Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja...samo to je že motor 

2.5 bencin 194 .k. 😁sem ga tu že vozil in gre super odličen navor za benzinarja .👍👍😁😉.tukaj je  potem samo stvar posameznika ..kaj hočeš imet od avta in itd....

Pa lep dan 😁😉  zoo zoom 😁😉😉

Napisano
pred 7 urami je Aless napisal:

Regeneracije se končajo med 20-25km.

Hmmm, ker letnik maš ti avto? Pri mojem namreč traja regeneracija med 6 in 9km.

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Itak da prides kamor hoces z g165, ampak ce si zelis biti konkurencen 2.0 tdi passatom na vrhniskem klancu proti morju, no potem bos rabil g192,194. 

Seveda gre, vprašanje je samo kako. Na vrhniškem klancu je vsaj prestava ali celo dve navzdol, če je avto naložen. Za dirkat s Passati TDI pa verjetno celo v tretjo. Avto bo pač razgrajal, ampak men se šestka zdi preveč nobel, da bi razgrajala. To sede hot hatchom, ne pa takim limuzinam. :nevem: Še vedno mislim, da bi rabila Mazda tudi bencinske turbake. Recimo 2.0T z 200KM in 2.5T s 300KM, ki bi 90% te moči dosegal med 3000 in 6000 obrati. To bi bil balzam za oči, ušesa in filing v hrbtu.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Se strinjam 👍👍👍😁😉

Tudi upam da bo Mazda kmalu ponudila kaj takega na naš trg ...😁😉😉

Napisano

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Napisano

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

Glede Turbo bencinarjev se strinjam s tabo, 2.0T ali 2.5T bi bili zame idealni motorji. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

 

Je res... sem imel pred to isti letnik in isti motro kot maš ti zdajle in drži - je kar precej časa rabila, da je opravila regeneracijo do konca, pri tej pa to komaj zaznam.

33112_1.png

Napisano
53 minutes ago, ignacij said:

Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

 

ugibam da je tezava v izpuhih in EU kvotah le-teh

Napisano
Ja glih zadnjic sem na Mazdi spraseval ce bodo prodajali 2.5 turbo, odgovor seveda negativen. Cudno mi je da Mazda tega ne da v EU, se mi zdi da bi dobili nove kupce ki Mazde ne kupijo samo zaradi presvoh motorjev.

Ni problem v tem da ne bi dali ,problem so izpusti EU ter penali...Verjema da bi se ta 2.5 turbo dobro prodajal ..... novodobni MPS


Sent from my iPhone using Tapatalk
Napisano

Pa naj naredijo hybridni pogon pa bodo zelo hitro nazaj v mejah tolerance CO2 izpustov. Aja, tolk daleč pač Mazdi ne seže, oziroma je EU trg premajhen.

33112_1.png

Napisano

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Napisano
22 minutes ago, LadoK said:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

so dovolj glede na težo avta!

Napisano

Iz Nemčije uvožen avto lahko pri nas popravljaš v sklopu garancije. Pogoj je enak, torej da ima opravljene servise. Ne moreš pa doplačati za podaljšano garancijo..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
9 hours ago, zimurg said:

so dovolj glede na težo avta!

 Motor ima 380 Nm navora, kar je več kot dovolj, da vlečeš za sabo še kakšen tovor 😉

Napisano
pred 11 urami je LadoK napisal:

Bom pa še drugo vprašal. 

En bližnji sosed bo v roku enega mesca prodajal cx5 letnik 2018 z 150KM - dizel, avtomatik...avto ima 55000 km. 

Kako je glede teh motorjev? So dovolj glede na težo avta? 

Pelji se z njo pa boš ugotovil kako gre in potem vidiš kako in kaj.Če je očuvana in prava cena bi jo kupil,vsaj veš ,da je od soseda in,da te ne bo nasral 😁 Seveda če potrebuješ dizla......:whatever:

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Slučajno videl, edin mal dost kilometrov za 3 leta :) 

1041446.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Revolution, letnik:2018,24500 EUR :: www.Avto.net ::

 

So vsaj realni pa dpf ni zabit!👍

Napisano

Samo cena je pa kar dobra... ali so ti avti res se toliko vredni? Po grobi oceni bi rekel, da je cena za tak letnik okoli 20.000 €

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.