Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
  dne 15. 12. 2022 ob 11:05 je NevLado napisal:

Ne mešat različnih viskoznosti, če ni res nujno.

Razširi  

Zakaj? Obe olji sta primerni za ta motor, obe sta verjetno na podobni osnovi???

 

Če razmišljam po kmečko, bo rezultat mešanja olje z nekoliko nižjo viskoznostjo, namesto 5W-30, recimo 3,75W-27,50. :)  

Popravljeno od Janez007
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
  dne 15. 12. 2022 ob 10:47 je Janez007 napisal:

Tole je za @Aless :)

Bo kaj narobe, če v bencinski motor 2.0 (G120 ali G165) olju Mazda Ultra 5W-30 dolijem olje Mazda Supra X 0W-20? Ker imam na zalogi eno polno plastenko Supre X, pa sem mislil, da bi jo porabil za dolivanje. 

Razširi  

 

Ne bo nič narobe, edino viskoznosti se bodo malo spremenile. 

Načeloma priporočam raje dolivanje istega olja, ampak tudi v tvojem primeru je ok in nima kaj bit. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 4. 1. 2023 ob 19:00 je Aless napisal:

 

Ne bo nič narobe, edino viskoznosti se bodo malo spremenile. 

Načeloma priporočam raje dolivanje istega olja, ampak tudi v tvojem primeru je ok in nima kaj bit. 

Razširi  

Na koliko prevoženoh kilometrov bi priporočal menjavo te župce 0-20? 

Ker jaz imam narejenih že 12000 km od julija. 🤔

 

 

Napisano
  dne 4. 1. 2023 ob 19:04 je Alex napisal:

Na koliko prevoženoh kilometrov bi priporočal menjavo te župce 0-20? 

Ker jaz imam narejenih že 12000 km od julija. 🤔

Razširi  

Poslikaj eno kapljico, pa bomo videli, pri čem si.

Napisano
  dne 4. 1. 2023 ob 19:04 je Alex napisal:

Na koliko prevoženoh kilometrov bi priporočal menjavo te župce 0-20? 

Ker jaz imam narejenih že 12000 km od julija. 🤔

Razširi  

Uf, dobro jo pičiš, se vidi, da je stara rdečka bolj kot ne na dopustu.... 😉👍

Do 15kkm bi moralo zadržat, ali pa ga menjaš, ker boš po datumu do prvega servisa ravnokar na pol... 🤔

Jaz bi ga, ker do prvega rednega s. bi imel 24kkm ali še več, kar je pa preveč.... :nevem:

 

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 6:52 je Janez007 napisal:

Iz izkušenj z G165 vem, da motor "redkega" olja Mazda Supra-x 0W-20 ni skoraj nič pil.  

Razširi  

Saj ga tudi meni ne. Bolj me zanima, koliko je tako olje še dobro. Ker, če bom delal še naprej pridno kilometre, bom imel  20000 km do servisa. 🤔

 

 

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 7:44 je Alex napisal:

Saj ga tudi meni ne. Bolj me zanima, koliko je tako olje še dobro. Ker, če bom delal še naprej pridno kilometre, bom imel  20000 km do servisa. 🤔

Razširi  

Ti je škoda uničit en 80g list papirja? 😀

 

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 7:44 je Alex napisal:

Saj ga tudi meni ne. Bolj me zanima, koliko je tako olje še dobro. Ker, če bom delal še naprej pridno kilometre, bom imel  20000 km do servisa. 🤔

Razširi  

S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 9:41 je NevLado napisal:

S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.

Razširi  

Nimam. Večinoma samo dolge in pa res dolge vožnje. Sem vzel vzorec, jutri slikam. Res me zanima, koliko je izrabljeno. Izgleda kot kaka umazana luža. Tekoče... 

 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 5. 1. 2023 ob 9:41 je NevLado napisal:

S tem ni nič narobe, sploh če nimaš dosti kratkih voženj.

Razširi  

V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi??? 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 9:50 je Janez007 napisal:

V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi??? 

Razširi  

Ja, se strinjam, jaz bi to razmislil če naredim pri novem. Ampak danes proizvajalci v motorno olje, ki pride z motorjem, dodajo še dodatne aditive ravno zaradi tega, ker se motor vteka. Tako da si kao na istem :D 

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 9:50 je Janez007 napisal:

V časih stoenk je veljalo, da se prva menjava olja naredi že kmalu, po nekaj 1.000 km. Verjetno so danes motorji bolj natančno izdelani, pa vseeno bi verjetno koristilo, da se prvi interval pri novem avtu razpolovi??? 

Razširi  

Moje vtekanje je zgledalo. Na prvih 2000km prva menjava olja, potem naslednja po 8000km torej ko je imel avto 10000km od takrat naprej pa vsakih 10000km.

