sportman333 Napisano 19. junij, 2021 Prijavi Napisano 19. junij, 2021 (urejeno) Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄 Popravljeno 19. junij, 2021 od sportman333 5 Citiraj
Gelipter Napisano 19. junij, 2021 Prijavi Napisano 19. junij, 2021 pred 42 minutami je sportman333 napisal: Ko prebiraš(am)te poste je edina prava odločitev bencinar😉😄, pa brez zamere, stari dobri dizli so bili še pred uvedbo dpf filtrov (vsaj za hondo vem do 2008 še prejsnji model)...to s temi dpf/egr in ostalim sranjem, same potencialne težave z sodobnimi dizli. Ravno zaradi tega sem se jaz odločil za bencinarja in ne več dizla....manj potencialnih komplikacij...na manjko navora se pa ze navadis oz.vzames v zakup😁...je pa res da ne poznam/nimam izkusenj z novodobnimi turbo bencinarji, kaksna je tam tehnologija in zanesljivost, itd...ampak trend gre v to smer, razen če boste presedlali na elektriko😉😄 Enako 👍👍👍😁😁 2 Citiraj
Deeyan Napisano 19. junij, 2021 Prijavi Napisano 19. junij, 2021 Se pravi bi blo optimalno, da bi se js uskocu tja, ker mam na frisno sciscen kolektor 😁 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Boss Napisano 19. junij, 2021 Prijavi Napisano 19. junij, 2021 Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go... 1 Citiraj
Deeyan Napisano 19. junij, 2021 Prijavi Napisano 19. junij, 2021 pred 3 minutami je Boss napisal: Fajn bi blo, da maš tud EGR spucan in za piko ni i samo pobereš ven še MAF ter ga sčistiš s tistim sprejem. Pol si pa ready to go... Sej ce ze mas sesalnega dol je nekak logicno, da vse v kompletu spucas, sej se vse na sesalnemu drzi s sesalno loputo vred 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
AmpeR Napisano 25. junij, 2021 Prijavi Napisano 25. junij, 2021 (urejeno) Eh to čipanje. Na mojem vagu imam PB. Mogoče pa zdaj imam res realne konje, kakor piše na papirju.... alpa več. Bo?! Na valje pa ga ne bom peljal. Glavnem razlika se pozna🤠 Popravljeno 25. junij, 2021 od AmpeR 2 1 Citiraj
ziga_90 Napisano 11. avgust, 2021 Prijavi Napisano 11. avgust, 2021 Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa. Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?) Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR? Hvala za mnenja. LP, Žiga Citiraj
FuManchu Napisano 12. avgust, 2021 Prijavi Napisano 12. avgust, 2021 dne 11. 8. 2021 ob 19:23 je ziga_90 napisal: Živjo, malo sem brskal po forumu in žal brez uspeha, namreč odprtih imam par vprašanj glede remapa. Jaz si lastim Mazdo 3, 2018, 2.2 150KM Avt. Vsekakor manjka nekaj moči in sem se začel odločati za optimizacijo. Ima kdo kakšne izkušnje na dolgi rok? Vsekakor je pomemben kvaliteten remap. Nekaj sem se zanimal pri Tunercu in Enigmi. Pri Enigmi naj bi stisnili do 210KM z ročnim menjalnikom kar se mi zdi kar malo preveč (nerealno, nesigurno...?) Ponavadi imam zgolj za vikende kakšne relacije, je lahko skrb glede DPF/EGR? Hvala za mnenja. LP, Žiga Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa 1 Citiraj
Alex Napisano 12. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 12. avgust, 2021 pred 9 minutami je FuManchu napisal: Jaz ti bi kar Ervina priporočil. Je mojstr ni kej. Dpf odstraniš in egr blindiraš ter softwersko rešiš. Potem pa gasa Pozabite na chip tuning teh motorjev. 2 Citiraj
mazdaman Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko posebenPoslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk 2 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 17. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 pred 25 minutami je mazdaman napisal: Od mazd, ki jih poznam ni Ervin nobene zrihtal. On je strokovnjak a pri mazdi po moje nima toliko izkušenj oz je motor toliko poseben Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk Res je. Tudi svojemu bratu je rihtal mazdo 6 in so morali potem dati nazaj na original (nazaj dpf filter gor, odblokirali so egr nazaj ) in naložili so original mapo. Tudi, ko berem po tujih forumih je problem v pregrevanju motorja pri daljših, hitro vloženih avtocestnih hitrostih. Nekateri rešijo ta problem z menjavo hladilnika intercoolerja z večjim. 2 Citiraj
