Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?

Mazda CX-5 Owner's Manual

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?

Pri moji CD175 je v glavnem nivo od menjave olja naprej na MAX, mogoče do naslednjega servisa zraste za kakšen mm proti X.

Mazda CX-5 Owner's Manual

Točno tako,in pri tebi je ta nivo odličen.👍

 

Napisano

Jaz sem gledal prav par dni nazaj, koliko se je dvignil nivo olja od menjave. Po prevoženih pribl. 5000 kilometrih se je dvignil nivo olja za pribl. 2 mm. Še vedno pa ni na max.višini. Dobro bi bilo vedeti, koliko dcl olja je od min. do max. 

 

 

Napisano (urejeno)

@SpEkTrGlede dodatka pa se po eni strani strinjam, da je najboljše vzet tako motorno olje ki ima že boljše aditive zmešane v tovarni. Je pa tudi odvisno od dodatka, odvisno kaj vsebuje ....

 

Ker pa spremljam to oljno sceno in posledično tudi dodatke za olja, je bilo dosti pozitivnih izkušenj z tem dodatkom (Archoil AR9100) je pa tako imenovani Friction Modifier, so ga dali tudi na analizo, da se je ugotovilo kaj vsebuje (Ester,TBN booster, Kalijev borat, zato je v analizi bilo zaznati večje vrednosti Kalija in Bora). Bor v večjih količinah ima dobre lastnosti za zaščito materiala tudi pri zelo visokih temeperaturah. Dobro pri tem dodatku je še da malo dvigne TBN vrednost in stem poveča zmožnost samega olja da nevtralizira kisline, in kar je še bolj pomembno pri dizlih da ne vsebuje nobenih dodatkov ki bi obremenjevali DPF. Se pravi ne poveča Sulfatnega pepela v olju.

Zato sem vzel Mazdino original olje da lahko pol vidim na analizi kaka bo obraba materiala, če dodatek dejansko deluje ali ne.

Drugi teden pošljem vzorec v laboratorij na analizo, ker imam 6000km, pa da vidimo.

BTW: Če bi še kdo rad dal svoj vzorec na analizo naj me kontaktira, se lahko razdeli poštnina in bo malo cenej.

 

Glede Metabonda pa ti nevem povedat nič, ker sem gledal in nikjer nisem našel nobenega podatka o sestavi in na splošno je zelo malo informacij o tem Metabondu.:nevem:

 

Aja, vliv pa sem ta dodatek ;)

https://www.powerenhancer.co.uk/archoil-ar9100-advanced-friction-modifier-oil-additive.html

 

https://www.archoil.com/products/ar9100-oil-additive

 

 

@Alexna šipki je ponavadi med min in max 1L, nisem pa 100% da to velja za 3gen M6 ;)

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@SpEkTrPočakajmo na rezultate, mogoče pa bodo še slabši kot z samim Mazdinim oljem 🤪

Tudi mene zanima ker marketing je eno, dejanske številke pri obrabi pa so so drugo, za mene štejejo samo dejanski dokazi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

👍odličen zapis....

Napisano

Koliko tega aditiva si dodal v olje? Oz, a si dodal manj običajnega olja, razliko do 5l pa potem aditiva?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk



Napisano

Jaz sem do teh razno raznih aditivov skeptičen. 🤔Še posebej v teh naših občutljivih skayactiv dizlih. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Aless napisal:

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

@Aless ,ko čitaš tako objavo se šele zavedaš,da si na odličnem forumu!👍

Takšno čitanje mi je v pravo veselje in komaj čakam naslednjo analizo 😊

Bi te pa vprašal kaj misliš glede tega original supra 0-20w olja za naše bencinarke z X motorjem. Bi bilo morda boljše kako olje drugega proizvajalca ali pa kak dodatek temu original olju dokler je še avto v garanciji ? Sicer delam letno komaj cc 8kkm,ampak vseeno kaj misliš? 😊

Hvala v imenu vseh lastnikov X motorjev......:bravo:

Napisano
pred 5 urami je SpEkTr napisal:

Koliko tega aditiva si dodal v olje? Oz, a si dodal manj običajnega olja, razliko do 5l pa potem aditiva?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

 

Držal sem se navodil proizvajalca aditiva. Proizvajalec priporoča razmerje 28:1.

