Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?

Mazda CX-5 Owner's Manual

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Saj nivo na palički verjetno ni merodajen indikator vsebnosti nafte v olju, razen pri ekstremnih primerih. Verjetno Mazda dizel motor nekaj olja v 10.000 prevoženih km požre, hkrati pa nekaj nafte spusti v olje. Nivo olja pove, kaj količinsko prevlada (požrto olje ali nafta v olju). Se motim?

Pri moji CD175 je v glavnem nivo od menjave olja naprej na MAX, mogoče do naslednjega servisa zraste za kakšen mm proti X.

Mazda CX-5 Owner's Manual

Točno tako,in pri tebi je ta nivo odličen.👍

 

Napisano

Jaz sem gledal prav par dni nazaj, koliko se je dvignil nivo olja od menjave. Po prevoženih pribl. 5000 kilometrih se je dvignil nivo olja za pribl. 2 mm. Še vedno pa ni na max.višini. Dobro bi bilo vedeti, koliko dcl olja je od min. do max. 

 

 

Napisano (urejeno)

@SpEkTrGlede dodatka pa se po eni strani strinjam, da je najboljše vzet tako motorno olje ki ima že boljše aditive zmešane v tovarni. Je pa tudi odvisno od dodatka, odvisno kaj vsebuje ....

 

Ker pa spremljam to oljno sceno in posledično tudi dodatke za olja, je bilo dosti pozitivnih izkušenj z tem dodatkom (Archoil AR9100) je pa tako imenovani Friction Modifier, so ga dali tudi na analizo, da se je ugotovilo kaj vsebuje (Ester,TBN booster, Kalijev borat, zato je v analizi bilo zaznati večje vrednosti Kalija in Bora). Bor v večjih količinah ima dobre lastnosti za zaščito materiala tudi pri zelo visokih temeperaturah. Dobro pri tem dodatku je še da malo dvigne TBN vrednost in stem poveča zmožnost samega olja da nevtralizira kisline, in kar je še bolj pomembno pri dizlih da ne vsebuje nobenih dodatkov ki bi obremenjevali DPF. Se pravi ne poveča Sulfatnega pepela v olju.

Zato sem vzel Mazdino original olje da lahko pol vidim na analizi kaka bo obraba materiala, če dodatek dejansko deluje ali ne.

Drugi teden pošljem vzorec v laboratorij na analizo, ker imam 6000km, pa da vidimo.

BTW: Če bi še kdo rad dal svoj vzorec na analizo naj me kontaktira, se lahko razdeli poštnina in bo malo cenej.

 

Glede Metabonda pa ti nevem povedat nič, ker sem gledal in nikjer nisem našel nobenega podatka o sestavi in na splošno je zelo malo informacij o tem Metabondu.:nevem:

 

Aja, vliv pa sem ta dodatek ;)

https://www.powerenhancer.co.uk/archoil-ar9100-advanced-friction-modifier-oil-additive.html

 

https://www.archoil.com/products/ar9100-oil-additive

 

 

@Alexna šipki je ponavadi med min in max 1L, nisem pa 100% da to velja za 3gen M6 ;)

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@SpEkTrPočakajmo na rezultate, mogoče pa bodo še slabši kot z samim Mazdinim oljem 🤪

Tudi mene zanima ker marketing je eno, dejanske številke pri obrabi pa so so drugo, za mene štejejo samo dejanski dokazi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

👍odličen zapis....

Napisano

Koliko tega aditiva si dodal v olje? Oz, a si dodal manj običajnega olja, razliko do 5l pa potem aditiva?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk



Napisano

Jaz sem do teh razno raznih aditivov skeptičen. 🤔Še posebej v teh naših občutljivih skayactiv dizlih. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Aless napisal:

Evo, prišli so rezultati analize in spet bom imel dolgo objavo🙄

Olje je Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30 z dodatkom Archoil AR9100. 

Rezultati so presenetljivo dobri, podatke analize sem vrgel v Excel za lažjo primerjavo. Tako sem naredil primerjavo analiz na prevoženih 6000km, med originalnim oljem brez dodatka, originalnim oljem z ar9100 in Motul EFE. 

