Skoči na vsebino

Mazda CX-30 vs. Honda CRV

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Čisto tako mi pade na misel: kaj pa Cupra Formentor 1.5 Tsi 1 .5 (150 KM) in ročni menjalnik? Cena nekaj čez 30000 €, dimenzije v okviru cx 30 in meni osebno zgleda kar ok ... je pa res,da je iz grupe VAG. 

Popravljeno od Civic
Napisano
pred 52 minutami je Shrek napisal:

Turbo mlinček za monovožnjo v obratih... 

Drži!

Zadnjih 16let je moderno da vse deluje na majhni kubaturi in vrtljajih kar pa seveda ni dobro za življensko dobo motorja.

Ko že omenjaš Seat-a oziroma Cupro ti lahko mimogrede povem, da ima znanec Seat Ibiza Cupra predzadnji model in da razmišlja o prodaji ter nabavi legende saj to ni več pravi dirkalnik, kaj šele športnik, kot so bili tam do leta 2004.

Ne le da je motor tih in len, pozna se tudi da moraš več delati z menjalnikom in da je motor tudi bolj žejen ob priganjanju, za tisto ''dizelsko'' šparanje pa lahko povem da to nima smisla, saj danes več daš za servise kot včasih po zaslugi raznih katalizatorjev, turbin, filtrov, računalnikov, ....

Mimogrede, Seat je bil uspešen na začetku, ko je bil še pod Fiatom ter tudi kasneje pod VW tja do leta 2006/2007, kasneje pa se je že zelo poznalo da ni več tisto kar je bil ko je Toledo postal kar naenkrat enoprostorec in podobne nebuloze.

Je pa zanimivo da je Tanja Žagar nekaj časa uporabljala to znamko in njene modele (Ibiza, Cordoba, Toledo) predvsem na začetku kariere, potem presedla na VW (Golf V, Jetta V), nazadnje pa je bila v Cupri, katere pa tudi ne hvali toliko in tudi na našem trgu na splošno ni požela veliko zanimanja in uspeha, pa ne le zaradi cene, ampak zanimivo par komadov je v policiji in civilni zaščiti. Pričakoval bi pravega terenca stare šole, vendar me je razočarala s športnim programom. Je pa zanimivo da so med zbiratelji omenjeni modeli zelo iskani in da jim je poskočila cena ; taka kot je z njo v reliju začel Andrej Jereb stanejo od 15000€ dalje...

Danes je pač trend teh kvazi SUV in crossoverjev kateri pa nikoli ne vidijo dlje od urbanega asfalta oziroma betona, kvečjemu parkiranje na robnik ali sneg. 

Pa tudi vožnja ki jo omenjaš je postala zadnja leta zelo monotona, pa pustimo krizi, saj res poteka na stalnih obratih (50km/h, 4-pri nekaterih že 5.prestava-1100 do 1600 obratov) kar je res živi dolgčas. 

Kar se pa Honde CR-V tiče pa lahko povem, se opravičujem če se ponavljam, je le-ta izgubila svoj prvotni namen in sicer terenskost oziroma plezalno in vlečno sposobnost s tem da je postala skoraj popolni hibrid in da ponuja verzijo 2WD (le prednji pogon). 

Pa tudi Honda je začela zadnja leta ponujati svoje motorje in tehniko drugim znamkam kar je še dodatno poslabšalo situacijo in s tem tudi veselje do vožnje, sploh pa športnosti.

Da o posojanju in kopiranju imen ne govorim ; CX je namreč legendarni Citroenov model oziroma žaba druge generacije (1974-1991). 

Drugače pa bi se na tvojem mestu raje odločil za Mazdo CX-30 ali pa za Toyota Rav4, pogledal bi pa še Subaru Legacy, Tribeca in podobne japonce.

 

 

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

 

Je pa zanimivo da je Tanja Žagar nekaj časa uporabljala to znamko in njene modele (Ibiza, Cordoba, Toledo) predvsem na začetku kariere, potem presedla na VW (Golf V, Jetta V), nazadnje pa je bila v Cupri, katere pa ....