V mojo M6 gre 4,1L motornega olja, zato sem v 3,950L olja vlil 0,145L aditiva AR9100, hotel se res natančno odmerit priporočeno dozo, zato sem si pomagal z brizgo s katero lahko bolj natančno doziraš.

To sem v kanti od olja vseskupaj premešal in vlil v motor ob menjavi olja.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless ,ko čitaš tako objavo se šele zavedaš,da si na odličnem forumu!👍

Takšno čitanje mi je v pravo veselje in komaj čakam naslednjo analizo 😊

Bi te pa vprašal kaj misliš glede tega original supra 0-20w olja za naše bencinarke z X motorjem. Bi bilo morda boljše kako olje drugega proizvajalca ali pa kak dodatek temu original olju dokler je še avto v garanciji ? Sicer delam letno komaj cc 8kkm,ampak vseeno kaj misliš? 😊

Hvala v imenu vseh lastnikov X motorjev......:bravo:

 

Ja glede SkyactiveX ti težko kaj priporočam, ker še nisem videl nobene analize rabljenega olja s tem motorjem. Če je motor dobro skonstruiran za tako 0w20 oljem pol ob normalni vožnji ne bi smelo biti kake večje obrabe matriala.

Analizo svežega Mazdinega 0w20 olja sem videl in je solidno, sicer so viskoznosti res zelo nizke, ampak kot zgoraj napisano odvisno od konskrikcije motorja in režima vožnje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz v NOBEN motor ne bi dajal 0W olja ... 5W-30 lahko vliješ pa praktično v vse in mirno spiš. Ter predvsem menjaš na 10.000 km pa roka. Se vidimo na 300.000 km. 😃

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Ja glede SkyactiveX ti težko kaj priporočam, ker še nisem videl nobene analize rabljenega olja s tem motorjem. Če je motor dobro skonstruiran za tako 0w20 oljem pol ob normalni vožnji ne bi smelo biti kake večje obrabe matriala.

Analizo svežega Mazdinega 0w20 olja sem videl in je solidno, sicer so viskoznosti res zelo nizke, ampak kot zgoraj napisano odvisno od konskrikcije motorja in režima vožnje.

 

Bom eno kapljico vzel iz motorja pri cc 5kkm pa bomo vizualno ocenli v kakem stanju je olje....👍

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

@dvorjanja odvisno od motorja, če je bil pravilno skonstruiran je ok. Pravtako je odvisno tudi od režima vožnje za kake trackday varijante glih ni.

Sem pa tudi jaz bolj pristaš gostejšega olja, zaradi rezerve v viskoznosti pri novejših motorjih ki mešajo gorivo v olje. 0w20 olje pa je jasno namenjeno varčevanju z gorivom in ne žganje na blokadi. 

Se strinjam 5w30 je nekako najbolj univerzalno. 

 

@Binija z kapljico lahko vizuelno ocenimo, ne moremo pa oceniti dejanske obrabe materiala v motorju. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

@dvorjanja odvisno od motorja, če je bil pravilno skonstruiran je ok. Pravtako je odvisno tudi od režima vožnje za kake trackday varijante glih ni.

Sem pa tudi jaz bolj pristaš gostejšega olja, zaradi rezerve v viskoznosti pri novejših motorjih ki mešajo gorivo v olje. 0w20 olje pa je jasno namenjeno varčevanju z gorivom in ne žganje na blokadi. 

Se strinjam 5w30 je nekako najbolj univerzalno. 

 

@Binija z kapljico lahko vizuelno ocenimo, ne moremo pa oceniti dejanske obrabe materiala v motorju. 

