Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

 

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Beri vse poste, tud tiste ki ti ne pašejo.


image.png

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

Nekaj ne razumem. A so tudi cilindri, bati, obročki, ležaji pri X186 plastični, da v olju ni kovinskih ostankov? 🤔 😀

 

Kaj je pri X186 drugače od G122, G165 ali G194? Bi rekel, da ima prednost edino G194 z 2,5 motorjem, ki deluje pri nižjih obratih in se posledično pri enako prevoženih km manjkrat zavrti in toliko manj obrabi, recimo 20% manj.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Če bo zdržal 50 000 km... 

Napisano
pred 18 minutami je Shrek napisal:

Če bo zdržal 50 000 km... 

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 7

 

 

Napisano

In kaj ti koristi toliko nizja poraba, ce prihranek pri gorivu potem das za drug potrosni material (svecke, olje, termostati,... :) ) ... Samo za filanje ega? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka). 

 

Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega

8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Aless, če si boš vzel par minut za eno analizo. Me zanima, če bo kaj drugače. 

8Kkm od menjave oz. eno leto bo. 

Uglavnem kratke relacije in pa 375Kkm na števcu. Avto je SAAB.

 

 

IMG_20240314_164614.jpg

IMG_20240314_164713.jpg

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 7. 1. 2023 ob 9:42 je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica. 

Če rabiš pomoč piši zs

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.

IMG_20240806_202115.jpg

IMG_20240806_202136.jpg

Napisano (urejeno)

Tole sicer ne bo konkreten odgovor na zastavljeno vprašanje.

 

Meni se zdi vzorec OK (spodaj sem prilepil link do moje objave: M6 CD175, vzorec olja 5.700 km od menjave, 100.000 prevoženih, skoraj sama avtocesta).

 

Na Mazdinem servisu v Ljubljani so mi pred leti za CD 175 l.2016 rekli, naj se ne oziram na ta podatek glede % iztrošenosti olja (naj ga ignoriram), ampak samo na interval 20.000 km. S tem se sam sicer ne bi strinjal.

 

Po mojem občutku se največ škode na motorjih naredi, ker je 1. interval enak kot so naslednji. 20.000 km za novo mašino je zame preveč ... olje bi prvič zamenjal že pri prevoženih 10.000 km. Recimo pri Škodi je interval še daljši -  30.000 km ali 2 leti (tako je bilo pred leti pri znancu ... 1,5 150 KM). 20 let nazaj je bil interval pri Oplu celo 50.000 km, kar se je kasneje izkazalo zelo slabo - motorji so že pri dobrih 100.000 km kadili (neposredna informacija direktorja Opel avtohiše).

 

Tukaj se je izoblikovalo mnenje, naj se olje menja na cca. 15.000 km (Mazdin interval 20.000 km je verjetno predolg, vsaj za zahtevnejše režime vožnje ... tudi vemo, da je v Avstraliji za iste Mazdine motorje interval pol krajši oz. 10.000 km).  

 

image.png

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 urami je Savo333 napisal:

Pozdravljeni, 

Po menjavi olja marca sem prevozil 3kkm. Včeraj pa mi je flexibilni del mi je javil da je čas za menjavo olja. Naredil sem test parametri so glede na izračun ok. Vidi se tudi gorivo v olju (posledica kratkih voženj). @Aless prosil bi te za tvoje mnenje. Seveda bi pa bil vesel mnenja tudi drugih članov na forumu. Ali bi moral zamenjati olje? Hvala za odgovore.

 

 

jst bi mogoče sam dal en komentar ki sem ga sam opazil prejšnjič pri menjavi

 

če olje menjaš sam, moraš preko osrednjega računalnika "pobrisat" oba parametra...prvi je, koliko km je prevoženega od servisa in drugi je, koliko % ima še olje 

 

mogoče samo niste resitirali obeh parametrov, pa je ostal tist flexible interval nepobrisan :) 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja? 

 

Napisano
pred 27 minutami je Savo333 napisal:

Bini avto ima 47kkm. NevLado ne morem se spomniti ali sem pobrisal fleksibilni del. Mislim da imaš prav verjetno sem pozabil. Glede menjave olja sem pa mnenja da interval ne sme biti daljši od 15kkm. Če pa je vmes dosti kratkih voženj pa raje na 10kkm. Mi lahko kdo pove kako bi najlažje dodal nekaj na avto da bi mi kazalo kdaj je aktivna regeneracija dpf-ja? 

 

@SpEkTr kero aplikacijo imas ti za dpf

Edit: ne sekirej se za %, ker jih auto izracuna na podlagi tega koliko imas zagonov in vozenj in nevem kaj, ni nobenega dejanskega senzorja cistosti olja

 

vozi do 15kkm in menjaj

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

vozi do 15kkm in menjaj

 

Točno to.  15Kkm je OK ne da bi se ti bilo treba ukvarjat z raznimi metodami a je olje dobro za v motor ali za na solato. 

 

Pri škodilaku menjam olje na 15Kkm, tako je v progrmu vzdrževanja. Ko so potem pri Škodi interval za iste motorje podaljšali na 30Kkm, sem v Škodinem salonu izrazil začudenje nad tem. Dobil sem pojasnilo, da so to enostavno morali, ker je vsa konkurenca že imela 30 Kkm interval.

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

@Savo333 ... tukaj nas je nekaj, ki smo šli skozi to zgodbo Mazdinega dizla. Težko je priti do konca oziroma na čisto. Analize olja, spremljanje regeneracij lahko pride v obsedenost. Sam sem po nekaj mesecih pretiranega spremljanja in iskanja vzroka za pogoste regeneracije kupil Mazdo 6 G165, Mazdo 6 CD175 pa prodal. Sedaj v glavnem samo sladke skrbi - kateri naj bo naslednji akumulator, brisalci, filter, zavorne obloge, ...

 

Predlagam tako kot predhodnik, samo redno menjaj olje, preverjaj njegov nivo in uživaj v navoru, ki ga ima tvoj avto. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poglej si kolko piva imajo avstrijci v povratni steklenici. Zdaj so celo uvedli malo 0.33 steklenico. Ker pri njih imajo vse pivovarne isto steklenico.   Poglej si Nemčijo. V Berlinu so pubeci pili. Steklenice od piva  večinoma povratne, so odložili pri košu. Ker so šli v klub. Mimo je prišel klošar in jih veselo pobasal. Moraš na par dopustov v Nemčijo in boš videl kaj pomeni urejen sistem. Hrvati nimajo najboljše. Ker zafrkavajo ob vračilu. Včasih imajo čudne ure in ne delajo isto kot trgovina in podobno.   Jaz sem nehal Donat kupovat odkar je v plastenki. Raje magnezij v prahu. Izogibam se pijačam v plastiki, ker imajo hormonske motilce. To pa ne pomeni, da je kdaj ne kupim.
    • Te še niso taki kramponi, prej sem imel še hujše.   Če češ, da se v snegu kam premakne, mora imeti profil. Tiste, ta gladke, so za to, da jih žgeš...
    • Poglej, kak je to pri sosedih lepo porihtano. Nikjer plastenke in steklenice. Če slučajno kdo v koš za smeti vrže le to, jo drug vzame ven in nese v trgovino. 7 centov je povratna embalaža. Tisti, ki želi mu je lahko to dodaten vir zaslužka. Jaz sem za to, da se uvede tako, kot je na Hrvaškem. To je MOJE mnenje. 
    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.