Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razlika v gumah bi lahko bila tudiv dimenziji. Mazda 3 ima nataknjene 205/60R16 ali 215/45R18. Pri konkurenci pa je tudi 225/40R18.

20mm pa v praksi pomeni večji stik s podlago in posledično boljše zaviranje.

Napisano

@Boss evo še test z enakimi gumami (Conti Sport Contact 5), rezultat je enak, Mazdine bremze so slabše🤪

V bistvu so  na  vseh testih Mazdine zavore med slabšimi. 

Tvoje prepričanje pa ne temelji na nobenem konkretnem primeru, razen osebnem prepričanju. 

Če ti imaš občutek da avto ima 500konjev, na papirju pa jih je samo 150, kateri podatek bo veljal? 😉😁

Pa brez zamere😉

Screenshot_20210821_085449_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210821_085522_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210821_085534_com.android.chrome.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ne moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.

 

Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.

 

Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Ne moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.

 

Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.

 

Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.

Mislim, da je to zrelo za skupinski test, pa da razreši o dileme, kot smo to rešili z porabo. 🤗

 

 

Napisano

Res lahko naredimo. Sem prec za, bi bilo pa fino dobit na test raznorazne avte, da ne bodo samo Mazde, ker pol nam nič ne pomaga, ker bodo nekateri še vedno trdili, da so vse bremze pri Mazdah zanič.

 

 

Drugače pa, sam sem ene 20 let nazaj že delal tak test zaradi lastne firbčnosti ampak za en drug namen, tako da sem pripravljen, da to ponovimo.

 

dne 5. 9. 2005 ob 10:20 je Boss napisal:

David in Vuk ne preve? verjet gumarskim lobijem :) .

 

?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gumein nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.

 

Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.

 

Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih

M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.

 

Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.

 

Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu. :whatever:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)
On 8/20/2021 at 7:18 AM, toto89 said:

 

Ej hvala, tole sem iskal 2 mesca. Imaš članek o testiranju vožnje pod vplivom alkohola?

Popravljeno od BasejJack
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 13 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, mene zanima kakšno imate mnenje glede cene chipanja iz 120 konjev na 155-165 konjev so mi napisali 285€?

Vsi imajo tu nekje....👍Samo motor ti odprejo,ker je isti kot pri g165 in od 4000mpr pospešuje hitreje.

Pri navoru ne pridobiš veliko tako,da ne pričakuj preveč. Razen,če se divje hitro voziš, nad 4000 potem bo pa šlo in bo tudi fino papcala!

  • 2 meseca kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
dne 18. 6. 2021 ob 13:54 je Alex napisal:

Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve  na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗

Ziu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre...  Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet? 

Lp. 

Napisano
pred 22 minutami je denis100procent napisal:

Ziu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre...  Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet? 

Lp. 

Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj. 

Na koliko km ti dela regeneracije? 

 

 

Napisano
pred 51 minutami je Alex napisal:

Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj. 

Na koliko km ti dela regeneracije? 

Meni se regenerira na 400km.

Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka,  vecji interkuler...

 

Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.

Napisano
pred 15 minutami je denis100procent napisal:

Meni se regenerira na 400km.

Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka,  vecji interkuler...

 

Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

Mogoče ves čas zaprt EGR ... sicer pa rekordni intervali ... za ta motor ...

Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Mogoče ves čas zaprt EGR ... sicer pa rekordni intervali ... za ta motor ...

Edino, če ima res blindiran egr in prirejeno elektroniko. Drugače ne verjamem, da je možen tako velik interval. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

Napisano
Pred eno uro je denis100procent napisal:

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

Ne, to ni to. Pri regeneracija so drugi znaki. Ne gori pa ti nobena lučka 

 

 

Napisano

 če bi bil problem v odzivnosti? Tole baje deluje na m3 če že ni ozemljen. za M6 dizl ne vem. bi pa merku da je primern kabel.

 

 

 

WWW.MAZDA6CLUB.COM

 

Napisano
pred 6 urami je denis100procent napisal:

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Napisano
pred 49 minutami je Deeyan napisal:

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Tudi jaz sem dobil vpoklic. Tudi pri meni niso odkrili nič narobe. 

Upam, da je to res in da ne bo problemov. 🤔

 

 

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Sem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi. 

Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁

 

A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako? 

 

Napisano
pred 21 minutami je denis100procent napisal:

Sem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi. 

Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁

 

A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako? 

 

Kateri letnik, mesec je tvoj avto? 

Kot sem jaz razumel takrat, ko sem bil na vpoklicu, naj bi imeli vgrajene izboljšane lopute od maja 2016 naprej. 

Ali je to res ne vem. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kateri letnik, mesec je tvoj avto? 

Kot sem jaz razumel takrat, ko sem bil na vpoklicu, naj bi imeli vgrajene izboljšane lopute od maja 2016 naprej. 

Ali je to res ne vem. 

Moj je 2015/6 

Tudi sam sem nekje zasledil da od 2016 naprej so ok.

Skoda da nisem vedel prej za ta problem z loputo... Bi jo dal zavariti. 

 

 

Napisano

Ne moreš dobiti 175 konjev, če imaš vmes avtomatski menjalnik. In to klasika s pretvornikom navora. Pri 150 in ročnem teh izgub pač ni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No to pa prvič slišim. Jaz bi spucal EGR in speskal sesalni kolektor. Menjal ta senzor. Vozil avto do naslednje lučke.   A si kupil uvožen avto iz tujine, servisiran na 20kkm?
    • Malenkost, hvala enako.... 🤗😉
    • Pozdrav, zaradi dobrih izkušenj z Mazdo 6 2009 diesel 140KM sem pred 3 meseci kupil CX-5 2.2. diesel 184KM automatik, 120000 prevoženih. Par dni nazaj se mi je prižgala lučka motorja. Po priklopu na računalnik je ugotovljena napaka P24C6 in P24AE. Pravijo, da bom moral zamenjati senzor na izpuhu art.no. SHYG-18-7EOA. Cena senzorja 700,00 EUR :(Ali ima kdo kakšen predlog za ugodnejšo rešitev problema?
    • Tablete. Tablete so edina rešitev za to vojno, če pride. Ali pa takojšnja upepelitev, ki je še najboljši rezultat brez kasnejšega mučenja. Vse ostalo ne pomaga.   Drugače so pa Američani imeli pilote tudi v RAF-u v VB še preden se je Pearl Harbour zgodil.
    • Ameriški piloti in letala so prišli na Kitajsko eno leto prej preden se je Amerika pridružila vojni.   Samo res: "svetovna vojna" se je začela šele leta 1942, ko Amerika vstopi v vojno. Na, pa je spet Amerika tista...   Kakorkoli, a se že kaj pripravljate na tretjo svetovno vojno? Rusi bi radi Ukrajino, ne bi se pa branili tudi katere druge države. Kitajci bi radi svoje brate na Tajvanu z raketami prepričali, da se vrnejo v njihov objem. Tudi na bližnjem vzhodu nekaj rožljajo z orožjem pa rakete streljajo, ... ... ... ... Konec koncev, tudi meni bi prav prišla vsebina trezorja kakšne banke v Gorici...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.