Ker nisem hotel zapravljat denarja za analizo novega svežega mazdinega olja z dodatkom, sem naredil preračune lastnosti tega mixa. 

Zdaj pa če malo opišem primerjalno tabelo med olji pa vidimo, da so viskoznosti KV40 in KV100 kljub dodatku precej padle, padec viskoznosti je seveda zaradi vsebnosti nafte v olju. 

Nafte je bilo v zadnjem vzorcu z dodatkom 5,3%, v vzorcu z samim mazdinim oljem 7,8% in pri vzorcu motula 4,8%.

Tako je tudi olje z ar9100 dodatkom po viskoznosti padlo v rang olja 0w30. Motul je ostal kljub podobni količini nafte v olju v rangu 5w30, ker ima sveži motul viskoznosti v zgornjem območju 5w30 specifikacije, zato ima več rezerve pri redčenju z nafto. 

Naslednja zanimivost TBN/TAN razmerje, tukaj pride do izraza ar9100 dodatek ki vsebuje tbn booster, originalno olje z archoilom ima še veliko rezerve in odlično razmerje, motul je tukaj že precej izgubil tbn je padel iz 7,8 na 3,94, vsebnost kislin tan pa se je tudi precej povečala na 3,62. Za mazdino olje brez dodatka pri 6000km nimam podatka ker sem takrat poslal v drug laboratorij in tam je bila tbn/tan predraga da bi dal analizirat. 

Pregled količine aditivov v olju razkrije padec aditivov ki se z časom oz. kilometri porabljajo. 

Pri Molibdenu se vidi da je majhna količina starega olja ostala v motorju zato je v zadnjem vzorcu mazdinega olja z dodatkom ar9100 pokazalo 15ppm Mo, prejšnji interval je bilo v motorju Motul EFE, ki vsebuje večjo količino Mo. Sveže Mazdino olje ne vsebuje Mo. 

Fosfor in Cink se kljub dodatku ni spremenil, kar sem tudi pričakoval in predvideval iz prve tabele preračunanih vrednosti, ker sem poznal sestavo samega aditiva ar9100. 

Bor pa je v zdajšnjem vzorcu z ar9100 lepo viden v ogromni količini 1001ppm (preračunana vrednost je svežega olja z dodatkom je bila 1233ppm), samo mazdino olje ne vsebuje bora, Motul ga vsebuje v manjši količini 159ppm. 

Bor je v bistvu glavna sestavina tega dodatka, ker ima odlične lastnosti tudi pri visokih temperaturah, do katerih pride pri izgorevanju v motorju. Zmanjšuje trenje in nudi zaščito proti obrabi. 

Kalcij je v normalnih količinah in ni nobenih posebnosti. 

Naslednji podatek je tudi zanimiv v mazdinem olju z ar9100 je tudi zelo povečana vrednost Kalija, ki sam po sebi nima nobenega vpliva na same lastnosti motornega olja, ampak je povečan zaradi Bora (Kalijev borat). 

Zdaj pa končno pridemo do obrabe materiala v motorju. 

Prvo vidimo obrabo železa Fe, ki je z dodatkom ar9100 padla na 20ppm, samo z Mazdinim oljem je bila obraba Fe 34ppm, z Motulom 29ppm.

Obraba Al je enaka z dodatkom ali brez 5ppm, edino Motul je imel 4ppm.  

Ostali materiali pa niso vpadljivi in ni neke posebne razlike. 

Po tej analizi se vidi da dodatek AR9100 deluje in nudi zaščito materiala. 

Zaenkrat sem pozitivno presenečen, bom pa

to olje zvozil do 10.000km in naredil še eno analizo. Da se prepričam če še vedno deluje tudi ko je olje že bolj obrabljeno. 

