Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 8 minutami je Hixxy napisal:

je to še akutalno?

če je, sem za :)

Lahko se nam še pridružiš. 👍

 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

Sam da ne bo veter zapihal, ko bo  potem "nekaj" švignilo mimo. 🤗

 

pred 19 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo cheaptuning :D

To bo definitivno, ker smo zrihtali zeloooo dober količinski popust. Sam ne potem jokat, joj zakaj se jim nisem pridružil. 😉

pred 37 minutami je TiEn napisal:

Ja vsak bo dobu +4konje 😆

4 konje dobim že s tem, da ugasnem klimo. 🤗

 

 

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

Sam da ne bo pol skupna tema - Skupinski obisk Strajnarja - čiščenje DPF v peči 🤣🤣🤣

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

 

 

Napisano
pred 22 minutami je 50keda napisal:

Čuj @Alex tak iz firbca, vprašte ga, če zna kej iztržit iz 2.5 motorja ;) Al pa sam povejte, kdaj grete se pridružim na izletu, pa ga sam vprašam ;)

Ok, te kontaktiram ko bomo šli dol do njega. Nam boš delal družbo. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Husky1290 napisal:

Huh kaj bojo 3 rdečke letele v vrsti😆

Pardon, 4😁

A so res vse štiri rdeče? 🤔

 

 

Napisano

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Napisano
17 hours ago, Alex said:

Ker?... Kaj ima veze tukaj DPF? 🙄

Drugače lahko veliko, ali pa malo manj. odvisno od tega kok boste pretiravavl 🙂

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

A to se samo pozna pri 4000 obratih in več? A ne bi bilo boljše, da bi se poznalo pri recimo normalnih 1500-2000? Sam se nikoli ne peljem na 4000 obratih, redkokdaj tudi na 3000.

Pri Tunercu ne vem kako je,ampak pri najini g120 je ponavadi tako,da odstranijo blokado in imaš potem g165tko s podaljšanim menjalnikom,ker pri 120tki je blokada od 4k naprej zato je tako. Jaz bom to naredil po gatanciji......😊

Ps; povedali so mi tudi,da pri avtu brez turba ni kaj veliko za naredit pri Mazdi 2.0. :nevem: Zato se g165tke  ne splača na novo mapirat,ker skoraj nič ne pridobiš!😬

Napisano

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

Napisano
pred 33 minutami je sportman333 napisal:

Pri klasičnem atmosfercu nimaš kaj veliko za delati :) in tudi kakega hudega doprinosa ni.....ko sem jaz preverjal za svojega accorda 2.0., mi je bilo tako razloženo, edino dodana vrednost je v tem middle range-u, kjer se recimo največ voziš, da imaš recimo nekaj več navora med 2.5k-3.5k obrati, kjer je ta motor najbolj "bogi" in ne da vedno moraš voziti nad 4k rpm.... -> "Vtec se premakne, rev limter se dvigne ( z obema spremembama ne pades iz vteca pri prestavlanju navzgor, oz. minimalno.. ), pedal response se popravi da je feeling kot da imas gas na zajlo, sami konji in navor v spici ni neka sprememba da bi ti rekel +10konjev....je pa v midrange-u sprememba, navora in moci...ravno tam kjer najbolj uporabljas motor. Ob isti voznji se zmanjsa poraba....kar se tice racunalnika pa ni nic bolj obremenjen ali pa da bi zaradi tega karkoli bolj trpelo...Vse to bi lahko bilo dejansko narejeno ze v tovarni, vendar tam zmeraj pustijo se nekaj prostora.., in nic se fizicno ne posega v avto/racunalnik."

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

To si opisoval Hondo al Mazdo? 

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

za Hondo :), je pa verjetno enako tudi pri Mazdi, razen, če vam lahko mapirajo iz ene mape 120 na tisto 160, imaš potem ja bistven boljši izkoristek, pri mojem Accordu ni neke dodane vrednosti....

image.thumb.png.1d50b9f8ebf645067cd3b5c43145547b.png

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Ja točno tako iz 120 na 165 in to je kar precej pa mislim,da je še nekaj navora zravn.😊 Bomo vidli čez leto,dve kako bo stanje.

Če se ne motim se je pri moji G120 navor povečal iz 210 na 220 Nm, ampak v praksi, če tega podatka ne veš, ne boš občutil. Je pa čipirana vseeno bolj zabavna za pelat kot G120, ker pač stisneš do 6500 in do takrat gre :) Torej na regionalki sta zanimivi samo 2 in 3. prestava, kjer je blokada pri 155. Ostale prestave so pač zato, da je nizka poraba.

Napisano

A se je kdo pozanimal kako zgleda ta sprememba mape. A se da direktno mapo spreminjat al je treba čip ven lotat?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pogosto na R19 ni več istih modelov gum. Tukaj lahko več al manj potegneš kateri proizvajalci so trenutno dobri.   Za tako dimenzijo in če bi rad UHP zimske priporočam ogled tega videa: https://youtu.be/buuj99zFXvo?si=UeLZLmKW8UmIbQXE
    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.