Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je 50keda napisal:

Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O


Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!

Malo se je zavleklo, ker je Tunerc na bolniški. 😬

A tvoja mazda FLAC ne podpira? Jaz imam skoraj vse cd je posnete z FLAC, če je le  na voljo. Ali pa original cd-je. Mp3 sploh ne poslušam. Se pa zelo dobro in kvalitetno sliši radio rock v avtu. 😊

 

 

 

Napisano

Hm čakaj malo ... nisem še probal original CDja, to je pa res. Probal sem samo flac na ključku, pa ni prebralo.

 

PS: Če me slučajno nebi blo na forumu, ko se boste meli datum, me prosim pokličite, @Boss ma mojo cifro, vam jo bo posredoval, mu dovolim kljub GDPR :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pravkar je 50keda napisal:

Hm čakaj malo ... nisem še probal original CDja, to je pa res. Probal sem samo flac na ključku, pa ni prebralo.

 

PS: Če me slučajno nebi blo na forumu, ko se boste meli datum, me prosim pokličite, @Boss ma mojo cifro, vam jo bo posredoval, mu dovolim kljub GDPR :P

Ja, moraš obvezno  posneti FLAC na CD, da ga prebere. Je več dela in bolj stara. šola, a rezultat je veliko boljši. 

Ti javimo. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je 50keda napisal:

Še razlog več, da vam grem družbo delat na tuning. Že zadnjič na poraba izzivu, sem te @Alex hotu prosit, da mi predvajaš enako musko iz svojega avta, da vidim, če si s svojo predelavo res kaj pridobil oz. koliko in če se je zame vredno v to spuščati. Kar se pa tiče kakovosti, joooj ko bi vsaj mel folk 320kbps ... po mojem jih dosti sploh ne ve, kaj kbps pomeni o.O


Sam drugače zaznavam razliko predvsem, ko grem pod 320 začne vse postajat bolj in bolj flat. Najraj bi poslušal flac, pa ga mazda ne podpira!

 

Js dam kr na android auto pa spotify, pa ni tezav s tem 😁

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes smo končno prišli na vrsto za skupinsko čipiranje. Bili smo štirje kandidati. Jaz sem bil prvi na vrsti ob 8. uri. 

Najprej mi je David, ki tudi dela pri Tunercu izmeril trenutno stanje avta na valjih. Prilagam graf. Iz njega je razvidno, da od 3000 obratov naprej ni več naraščajoče  moči. Sicer je avto v kar dobri kondiciji, kar se tiče konjev (147,1 HP ) le pri navoru je malo podhranjen (346 Nm). Pozneje smo ugotovili, kaj je vzrok. Nato je prišel Ervin in začelo se je prilagajanje mape. Trajalo je tri ure. Avto je bil  desetkrat na valjih. Po treh urah je uspel "iztisniti" iz avta 198HP in 426 Nm navora. Na žalost nimam grafa, ker nisem mogel do avta takrat. Takoj je ugotovil, da nekaj ni v redu že po grafu. Proti koncu grafa moči motorja, je bil graf valovit namesto raven. Odšel je na poizkus o vožnjo. Avto se je kar vsedel, ko je speljal in izstrelili ga je po potki do glavne ceste. No, po 15 min. se je vrnil in že na obrazu se mu je videlo, da nekaj ne štima. Vprašal sem, ali je v redu. Odgovoril mi je, da ni. Da ga zapira na visokih obratih (nad 3000) in takrat avto cuka. Rekel mi je, da je za to kriv delno zabasan dpf. In to pri komaj 56Kkm prevoženih kilometrih. 🙄😬

Zaradi tega elektronika znižuje moč, da zaščiti motor in posledično cuka in izgubi na višjih obratih moč. Na žalost smo morali dati originalno mapo nazaj. 😬

Še par besed o samem dpf. 