Hvala za pozornost🤪

Screenshot_20211110_234334.jpg

IMG_20211103_205548.jpg

@Aless ,ko čitaš tako objavo se šele zavedaš,da si na odličnem forumu!👍

Takšno čitanje mi je v pravo veselje in komaj čakam naslednjo analizo 😊

Bi te pa vprašal kaj misliš glede tega original supra 0-20w olja za naše bencinarke z X motorjem. Bi bilo morda boljše kako olje drugega proizvajalca ali pa kak dodatek temu original olju dokler je še avto v garanciji ? Sicer delam letno komaj cc 8kkm,ampak vseeno kaj misliš? 😊

Hvala v imenu vseh lastnikov X motorjev......:bravo:

Napisano
pred 5 urami je SpEkTr napisal:

Koliko tega aditiva si dodal v olje? Oz, a si dodal manj običajnega olja, razliko do 5l pa potem aditiva?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

 

Držal sem se navodil proizvajalca aditiva. Proizvajalec priporoča razmerje 28:1.

V mojo M6 gre 4,1L motornega olja, zato sem v 3,950L olja vlil 0,145L aditiva AR9100, hotel se res natančno odmerit priporočeno dozo, zato sem si pomagal z brizgo s katero lahko bolj natančno doziraš.

To sem v kanti od olja vseskupaj premešal in vlil v motor ob menjavi olja.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

@Aless ,ko čitaš tako objavo se šele zavedaš,da si na odličnem forumu!👍

Takšno čitanje mi je v pravo veselje in komaj čakam naslednjo analizo 😊

Bi te pa vprašal kaj misliš glede tega original supra 0-20w olja za naše bencinarke z X motorjem. Bi bilo morda boljše kako olje drugega proizvajalca ali pa kak dodatek temu original olju dokler je še avto v garanciji ? Sicer delam letno komaj cc 8kkm,ampak vseeno kaj misliš? 😊

Hvala v imenu vseh lastnikov X motorjev......:bravo:

 

Ja glede SkyactiveX ti težko kaj priporočam, ker še nisem videl nobene analize rabljenega olja s tem motorjem. Če je motor dobro skonstruiran za tako 0w20 oljem pol ob normalni vožnji ne bi smelo biti kake večje obrabe matriala.

Analizo svežega Mazdinega 0w20 olja sem videl in je solidno, sicer so viskoznosti res zelo nizke, ampak kot zgoraj napisano odvisno od konskrikcije motorja in režima vožnje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz v NOBEN motor ne bi dajal 0W olja ... 5W-30 lahko vliješ pa praktično v vse in mirno spiš. Ter predvsem menjaš na 10.000 km pa roka. Se vidimo na 300.000 km. 😃

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Ja glede SkyactiveX ti težko kaj priporočam, ker še nisem videl nobene analize rabljenega olja s tem motorjem. Če je motor dobro skonstruiran za tako 0w20 oljem pol ob normalni vožnji ne bi smelo biti kake večje obrabe matriala.

Analizo svežega Mazdinega 0w20 olja sem videl in je solidno, sicer so viskoznosti res zelo nizke, ampak kot zgoraj napisano odvisno od konskrikcije motorja in režima vožnje.

 

Bom eno kapljico vzel iz motorja pri cc 5kkm pa bomo vizualno ocenli v kakem stanju je olje....👍

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

@dvorjanja odvisno od motorja, če je bil pravilno skonstruiran je ok. Pravtako je odvisno tudi od režima vožnje za kake trackday varijante glih ni.

Sem pa tudi jaz bolj pristaš gostejšega olja, zaradi rezerve v viskoznosti pri novejših motorjih ki mešajo gorivo v olje. 0w20 olje pa je jasno namenjeno varčevanju z gorivom in ne žganje na blokadi. 

Se strinjam 5w30 je nekako najbolj univerzalno. 

 

@Binija z kapljico lahko vizuelno ocenimo, ne moremo pa oceniti dejanske obrabe materiala v motorju. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 urami je Aless napisal:

@dvorjanja odvisno od motorja, če je bil pravilno skonstruiran je ok. Pravtako je odvisno tudi od režima vožnje za kake trackday varijante glih ni.

Sem pa tudi jaz bolj pristaš gostejšega olja, zaradi rezerve v viskoznosti pri novejših motorjih ki mešajo gorivo v olje. 0w20 olje pa je jasno namenjeno varčevanju z gorivom in ne žganje na blokadi. 

Se strinjam 5w30 je nekako najbolj univerzalno. 

