Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ajajaj ... iskreno nerad berem tole, sem se veselil za vas zdej pa takle, še nič srečanja rdečk ne bo na koncu 😕 Po prebranem, bi blo dejansko za probat Strajnarjev "športni" vložek.

 

Hja zakaj doben noče menjat? Ker menjava ostalih filtrov je pocen v primerjavi s tem hkrati te pa že ob nakupu pripravljajo na to da DPF filtrov se pač ne menja ... po mojem bo z leti ta trend propagiranja doživljenskih DPF filtrov upadel al pa bomo že vsi na elektriki :P

Napisano

Sem dobil dve ponudbi za čiščenje dpf. Ena je zelo ugodna, Novak, od 150-180€. Druga, od Strajnarja je malo dražja in sicer 280€. Demotiraš, pošlješ po pošti, naredita oba takoj in pošljeta po pošti nazaj. Sej v bistvu niti ni tak strošek vsakih par let. Delamo iz muhe slona. Garantirata pa oba 98%, 99% čistost in pretočnost dpf ja po čiščenju. Jaz zaenkrat ne bom nič čipiral, me je malo odvrnilo, ko mi je razložil, kaj gre vse lahko narobe. Še najmanjši problem pri čipiranju je sam motor.

Je pa hecno, da mi je Ervin dobro spucal mašino na obratih, tako, da mi je delalo regeneracijo šele danes, po prevoženih 255km.😄Pa tudi sama poraba, mi je zanimivo padla na 6,1/100 za domov.  Pa nisem šparal avta. Za gor je bila 6,7/100.🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve  na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Seveda je bila za dol nižja poraba če si se pa peljal v dolino prot Kopru 😂🤣

1 minute ago, Alex said:

Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostalinz 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve  valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗

Bogi a zdej ego boli ko imaš le 150 konjev ?😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Seveda je bila za dol nižja poraba če si se pa peljal v dolino prot Kopru 😂🤣

Bogi a zdej ego boli ko imaš le 150 konjev ?😂

Samo tudi vaše 175 niso dosti boljše. 🤣🤣

pred 9 minutami je TiEn napisal:

Seveda je bila za dol nižja poraba če si se pa peljal v dolino prot Kopru 😂🤣

Bogi a zdej ego boli ko imaš le 150 konjev ?😂

Sam, da je proti Kopru šlo en mjčken blj na hitru. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjski(ki pojedo tudi 175km). Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣 Boš prišparu, greš v Brič na kosilo 😁

 

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjsk. Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣

Sem že nabavil nove diškote. 

En malčk znajo bit boljši. Če že ni "več konj", bo vsaj "več praha" na  feltnah. Sej če dobro  premislim niti ne rabim 

več konjev.🤔

 

 

Napisano

:D Če mene prašaš brez veze, k na dolgi rok škoduješ avtu, preprosto k boš kupoval nov avto si umisliš več konjev ;)

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 6 minutami je TiEn napisal:

Lej še vedno so hitrejše 😎, Pač sprijazni se ni tvoja rdeča puščica najhitrejši avto na forumu so tle še 194konjski(ki pojedo tudi 175km). Pa poglej pa z pozitivnega vidika zdej k imaš le 150konju ti ni treba stavit športnih zavor gor itak za tvojo malo hitrejšo vožno maš standart komplet čez glavo 🤣 Boš prišparu, greš v Brič na kosilo 😁

 

Vaše 175 so samo na papirju 175. Boš kar precej razočaran, če greš na meritve. 😉

Jaz sem videl včeraj graf in nismo daleč z konji. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ne rabim nobenih meritev, zelo zadovoljen z avtom😎 ti pa kot zgleda da ne če ga voziš na valje... bolj kot da te skrbijo konji naj te skrbi tvoj DPF

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

Zaključek : zaradi delne  zabitosti dpf filtra ali celotne, motor ne more razviti  optimalne moči, predvsem v višjih obratih, ker motorna elektronika pravočasno poseže vmes.

Če bi dali kake starejše avte na valje bi lahko hitro  ugotovili, koliko manj imajo dejanske moči od deklarirane, zaradi zabasanosti dpf-ja.

 

Znaš bit pa ti trdoglav... pa ni kriv DPF no. Pol bi bil vedno problem, ko bi se bližala regeneracija in je prepustnost filtra takrat manjša.