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz osebno bi ga menjal sedaj, če bi se v letu dni bližal 20kkm in če bi avto imel še več let. Raskiraš 60€za olje in filter pa ti ga tvoj mehanik menja..... :nevem:

Jaz nimam teh problemov, ker sem imel v letu dni 8kkm....😉

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 10:07 je scania napisal:

Moje vtekanje je zgledalo. Na prvih 2000km prva menjava olja, potem naslednja po 8000km torej ko je imel avto 10000km od takrat naprej pa vsakih 10000km.

Razširi  

Kje si pa menjal olje, na uradnem s.ali kar tako.... 🤔

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 11:15 je Bini napisal:

Kje si pa menjal olje, na uradnem s.ali kar tako.... 🤔

Razširi  

Te prve tri menjave sem si sam. Potem ko sem imel 20000km prevoženih pa uradni prvi servis.

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 11:22 je scania napisal:

Te prve tri menjave sem si sam. Potem ko sem imel 20000km prevoženih pa uradni prvi servis.

Razširi  

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

Pozneje ni problem menjavati olje prej. 

Edina rešitev je, da enkrat februarja pokličem na servis IV BTC n zahtevam, da naredijo servis. Samo potem bo nekje konec leta drugi in bom zopet moral plačati 240€+.🤔 Kar pa bo drag špas. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 5. 1. 2023 ob 11:58 je Alex napisal:

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

Pozneje ni problem menjavati olje prej. 

Edina rešitev je, da enkrat februarja pokličem na servis IV BTC n zahtevam, da naredijo servis. Samo potem bo nekje konec leta drugi in bom zopet moral plačati 240€+.🤔 Kar pa bo drag špas. 

Razširi  

Pa to smo že tolkrat predelal. :) Sedaj je problem za največjega zagovornika pogoste menjave olja 100€ za "predčasni" servis, ki za druge konce sveta za isti motor ni predčasni, ampak običajni. :)

 

image.png

 

https://www.juliojonesmazda.com/service/mazda-cx-30-maintenance-schedule/?__cf_chl_f_tk=X_YtddZxCikFzQB1ZFXiXFP_6CnsTTSl8FUnhhH4I50-1672925905-0-gaNycGzNCFE

 

 

image.png

 

Mazda Skyactiv-X service costs and intervals to match current engines - Car News | CarsGuide

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz nikoli nisem imel tezav glede tega. Kolega dela kot mehanik na mazdi in se samo smeji mojim menjavam in intervalom enkrat je tudi debata nanesla na to temo in mi je samo rekel, če bo meni kaj crknilo nebodo niti gledali pac pa samo menjali pod garancijo ker ce pri takem vzdrzevanju crkne pol pa ke nekaj narobe. Pri Selmarju mi je mehanik prvic rekel kje sem menjaval olje od prejsnjega servisa ker je bakrena podlozka na karterju oni imaju alu. Pa sem mu povedal da sam in da sem menjal tudi v menjalniku, pa da bom si zmeraj na 10000km sam uradni interval pa pridem tja, pa da ko je bila nova da sem na 2000, 8000 in da bi naceloma tudi karter ob 2000 dol potegnil pa scistil sito ampak nisem, odgovor je bil samo pohvalno ce boste kdaj avto prodajali mi javite. Danes je bila prva beseda na servisu kaj zdaj imas to ze 50to menjavo olja pa 10 menjavo sveck in smo se smejali, ko pa sem plan za veliki servis povedal pa je bil odgovor ko bos prodajal obvezno javi. 

Jaz ne skrivam pred servisom da sam bolj pogosto menjujem olje in nikoli ni bil problem. Enako pri toyoti sem povedal interval bo sel na 7500km malo so se upirali, ko sem povedal kako in kaj pa da pridem po 0w8olje in original filter k njim vidijo da se vzdrzuje tako kot more ni nobene debate, se bolj radi so. Evo jutri gre glih toyota na vmesni oljni servis 7500km od servisa, sem mislil sam nardit pa sem sel po material pa mi je reko da ce dam pri njij delat bo mi dal popust tako da bo prislo enako na koncu kot da bi vzel olje in filter brez popusta. 

Vecji problem z garancijo je za avte ki se ne vzdrzujejo, kot pa za tiste ko se vzdrzujejo prekomerno.

Napisano
  dne 4. 1. 2023 ob 19:04 je Alex napisal:

Na koliko prevoženoh kilometrov bi priporočal menjavo te župce 0-20? 

Ker jaz imam narejenih že 12000 km od julija. 🤔

Razširi  

 

Tko na pamet je težko priporočat, ker imajo različni vozniki različne režime vožnje. 

Lahko pa daš eno kapljico na list pa bomo vsaj okvirno videli, če imaš kaj goriva v olju, če ni goriva bi do 15kkm pustil. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 5. 1. 2023 ob 11:58 je Alex napisal:

Saj ravno v tem je problem, dokler je avto v garanciji. Kaj pa, če ugotovijo, da si sam kaj čačkal okoli avta (zamenjava olja in filtra) in ti garancijo "ukinejo". 🙄

 

Razširi  

 

Ja to znajo opazit, ker je verjetno super narejeno in bodo ugotovili, da to pa ni en šalabajzer na Mazda servisu naredil... :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
    • Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 
    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.