Skoči na vsebino

Se še spomnite svojih Mazd?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Sem že mogoče kdaj napisal,pa bom še enkrat.

Moji avti:

Zastava 101 55KM

Zastava yugo 60 60KM

ALFA R .33 90KM

ALFA R. 156 120KM

Mazda 3 1.6 103KM

Cruze 1.6 124KM

Mazda 3, 2.0 120KM.Upam,da ni zadnja! :jupiii: 

Mazda CX 30  2.0, X186 (nova od 20.8.2021 )....😊👍

Ps; vsi normalni brez predelav in raznih težav!:vesel:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano

Pa še moja pot v Mazdino družino

 

1. Jugo 45 (1981) - 45KM (pobrušeni valji, zamenjana glava pa še nekaj malenkosti. ocenjena moč glede na top speed 65-70KM)

2. Peugeot 305 1.1 (1980) - 60KM (prvi avto, kjer sem se zaljubil v obliko limuzin)

3. Wartburg 1.3 (1990) - 58KM (4-taktni, klasična šasija, manj kot tono teže. Presenetljivo uporaben avto)

4. Kia Clarus 1.8 (1999) - 118KM (prvi nov avto, prvič klima, motor narejen po mazdini licenci)

5. Mazda 6 2.0 (2004) - 121KM (prvič dizel, prvič turbo and I love it)

6. Mazda 6 2.0 II (2008) - 140KM (odlična kombinacija športnosti in uporabnosti, naredil v 11 letih skoraj 300kkm)

7. Citroen Picasso (2001) - 116KM (eeee kaj?!?!? Trenutek slabosti, itak jo je pa baba pol vozila, tako da je bila zgolj na papirjih moja)

8. Mazda 6 2.2 III (2019) - 150KM (najbolj eleganten avto do zdaj, skoraj premium občutek)

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Hmm, js jih nisem veliko zamenjal ( avtov, ne mazd)

1.Golf 2 (1987) 4 brzine,1.6 bencin. Moj prvi avto podaril ga mi je stric, brez rje ampak je skoz neki olje puščal pa vodna pumpa se je slišala. Končno vse zrihtal, šel na probno vožnjo, vmes poledenela cesta in nabašem na betonsko cev ob cesti, zgodba zaključena.

2. Fiat punto (1996) 1.2 bencin ( neč kriv, v križišču en butnu in me zabil še v naslednji avto, totalka, zgodba zaključena)

3. Fiat punto (1997) 1.4 bencin. 74 KM se je kr dobro premikal, klima, štrom šipe...rja, na koncu je še benz začel neki puščat...šel via bosna.

4. Fiat bravo (2008) 1.4 150 KM bencin. To je biu pa noro uredu avto, dokler ni turbina shodila ampak to še ni blo najhuj. Nazadnje je jermen preskoču in je bla cela pi... sumim, da so mi na servisu nekaj na pol naredili (mehanik reku) ampak sem zrihtal in prodal.

5. Mazda 3 (2018) bencin. Nima smisla dolgovezit o tem avtu tle na tem forumu...avto je super😉

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Pa še moja pot v Mazdino družino

 

1. Jugo 45 (1981) - 45KM (pobrušeni valji, zamenjana glava pa še nekaj malenkosti. ocenjena moč glede na top speed 65-70KM)

2. Peugeot 305 1.1 (1980) - 60KM (prvi avto, kjer sem se zaljubil v obliko limuzin)

3. Wartburg 1.3 (1990) - 58KM (4-taktni, klasična šasija, manj kot tono teže. Presenetljivo uporaben avto)

4. Kia Clarus 1.8 (1999) - 118KM (prvi nov avto, prvič klima, motor narejen po mazdini licenci)

5. Mazda 6 2.0 (2004) - 121KM (prvič dizel, prvič turbo and I love it)

6. Mazda 6 2.0 II (2008) - 140KM (odlična kombinacija športnosti in uporabnosti, naredil v 11 letih skoraj 300kkm)

7. Citroen Picasso (2001) - 116KM (eeee kaj?!?!? Trenutek slabosti, itak jo je pa baba pol vozila, tako da je bila zgolj na papirjih moja)

8. Mazda 6 2.2 III (2019) - 150KM (najbolj eleganten avto do zdaj, skoraj premium občutek)

Priznaj,da ti je bil Picasso najbolj všeč.... Tisti športen filing, neposreden volan, ful ergonomski sedezi, Ergonomija sedenja je pa itak dbest... Pa še ko se spije kakšno pivo se od daleč ne ve kaj je prednji in kaj zadnji del avta...

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Začuden 1
Napisano

Sej zato je pa imel pri meni en tak poseben prostor v srcu, ki me je zbližal z bogom, saj sem vsakič, ko sem ga zagledal rekel "o moj bog" in sem ga zato tudi ljubkovalno klical kapelca.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Sej zato je pa imel pri meni en tak poseben prostor v srcu, ki me je zbližal z bogom, saj sem vsakič, ko sem ga zagledal rekel "o moj bog" in sem ga zato tudi ljubkovalno klical kapelca.

Jaz svojega kličem "piksna"😂

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

To ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.

Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.

Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž

Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi ;)

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 15 minutami je DonFelipe napisal:

To ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.

Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.

Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž

Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi ;)

Nexia in leganza... Kje so te časi :) nexia je bila zAsnovana  pod oplovim okriljem,ne? Racer je bil preznackan kadet , nexia pa kot nekakšen naslednik...

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Nexia in leganza... Kje so te časi :) nexia je bila zAsnovana  pod oplovim okriljem,ne? Racer je bil preznackan kadet , nexia pa kot nekakšen naslednik...