Komur dela regeneracije v intervalih med  200-250 km, se je že začel basati dpf filter. Meni je pokazal, kako izgleda takšen filter. Sicer ni bil od mazde a je podoben. Ta je bil zabit od robov proti sredini.To je bilo tako trdo, da ni šans, da se to očisti drugače, kot da se to sežge in nato izbije ven pepel. Tudi on je rekel, da je to edino pravo čiščenje. Z raznimi kemičnimi čistili in z vodo pod pritiskom se zna poškodovati ta mreža. 

Tako, da vsi, ki mislite kadarkoli čipirati svoje mazde, prvi pogoj je, da je dpf filter popolnoma čist. Drugače ne bo nič.😉

Moram pa še enkrat pohvaliti firmo Tunerc, oba Davida in Ervina, ki sta se maximalno potrudila. Ker nam ni uspelo čipiranje, ni hotel sploh nič plačila. Pošteno od njega in res priporočam Tunerca vsem, ki bi hoteli kadarkoli kaj delati na avtih. 

Bodo še ostali "mušketirji" kaj dodali. 

 

IMG_20210617_083419.jpg

IMG_20210617_101808.jpg

 

 

Napisano

Hja, dpf ima itak neko življensko dobo in uporabni volumen se mu vseskozi zmanjšuje. Jaz mislim da ni nič narobe z njim, mogoče je hotel on preveč odpret? Kaj pa ostali, al si bil samo ti danes tam z Mazdo?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Napisano

Ja, pa po čipiranju so lahko z zabasanimi filtri še večje težave.(Razen, če imaš bencinarja ni težav😜). 

Napisano

Sam bi bil na vrsti jutri zjutraj ob 8, vendar sem zaradi zgoraj napisanih vzrokov žal odpovedal, saj ne bi meli smisla se it obrnit v Novo Mesto (štartat bi mogel kej pred 6to).

Poklical možakarja, mu obrazložil, je rekel da razume, da ni panike.

Res korekten odnos! Vsaka čast da ni nič računal, lahko bi pustil, pokasiral in je*ite se.

Hvala tudi Alexu za organizacijo!

 

Napisano
pred 3 minutami je Gregster napisal:

Ja, pa po čipiranju so lahko z zabasanimi filtri še večje težave.(Razen, če imaš bencinarja ni težav😜). 

Tudi z benzinarji so težave, je kar nekaj primerov povedal.😉

 

 

Napisano

Alex ...alora kaj zdaj treba 

DPF...Čistiti ali menjat 😉😉😉😉😆

Napisano

Pri 56kkm delno zabasan filter... no tala je pa po moje bolj bosa kt ne. Filter bi moral zdržat minimalno 150kkm brez težav pol naprej je pa bolj odvisno od sreče in tipa voženj. Jaz bi prej rekel, da ti ga duši zaradi napake ali na merilcu pretoka zraka, ki napačno meri pretok zraka, ko je več vbrizga goriva. To sem imel sam isti problem s powerboxom, kjer sem kar nekaj časa nastavljal, da je bil optimum in da ni bilo preveč vbrizga na količino zraka. Sem dal ven še zračni filter za test pa se je dal še mal navit predno je začelo spet dušiti.

 

Lahko pa tudi ERG al pa celo lambda. Ampak lambda bi prej kako lučko prižgala.

 

 

 

Ampak kakorkoli že, Alex a nimaš ti neko famozno olje, ki zboljša delovanje filtra? Mislim, vsaj tako si se hvalil. :nevem:

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Fantje, ne se tolažiti. Tej filtri so narejeni tako, da če vozite na dolge relacije ali kratke, v vsakem primeru se vam bo zabasal. Nisem bil samo jaz danes tam. Isto je bilo pri drugem avtu. Enostavno se moramo sprijazniti, da vse čaka čiščenje filtrov. Saj avto gre v redu, ne gre pa optimalno. Ne, Boss, ni nič od navedenega krivo. Tip je strokovnjak in se ne pogovarja tako kot mi in ne ugiba kot mi. Točno stvar izmeri in ti pove diagnozo. Pa lahko mi tu gor fozofiramo kot hočemo. Ko se ti enkrat prižge lučka za zabasanost filtra je že prepozno. Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.