Vsaj nekaj pokaže,spomni se olja na mojem službenem Citrončku.....😩

Še malo pa bo imel 170kkm in bo servis pri 15kkm,mu bom eno kapljico vzel in poslikal....🤔

Napisano (urejeno)

Nov vzorec olja Mazde 3 G120, 51.000 prevoženih km, od menjave olja 10 mesecev oz. 11.400 km.

 

Dnevna svetloba:

image.thumb.png.ece142cc230bd89373661c8b2c25192a.png

 

image.thumb.png.4f0fcdd29ecec3f7ebb492b28ba3bb5b.png

 

Zadaj umetna svetloba:

image.png.cb02d073fd1cdfa6208089685ab58069.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Forumaš @50keda je dal na analizo olje iz njegove Mazde 6, z njegovim dovoljenjem tukaj objavljam rezultate analize.

Avto je Mazda 6 G194 2.5AT letnik 2019, ima prevoženih 33000km, z oljem je bilo prevoženo 15000km.

Uporabljeno olje je bilo Mazda Original Oil Ultra 5W30. 

Napisal sem še podroben opis analize in primerjavo vzorca z vzorcem svežega novega olja.


Viskoznosti KV40 in KV100 so malo padle, glavni krivec za padec je gorivo v olju. padec viskoznosti ni tako velik ampak, ker je originalno mazdino olje že tako na spodnji meji viskoznosti 5w30 olja,
ima zdaj to rabljeno olje specifikacijo 0w30 olja. Ni pa še to nič kritičnega.
Razmerje TBN/TAN je še vredu, TBN je večje od TAN se pravi da še olje ima nekaj rezerve in je še sposobno nevtralizirati kisline ki nastajajo pro izgorevanju.
Če pogledamo paket aditivov, takoj v oči pade prisotnost Molibdena, ki ga v svežem originalnem 5w30 olju ni.
Ampak ker je avto nov, je verjetno avto iz tovarne prišel z 0w20 oljem. Originalno mazdino 0w20 olje pa vsebuje večjo količino Mo, ob menjavi olja pa nekaj malega olja ostane še v motorju
Ostali aditivi se vidi da so se s kilometri porabili, za Bor ki je v tvoji analizi 10ppm večji pa je verjetno zaradi druge serije, ker pri različnih serijah polnjenja olja v tovarni lahko pride do manjšega odstopanja aditivov, 10ppm je znotraj toleranc.
Malo povečan Silicij, nič pretresljivega, malo več prašnega okolja, nekaj malega doda še okolje ob jemanju vzorca, tako da je vrednost ok.
Goriva (bencina) v olju je 1,5%, kar smo že videli na vzorcu kapljice, takrat ocenil na 2% (sem bil blizu z oceno goriva).
Je pa to pričakovano, ker gre za bencinarja z direktnim vbrizgom, drgač pa ta količina še ni problematična.
In v tem primeru vidimo tudi na obrabi, da ni panike.
Pri obrabi materiala samega motorja so vrednosti odlične, razen malo izstopa baker (Cu) 17ppm, ampak ker je avto še dokaj nov je to verjetno še od vtekanja.
Baker se v motorju večinoma uporablja kot zlitina za razne ležaje (npr. ojnične), glede na obrabo 4ppm Al in 17ppm Cu mislim da so ležaji iz bakrove zlitine ki jo imenujemo Aluminijev bron (Cu Al5).
Tak da zaenkrat vse štima, mogoče bi lahko delal tudi daljši interval npr.18kkm ampak to bi moral preverit z analizo pri 18kkm.

Zaenkrat pa tak interval in tak režim vožnje deluje odlično  in glede samega motorja ni za pričakovat težav.

Screenshot_20211116_164859.jpg

 

IMG_20211116_204457.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Aless ,hvala ti za tako dobre in strokovne prispevke :rispekt:

Jutri ali pojutrišnjem prilepim spet eno ali dve sliki kapljice od Citrončka na 15kkm pri 165kkm🧐

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.