 

Sam sem imel prejšnjo šestko z DPF-jem pa potem odstranjenim in avto NE gre nič bolje in NIMA nobenih boljših pospeškov kot nekateri mislite. Edino kar se malenkostno pozna je poraba pa še ta nekje okoli 2 deci na 100km.

 

 

Elektronika seveda poseže vmes, ko zazna nepravilne parametre in DPF je zgolj in samo eden izmed njih. Meri se kar na nekaj koncih in je lahko krivo kar koli od tega vključno s tem, da bi moral mapo prilagodit in zmanjšat moč, če je bil pri 200KM problem. Si upam trdit, da pri 185KM ne bi nič cukalo, ker ta motor ima dejansko porezan navor pri določenih obratih in zato manjša konjaža. Če bi samo to pustil bi šlo po normalni krivulji do 185KM in bi delovalo.

 

Glej, nič ne govorim čez Tunerca ampak vseeno pa ta zgodba z delno zabitim DPF-jem ne pije vode. Problem je na vhodu v sesalni del, kjer nekaj ne štima (lahko tudi napačna mapa). Na izpušnem boš pa prej fasal al lučko zaradi lambde al pa DPF lučko, ker bosta sondi zaznali preveliko odstopanje v tlaku pred in po DPF filtru. In sem prepričan da DPF lučke ni bilo med tem testom.

 

In tko kot pravi @mazdaman, tudi če rukneš DPF filter ven bo enako dušilo in cukalo.

33112_1.png

Napisano

Bom po Alexovo napisal... Verjetno je kriva OMVjeva nafta 🤣 😅 ...

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 19 minutami je Jest napisal:

Bom po Alexovo napisal... Verjetno je kriva OMVjeva nafta 🤣 😅 ...

Če smo pošteni je to prej možno kot DPF filter. Mislim na splošno kvaliteta goriva, da ne bomo spet imel flamewar med OMV/Petrol nafto.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

Če smo pošteni je to prej možno kot DPF filter. Mislim na splošno kvaliteta goriva, da ne bomo spet imel flamewar med OMV/Petrol nafto.

Aha... Po mojem mi ga je zabilo zadnjič, ko sem tankal uno brozgo  edinikrat na Petrolu. Hvala bogu, da prihaja Mol. Bomo imeli vsaj zelo kvalitetno gorivo. Ups. Je Madžarsko. Oni ne znajo narediti nič dobrega. Baje. 😉

He, He. Se že oblikujeta dve struji, za čiščenje in proti čiščenju DPF-ja. Kot pri cepljenju. 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Haha, pa sej ti javkaš, da maš delno zabit DPF pri dobrih 50kkm, ko bi se kvečemu moral dobro utečt. Tolk o brozgi.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

Haha, pa sej ti javkaš, da maš delno zabit DPF pri dobrih 50kkm, ko bi se kvečemu moral dobro utečt. Tolk o brozgi.

Tudi ta, drugi za mano je imel zabit dpf. Pa ne verjamem, da tanka na OMV. 🤗

 

 

Napisano

Haha, kolk vas je napral... ja vsi mate zdaj zabite DPF-je 🤣😆

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Haha, kolk vas je napral... ja vsi mate zdaj zabite DPF-je 🤣😆

Kdor se zadnji smeje je šaljivec. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
7 hours ago, Alex said:

Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve  na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗

 

 

Joj , a to je fora. Da ne bi imel kdo več konjev kot tvoja. :) Včasih imaš pares otroške fore. Itak da avtomatski menjalnik pobere nekaj moči...in ja,  mi ki imamo avtomatiko imamo 143 konjev samo. :(

 

In to da že v tri teme notri vlečeš cepljenje, imam občutek da ti je ravno to malo škodilo 😬

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Kdor se zadnji smeje je šaljivec. 😉

 

Ali pa samo počasi dojema😁🤪

  • Haha 3
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Da najprej razcistimo kaj je hotel alex povedati glede 175 konjskega motorja. Jaz imam po prometni 175 konjsko avtomatika. Na valjih (prilagam sliko) je bila maximalna serijska moc 152KM, povprecna (po treh power runih) pa manj kot 150. Avto ima 130tkm, res je da zadnjih 10tkm sem jaz delal 15km po obvoznici do sihta pa nazaj, prejsnji lastnik naj bi delal relacije. Tankam kjer mi je blizje, menjal sem podlozke in spucal cedilo pri 120tkm oboje v zelo dobrem stanju, to vem ker sem 2 leti delal pri Avto Pelko in dobro vem v kaksnem stanju znajo bit cedila in podloske. Z tunercem sva se malo podebatirala, ja lahko je tudi zapacan sesalni kolektor, skoraj sigurno pa je tudi dpf, ker ko je bil avto na valjih je eden od senzorjev za temperaturo ispuha pokazal 900 stopinj. Ja prav sem napisal devetsto stopinj celzija. Tukaj je edina mozna razlaga dpf, pac motor razvije doloceno moc in zaradi manjse pretocnosti in slabsega odvajanja plinov pride do tako visokih temperatur elektronika sama bremza motor in zato pri visjih obratih tako valovita krivulja. 