 

 

Tanja who???

Je pa to verjetno stvar sponzorjev in toliko nje, kaj bi ona rada vozila ...

Napisano
pred 18 minutami je Civic napisal:

Tanja who???

Je pa to verjetno stvar sponzorjev in toliko nje, kaj bi ona rada vozila ...

Kolikor poznam glasbenike pošljejo v vse avto hiše prošnje za kak avto in tista znamka avtov, ki jim sploh odgovori, to  potem vozijo. 

Sicer pa naj se jim ne bi splačalo tako sponzorstvo. 

Ne prodajo na ta račun nič več avtov,baje.

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Kolikor poznam glasbenike pošljejo v vse avto hiše prošnje za kak avto in tista znamka avtov, ki jim sploh odgovori, to  potem vozijo. 

Sicer pa naj se jim ne bi splačalo tako sponzorstvo. 

Ne prodajo na ta račun nič več avtov,baje.

Res je in vse pokaže čas ter s tem tudi trg.

Drugače pa je Cupra odkar je samostojna in ni več del Seatovega paketa mišljena oziroma cilja na ljubitelje SUV kateri ne želijo toliko izstopati kot tisti z VW Touareg, Audi Q7, Mercedes-Benz ML, Porsche Cayenne ipd...

Pod črto to ni avto za offroad, ampak za divjanje po mestnih ulicah in avtocestah, mogoče če parkira na pločniku ali pa prevozi ležečega policaja, to je pa vse.

Kaj pa Nissan Navara in Lexus NX si kaj gledal?

Napisano (urejeno)

Fantje, da ne bomo zašli :), iz nekih okvirov SUV (v smislu wannabe 4x4 do super terencev oz. okvirov 30k € do avtov za 40-50k€ plus....), vsekakor pa hvala za povratne info. in predloge. Sam sem nekako tip, ki najprej pogleda kaj bi bilo primerno, kar pomeni da pridem v ožji izbor parih modelov, potem "uleti" še žena in kar na enkrat sta opcji samo še ena, dve, redkokdaj tri :)....tako da če danes odgovorim bo ali mazda ali pa honda, vse ostalo zelo zelo težko :), so mi pa te povratne inforamcije glede CX30 in mazde na sploh prišle kot koristne.

Popravljeno od sportman333
Napisano

Zanimivo, da sem se lani tudi sam znašel pred to dilemo. CR-V je seveda razred višje in tudi kak evrček dražja, a sam bi jo opisal kot najbolj enoprostorskega SUV, kar sem si jih ogledal. V tem pogledu sta po moji oceni dokaj blizu s Peugeotom 5008, a ta nima pogona AWD ...

 

Mazda CX-30 je seveda tudi super avto, a sedi se malce nižje, kot pa v CR-V , ima manj prostora v kabini in tudi v prtljažniku in v kabini nekako ne deluje tako "zračno", kot pa Honda. Slednje velja tudi za razred večjo CX-5.

 

Honda ima tudi zasilno rezervno kolo (brez doplačila), nima ventilov s senzorji, kar je tudi stroškovno ugodneje za lastnika in 18 colska po moji osebni  oceni bolj "terenska" platišča in pnevmatike, ki so seveda tudi  cenejša.

 

Kot se verjetno da razbrati sem se na koncu odločil za Hondo CR-V. Elegance Navi 1,5 173 km AWD.  Avto je v vseh pogledih zaenkrat izpolnil moja pričakovanja, edina ne tako dobra stvar je, da je vožnja na AC nad omejitvami kaznovana z opazno višjo porabo, a s tem sem se sprijaznil že prej.

 

Kakorkoli boš torej izbral, po moje ne moreš dosti zgrešiti. Pa srečno vožnjo!

Napisano

Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.

To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.

Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.

To je, kar se motorja tiče.

Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...

Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..

Napisano
pred 13 minutami je Shrek napisal:

Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.

To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.

Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.

To je, kar se motorja tiče.

Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...

Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..

ok, hvala za info. glede CX5, ja honda nima več nikjer 2.0 motorja, razen v CTRu:)....tudi mene zaenkrat "moti" ta 1.5t v tako velikem avtu kot je CRV (medtem ko je v manjšem/lažjem civicu močnejši motor 😮. Honda na splošno nima nekih normalnih motorjev z konjenico, edino za civica 1.5t lahko rečem da se mu prileže, vse ostalo pa je bolj tako tako.....pa potem izven serije CTR, kar je pa spet nek drug ekstrem.

Napisano
dne 7. 1. 2021 ob 15:55 je sportman333 napisal:

Fantje, da ne bomo zašli :), iz nekih okvirov SUV (v smislu wannabe 4x4 do super terencev oz. okvirov 30k € do avtov za 40-50k€ plus....), vsekakor pa hvala za povratne info. in predloge. Sam sem nekako tip, ki najprej pogleda kaj bi bilo primerno, kar pomeni da pridem v ožji izbor parih modelov, potem "uleti" še žena in kar na enkrat sta opcji samo še ena, dve, redkokdaj tri :)....tako da če danes odgovorim bo ali mazda ali pa honda, vse ostalo zelo zelo težko :), so mi pa te povratne inforamcije glede CX30 in mazde na sploh prišle kot koristne.

Res je, z nakupom se ti ne sme muditi in medtem preučiti vse prednosti in uporabnosti vozila katere pričakuješ.

Najbolj smešni so mi tisti ki kupijo tak avto in potem jamrajo kako nima tistega kar je pričakoval.

Večina žal gleda samo na estitiko, komfort in uporabnost so postali drugega pomena.

Priporočam ti daljšo testno vožnjo.

 

Pred eno uro je Kawa Illy napisal:

Zanimivo, da sem se lani tudi sam znašel pred to dilemo. CR-V je seveda razred višje in tudi kak evrček dražja, a sam bi jo opisal kot najbolj enoprostorskega SUV, kar sem si jih ogledal. V tem pogledu sta po moji oceni dokaj blizu s Peugeotom 5008, a ta nima pogona AWD ...

 

Mazda CX-30 je seveda tudi super avto, a sedi se malce nižje, kot pa v CR-V , ima manj prostora v kabini in tudi v prtljažniku in v kabini nekako ne deluje tako "zračno", kot pa Honda. Slednje velja tudi za razred večjo CX-5.

 

Honda ima tudi zasilno rezervno kolo (brez doplačila), nima ventilov s senzorji, kar je tudi stroškovno ugodneje za lastnika in 18 colska po moji osebni  oceni bolj "terenska" platišča in pnevmatike, ki so seveda tudi  cenejša.

 

Kot se verjetno da razbrati sem se na koncu odločil za Hondo CR-V. Elegance Navi 1,5 173 km AWD.  Avto je v vseh pogledih zaenkrat izpolnil moja pričakovanja, edina ne tako dobra stvar je, da je vožnja na AC nad omejitvami kaznovana z opazno višjo porabo, a s tem sem se sprijaznil že prej.

 

Kakorkoli boš torej izbral, po moje ne moreš dosti zgrešiti. Pa srečno vožnjo!

Res je Honda CR-V ima tisto česar dražji enoprostorci in SUV nimajo, to je praktičnost in uporabnost na različnih področjih.

Jaz imam prvo generacijo in lahko povem da jo uporabljam za marsikaj, saj grem z njo tako na lepše kot tudi opravim marsikaj drugega izven ceste česar z ostalimi osebnimi vozili ne bi mogel.

Lahko sam določim razpored sedežev, imam piknik mizo, strešni prtljažnik, rezervno kolo na zadnjih vratih, ravno dno...

