vpliva na življensko dobo katalizatorja.
Shell Helix Ultra ima modernejši paket aditivov to se vidi tudi na zmanjšani količini Kalcija in več Magnezija, pri modernejših oljih se Ca nadomešča z Mg.
Skratka Shell Helix Ultra nudi najboljšo zaščito motorja, bo pa na ta račun mogoče malekost večja poraba goriva.
Helix Ultra Pro AF je pa malenkost "boljši" od Mazdinega olja, na račun kvalitetnejšega osnovnega baznega olja.

 

Za razmislek ti v tabelo prilagam še Ravenol FDS, DXG, VMP in Mobil1 ESP.
Vendar če se držiš samo ACEA specifikacij pol pride v poštev samo Ravenol FDS, ostali imajo samo API spec za tvoj avto, kar načeloma ustreza, ampak so po ACEA specifikaciji bolj prilagojeni dizlom.

 

 

olja skyG.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.