 

Se na hitro zakaj pri alex-ovi ni naredil tuning na recimo 180KM, ce se pogleda njegov graf pri serijski meritvi, rdeca krivulja bi morala iti lepo konstantno gor pa je ze malo popacena, pri cca 200KMje bila krivulja ze bolj moji podobna, moc je celo padla na 150KM. Torej recimo da pusti 180KM neko safe varianto, dpf bo vedno bolj zabasan, krivulja bo vedno bolj popacena in kmalu bo tako kot pri meni. Ker potem cipiran avto negre nikamor je seveda kriv majster ki je delal ciptuning... 

IMG_20210617_124356.jpg

Popravljeno od Turbo Lumpi
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
panoramska.jpg
Napisano

Ok ..dobra razlaga ..kaj zdaj .....???treba vse ščistit😁

Sesalni kolektor in DPF...kar veliko dela 😉😉😁😁😁zoom zoom 😉

Napisano (urejeno)

Jaz sem ščistil sesalni kolekotr ker je bil zabasan pi 150k km(nevem kakšno vožnjo je imel prejšni lastnik avto sem kupil pri 120k km), pa naredil sem vse kar se tiče velikeka servisa pa šiba naprej avto,.. ti imaš tudi 130k km bi ti pa definitivno priporočil pogledati najprej sesalni kolektor, nato pa še dpf. Jaz bi prej rekel, da je sesalni kolektor kot DPF, ker meni avto zdej lepše pelje.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

@Turbo Lumpi

 

Sem prepričan, da če v tem trenutku daš ven DPF boš imel popolnoma enake težave. Problem je na vhodu ne na izhodu. Ker če je res problem v DPF-ju boš na isto težavo skos prihajal, v trenutku, ko bo DPF ratoval počasi delno zabasan s sajami in se bo pripravljalo na regeneracijo. Se pravi da je chiptunning nesmiseln, dokler ne odtraniš DPF-ja. Če je to res pol bi vam Tunerc to povedal že na začetku predno se je lotil česarkoli.

 

Ker če je problem že pri skromnih 50kkm in recimo da drži, da je DPF vzrok, potem bo kljub čiščenju ta problem spet nastal po nekaj desettisoč prevoženih.

 

Jaz osebno bi šel po @TiEn postopku in bi najprej temeljito sčistil sesalni kolektor, EGR, ter tudi MAF senzor. Potem pa še enkrat do Tunerca in videt ali je razlika.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ok, razlaga, ampak nekaj mi ne gre skupaj. 

Za visoke temperature izpušnih plinov je ponavadi kriv nepravilen A/F Ratio, se pravi preveč goriva ali pa premalo zraka. 

Zato se menim da je napaka na vhodni strani motorja (zapacan sesalni kolektor, maf, egr..) in ne na izhodni (dpf). 

Možno je tudi da velik turbo ne dela optimalno glede na to da se na grafu vidi da moč jebe nad 2800rpm kjer dela velika turbina. 

@Turbo Lumpiimaš mogoče graf A/F ratia med merjenjem? 

Aja pa še to kaki je bil Diferenčni tlak v DPFu, če je delno zabasan se vidi na diferenčnem tlaku da je previsok. 

 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Koliko poudarka pa date kej na oceno "C" za po mokrem? Pač, ker cena med "B" in "C" se tudi pozna...  
    • Bomba si kupil...Gedore RED je vse "čajniz"....k če bi gledal nižjo cenovno klaso,pa da je boljše od najcenejšega sranja,po tem je boljši Proxxon (tud kitajc) kot pa Gedore RED. Sicer nisem pristaš Uniora pri kleščah,natični ključi pa so TOP🧐...a seveda je temu primerna tudi cena...za "male pare" jih ne boš dobil. Je pa tudi res,da glede na obseg seta tukaj cenovno hitro prideš v "revir" Stahlville,Gedore-Blue ipd.   Dober nakup👍
    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.