Nekaj pa je treba vedeti : Ta džip in tudi novejši CR-V imajo športni karakter katerega pa ne-le-na naših cestah in izven njih, ampak tudi na splošno nemoreš izkoristiti, edino pospeški so odlični, kar se pa jasno pozna na porabi, saj gre za srednje težak avto z kupom opreme. Jaz imam 2,0 16V in je odličen, sploh ko stisnem SPORT tipko, ampak to je res za nujo ko recimo prehitevam ali pa potrebujem zalet navkreber ; športna vožnja drugače ni prijetna saj se tipično terensko nagiba kar je ne-le posledica višje oddaljenosti od tal, ampak tudi vzmetenje je terensko.

5 se nas pelja brez težav, vstopanje/izstopanje je zaradi višje oddaljenosti prijazno za starejše, gremo lahko tako na lov kot nabiranje sadja in zelenjave.

Peugeot 5008 katerega omenjaš pa je bolj za taksiste in je pravi minibus kateri pa ni primeren za skok v gozd, saj je že tako neudoben, pa menjalniki so zelo občutljivi.

Glede pnevmatik in platišč pa je odvisno kako voziš in po kakšni podlagi. Za terensko vožnjo ti ne priporočam balonastih pnevmatik, ampak ožje z višjim presekom in v manjši velikost (vsaj kakšna cola manj), platišča pa naj bodo navadna ker jih (že v mestu) hitro opraskaš tako po robnikih kot tudi pri lezenju čez ležeče policaje.

 

pred 55 minutami je Shrek napisal:

Če se išče ročni menjalnik, priporočam 165 CX5, če pa avtomatik, pa CX5 194.

To so zaenkrat preverjeno dobri motorji.

Za CX30 še ne vem na dolgi rok, kako se X motor obnese...bi vzel 150 konjičev.

To je, kar se motorja tiče.

Je pa v CX30 dolgočasna armatura kot v starem trabantu...

Honda mi ne sede zaradi turbine. Če bi, bi vzel 2.0 motor brez turbine..

 

pred 37 minutami je sportman333 napisal:

ok, hvala za info. glede CX5, ja honda nima več nikjer 2.0 motorja, razen v CTRu:)....tudi mene zaenkrat "moti" ta 1.5t v tako velikem avtu kot je CRV (medtem ko je v manjšem/lažjem civicu močnejši motor 😮. Honda na splošno nima nekih normalnih motorjev z konjenico, edino za civica 1.5t lahko rečem da se mu prileže, vse ostalo pa je bolj tako tako.....pa potem izven serije CTR, kar je pa spet nek drug ekstrem.

Manjše kubature raje pozabi.

Jaz sem imel možnost nabaviti že dosti vozil pod 2000ccm pa sem raje prespal zadevo ker avtomatski menjalnik pač ni za vse pod to kubaturo, pa tudi za relacije je povsem utrujajoč.

Sem predkratkim peljal VW Polo 1,0 TSI in je zelo utrujajoč na daljši vožnji, v klance ga moraš precej tiščati, kar se pa pozna na porabi ; znanec ima na njem vlečno kljuko in vprašanje koliko dolgo bo še zdržal, saj je elektronika zelo občutljiva pa tudi parkrat mi je šel kazalec malo čez delovno temperaturo in se potem vrnil na normalno. 

 

pred 15 minutami je Shrek napisal:
1046750.jpg
WWW.AVTO.NET

Honda CR-V Hybrid AWD 2.0 Lifestyle e-CVT, letnik:2021,41040 EUR :: www.Avto.net ::

 

A to ni to? Pa še hibrid je...

Kaj ti bo pa hibrid?

Si naredil računico če se ti izplača?

Hibrid je edino za mestne ulice in kakšen skok na ljubljanski grad primeren...

Napisano

No, da je hibrid za mestne ulice in ljubljanski grad...ne vem, no...

Ta ima 150 konjičev, ki se lahko uporabijo povsod, tudi v gozdu. Sem vozil hibrida, pa vem, da ni razlike pri sposobnosti vozila. Kolikor pritisneš stopalko za plin, toliko avto gre...