FuManchu Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Jaz imam z njim samo dobre izkušnje že 15let. Citiraj
Alex Napisano 17. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 pred 4 minutami je FuManchu napisal: Jaz imam z njim samo dobre izkušnje že 15let. Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. Citiraj
FuManchu Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Pred eno uro je Alex napisal: Saj ga vsi hvalijo. A je tudi sam priznal, da so Mazdini dizli zelo specifični in jih nikakor ni lahko tunati. Stare motorje da, te nove skayactiv pa ne. To je dobro al slabo? 1 Citiraj
Alex Napisano 17. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 pred 4 minutami je FuManchu napisal: To je dobro al slabo? Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto različnih map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄 1 Citiraj
FuManchu Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 pred 17 minutami je Alex napisal: Slabo za naše motorje, ker smo poizkusi vse, da bi uspelo a niti po dveh urah dela in nešteto različnih map nam ni uspelo. Ko se motor segreje v visokih obratih trokira in meče motor v zasilni program zaradi zaščite motorja. Škoda. 🙄 Kako pa v tujini rešujejo ta problem? Citiraj
Alex Napisano 17. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Pred eno uro je FuManchu napisal: Kako pa v tujini rešujejo ta problem? Baje, da je edino enemu članu z mazda foruma v Nemčiji uspelo dobro to narediti. Na poljskem je tudi problem, prav tako na Češkem. Obstajajo sicer neke serijske mape a to ni to. Ne vem, kako se obnesejo dolgoročno. Itak je že problem z temi našimi dpf filtri. Kako se obnašajo po nekaj časa vožnje z temi mapami mi ni znano. 🤔 Citiraj
marko91 Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Citius Hrvaska - brez problema. Nasi zasavci in savinjci vozijo tja. 2 poznam ki imata to ze dobro leto. brez kakrsnihkoli odstranjevanj dpfjev ali karkoli. Mazda 6 2.2 D SKYACTIVE 185ks - Citius Performance Chip Tuning CITIUS.HR Mi smo jedno od prvih poduzeća u Hrvatskoj koje se profesionalno bavi chip tuningom. Uz naše... Citiraj
Boss Napisano 17. avgust, 2021 Prijavi Napisano 17. avgust, 2021 Všeč mi je ker ne pretiravajo s tuningom v višave in recimo 150KM dizla sprvijo "le" na 185KM. Pri teh konjih ne bo nič sralo. Citiraj
Alex Napisano 18. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2. 2 Citiraj
Boss Napisano 18. avgust, 2021 Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. Citiraj
Alex Napisano 18. avgust, 2021 Avtor Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 pred 26 minutami je Boss napisal: Ja sej, zakaj pa ne greš samo na to? 185KM bo kar naredilo razliko pa vseeno si na "varni" strani in ne bo jebe. Saj se že dogovarjava za termin. V kratkem, mislim, da bova rešila. 2 Citiraj
marko91 Napisano 18. avgust, 2021 Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 6 hours ago, Alex said: Za čipirat na 185 konjev lahko naredi avto tudi naš soforumaš Batko iz Kopra. To ni nek večji problem. Problem pride pri "ta pravem" tuningu na 200+ konjev. 185 konjev je v bistvu serijska mapa in je že tovarniško tako "odprt" zadnji model 2,2. Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd. eno je chip tuning drugo pa tuning. 1 Citiraj
Bini Napisano 18. avgust, 2021 Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 pred 4 minutami je marko91 napisal: Ha ha ta pravi tuning ki ga ti omenjas pa ni chip tuning. Ce hoces res v realnosti imeti 200+ rabis zamenjati in dodati kar nekaj strojne opreme….menjati turbino, intercooler, cevi itd. eno je chip tuning drugo pa tuning. Dobro jutro....😊😆😂 1 Citiraj
marko91 Napisano 18. avgust, 2021 Prijavi Napisano 18. avgust, 2021 1 hour ago, Bini said: Dobro jutro....😊😆😂 Dober san. Tema je chip tuning 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.