Filter v bistvu je kvaliteten a problem je v tem, da regeneracije nikoli ne očistijo 100% saj in počasi se dogaja, da je vedno več zavitega. Oni temu pravijo "beton", ker je v bistvu tako trdo. 

Pogledal je tudi nivo olja in vsaj tam je bilo  v redu. Vprašal me je, kakšno olje dajem noter. Ko sem mu povedal je rekel, da je zelo dobro. Tako, da sem to zadel in nisem dajal noter dextelje, ker bi bilo stanje verjetno še slabše. 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Torej ti je način vožnje za "pucanje" dejansko zapackal filter? 🙃 

Ne se veseliti preveč. Moj je bil še kolikor toliko dober. Verjemi, da ne bi hotel iti tudi ti s svojim avtom na valje. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hmh, malo čudno da je pri 56kkm že zabasan DPF filter🤔

Daj če imaš možnost z OBDje takoj po končani regeneraciji poglej  PIDe PM_ACC, PM_ACC_DSD, PM_GEN in DP_DPF. Če je DPF delno zabasan ti  vrednosti ne padejo na na nulo.

 

Btw. : jaz imam 2.gen M6 2.0dizla še vedno z prvim DPF filtrom in mam prevoženih 290kkm, pa še vedno deluje brez problema. Se pa vidi da po regeneraciji ne grejo vrednosti zgornjih pidov na nulo ampak so na 0,2g/L.

Regeneracije pa mi dela med 150-250km, odvisno od vožnje, če lepo vozim gre 250+, če ga pa malo bolj žgem ali pa več krarkih relacij pa dela okrog 150km.

 

Za moje pojme to neki pri tvojem avtu ne štima, daj še pregledat MAF senzor in EGR, ta dva znata zjebat sistem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Še enkrat. Filter ni zabasan. Filter je delno zabasan po robovih, kar pomeni, da zaradi tega dela prepogoste regeneracije in posledično tudi večja poraba. Veš čas so spremljali dogajanje na računalniku, med čipiranjem in med samo  preizkusno vožnjo. Tako, da so imeli podatke skozi in se je lepo videlo, kako vse deluje. Tudi zapise regeneracij za nazaj je imel vse na papirju. Tako sem tudi sam videl na njegovem računalniku, kako je posegala elektronika vmes  po čipiranju, ki je preprečevala, da bi se preveč segreval motor, ko bi bil več časa  obremenjen (recimo veliko kilometrov z  visokimi  ekstremnimi hitrostmi na avtocestah). To simulacijo  vožnje so že prej dosegli na valjih, kjer so avto gnali kakih petnajst minut pri "zelo visokih hitrostih". Ko se je motor segrel je na trenutke metalo motor  v "safe mode" in zato so bili grafi nad tri tisoč obrati valoviti, ko je bil poseg računalnika vmes. Če bi se šlo  Ervinu samo za denar, nam tega ne bi povedal in bi rekel, da je v redu. Saj za navadne vsakodnevne  vožnje in normalne predpisane hitrosti  po avtocestah ne bi bilo nobenega problema in bi delovalo v redu. A če bi se recimo odpravil kdo od nas štirih v  Nemčijo in bi vozil pri res ekstremnih hitrostih, ki so tam dovoljene, bi se pojavi ta problem. Zato pa je raje naložil nazaj originalni mapo. 

Tega  dne  je bil za mano naročen  pri Tunercu tudi turbo lumpi in je bila situacija pri njegovem avtu  enaka oziroma podobna  kot pri meni. Tudi pri njegovem avtu  niso storili nič. Tako, da so na koncu po posvetu skenslala čipiranje še ostala dva, ki sta bila naročena za petek. (husky in Hixxy). 

Zaključek : zaradi delne  zabitosti dpf filtra ali celotne, motor ne more razviti  optimalne moči, predvsem v višjih obratih, ker motorna elektronika pravočasno poseže vmes.

Če bi dali kake starejše avte na valje bi lahko hitro  ugotovili, koliko manj imajo dejanske moči od deklarirane, zaradi zabasanosti dpf-ja. 