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

No, da je hibrid za mestne ulice in ljubljanski grad...ne vem, no...

Ta ima 150 konjičev, ki se lahko uporabijo povsod, tudi v gozdu. Sem vozil hibrida, pa vem, da ni razlike pri sposobnosti vozila. Kolikor pritisneš stopalko za plin, toliko avto gre...

Verjamem, samo hibrid pa nima tistega čara kot ga ima klasičen avto.

S hibridom pa tudi ne vlečeš prikolice in ostalega čemur služi terenec. 

Hibride narod vozi večinoma na krajše razdalje po mestu.

Eden tak primerek je CR-V je bil do nedavnega v Taxi Intertours dokler ni ugasnil prejšnje leto.

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:
1046750.jpg
WWW.AVTO.NET

Honda CR-V Hybrid AWD 2.0 Lifestyle e-CVT, letnik:2021,41040 EUR :: www.Avto.net ::

 

A to ni to? Pa še hibrid je...

Hybrid me zaenkrat ne zanima, sem še pristaš stare šole😄, in 41k eur je za moje pojme občutno preveč za CRV, ker ni čisto nič boljši kot recimo 1.5t elegance navi ki ga dobis za 30k eur ali lifestyle za 32k eur.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 51 minutami je sportman333 napisal:

Hybrid me zaenkrat ne zanima, sem še pristaš stare šole😄, in 41k eur je za moje pojme občutno preveč za CRV, ker ni čisto nič boljši kot recimo 1.5t elegance navi ki ga dobis za 30k eur ali lifestyle za 32k eur.

Bravo!

Kot že neštetokrat povedano je nakup smiseln za daljši čas.

Iz izkušenj lahko povem da kdor kupi pravega terenca ga kupi za daljši čas, kar je na splošno značilno tudi za japonce. 

Imaš pa dve vrsti Honde CR-V in Toyote RAV4 ; City paket je res mestni in brez diferencialnih zapor, reduktorjev, obstajajo tudi 2WD verzije, medtem ko Country je res offroaderski.

Je pa res da danes ni več tako ogromne razlike med lifestyle in delovno verzijo razen teh dveh.

1.5 motor je bil v legendarnem Civicu pred 30 leti (1990-1992), samo da je sedaj pač izpopolnjen in ima turbino ter za isto prostornino razvije več moči kot 2.0, registracija pa je skoraj enaka. Če mene vprašaš premajhna prostornina za tako velik in težak SUV oziroma terenski kombi oziroma multivan.

2000€ je ogromna razlika ampak če tako pogledaš, ampak realno 3/4 opreme nikoli ne uporabljaš oziroma potrebuješ ; kdaj jaz rabim kozmetična ogledalca, osvetlitev vstopa, itn..?

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

1.5 motor je bil v legendarnem Civicu pred 30 leti (1990-1992), samo da je sedaj pač izpopolnjen in ima turbino ter za isto prostornino razvije več moči kot 2.0, registracija pa je skoraj enaka. Če mene vprašaš premajhna prostornina za tako velik in težak SUV oziroma terenski kombi oziroma multivan.

 

Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15). 

L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke. 

 

Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna. 

Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca. 

CX5 2.0 vs CRV 1.5t vs CX30 2.0

Screenshot_20210108_204540_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210108_204702.jpg

Screenshot_20210108_212610_com.android.chrome.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Drži, odvisno je od tega za kar potrebuješ konje in koliko ti je pomemben navor.

Japonci pač ponujajo majhno kubaturo iz katere se da ogromno iztisniti, poleg komforta pa so začinjeni tudi s športnostjo.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Tale novi Hondin 1.5 turbo motor (L15) nima prav nič skupnega z starim 1.5 motorjem iz Civica (D15). 

L15 motor je čist na novo razvit in ni nobena izboljšava D15tke. 