Drži, to so bili zlati časi po osamosvojitvi (1991-2004). 

Gre za licenco oziroma bolj kopijo Opel Kadetta E. Omenjeni model proizvajajo še vedno v Uzbekistanu pod značko UzDaewoo

Leganza pa je osnova Opel Omege in so jo v Egiptu proizvajali do 2008.

Kar se pa Premcy-ja tiče pa lahko povem, da je obstajala tudi taxi verzija s 7 sedeži kateri si tako kot v vojaškem džipu zložil ob steno, vendar pri nas ni bila na prodaj, pa tudi bolj so se pri nas kupovale 5 sedežne ; presenetljivo visok avto, kar se odlično izkaže v snegu, pa tudi starejše osebe lažje vstopajo/izstopajo. Ima kup dodatkov, edino športnost in kombijevska kombinacija (enoprostorec) mi ne gresta ravno skupaj, drugače pa pravi minivan.

 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Nisem vedel,da je leganza tako tesno povezana z omego. Je pa bila konkurenca sonati , prvemu magentisu, to pa vem.

 

Za 7sedeznega premacya tudi nisem vedel..

Napisano
pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Nisem vedel,da je leganza tako tesno povezana z omego. Je pa bila konkurenca sonati , prvemu magentisu, to pa vem.

 

Za 7sedeznega premacya tudi nisem vedel..

Verjamem.

Pravi ljubitelji vedno vse raziščemo ;)

 

Evo link o Premacy-ju s 7 sedeži 

default-user-image.png
WWW.DSF.MY

16 years ago Mazda had a vehicle on sale just like the best selling Honda BR-V. It was a compact 7 seater with a 2-liter engine. However, Mazda was 16 years too early in introducing this family vehicl

 

WWW.CARPAGES.CO.UK

Mazda News > New at the British International Motor Show at the Birmingham NEC is the latest offering from the Mazda Premacy line-up.

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
pred 9 minutami je MazdaBoy napisal:

 Ta prav mazdaš pol praviš 👍

Ta pravi, začel je z 626 in od takrat samo mazde. Lepo videt, da so ljudje tako zvesti doloceni znamki.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Bodobno kot js, prvi Avto Daihatsu Charade 1.0, prvo Mazdo zacel s 323c, pol sel na 323F GT, umes bil en Mitsubishi, pol Mazda 3 CD110, pa Mazda Demio 1.3, Mazda 323F 1.5i, pa spet umes  neki drugega, Nissan Primera, pol sm sel na Alfo 159, zdej sm pa spet na Mazdi 😁

Napisano

Jaz sem tudi zadnjih vec kot 20 let ma Mazdah… 

 

Tale seznam tukaj od lani je se vedno aktualen >> 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 57 minutami je Jest napisal:

Jaz sem tudi zadnjih vec kot 20 let ma Mazdah… 

 

Tale seznam tukaj od lani je se vedno aktualen >> 

 

Tudi Kia Sephia ti štejemo kot da je mazda saj so imele mazdin B6 motor :) 

Napisano
pred 19 minutami je scania napisal:

Tudi Kia Sephia ti štejemo kot da je mazda saj so imele mazdin B6 motor :) 

Res je, Kia je bila v začetku in tam do leta 2004 povezana z Mazdo, danes pa je del Hyundai grupacije 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Tudi Kia Sephia ti štejemo kot da je mazda saj so imele mazdin B6 motor :) 

Ta motor je bil neuničljil.... 👍

Ga je imel stric v Kiji. 260kkm, samo olje je pila in to je to..... 😊

Napisano
pred 19 minutami je Bini napisal:

Ta motor je bil neuničljil.... 👍

Ga je imel stric v Kiji. 260kkm, samo olje je pila in to je to..... 😊

 

Ocitno ni bil… meni je prva Sephia (1.6) po treh letih zaribala… kaksen mesec ali dva po izteku garancije … in sem potem menjal staro za novo in vzel mocnejso (1.8)… ta je pa potem delovala… Mogoce se celo se danes vozi… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

 

Ocitno ni bil… meni je prva Sephia po treh letih zaribala … in sem potem menjal staro za novo… ta je pa potem delovala… Mogoce se celo se danes vozi… ;) 

Tako se reče no.... 😉

Za tiste čase je bil ok, je pa treba olje nalit..... 😁😀

Napisano

Zaribala je nekaj dni po rednem servisu… en dan, preden bi morali iti na dopust… No na dopust smo vseeno sli, samo drenjali smo se v maminem Golfu ;) … Na servisu sicer niso hotelimpriznati, da so oni kaj zajebali… so pa posredno priznali s tem, da so mi pri menjavi staro za novo starega ocenili, kot da ne bi bilo z njim nic narobe… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Naša je bila tudi sephia 1,6 1994 slx oprema. Nikoli nič, nikoli ni spila niti kaplice olja, imela je 380000km ko je šla od hiše pa še to zaradi rje. Ta boljši avtek za tisti čas.

Napisano

Ja pol sem tud jaz že skoraj 25 let na Mazdah. 1998 sem kupil KIA Clarus 1.8 z Mazdinim motorjem in potem so bile pa same šestice vseh treh generacij.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ja pol sem tud jaz že skoraj 25 let na Mazdah. 1998 sem kupil KIA Clarus 1.8 z Mazdinim motorjem in potem so bile pa same šestice vseh treh generacij.

 

Zvest znamki, pohvalno 😉 

 

 

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Ja pol sem tud jaz že skoraj 25 let na Mazdah. 1998 sem kupil KIA Clarus 1.8 z Mazdinim motorjem in potem so bile pa same šestice vseh treh generacij.

 

To je bil BP motor? 

Napisano

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.