Skoči na vsebino

Nakup Mazde MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, sem nov na tem forumu in upam da bom še dolgo ostal, glede na to da me resno mika MX-5 ;) 

 

Me zanima, če kdo slučajno pozna konkretno ta avto, čeprav sklepam, da je iz tujine: 

1043826.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 2.0i Avt., letnik:2006,7999 EUR :: www.Avto.net ::


Oz. vsaj to avtohišo? Po navadi sicer bolj zaupam fizičnim prodajalcem ...

Pa še eno vprašanje: kje bi vi raje naredili kompromis? Pri motorju (1.8 namesto 2.0) ali menjalniku (avtomatik namesto ročnega)? Ima kdo izkušnje s tem avtomatskim menjalnikom?

Hvala in LP, Rok  

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

NC je obstajala tudi s premično trdo streho (varianta 206cc) ali pa seveda platno+hardtop za pozimi.

 

Svetujem tudi obisk strani od slovenskega društva ljubiteljev roadsterjev (slo roadster). 

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ročni menjalnik na MX-5 je fantastičen.

Eden najboljših na sploh. Vedno, ko gledaš kak test je to poudarjeno, vedno odličen menjalnik. 

 

 

Napisano

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala za odgovore, ročni verjamem da je super, imajo pa tudi premium ceno nad avtomatiki, po drugi strani mi pa ma tudi tak avtomatik z ročkami za volanom svoj appeal, tudi pri dinamični vožnji. Sem pa šel na tesno vožnjo s to in je že zaarana, naslednji teden je moja :) Jo je pa gospod uvozil iz ZDA leta 2010 in od takrat je bila njegova, potem pa jo je pri tem trgovcu baje menjal za skori novega Z4 :) 

Napisano
dne 13. 1. 2021 ob 18:21 je mazdaman napisal:

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bolj kot to, bi gledal, da ni avto od začetka proizvodnje, se pravi 2006, 2007 leto. Govorim iz prve roke, po menjavi obročkov :D

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

Največje hibe na teh avtomobilih so ponavadi termostati (na srečo odprti), zabasani oljni obročki, vratni aktuatorji centralnega zakleplanja. Načeloma pa super avto :) Verjetno zna biti tudi automatik uredu, če si bolj cruiser tip človeka :)

dne 13. 1. 2021 ob 8:30 je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

Je pa s pomično trdo streho avto potem toliko težji, kar je mene odvrnilo od nakupa, pa še čakat moraš da se ti odpre/zapre.

Hardtopi za NC obstajajo, ampak so še redkejši in dražji kot za NB :(

Podpis.png

 

Napisano

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

 

Hvala! 😄

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

 

Kolikor sem jaz bral po angleškim forumih in brušuri od Mazde ima večina NC-jk vinilno streho? Razen Grand Touring varjanta ima iz blaga.

Napisano

Vinyl je plastičen. Nekak ne verjamem, da so na NCjkah še uporabljali vinyl, lahko pa se motim. Jaz imam precej osnovno različico (1.8, brez Bose) pa je streha iz blaga.

Podpis.png

 

Napisano
pred 4 minutami je roctech napisal:

Prvi občutki so odlični 😄

IMG_20210201_124824.jpg

IMG_20210201_140258.jpg

Lepa ,temna,elegantna in nasploh top. :prstgor: Srečno vožnjo :zoom-zoom:

Napisano
31 minutes ago, Nejc1986 said:

Priznam da mi NC nikoli ni bila všeč, ampak tale izgleda res huda. A to je pred FL? 

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Napisano
pred 9 minutami je roctech napisal:

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Zakon avto.... Imel NB nekaj časa.... Razumem zakaj si dal streho dol sredi zime :) jaz sem isto naredil prvi dan ko sem jo pozimi kupil v Sežani :) naj ti dobro služi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Preverim.   Ker ko Forda zakleneš, se skriti ključ deaktivira. Lahko špipo zlomiš, pa imaš ključ v roki, odzival pa se ne bo. Bom probal kaj se zgodi, če s telefonom odkleneš, če se ključ aktivira nazaj.   Na dopuste greta vedno 2 ključa. Imeti skriti ključ v avtu je lahko tudi dvorezno. Ti kdo vlomi. Si poišče ključ....
    • V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.   Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.   Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.   Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...
    • A je to mikrovalovka že ali pravi avto?
    • Mazda EZ-60, vizualno mi je zunanjoat všečna, ostalo pa....bomo videli.      
    • Brez skrbi da lahko zakleneš tudi nove ključe notri, pa naj bodo še tako pametni, ravno zaradi pameti, virtualnih pedalov in nevm česa vse je to mogoče. Jaz na primer imam v avtu vedno skrit rezervni ključ, ker Toyota omogoča tudi zaklepanje na daljavo prek telefona. Veliiiiiiikokrat me je rešil, logistično in podobno. Če ga zgubim, če mi ukradejo bundo, ruzak....mi 1000e kilometrov ne pomag noben amzs ali asistenca. Enostavno odprem avto s telefonom, vzamem ključ in grem   enako za logistiko, če kje obtičim, če se plani spremenijo, drugmu odprem avto vzame ključ in gre   Zanašati se na to da se ne da....   Je pa enak old school primer na Coupeju, vrata posebej, lahko zakleneš prej, ključavnica fizična na prtljaznih odklenes, pa ce pozabis kljuc not pa zapreš....ta daaaaa
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.