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano



Povedal mi je, da je tipu šla na enaki mazdi, kot ko vozimo mi, mala turbina zaradi tega. Samo v vednost. Ta mala turbina se ne da obnoviti nikjer in stane okoli 3000€.



Da se vljučim v to debato.

Recimo, da je ta tip moj brat. Tunerc je delal dpf off in egr off in nato še chip tuning. Dvignilo se je iz 175 na cca 205 km.
Po tem je motor cukal kakor pri tebi, plus da se je pregreval.
Brat se je še isti dan vrnil in sta dala original nazaj gor. Erc bil fer in računal samo Off izvedbo.
V roku enega meseca je pa reč crknila mala turbina ampak to ne zaradi ERCa ampak konstrukcijske napake Mazde. Nova originalna je bila 1500 EUR imajo na zalogi pri Ferku.
Ker ima dosti mestne vožnje se je olje močno slabšalo z dpf noter in je naredil tudi samo 12.000 km ko je že računalnik zahteval menjavo. Zato je bil dpf off smiseln in je temu pomagal, da se olje več ni pacalo.

Dogajati se je začelo, pa občasno kajenje na križišču, kot lokomotiva. To ga je nerviralo ker ni bilo mogoče najti vzroka. Posodobitev motorja tudi ni bilo mogoče izvajati zaradi dpf off. Tako se je letos odločil da pelje Strajnar-ju , da da nazaj dpf noter in se posodobi motorna elektronika, potem je še zamenjal vakuum pumpo ker je posodobitev prinesla ožje parametre za njo.....

Sedaj je šel na hibrida.

Ni erc kriv za turbino.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hitrost zabijanja filtra je posledica nečesa, kar v motorju ni optimalno. Lahko je gorivo, lahko je kako tipalo, ki ne zazna prave temperature, lahko je kak senzor... Veliko dejavnikov vpliva na to. Tudi filter zraka je pri vozilih, ki vozijo po makadamu bolj zapacan, kot pri mestni vožnji. Že samo ime "filter trdih delcev" ti pove, da treba filter menjavat ali čistit. Filter kabine vsak menja...motorja tudi...izpušnih plinov bi pa čistili. 

Napisano

Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.

 

Logično, da avto z leti ne more delati več optimalno - vsaj tako dobro kot ko je bil čisto nov. Tudi DPF kot sem že rekel, se notri nabira pepel, in se to počasi počasi polni. Ampak to je pepel, to ne more bistveno vplivati po 50 tisoč prevoženih. Zakaj se pa filter začne mašiti je pa pomoje veliko vzrokov.

Od goriva, olja, podložk na šobah, stila vožnje, .. in ostalih komponent kot so egr ipd... Imaš n vzrokov :)

 

Ker jaz pri mojem PB tudi, če ga odprem preveč, avto zamori. Pri tej šestici to nisem probaval, pri prejšnji pa sem in potem sem ga nastavil par stopenj nižje in je bilo v redu.

Napisano

Ok ...kaj zdaj ????? Nič čipiranja 😉😉😉😉..ali čiščenje DPF  filtra 😄lp

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Ni mi pa jasno, ok, na 200 konjev ne gre zaradi pustimo kateregakoli vzroka že. Zakaj pa potem ni chipal kaj vem na 180 konjev, na neko light varianto? AL je to samo, če gre do daske ok, če ne gre pa nič. Tole mi ni čisto jasno.

 

 

Pri bratu to ni imelo smisla ker je že imel v osnovi 175KM

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Drgac sranje okrog dpfja ni sam pri mazdi. Je imel sosed BMW(ne mors vrjet je celo znal uporabljat smernike) in kljub vozni na delo in nazaj 65-70km dnevno, ter kopru in lj vsak vikend ga je zabasalo de te mere, da ga ja nakoncu zamenjal z aftermarket razlicico z malo manj gostim satovjem

 

Ni se pa odlocil za ciscenje

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljči in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.