 

@Binija z kapljico lahko vizuelno ocenimo, ne moremo pa oceniti dejanske obrabe materiala v motorju. 

Vsaj nekaj pokaže,spomni se olja na mojem službenem Citrončku.....😩

Še malo pa bo imel 170kkm in bo servis pri 15kkm,mu bom eno kapljico vzel in poslikal....🤔

Napisano (urejeno)

Nov vzorec olja Mazde 3 G120, 51.000 prevoženih km, od menjave olja 10 mesecev oz. 11.400 km.

 

Dnevna svetloba:

image.thumb.png.ece142cc230bd89373661c8b2c25192a.png

 

image.thumb.png.4f0fcdd29ecec3f7ebb492b28ba3bb5b.png

 

Zadaj umetna svetloba:

image.png.cb02d073fd1cdfa6208089685ab58069.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Forumaš @50keda je dal na analizo olje iz njegove Mazde 6, z njegovim dovoljenjem tukaj objavljam rezultate analize.

Avto je Mazda 6 G194 2.5AT letnik 2019, ima prevoženih 33000km, z oljem je bilo prevoženo 15000km.

Uporabljeno olje je bilo Mazda Original Oil Ultra 5W30. 

Napisal sem še podroben opis analize in primerjavo vzorca z vzorcem svežega novega olja.


Viskoznosti KV40 in KV100 so malo padle, glavni krivec za padec je gorivo v olju. padec viskoznosti ni tako velik ampak, ker je originalno mazdino olje že tako na spodnji meji viskoznosti 5w30 olja,
ima zdaj to rabljeno olje specifikacijo 0w30 olja. Ni pa še to nič kritičnega.
Razmerje TBN/TAN je še vredu, TBN je večje od TAN se pravi da še olje ima nekaj rezerve in je še sposobno nevtralizirati kisline ki nastajajo pro izgorevanju.
Če pogledamo paket aditivov, takoj v oči pade prisotnost Molibdena, ki ga v svežem originalnem 5w30 olju ni.
Ampak ker je avto nov, je verjetno avto iz tovarne prišel z 0w20 oljem. Originalno mazdino 0w20 olje pa vsebuje večjo količino Mo, ob menjavi olja pa nekaj malega olja ostane še v motorju
Ostali aditivi se vidi da so se s kilometri porabili, za Bor ki je v tvoji analizi 10ppm večji pa je verjetno zaradi druge serije, ker pri različnih serijah polnjenja olja v tovarni lahko pride do manjšega odstopanja aditivov, 10ppm je znotraj toleranc.
Malo povečan Silicij, nič pretresljivega, malo več prašnega okolja, nekaj malega doda še okolje ob jemanju vzorca, tako da je vrednost ok.
Goriva (bencina) v olju je 1,5%, kar smo že videli na vzorcu kapljice, takrat ocenil na 2% (sem bil blizu z oceno goriva).
Je pa to pričakovano, ker gre za bencinarja z direktnim vbrizgom, drgač pa ta količina še ni problematična.
In v tem primeru vidimo tudi na obrabi, da ni panike.
Pri obrabi materiala samega motorja so vrednosti odlične, razen malo izstopa baker (Cu) 17ppm, ampak ker je avto še dokaj nov je to verjetno še od vtekanja.
Baker se v motorju večinoma uporablja kot zlitina za razne ležaje (npr. ojnične), glede na obrabo 4ppm Al in 17ppm Cu mislim da so ležaji iz bakrove zlitine ki jo imenujemo Aluminijev bron (Cu Al5).
Tak da zaenkrat vse štima, mogoče bi lahko delal tudi daljši interval npr.18kkm ampak to bi moral preverit z analizo pri 18kkm.

Zaenkrat pa tak interval in tak režim vožnje deluje odlično  in glede samega motorja ni za pričakovat težav.

Screenshot_20211116_164859.jpg

 

IMG_20211116_204457.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@Aless ,hvala ti za tako dobre in strokovne prispevke :rispekt:

Jutri ali pojutrišnjem prilepim spet eno ali dve sliki kapljice od Citrončka na 15kkm pri 165kkm🧐

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.