Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 42 minutami je sportman333 napisal:

Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄

Enako 👍👍👍😁😁

Napisano
Napisano

Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go...

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go...

 

Sej ce ze mas sesalnega dol je nekak logicno, da vse v kompletu spucas, sej se vse na sesalnemu drzi s sesalno loputo vred

Napisano (urejeno)

Eh to čipanje.

Na mojem vagu imam PB. Mogoče pa zdaj imam res realne konje, kakor piše na papirju.... alpa več. Bo?! Na valje pa ga ne bom peljal. Glavnem razlika se pozna🤠

Popravljeno od AmpeR
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa.

 

Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?)

Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR?

 

Hvala za mnenja.

 

LP, Žiga

Napisano
dne 11. 8. 2021 ob 19:23 je ziga_90 napisal:

Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa.

 

Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?)

Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR?

 

Hvala za mnenja.

 

LP, Žiga

Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. 

Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa :bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. 

Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa :bravo:

Pozabite na chip tuning teh motorjev. 

 

 

Napisano

Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 25 minutami je mazdaman napisal:

Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Res je. Tudi svojemu bratu je rihtal mazdo 6  in so morali potem dati nazaj na original (nazaj dpf filter gor,  odblokirali so egr nazaj ) in naložili so original mapo. 

Tudi, ko berem po tujih forumih je problem v pregrevanju motorja pri daljših, hitro vloženih avtocestnih hitrostih. Nekateri rešijo ta problem z menjavo hladilnika intercoolerja z večjim. 

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Jaz imam z njim samo dobre izkušnje že 15let. 

Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. 

To je dobro al slabo?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

To je dobro al slabo?

Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto  različnih  map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto  različnih  map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄

Kako pa v tujini rešujejo ta problem?

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Kako pa v tujini rešujejo ta problem?

Baje, da je edino enemu članu z mazda foruma v Nemčiji uspelo dobro to narediti. Na poljskem je tudi problem, prav tako na Češkem. Obstajajo sicer neke serijske mape a to ni to. Ne vem, kako se obnesejo dolgoročno. Itak je že problem z temi našimi dpf filtri. Kako se obnašajo po nekaj časa vožnje z temi mapami mi ni znano. 🤔

 

 

Napisano

Všeč mi je ker ne pretiravajo s tuningom v višave in recimo 150KM dizla sprvijo "le" na 185KM. Pri teh konjih ne bo nič sralo.

33112_1.png

Napisano

Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto  tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.

 

 

Napisano

Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. :nevem:

 

33112_1.png

Napisano
pred 26 minutami je Boss napisal:

Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. :nevem:

 

Saj se že dogovarjava za termin. V kratkem, mislim, da bova rešila. 

 

 

Napisano
6 hours ago, Alex said:

Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto  tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2.

Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.

 

eno je chip tuning drugo pa tuning. 

Napisano
pred 4 minutami je marko91 napisal:

Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd.

 

eno je chip tuning drugo pa tuning. 

Dobro jutro....😊😆😂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.