 

Glede manjše prostornine pa se ne strinjam, če smo že pri tem Hondinem 1.5 turbo motorju ima 220Nm med 1.900–5.000rpm, če ga recimo primerjamo z Mazdinim 2.0 atmosfercem ki ima 208/214Nm samo pri 4.000/min, je razlika kateri bolj vleče očitna. 

Poglej AM test CRV, CX5 in CX30 v vseh pogledih 1.5 turbo "mlinček" poje 2.0 atmosferca. 

CX5 2.0 vs CRV 1.5t vs CX30 2.0

Screenshot_20210108_204540_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210108_204702.jpg

Screenshot_20210108_212610_com.android.chrome.jpg

Zanimiva primerjava....kar mene recimo moti pri obeh tako CRV, CX-30, da ima tak avto pospešek 0-100 več kot 10sek leta 2021, kar se mi zdi "smešno"....kot da japonci ne morejo narediti vsaj ene dve/tri verzije motorjev v smislu recimo 180/220/250km....tukaj jih recimo kitajčki v volvotu peljejo po dolgem in po čez (malo sem recimo firbcal xc40 oz.xc60, tam imaš razpon od 150 do 300km, sicer je temu primerna cena, ampak je izbira), te filozofije nekako ne razumem, je pa res da je EU verjetno za njih nezanimiv trg, ker v USA imajo cel kup modelov/motorjev (vsaj za Hondo vem)

Popravljeno od sportman333
Napisano

Japonci seveda lahko in znajo narest močnejše različice. Problem je v EU, ker se takoe motorje in moči finančno kaznuje z ekološkimi taksami na izpuste. Tega recimo Ameri nimajo in zato tam laufa Mazdin 2.5 turbo z 250KM po novem tudi v Mazdi 3.

33112_1.png

Napisano

sportman333 ni vse v pospeških, ampak so pri terencih bolj pomembni prenosi ; moja Honda CR-V prve generacije ima pospešek 0-100km/h 15s, ampak to ni pomembno saj sem ga kupil zaradi življenja v hribih in dela na terenu.

Boss, res je pri nas vgrajujejo razne sisteme in elektroniko da zmanjšujejo emisije ter večajo moč. Realno, kaj mi bo 200 in več konjev, če mi jih je v Nivi 80 dovolj?

Ampak zanimivo je pa nekaj : kdor ima Lado Nivo ima ponavadi Mazdo ali Hondo za vsakdan ;)

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

@sportman333 ja kot je bilo že rečeno, tudi japaneri znajo naredit, ampak je verjetno EU trg za njih postal čedalje manj zanimiv, preveč kompliciranja z emisijami, stroški z uvozi,... Po drugi strani pa vsi avto proizvajalci krčijo svoje modele in motorizacijo in ponujajo to kar je v trendu.

 

@DonFelipeja sam pospešek do 100 ni najbolj pomemben, meni je bolj važen podatek prožnosti, ker ta pomeni da ima avto zadosti navora da ti ni treba za vsako figo šaltat in nabijat obrate.

In če pogledaš zgoraj prožnost 1.5t vs 2.0na, je 2.0 kljub večji kubaturi pravi lenivec. Tak da tvoja teorija da je 1.5 premalo ne drži vode. 

To da je več navora na voljo skozi večjo rpm območje pride še kako prav na terenu in v hribih, če moraš na slabi podlagi v hrib šaltat navzdol si že pogorel in se boš verjetno zakopal in ne boš prišel gor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Kawa Illy napisal:

Džizs, Tanja še za musko ne more biti neka silna referenca, kaj šele za avtomobile ...

 

 

 

 

??🧐

Sicer nima veze z modeloma, ki sta omenjena v tej temi. a če bi že sam moral kupiti SUV, na silo, bi kupil to. 

image.thumb.png.40d19b84bea699f9ed85df53e343f03b.png

P. s ima že pravo tablico mojega mesta montirano gor. 😁

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.